Arızalanan TV yerine Verilen TV

A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
:) senin tv bilmiyorum ama ua9400 ile kıyas yapınca biri mercedes e200 diyeri reno clio gibi açık ve net elinle tutunca korkuyor insan o derece yani teknolojisi ne daha gelmedim en can sıkıcı kısmı hareketli görüntülerde cismin tık tık ilerlemesi bu bazen abes şekilde bazen makul yayınla kısmen alakalı olabilir ama sonuçta var hatta gözü yoruyor yani görüntüde bi anormallik var menü geçiş hızıda vasat genelde kanal geçiş hızı 3 saniye civarında söyleniyor ama mesela netfilix te filim izlerken görüntü veya ses ayarı kısmına girmek için tuşa bastıktan epey sonra geliyo öyle 3 saniye degil yani hatta ben tuşa bastıktan sonra bir müdden bekledikten sonra kumanda almadı sanıp tekrar tekrar basıyorum kasılan pc gibi düşün işte .
eski ua9400 de bu şikayetlerin hiç biri yoktu ne görüntüde böyle takılmalar ne menüde şişmeler vs vs.....

nacizene tavsiyem Adem babaya haber sal :) ekran büyüklük işi senden kaç inç istiyorsan ama tv paneli hangi marka model olsun anakartı özellik le no olsun bunları sor ona göre tv iste vestelden bak eski mb120 anakart yeni mb230 her türlü tokatlar rakamlar seni aldatmasın mesela mb130e/s serisi öneriliyor...
aman dikkat benim önceki panel ips LG idi çok güven me LG ye çok sorun çıkarıyor Adem baba bu konularda renk vermiyor ama gözleri sanki Samsun VA der gibi gibi :)
Bu konularda rengini saklamayacak tek kişi olma özelliğine sahibim diyebilirim.

Klasik bir cümle olabilir lakin gücüm özgürlüğümden geliyor, kimseye göbek bağım yok, doğru doğrudur, yanlış yanlıştır, iyi iyidir, kötü kötüdür benim için. :ok


Merak ettiğiniz ne var ise sorun biz forum ailesi olarak bilgi gizlemeyiz, ıvırıp kıvırmayı sevmeyiz, dangadanak söyleriz işin doğrusu ne ise ;)
 
Y Çevrimdışı

yugams

Aktif Üye
28 Eki 2017
139
Adem bir akıl ver ne yapayım ben Vestel fiyat vermedi ama servis panel tv nin sıfır fiyatının %80 civarın da dedi ee peki dedim tamirle ugraşmayıp bunu verip + fiyat farkı yerine 58 veya 65 " başka model alsam olurmu diye sordum bir şey demedi servis fabrikaya soralım dedi kabul ederlerse 58" ve 65" vestelden alabilecegi tv tavsiyen ne olur işini kolaylaştırayım bu güne dek ips kullandım şimdi va olsun gerisi sende anakart ve görüntüleme teknojileri en iyi sen biliyorsun üstadım
 
EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109


Buraya konu açtım cevap yazılmayınca mecbur onayladım servisten sürekli aradılar kararınız nedir diye yeni model olduğu için onayladım ,ama yorumları okudukca için karardı, kısmet bakalım nasıl çıkacak

Bu kadar enseyi karartmayın. Yeni model anakarta sahip bir TV'ye sahip olmuş olacaksınız. MEMC vs gibi ekstra özellikler, daha fazla ses kodeği desteği, daha uzun güncelleme alması gibi artıları da gözardı etmemek lazım.
 
Y Çevrimdışı

yugams

Aktif Üye
28 Eki 2017
139
Adem hocam panel kırıldı yapacak birşey yok can sağolsun pazartesi panel fiyatı alıcam uygun gelirse 55u9500 karma paneldi yanılmıyorsam hangi marka panel taktırayım sence? eğer panel fiyatı yüksek gelirse bu tv + fiyat farkı başka model isticem 58" ve 65" ekran hangi tv tavsiye edersin tabi fiyat performans ürünü olsun zana zahmet olmaz ise baba yardımcı olurmusun.
 
