Arızalanan TV yerine Verilen TV

K Çevrimdışı

Kaplan24

Aktif Üye
30 Eki 2020
115
38
:) senin tv bilmiyorum ama ua9400 ile kıyas yapınca biri mercedes e200 diyeri reno clio gibi açık ve net elinle tutunca korkuyor insan o derece yani teknolojisi ne daha gelmedim en can sıkıcı kısmı hareketli görüntülerde cismin tık tık ilerlemesi bu bazen abes şekilde bazen makul yayınla kısmen alakalı olabilir ama sonuçta var hatta gözü yoruyor yani görüntüde bi anormallik var menü geçiş hızıda vasat genelde kanal geçiş hızı 3 saniye civarında söyleniyor ama mesela netfilix te filim izlerken görüntü veya ses ayarı kısmına girmek için tuşa bastıktan epey sonra geliyo öyle 3 saniye degil yani hatta ben tuşa bastıktan sonra bir müdden bekledikten sonra kumanda almadı sanıp tekrar tekrar basıyorum kasılan pc gibi düşün işte .
eski ua9400 de bu şikayetlerin hiç biri yoktu ne görüntüde böyle takılmalar ne menüde şişmeler vs vs.....

nacizene tavsiyem Adem babaya haber sal :) ekran büyüklük işi senden kaç inç istiyorsan ama tv paneli hangi marka model olsun anakartı özellik le no olsun bunları sor ona göre tv iste vestelden bak eski mb120 anakart yeni mb230 her türlü tokatlar rakamlar seni aldatmasın mesela mb130e/s serisi öneriliyor...
aman dikkat benim önceki panel ips LG idi çok güven me LG ye çok sorun çıkarıyor Adem baba bu konularda renk vermiyor ama gözleri sanki Samsun VA der gibi gibi :)
Yugams bey formda gezerken sizin yasadiginiz surecide okudum TV nin arızalanması sonrasinda değişim olması sonrasında evde kaza sonucu kırılması büyük geçmiş olsun sizden bir kaç bilgi almak istiyorum 55u9500 MB 230 anakartli TV yi kaç gün kullandiniz Adem hocam ve fikoloji üstadın dediği gibi hareketli görüntülerde problem mi var sizde mi yaşadınız sorunu bende 65 inci düşünüyorum ondada mb230 ana kart TV şu an 5 ile 5 buçuk bin TL arası değişiyor bu sebeple sizlerin tecrubeleri benim için önemli
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

MH yi arayın ve onarım bedeli karşılığında ücretli değişim istediğinizi, servisin orijinal yerine başka panel takmayı denediğini ve ürün ile ilgili şüpheleriniz oluştuğunu belirtin. Fiyat farkı yüksek çıkartamazlar zira kullanım payı adı altında amortisman gideri de düşemezler zaten toplasanız 3-5 günlük tv.
Adem hocam merhaba YouTube ve formda yakından takip ediyorum sizi bu konudaki yazışmaları baştan sona okudum Vestel 65u9500 ile düşünceniz nedir 3 gün sonra almayı düşünüyorum ama kart nedeniyle olumsuz yorumlar var menü yavaşlığı hareketli görüntülerde problemler şaşırdım kaldım genelde Vestel alıyorum ve yine almak istiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim gönlüm yine de almaktan yana hayirlisi artık sonuçta ömür boyu kullanmiyacaz hangi marka olursa olsun ömrü garantisi bitene kadar sonrasında bir arıza cikiyor sıfırına yakın fiyat çıkıyor o nedenle yılların tecrübesi Adem hocam sen Toshiba Vestel hı level alıp kullanıyorsan bizde alırız hocam kullanırız çünkü şu an ki teknolojik ürünlerin ömrü belli TV yi alıp 10 sene problemsiz kullansak elbet bütçe arttırabilir ama Samsung'tan tut LG sinden cik tüm markalara kadar TV kullanım ömrü belli o nedenle çok detaya takilmaya gerek yok diyorum kendime Vestel 65 u9500 alınca sizlere bilgi geçerim hayırlı olur inşallah
 
