Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
impossible' Alıntı:
Ado' Alıntı:
impossible' Alıntı:
hocam mb120 için yeni yazılım varmı yakında

Ufukta görünüyor bir şeyler lakin şimdiden net bir yorum yazmış olmayayım.  :ok:

Bir arkadaş yeni tv sinde 2.43.4.0 yüklü olduğunu yazmıştı forumda o nedenle sordum.

Full üst sürümler ile çekirdekler birbirinden farklı konular.

TV aynı modeldir, aynı anakart vardır, birisi üretimdeyken xx1122 sürüm ile çıkar ancak xx2233 sürüme çekirdek ile yükseltilirken, 6 ay sonra üretilen aynı model aynı anakart ürün full olarak XX2233 yazılım ile sahaya sürülür.

Bu durumda xx1122 olan sürüm ancak çekirdek yazılım sahaya verildikten sonra xx2233 sürüme yükselebilir

Dikkat ederseniz birisi ana sürüm, diğeri yükseltilmiş sürüm oluyor.

Fakat xx2233 sürüm ile yükseltirilirken çekirdek yazılım çalışması yapıldığı esnada xx2233 sürümde olan bir sorun giderildiğinde veya olmayan bir özellik eklendiğinde bu sefer xx3344 ismi ile en üst sürüm çekirdek yazılım olarak sahaya verilir ve xx1122 ile xx2233 sürümler de bu çekirdek yazılım ile birlikte istenirse xx3344 sürüme yine yükseltilebilir.  :ok:
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Merhaba hocam, tv alalı 2 gün oldu. Dün çalışan kanallar bugün çalışmıyor.  "sinyal yok" uyarısı veriyor. İlk kuruluma döndüm. durum yine aynı ne yapmamı önerirsiniz ? Yardımcı olurmusunuz ? 


Serkan Kardeşim Merhabalar;

Öncelikle sorunun TV mi yoksa çanak mı kaynaklı olduğunu tespit etmeniz gerekir (Tabi çanak mı kullanıyorsunuz bilmiyorum, sonuçta yayın kaynağınız her ne ise)

Bu kontrol sonucu
Gizli içeriği sadece kayıtlı kullanıcılar görebilir.
Gizli içeriği sadece kayıtlı kullanıcılar görebilir.
 
The_SreT Çevrimiçi

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,324
@Ado hocam bizim arkadaş geçen hafta mediamarktan regal tv almış , geçen haftada kurulumunu yapmışlar. Sanırsam arkadaşa teşir ürün vermişler , sende bi bakarmısın hocam rica etsem.

92 bin küsür dakika çalışmış , bide tarih olarak 2017 nin 1. ayı çıkıyo.

909090.png
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
The_SreT' Alıntı:
@Ado hocam bizim arkadaş geçen hafta mediamarktan regal tv almış , geçen haftada kurulumunu yapmışlar. Sanırsam arkadaşa teşir ürün vermişler , sende bi bakarmısın hocam rica etsem.

92 bin küsür dakika çalışmış , bide tarih olarak 2017 nin 1. ayı çıkıyo.
909090.png

Yani neredeyse 2 ay çalışmış grünüyor, Seri numarasını paylaşırmısınız mahsuru yoksa.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
The_SreT' Alıntı:

Detayları VESTEL den öğrenebilirsiniz ki gördüğüm kadarıyla zaten bu gün 18:23 de çağrı merkezine kayıt açtırıp talebinizi iletmişsiniz ki bu talepte haklısınız size bildirilmediği ve teşhir indirimi yapılmadığı için.

Süreci firma takip edecektir ve çözüm üretecektir. Lakin teşhisiniz doğru, ürün daha önce açılmış kullanılmış :ok:
 
The_SreT Çevrimiçi

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,324
@Ado hocam çok teşekkür ederim ilgilendiğin için. Evet kayıt açtırdık , telefondaki bayan bayağı zorladı bizi ama [emoji846] siz nasıl görüyorsunuz bunlara ulaşamazsınız gibisinden konuşmaya başladı [emoji846] bunları sadece bizim mühendislerimiz görür şifreyle felan dedi , sonra ben aldım arkadaşdan telefonu menü 4725 yapıldığında bunun görüldüğünü zor bela anlattım , sonra test yapılırken olmuştur felan dedi. Bende test için 92.000 dakika sizce mantıklı mı felan dedim. En sonunda ikna olup kaydı açtı , biraz bilgisizdi sanırsam. Peki hocam sence bu süreç nasıl işler , tv yi değiştirirler mi ? Yoksa teşhir ürün diye bir miktar para mı iade ederler arkadaşa [emoji846]
 
The_SreT Çevrimiçi

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,324
Evet bugün Vestel arkadaşımı aramış , Vestel mediamarkt ile görüşmüş , mediamarkt ise biz teşhir ürün olduğunu söyledik felan demiş 1800 den 1200 e indirdik demişler [emoji2] arkadaşda demiş bana kesinlikle teşhir ürün demediler öyle 1800 bunu 1200 yaptık felanda demediler demiş [emoji2] neyse arkadaş şimdi cumartesi günü mediamarkt a gidecek yanında iki arkadaşı daha varmış tv yi alırken onlarıda götürecek şahit olarak , tv yi satan kişiyi bulacaklar gel bakalım sen bu tv yi bize satarken bunun teşhir ürün olduğunu söyledim demişsin bide bize söyle diyecekler [emoji2] ne ürünün üstünde teşhir ürün diye yazıyomuş nede onlara öyle bişey demişler. Mediamarkt a işi çözemezlerse tüketici mahkemesine gidecekmiş arkadaş. Durum budur , en komiğide vestele tv 1800 tl biz 1200 tl ye indirdik demesi. Zaten tv nin sıfırı 1200 tl her yerde , ne 1800 tl si [emoji2] bide utanmadan biz teşhir ürün olduğunu söyledik demeleri.