O Çevrimdışı

orka75

Yeni Üye
20 Haz 2018
41
42
A Adem Helvacı, üstad banim paneli kırılan 55UD9360 ü aldılar 2200 tl ye panel değişecek diye form doldurdular yerine 58U9500 vermeye çalıştılar hemde 2480tl fark isteyerek kabul etmedim tüketici heyetine baş vurdum benim 55UD9360 muadili cihaz şu an nedir acaba
İyi Günler Vestelle Uzun Yorucu bir uğraştan sonra paneli kırılan 55UD9360 ün 55UA9800 ile değişim onayını aldım.
Bu süreçte Şikayet Var sitesine yazdığım şikayetin ve e-devlet üzerinden yaptığım Tüketici Heyeti Başvurumun da faydası olduğuna inanıyorum
bakalım süreç nasıl tamamlanacak
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
İyi Günler Vestelle Uzun Yorucu bir uğraştan sonra paneli kırılan 55UD9360 ün 55UA9800 ile değişim onayını aldım.
Bu süreçte Şikayet Var sitesine yazdığım şikayetin ve e-devlet üzerinden yaptığım Tüketici Heyeti Başvurumun da faydası olduğuna inanıyorum
bakalım süreç nasıl tamamlanacak
Söz konusu VESTEL ise kesinlikle faydası olmuştur zira onlar işin ucunda Şov yapacak durum yok ise vatandaşa HAKKI olanı vermek konusunda bazen garip bir tavıra bürünebiliyorlar.

Videolarımda da belirtiyorum, Sosyal mecrada yaygara kopartırsanız hemen işiniz çözülür. VESTEL o dilden anlıyor zaar..
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Adem hocam panel kırıldı yapacak birşey yok can sağolsun pazartesi panel fiyatı alıcam uygun gelirse 55u9500 karma paneldi yanılmıyorsam hangi marka panel taktırayım sence? eğer panel fiyatı yüksek gelirse bu tv + fiyat farkı başka model isticem 58" ve 65" ekran hangi tv tavsiye edersin tabi fiyat performans ürünü olsun zana zahmet olmaz ise baba yardımcı olurmusun.
Karma panel olsa da panel seçme şansınız olmaz zira sistemin dizaynı, iş emri ona göre uyarlanıyor. Yani servis istese de sistemden başka bir panelin çıkışını yapamaz o ürün için. Yani eski panel ne ise, var ise yine o panel takılır.

Muhtemelen Stok yoktur ve ücretli değişim önerirler ki bu sizin adınıza daha mantıklı olur.
 
Y Çevrimdışı

yugams

Aktif Üye
28 Eki 2017
139
Karma panel olsa da panel seçme şansınız olmaz zira sistemin dizaynı, iş emri ona göre uyarlanıyor. Yani servis istese de sistemden başka bir panelin çıkışını yapamaz o ürün için. Yani eski panel ne ise, var ise yine o panel takılır.

Muhtemelen Stok yoktur ve ücretli değişim önerirler ki bu sizin adınıza daha mantıklı olur.
Bu garanti dışı yapılacak fiyat ne verecekler belli değil kırılan lg ips di bu lg den de soğudum ilk tv de lg idi buda lg gelecek olanda lg o zaman neyse yapacak pek bir şey yok peki Adem baba başka modele geçmek istersem ve kabul ederlerse fiyat performans olarak değerlendirme yaparsan 58" ve 65" hangi modeli önerirsin ?
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Bu garanti dışı yapılacak fiyat ne verecekler belli değil kırılan lg ips di bu lg den de soğudum ilk tv de lg idi buda lg gelecek olanda lg o zaman neyse yapacak pek bir şey yok peki Adem baba başka modele geçmek istersem ve kabul ederlerse fiyat performans olarak değerlendirme yaparsan 58" ve 65" hangi modeli önerirsin ?
58 Gurubu genelde hep Panda panel, benim Panda panele bakış açımı herkes bilir.
65 ise tercih çok, o konuyu bütçe doğrultusunda yani Vestelin teklifi doğrultusunda tartışmak gerekir zira yelpaze geniş olsa da Eşdeğer listesine göre size ne sunacakları konusunda fikrimiz yok.

