Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

impossible Çevrimdışı

impossible

Yeni Üye
15 Kas 2017
68
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

veli1990' Alıntı:
impossible' Alıntı:
Nacizhane şöyle bir deneme yaptım. Kontrast %100 deyken bazı sahnelerde titreme olup sahne değiştikten sonra kayboluyor. Sonra yine titreme oluyor kayboluyor vs.. kontrastı düşürmeye başlayınca bu sefer her sahnede titreme başladı.yükselttikçe azalıyo, düşürdükçe artıyo ekran ayarları benim şuan dinamik ve kontrast %100

benimde şuan dinamik ve kontrast %100 
ne yaparsam yapayım geçmedi titreme

Birde internetten hdr uhd 4k bir demo indirip dene ben denedim görüntü mükemmel ötesi panel sorunsuz sanırım yazılımsal bi eksiklik var.
 
V Çevrimdışı

veli1990

Aktif Üye
17 Eki 2017
77
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

impossible' Alıntı:
veli1990' Alıntı:
benimde şuan dinamik ve kontrast %100 a internetten hdr uhd 4k bir demo indirip dene
ne yaparsam yapayım geçmedi titreme

Birde internetten hdr uhd 4k bir demo indirip dene ben denedim görüntü mükemmel ötesi panel sorunsuz sanırım yazılımsal bi eksiklik var.

internetten hdr uhd 4k bir demo indirip denedim ama internetteki hdr uhd 4k bir demo videolarda titreme sorunu yok 
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Sayın hocam merhaba, ben de a101 de satılan 43" hi level 4k smart tv var (43UHL900 sanırım), netflix sitesinde html5 hatası veriyor, uygulama markette de bulamadım buna netflix kurmamızın bir yolu var mıdır? Biraz arastirma yaptim fakat bu konularda çok acemiyim pek bir cozume ulasamadim. Sizin bileceğinizi düşündüğüm icin rahatsiz ettim, kusura bakmayın tesekkur ederim simdiden.

Merhabalar;

İnternet ve bağlantı sorununuz yok ise, Netflix servis sağlayıcı kaynaklı sorun yok ise, tv nin seri numarasını verirseniz full yazılım ile format atarak bir deneme yapabiliriz  :ok:
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Merhaba hocam 6 yıl önce samsung ue55c7000 model televizyon almıştım. Geçen gün akşam eve geldiğimde televizyonda sinyal yok uyarısı vardı. Samsungu aradım. Hdmi girişinde problem var dediler. Bu yüzden anakartın değişmesi gerekiyormuş. 800 tl para istediler. Bana yüksek geldi bu fiyat. Sizce normal mi? Birde Az önce usb bellekten film taktım bi sorun olmadı. Ama bilgisayar veya uydu alıcısını hdmi den bağladığımda sinyal yok diyor. Sizce gerçekten sorun anakartta mı? Forumda ki arkadaşlar sizin yardımcı olabileceğinizi soylediler. Şimdiden teşekkürler.


Değerli Arkadaşım Merhabalar;

SAMSUNG LG PHILIPS gibi markaları ürün kalitesi anlamında kaliteli olarak (tartışılır) bilsek de, satış sonrası hizmetler, servis hizmet kalitesi ve en önemlisi kontrollü servis hizmeti ile ithal yedek parça sorunu nedeniyle neredeyse başımızın derdi olarak görebiliriz.

Sizin yaşadığınız konu bu bahsettiğim konulara en basit bir örnektir zira, satıan her ürünün 2 yıl gibi kısa bir sürede garatisi biterek (İstisnai 3 yıl) ve sonrasında yetkili servislerin eline düşüp inisayatfilerine kalacağımız belli. Bu doğrultuda forumlarda bu yaklaşımlara karşı verdiğimiz mücadelelerin başında yer almaktadır ve hatta bu konuya özel başlığımız dahi var, YETKİLİ SERVİS SORUNLARI diye.

Bakınız sizin üründe anakartın değişmesine kesin kanaat getirilmesine itirazım yok kaldı ki belki de sadece kart üzerindeki HDMI port kontrol chipi değişerek dahi düzelebilecek sorundur. Velev ki anakart komple değişsin, Sizin ürün modeli 7000 olmasın arağmen size anakart değişiklik bedeline 800TL teklif sunan servise sormak lazım, 8000 model ürün anakartı dahi 380TL, geri kalan 420TL işçilikmidir?  :yuh:

Allahtan revamıdır bu? Hak mıdır?