Benim takıldığım bir noktada vestel bu tv nin piyasasını bilmiyor mu 1800 den 1200 e indirdik yalanına nasıl inanmışlar düşündürücü.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
The_SreT' Alıntı:
Evet bugün Vestel arkadaşımı aramış , Vestel mediamarkt ile görüşmüş , mediamarkt ise biz teşhir ürün olduğunu söyledik felan demiş 1800 den 1200 e indirdik demişler [emoji2] arkadaşda demiş bana kesinlikle teşhir ürün demediler öyle 1800 bunu 1200 yaptık felanda demediler demiş [emoji2] neyse arkadaş şimdi cumartesi günü mediamarkt a gidecek yanında iki arkadaşı daha varmış tv yi alırken onlarıda götürecek şahit olarak , tv yi satan kişiyi bulacaklar gel bakalım sen bu tv yi bize satarken bunun teşhir ürün olduğunu söyledim demişsin bide bize söyle diyecekler [emoji2] ne ürünün üstünde teşhir ürün diye yazıyomuş nede onlara öyle bişey demişler. Mediamarkt a işi çözemezlerse tüketici mahkemesine gidecekmiş arkadaş. Durum budur , en komiğide vestele tv 1800 tl biz 1200 tl ye indirdik demesi. Zaten tv nin sıfırı 1200 tl her yerde , ne 1800 tl si [emoji2] bide utanmadan biz teşhir ürün olduğunu söyledik demeleri.

Benim takıldığım bir noktada vestel bu tv nin piyasasını bilmiyor mu 1800 den 1200 e indirdik yalanına nasıl inanmışlar düşündürücü.

Üretici/İthalatçı firmalar serbest piyasaya karışmazlar azizim. 

Bakınız Goldmaster resmi internet sitesine giriniz, Orada X bir ürün fiyatına bakınız, Sonra da aynı ürünün internetteki satış fiyatlarına bakınız değişik mecralardan. Hepsinin birbirinden bağımsız, lakin en yüksek fiyatın Goldmaster resmi sayfasında olduğunu görürsünüz.

Bu X diğer markalar için de 3 aşağı 5 yukarı aynıdır, Buna paralel fiyat/ücret/bedel vs konularında olumlu olumsuz yorum yapmaktan kaçınmaları normaldir.

''Siz nereden biliyorsunuz?'' kısmı bence de saçma olmuş zira VESTEL mühendisleirnin kendilerinin kurduğu internet sayfalarıdna dahi açıklanıyor servis menüsüne nasıl girileceği.

Sürecinizde VESTEL i ilgilendiren bir durum yok aslında, VESTEL malı bayiye satmış, Bayi malı açıp kullanmış kullanmış tüketiciye satmış, VESTEL burada Hakim değil Savcı değil, Dolayısı ile ''Vay alçak bayi, nasıl size bunu yapar'' moduna girmemiştir, girmemesi de bence çok anormal değil, Lakin bu süreçte birinci dereceden sorumluluk satış noktasınındır ve bence gereğini de yapacaktır. Yapmazsa zaten hukuk yolu sizden yana olmak üzere açıktır  :ok:
 
Apollon07 Çevrimdışı

Apollon07 

Aktif Üye
24 Eki 2017
203
@Ado Hocam İyi Çalışmalar Bende Vestel 49UB8300 Tv Var Şubat 2017 de Aldım Ama İzlediğim Saat Süresi Toplam Ya 24,Yada 48 Saattir En Fazla, Dün Açayim Bir Bakayım Dedim Gözüme Ekranın Sağ Tarafında Üstten Alta Kadar Tek Çizgi Var Kırmızı Renkte Sabit Duruyor Kanal Değiştirdim Acaba Ondanmı Diye Değişen Birşey Yok Evde Ne Çocuk Var,Nede Televizyonu Elleyecek Bir Kişi Bu Konudada Çok titizimdir Bu Çizgi Moralimi Bozdu Bunun İçin Ne Yapmam Gerek








Nasıl Bir Yol Çizmem Lazım Değerli Görüşlerinizi Bekliyorum
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Apollon07' Alıntı:
@Ado Hocam İyi Çalışmalar Bende Vestel 49UB8300 Tv Var Şubat 2017 de Aldım Ama İzlediğim Saat Süresi Toplam Ya 24,Yada 48 Saattir En Fazla, Dün Açayim Bir Bakayım Dedim Gözüme Ekranın Sağ Tarafında Üstten Alta Kadar Tek Çizgi Var Kırmızı Renkte Sabit Duruyor Kanal Değiştirdim Acaba Ondanmı Diye Değişen Birşey Yok Evde Ne Çocuk Var,Nede Televizyonu Elleyecek Bir Kişi Bu Konudada Çok titizimdir Bu Çizgi Moralimi Bozdu Bunun İçin Ne Yapmam Gerek








Nasıl Bir Yol Çizmem Lazım Değerli Görüşlerinizi Bekliyorum

Panel COF arızası azizim.

Sıvı teması ve üretim kaynaklı olarak iki temel sebebi vardır. Sizde ilk seçeneği elediğimize göre üründe panel değişikliği yoluna gidilmesi gerekecektir.
 
Geri
Üst Alt