Teklif almak zor bir şey değil, aslında ürünün servise gitmesine dahi gerek yok bence. Capcanlı destek hattından bilgi veremiyorlar mı bu konuda?
 
Y Çevrimdışı

yugams

Aktif Üye
28 Eki 2017
139
58 Gurubu genelde hep Panda panel, benim Panda panele bakış açımı herkes bilir.
65 ise tercih çok, o konuyu bütçe doğrultusunda yani Vestelin teklifi doğrultusunda tartışmak gerekir zira yelpaze geniş olsa da Eşdeğer listesine göre size ne sunacakları konusunda fikrimiz yok.

Teklif almak zor bir şey değil, aslında ürünün servise gitmesine dahi gerek yok bence. Capcanlı destek hattından bilgi veremiyorlar mı bu konuda?
Capcanlı destek bu konulara hiç girmiyor yazışmadan bir kesit ..

Sizi çok iyi anlıyorum ......... Bey. Fiyat bilgileri tarafımızda bulunmuyor. Panel stokta var ve onarım yapılabiliyorsa; onarım yönünde yardımcı olabiliriz. Farklı bir durum olursa servisimiz veya çözüm merkezimiz tarafından bilgilendiriliyorsunuz. Ücret bilgisi için servisimiz ile görüşebilirsiniz. Servisimizin iletişim ve adres bilgisini paylaşabilirim.
şeklinde yani ne yaparsanız yapın illa servis o tv yi sizden alacak altı üstü 55u9500 paneli nekadar diye Vestele direk soruyorum illa servis diyor ne alaka diyorum servis sipariş açacak öyle fiyat çıkacak vs vs...
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Capcanlı destek bu konulara hiç girmiyor yazışmadan bir kesit ..

Sizi çok iyi anlıyorum ......... Bey. Fiyat bilgileri tarafımızda bulunmuyor. Panel stokta var ve onarım yapılabiliyorsa; onarım yönünde yardımcı olabiliriz. Farklı bir durum olursa servisimiz veya çözüm merkezimiz tarafından bilgilendiriliyorsunuz. Ücret bilgisi için servisimiz ile görüşebilirsiniz. Servisimizin iletişim ve adres bilgisini paylaşabilirim.
şeklinde yani ne yaparsanız yapın illa servis o tv yi sizden alacak altı üstü 55u9500 paneli nekadar diye Vestele direk soruyorum illa servis diyor ne alaka diyorum servis sipariş açacak öyle fiyat çıkacak vs vs...
Günümüz teknoloji koşullarında inanılmaz saçma bir olay bu.

Varsa
Yoksa
Olursa
Ölürse
Gelirse
Giderse


Bu nedir arkadaş? Capcanlı destek hattına Teknik müdürlükten bir yetkili atayın, aynı ofisi paylaşsınlar, bu tarz durumlarda kendi teknik bilgileri yetmiyor ise Teknik müdürlük personeli onlara anlık bilgi versin, onlar da tüketiciye paylaşsın arkadaş reklamlarda IŞIN HIZI İLE cümlesiyle bilinç altına gönderme yapmayı biliyorlar.

Servis o eve kadar yakıt harcayacak, Ekibin günlük iş sayısı gereksiz yere artacak, Evde buzdolabı bozuk bekleyen başka vatandaşın zamanından çalacaklar, servis sahibinin cebinden çalacaklar, TV sahibi tüketicinin zamanından çalacaklar ve bunun adı da HİZMET olacak. Oh ne ala memleket..

Bazı şeylerin çözümü inanılmaz basit iken bunu böyle çetrefilli hale getirmeyi neden sever bu adalar anlamak mümkün değil.

Zaten değişimde model ve ücret bilgisini teknik müdürlük belirliyor, zor mu oradan bir personeli destek hattı ekibine kaydırmak ve arada istişare köprüsü kurmak?

Peeehh..
 
Y Çevrimdışı

yugams

Aktif Üye
28 Eki 2017
139
Günümüz teknoloji koşullarında inanılmaz saçma bir olay bu.

Varsa
Yoksa
Olursa
Ölürse
Gelirse
Giderse


Bu nedir arkadaş? Capcanlı destek hattına Teknik müdürlükten bir yetkili atayın, aynı ofisi paylaşsınlar, bu tarz durumlarda kendi teknik bilgileri yetmiyor ise Teknik müdürlük personeli onlara anlık bilgi versin, onlar da tüketiciye paylaşsın arkadaş reklamlarda IŞIN HIZI İLE cümlesiyle bilinç altına gönderme yapmayı biliyorlar.

Servis o eve kadar yakıt harcayacak, Ekibin günlük iş sayısı gereksiz yere artacak, Evde buzdolabı bozuk bekleyen başka vatandaşın zamanından çalacaklar, servis sahibinin cebinden çalacaklar, TV sahibi tüketicinin zamanından çalacaklar ve bunun adı da HİZMET olacak. Oh ne ala memleket..

Bazı şeylerin çözümü inanılmaz basit iken bunu böyle çetrefilli hale getirmeyi neden sever bu adalar anlamak mümkün değil.

Zaten değişimde model ve ücret bilgisini teknik müdürlük belirliyor, zor mu oradan bir personeli destek hattı ekibine kaydırmak ve arada istişare köprüsü kurmak?

Peeehh..
Valla brokrasi bu ülkenin kanayan bir yarası.. ben işimi bırakıp eve gidecem saat 1 ile 4 arası servis gelebilir ulan maaşlı elemanız izin işticem nezaman diye soruyorlar abi saat 1 ila 4 arası ee ben saat 1 de evde olmak için saat 12 de çıkmam gerekiyor burda benim çektiğim sıkıntı cabası hadi servis aldı gitti tv yi fiyat verdi pahalı geldi yaptırmadım hooopp bir izin isteme daha iki yarım gün bir tamgün ediyo gitti bizim yömiye yetmedi servis bi 60 kaymede ben alırım dedi zaten panel kırık sonuç küllüm zarar nerden bakarsan bak madi manevi her türlü bize giricek......
Halbuki telefonda veya mesajla deselerki masrafınız şu kadar derim kalsın istemiyorum model değiştireceklerse şu modeli getirin gelip yeniyi kurup eskiyi götürecekler ...Akıl var mantık var hangi çalışma sitili müsteri memnuniyeti sağlar bu adamlar bunu göremiyor mu yada düşünemiyor mu ulan sonra global sirket olma hevesine giriyorlar hadi biz Türk milleti olarak işin zora koşulmasına alıştık ama bi avrupa ülksesinde .......... yaparsın.
 
Y Çevrimdışı

yugams

Aktif Üye
28 Eki 2017
139
Karma panel olsa da panel seçme şansınız olmaz zira sistemin dizaynı, iş emri ona göre uyarlanıyor. Yani servis istese de sistemden başka bir panelin çıkışını yapamaz o ürün için. Yani eski panel ne ise, var ise yine o panel takılır.

Muhtemelen Stok yoktur ve ücretli değişim önerirler ki bu sizin adınıza daha mantıklı olur.
Adem hocam 55u9500 paneli için servis 2000 tl dedi fiyat normal midir ? yaptırmaya değer mi sence ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt