Sıkma canını. Kalifiye servisler bu yönetimden bıkıp tek tek istifa ettiği için yeni yetme arkadaşlar sistemi öğrenene kadar siz biraz sıkıntı çekiyor olabilirsiniz (Kişisel tahminimdir)
Tahminden ziyade kesin olarak söyleyeceğim şu ki servis hatalı kod üzerinden sipariş girmiştir. Gelen panel uymayınca da panik yapıp muhtemelen bulduğu ne kadar teknik birim var ise hepsine tek tek yazmıştır ve onlardan cevap bekliyordur. Teknik birimler cevap vermeden istese de adım dahi atamaz o nednele size süslü püslü cümleler ile oyalayıcı cümleler kurmak dışında şu an yapabilecekleri bir şey yok açık ve net.
Bu bekleme süresi esnasında doğru kod ile siparişi sisteme girdiyse stok durumuna göre en geç 2 gün içerisinde (Haftasonunu unutmayalım) sizin siparişin akıbeti kesinlik kazanır, sonrasında stok sorunu olduğu anlaşılırsa da panel değişimi yerine ücretli değişim bilgisi için sizi arayıp eşdeğer bir model ve sizden talep ettikleri bedel ile tekliflerini sunarlar.
Tekliflerini buraya yazarsanız değerlendirmesini hep birlikte yapar ve size onaylayıp onaylamayacağınız konusunda da kişisel görüşlerimizi iletiriz tabi ki nihai karar sizindir.
Ola ki tedarik sağlanırsa bana göre en geç salı günü panel servise ulaşmış olur, Çarşamba da size ürün teslimatı yaparlar.
Tüm yazdıklarım, bir kaynağa dayanmayan, kişisel tecrübelerime dayalı tahminden ibarettir