Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Zaten cep Telefonu ve Bilgisayar gibi teknoloji ürünlerinde ücret iadesi istemek ciddi anlamda saçma bir yaklaşım olur.Hocam iade olursa kurdan dolayı aynı özelliklere sahip ürünü tekrar alamam. Değişim mümkün mü? Sizce ne yaparsam servisin burnunu daha çok sürterim? Elimde şikayetvarda benzer olayların ekran görüntüleri, son 1 sene içerisinde yapılan test programının sonuçları var. İnşallah lehime karar çıkar.
Yasa size hak vermiş, bu hakkın adı DÖRT SEÇİMLİK HAKKI, talebinizde hangi hakkı kullanmak ,istediyseniz karşı taraf bunu yerine getirmekle yükümlüdür o nedenle siz MALIN AYIPSIZ MİSLİ İLE DEĞİŞİMİ istemelisiniz umarım öyle yapmışsınızdır.
Yani normalde arızadan dolayı isteyemeyeceğiniz bu seçenek, size uygulanan KASITLI art niyet üzerinden ilerlemeniz durumunda AYIPLI MAL ve AYIPLI HİZMET olarak yorumlanıp heyet taktiri ile size verilir.
Heyetin konuyu nasıl yorumlayacağı önemli elbette.
Bu da sunduğunuz içeriklere ve detaya bağlı.
Her heyetin konuyu ele alış şekli de farklı ne yazık ki. Mesela size uzatma fazla demişler ama, ben ayak üstü yazılmış gibi olan yazılar üstünde çok durmamayı tercih ediyorum zira bizim heyet için en önemli husus malumunuz gerçeklik. Bazı durumlarda tüketici belge sunamamış oluyor fakat heyetin konuyu analiz edip olayın doğruluğunu teyit edebileceği ve hatta sorgulayıp doğrulayabileceği öyle detaylar aktarmış ki biz dosyayı tüketici lehine veriyoruz.
Fakat tabi ''Amcamın oğlu git dediydi gittiydim halamın gızı o esnada hastaydı vs vs'' tarzı olmamalı elbette.
Olay
yer
gün
saat
kişi
ürün
arıza
detay
detay
detay
bunlar birbirine düzgün şekilde bağlanabiliyorsa konu tamamdır.
O derece detaylı ve o derece kısa