Arıza teşhisinden eminseniz, elinizde biraz tornavida tutuyorsa bu tarz işlemler için servisten hizmet almak yerine direkt olarak kendiniz de işlem yapabilirsiniz.

Anakart değiştirmek demek, kapaktaki 10 tane vida ile karttaki 4 tane vida ve 3 tane soketi söküp yerine takmaktan ibarettir.

Bu anlamda profesyonel hizmet almanızı gerektirecek bir duurm da yoktur.

Yine de ''uzman eller bana hizmet versin ama İNSAN gibi fiyat çıkartsınlar'' derseniz SAMSUNG müşteri hizmetlerine durumu aktarabilirsiniz.

Bu sefer de MH size servis hizmet politikalarına karışmadıkları cevabını verecektir (Tecrübe ile sabiit lakin siz yine de deneyiniz)

Bu yüzden öncelikli tavsiyem, internet sitelerinde televizyonunuzun anakartını model bazında arayıp bulup sipariş/tedarik edip kendiniz değiştirmeniz yöndedir.  :ok:
 
impossible Çevrimdışı

impossible

Yeni Üye
15 Kas 2017
68
Ado hocam tv ye bluetooth kulaklık ile bağlandığımda ses menüsündeki hiç bir alt menü işlev yapmıyor. Ses açma kapama da dahil. :)uvar: :)uvar:
 
impossible Çevrimdışı

impossible

Yeni Üye
15 Kas 2017
68
impossible' Alıntı:
Ado hocam tv ye bluetooth kulaklık ile bağlandığımda ses menüsündeki hiç bir alt menü işlev yapmıyor. Ses açma kapama da dahil. :)uvar: :)uvar:

Adem bey bi çözümü varmıdır ?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
impossible' Alıntı:
impossible' Alıntı:
Ado hocam tv ye bluetooth kulaklık ile bağlandığımda ses menüsündeki hiç bir alt menü işlev yapmıyor. Ses açma kapama da dahil. :)uvar: :)uvar:

Adem bey bi çözümü varmıdır ?

Kolay Kolay TV konusunda kurduğum bir cümle değildir lakin bu konu hakkında şu an bilgim yok azizim, yine de bir araştırma yaparım sizin için.  :ok:
 
impossible Çevrimdışı

impossible

Yeni Üye
15 Kas 2017
68
Sota' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Kolay Kolay TV konusunda kurduğum bir cümle değildir lakin bu konu hakkında şu an bilgim yok azizim, yine de bir araştırma yaparım sizin için.  :ok:

Kulaklıktan Komut Vermeyı Denedınız mı ?

kulaklığın kendi ses açma kapama tuşlarından ayarlanıyo ses tv den hiç bi işlem yapılamıyo
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,791
Bazı Cıhazlarda Yazılımsal Nedenler ( Neden Yaparlar Bılmem - Belkıde Tum Komutları Tek Yerde Toplamak Adına Yapıyorlar )

Bu Sekılde Calıstıgını Bılıyorum

Yapılabılecek Pek Bırsey Oldugunu Sanmıyorum
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Cvp: Arızalar ve Çözümlerine Yönelik Tavsiye Başlığı

Merhaba, 

İkinci el TV almıştık yaklaşık 1 ay önce. Alırken TV'nin sağ tarafında siyah bir çizgi vardı, öğrenci evi olduğundan işimizi görür diye aldık. Bu sabah TV çalışırken ekran komple karardı geri açıldığında ise renkler kaymıştı. Mavi filtre varmış gibi bir görüntü var şimdi. İnternette fişi çekin 20 dk bekleyin yazıyordu denedim bir işe yaramadı. 


Merhabalar Kardeşim;

Resimlerinizi inceledim, bahsi geçen tv nin COF bağlantı noktalarında ve/veya hücre kontrol ünitesinde arıza var. 

İstanbulda işi sırf panel tamir etmek olan profesyonel yerler var, bu işletmeler arızanıza çözüm olacak olsa da, bir TV de işin ucu PANELE dayanıyorsa ben hiç bir şekilde onarım/onarım bedeli ödenmesini tavsiye etmiyorum. 

Bu tarz arızalar genelde ürünün yaşı kaynaklı olmakla birlikte bir o kadar da sıvı teması ve/veya yüksek nem durumlarında da koroksit kaynaklı olarak karşımıza çıkabilmektedir. 

Sizden ricam, normal tamircilere bir ümit ile lütfen ürünü teslim etmeyiniz.  :ok:
 
Geri
Üst Alt