Son düzenleme:
Y Çevrimdışı

yugams

Aktif Üye
28 Eki 2017
139
söyle bir durum var teknolojiden uzak ve bazı kavramları bilmeyen birisi akşam tv de haber tartışma programları veya dizi felan izleyen birisi iseniz alıp kullanın yok teknolojiden ve konu ile alakalı terimlerden haberdar iyi bir sinema izleyicisi iseniz uzak durun çünkü takılma var ve bazıları için geçerli panel ilede alakası olabilir renkler ve doyuruculuk yok nacizane tavsiyem Adem baba ya güven mb230 dan uzak dur mb130 anakartlı bir seri bak varsa samsung va panel tercih et bence yada lg ips başka paneller de var çünkü panda hkc vs vs.. birde sanal olsa da 2000 hz ve üstü olsun 65 inç te gerçek 100hz olmalı bence ama vestelde alayı gerçek 50hz yani ortalama bu özellikler bence makul seviyesin de fiyat olarak bütçene uygun başka marka varsa lg samsung sony philips gibi ben olsam vestele hiç bulaşmam ama bütçe ona el veriyor ise birşey diyemem yani vestelin diyer markaları da var onlarıda incele kombinasyon 65 inç mb130 anakart 2000 hz veya üzeri samsung va yada lg ips panel +Hdr gerisi çok önemli değil
 
K Çevrimdışı

Kaplan24

Aktif Üye
30 Eki 2020
115
38
söyle bir durum var teknolojiden uzak ve bazı kavramları bilmeyen birisi akşam tv de haber tartışma programları veya dizi felan izleyen birisi iseniz alıp kullanın yok teknolojiden ve konu ile alakalı terimlerden haberdar iyi bir sinema izleyicisi iseniz uzak durun çünkü takılma var ve bazıları için geçerli panel ilede alakası olabilir renkler ve doyuruculuk yok nacizane tavsiyem Adem baba ya güven mb230 dan uzak dur mb130 anakartlı bir seri bak varsa samsung va panel tercih et bence yada lg ips başka paneller de var çünkü panda hkc vs vs.. birde sanal olsa da 2000 hz ve üstü olsun 65 inç te gerçek 100hz olmalı bence ama vestelde alayı gerçek 50hz yani ortalama bu özellikler bence makul seviyesin de fiyat olarak bütçene uygun başka marka varsa lg samsung sony philips gibi ben olsam vestele hiç bulaşmam ama bütçe ona el veriyor ise birşey diyemem yani vestelin diyer markaları da var onlarıda incele kombinasyon 65 inç mb130 anakart 2000 hz veya üzeri samsung va yada lg ips panel +Hdr gerisi çok önemli değil
Aslında özünde dikkatli izleyicim çok arastiririm ama kusursuz panel olmadığını anladım artık tabi bariz hatalarida görmezden gelmemek lazım mb230 anakart sıkıntılı anlaşılan geriye Vestel 65u9400 kalıyor o da o da boe panel bir LG Samsung panel gibi değil ama mb130 ana kart var kafalar karışık hocam ama tek merak ettiğim Vestel neden mb230 ana kart üretime devam ediyor binlerce şikayet var tecrübeleriniz için teşekkürler
 
Y Çevrimdışı

yugams

Aktif Üye
28 Eki 2017
139
Aslında özünde dikkatli izleyicim çok arastiririm ama kusursuz panel olmadığını anladım artık tabi bariz hatalarida görmezden gelmemek lazım mb230 anakart sıkıntılı anlaşılan geriye Vestel 65u9400 kalıyor o da o da boe panel bir LG Samsung panel gibi değil ama mb130 ana kart var kafalar karışık hocam ama tek merak ettiğim Vestel neden mb230 ana kart üretime devam ediyor binlerce şikayet var tecrübeleriniz için teşekkürler
belkide stokları eritiyorlar dediğim gibi vestel bünyesinde başka markalarda var en belirgini toshiba jvc mesela regal seg telefunken finlux nexon hi level bunlarıda mercek altına al söylemedi deme hızlı sahneler de için cız edecek :) bak vestelde en büyük sıkıntılardan biri görüntü iyleştirmedeki vasat algoritma büyük markalar kendi silikon üretebiliyor yani adamlar görüntü üzerinde hep bir adım önde sende bizler gibi elinde kumanda setup a girip üç beş renk ayarı var zaten oynar durursun ama yine tatmin olamazsın kardeşimde bir LG tv var benden kaç sene önce almıştı onda bile bi dünya görüntü ayarı var ve ayarlar ile oynadıkça fark ediyor vestelde öyle ince ayarlar yok ve bazı özelikleri açıyorsun fark yok kapıyorsun gene fark yok yani yaşlı amcalar varya ellerinde kumanda o haber senin bu haber benim izleyip duruyor birde abudik kanal dizileri izliyor ha işte o seviye için on numara tv ayarlarına girince bozulacagını sanıpta fırça atıyorlarya hani:)
 
K Çevrimdışı

Kaplan24

Aktif Üye
30 Eki 2020
115
38
Değerli düşünceler için teşekkürler her zaman yorumlara dikkat ederim zaten formdaki ustalarda mb230 ana karta karşı göz gorede bu kadar uyarıya rağmen mb230 ana kartlı ürün almak çok büyük bir hata beni cezbeden fiyatı ürün sonrası hizmet ve panelde Samsung LG boe vardı son çare 65u9400 mb130s ana kart ama boe panel boe panelde bir LG gibi olabilir mi onu da alınca gõrecez şunu da belirtim LG Samsung ürünleri kaliteli ürünler bu işin babaları ama ürünü aldiktan sonra bir sorun çıktığında müşteriye yardımcı olmama adına internette çok şikayet var bu nedenle Arçelik yada Vestel ürünleri hizmet nedeniyle cazip geliyor durum bu hayırlısı artik
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Adem Helvacı, bana 55ud9360 la değişim için 58u9500 2500tl önermişlerdi kabul etmedim iyi doğru karar mı verdim acaba
Bana göre (Kişisel fikrimdir) doğru bir karar zira ekran boyutunu büyüterek ürünü size cazip göstermeye çalışmışlar lakin bence eşdeğer değil ürünler.

Ben şimdi;

Samsung panel ile üretilmiş
Panel destek unsurları daha yüksek olan
Rate değeri 1800hz olan 55'' ürünü bırakıp


Panda panel ile üretilmiş (Panda ve Chot)
Panel destek unsuru görece daha zayıf
Rate değeri 1000hz olan ürünü alacağım


3'' büyük ekran verdiler diye bir de üstüne teşekkür mü edeceğim?

Alsınlar 3'' lerini, kendileri kullansınlar evlerinde..


Haaa 58 in bana göre tek artısı direct led olması. Yine de diğer vasat özellikleri yanında bu hiç bir şey değil (9360 a göre vasat)
 
Y Çevrimdışı

yugams

Aktif Üye
28 Eki 2017
139

Sıkma canını. Kalifiye servisler bu yönetimden bıkıp tek tek istifa ettiği için yeni yetme arkadaşlar sistemi öğrenene kadar siz biraz sıkıntı çekiyor olabilirsiniz (Kişisel tahminimdir)

Tahminden ziyade kesin olarak söyleyeceğim şu ki servis hatalı kod üzerinden sipariş girmiştir. Gelen panel uymayınca da panik yapıp muhtemelen bulduğu ne kadar teknik birim var ise hepsine tek tek yazmıştır ve onlardan cevap bekliyordur. Teknik birimler cevap vermeden istese de adım dahi atamaz o nednele size süslü püslü cümleler ile oyalayıcı cümleler kurmak dışında şu an yapabilecekleri bir şey yok açık ve net.

Bu bekleme süresi esnasında doğru kod ile siparişi sisteme girdiyse stok durumuna göre en geç 2 gün içerisinde (Haftasonunu unutmayalım) sizin siparişin akıbeti kesinlik kazanır, sonrasında stok sorunu olduğu anlaşılırsa da panel değişimi yerine ücretli değişim bilgisi için sizi arayıp eşdeğer bir model ve sizden talep ettikleri bedel ile tekliflerini sunarlar.

Tekliflerini buraya yazarsanız değerlendirmesini hep birlikte yapar ve size onaylayıp onaylamayacağınız konusunda da kişisel görüşlerimizi iletiriz tabi ki nihai karar sizindir.

Ola ki tedarik sağlanırsa bana göre en geç salı günü panel servise ulaşmış olur, Çarşamba da size ürün teslimatı yaparlar.


Tüm yazdıklarım, bir kaynağa dayanmayan, kişisel tecrübelerime dayalı tahminden ibarettir :ok
Adem hocam vestel whatsapp dan söyle bir şey yaz dı (Kayıtlarınızı kontrol ettiğimde hızlı aksiyon alınarak çözüme ulaşması için gerekli birimimize bilgi paylaşımı olduğunu görüyorum.En kısa sürede iletişime geçeceklerdir ............ Bey.) Bu sabah vestel servis aradı bilgi istiyormuşsunuz diye dedim ne bilgisi panel gelecekti gelmedi mi cevap hayır neden bu panel stokta yok mu belli değil araştırılıyor felan dedi ee dedim bu panel le alakalı değil ilk tv ekim başlarında bozulmuştu o zaman bu zaman bi sonuca gidilemedi servis belki başka model ile ücret karşılığı değişimde olabilir dedi dedim panel elinizde yoksa araştırıyoruz ediyoruz diyip beni bekletmeyin gerekirse başka model ile bu işi çözün felan dedim tabi gene net bir şey diyemedi pazartesi konu ile alakalı arıcam dedi ee tabi zaman kazanmaya çalışıyorlar sanki panel var ama ellerinde yok gibi me geldi
 
O Çevrimdışı

orka75

Yeni Üye
20 Haz 2018
41
42
Bana göre (Kişisel fikrimdir) doğru bir karar zira ekran boyutunu büyüterek ürünü size cazip göstermeye çalışmışlar lakin bence eşdeğer değil ürünler.

Ben şimdi;

Samsung panel ile üretilmiş
Panel destek unsurları daha yüksek olan
Rate değeri 1800hz olan 55'' ürünü bırakıp


Panda panel ile üretilmiş (Panda ve Chot)
Panel destek unsuru görece daha zayıf
Rate değeri 1000hz olan ürünü alacağım


3'' büyük ekran verdiler diye bir de üstüne teşekkür mü edeceğim?

Alsınlar 3'' lerini, kendileri kullansınlar evlerinde..


Haaa 58 in bana göre tek artısı direct led olması. Yine de diğer vasat özellikleri yanında bu hiç bir şey değil (9360 a göre vasat)
Şuan servis kaydımı iptal edip servis ücreti karşılığında ürünü teslim etme kararı almışlar sanki kendileri tamir edebiliyorlarda ben tamir istemiyorum muamelesi yapıyorlar
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Şuan servis kaydımı iptal edip servis ücreti karşılığında ürünü teslim etme kararı almışlar sanki kendileri tamir edebiliyorlarda ben tamir istemiyorum muamelesi yapıyorlar
Ürünü teslim almayın, size ihtar çekmek zorunda kalacaklar.

Yasal olarak sizin kabul etmediğiniz bir durumu yasal karar olmadan size dayatamazlar.

Ancak ihtar çekerler, o ihtar elinize ulaşır, size yasal süre verirler, o süre sonunda halen teslim almazsanız sorumluluk kabul etmeme hakları doğar.

Siz işi yokuşa sürün, ürünü kabul etmeyeceğinizi, konuyu yasal yola taşıyacağınızı belirtin.

Onların derdi, yasal onarım iş günü dolmadan size ürünü geri verebilmek.
 
O Çevrimdışı

orka75

Yeni Üye
20 Haz 2018
41
42
Ürünü teslim almayın, size ihtar çekmek zorunda kalacaklar.

Yasal olarak sizin kabul etmediğiniz bir durumu yasal karar olmadan size dayatamazlar.

Ancak ihtar çekerler, o ihtar elinize ulaşır, size yasal süre verirler, o süre sonunda halen teslim almazsanız sorumluluk kabul etmeme hakları doğar.

Siz işi yokuşa sürün, ürünü kabul etmeyeceğinizi, konuyu yasal yola taşıyacağınızı belirtin.

Onların derdi, yasal onarım iş günü dolmadan size ürünü geri verebilmek.
zaten 20 iş gününü çoktan geçti süre
tüketici hakem heyetine verdim benden servisin ürünü tamir edemediğine dair rapor istedi heyet
servisten rapor istedim rapora panel tedarik edilemediğinden değişime sevk edildi defalarca ürün sunuldu kabul etmemiştir diye rapor tutmuşlar.
Bu vestelden iyice soğudum Grundig tv ler iyimidir 55 veya 58 önereceğin model var mı
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
zaten 20 iş gününü çoktan geçti süre
tüketici hakem heyetine verdim benden servisin ürünü tamir edemediğine dair rapor istedi heyet
servisten rapor istedim rapora panel tedarik edilemediğinden değişime sevk edildi defalarca ürün sunuldu kabul etmemiştir diye rapor tutmuşlar.
Bu vestelden iyice soğudum Grundig tv ler iyimidir 55 veya 58 önereceğin model var mı
Ürün önermek kolay kısmı, Sinirlenip vazgeçmeyin. Size sundukları (Dayattıkları) bilgileri kabul etmek, formları imzalamak zorunda değilsiniz.
Tamir edemediği kısmı değil, tamir için servise teslim edilen ürünün yasal sınırları içerisinde size teslim edilmediği kısmı önemli, Sürecin uzaması onların sorunu sizin değil, süreci uzatan kendileri siz değilsiniz. Yani ''Biz sunduk o beğenmedi'' derken önemli olan, sizin yasada tanımlanmış haklarınızı sunup sunmadıklarıdır. Hakem heyetinde size bunu soran şahsa şunu sorun siz de karşılık olarak.

Servise tamir için DOĞAN verdiğiniz, Tamir edemedikleri için ŞAHİN öneriyorlar, siz kabul edermisiniz?

Grundig iyidir hoştur da, ne alırsanız alın şu yaşadıklarınızı yaşamayacağınızın garantisi yok :(
 
O Çevrimdışı

orka75

Yeni Üye
20 Haz 2018
41
42
zaten 20 iş gününü çoktan geçti süre
tüketici hakem heyetine verdim benden servisin ürünü tamir edemediğine dair rapor istedi heyet
servisten rapor istedim rapora panel tedarik edilemediğinden değişime sevk edildi defalarca ürün sunuldu kabul etmemiştir diye rapor tutmuşlar

Ürün önermek kolay kısmı, Sinirlenip vazgeçmeyin. Size sundukları (Dayattıkları) bilgileri kabul etmek, formları imzalamak zorunda değilsiniz.
Tamir edemediği kısmı değil, tamir için servise teslim edilen ürünün yasal sınırları içerisinde size teslim edilmediği kısmı önemli, Sürecin uzaması onların sorunu sizin değil, süreci uzatan kendileri siz değilsiniz. Yani ''Biz sunduk o beğenmedi'' derken önemli olan, sizin yasada tanımlanmış haklarınızı sunup sunmadıklarıdır. Hakem heyetinde size bunu soran şahsa şunu sorun siz de karşılık olarak.

Servise tamir için DOĞAN verdiğiniz, Tamir edemedikleri için ŞAHİN öneriyorlar, siz kabul edermisiniz?

Grundig iyidir hoştur da, ne alırsanız alın şu yaşadıklarınızı yaşamayacağınızın garantisi yok :(
ülkede ne yazıkki tüketici hakkı yok tüketiciysen sürekli para harca isteniyor
vestel grubu dışında 55 58 inç önerebileceğin cihaz var mı tabi 5000 tl altı
 
Y Çevrimdışı

yugams

Aktif Üye
28 Eki 2017
139
zaten 20 iş gününü çoktan geçti süre
tüketici hakem heyetine verdim benden servisin ürünü tamir edemediğine dair rapor istedi heyet
servisten rapor istedim rapora panel tedarik edilemediğinden değişime sevk edildi defalarca ürün sunuldu kabul etmemiştir diye rapor tutmuşlar

zaten 20 iş gününü çoktan geçti süre
tüketici hakem heyetine verdim benden servisin ürünü tamir edemediğine dair rapor istedi heyet
servisten rapor istedim rapora panel tedarik edilemediğinden değişime sevk edildi defalarca ürün sunuldu kabul etmemiştir diye rapor tutmuşlar
hocam benim paneli tedarik edemezler ise bedelli ürün değişimi yapabilirler o bakımdan soruyorum ne tür seçenekler sunuyorlar ve nekadar fiyat çıkarıyorlar model değişiminde
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt