Acer Servis Sorunu

M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Fotoğrafın çekildiği tarihe ne diyecekler?
Ki onun da oynama olup olmadığı kanıtlanabilir.
Atla deve bir mesele değil bence.
Bende fotoğraflar vardı fakat 5 6 ay öncesine ait. Telefondan maalesef silmişim bulabilirsem onları da bilirkişiye veririm tabi. Bilirkişi servis kayıtlarına bakabiliyor mu? Servise göndermeden önce çekecektim ama unuttuğum için maalesef iş işten geçti.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Bende fotoğraflar vardı fakat 5 6 ay öncesine ait. Telefondan maalesef silmişim bulabilirsem onları da bilirkişiye veririm tabi. Bilirkişi servis kayıtlarına bakabiliyor mu? Servise göndermeden önce çekecektim ama unuttuğum için maalesef iş işten geçti.
Hocam valla siz de bütün kötü olayları üst üste getirmişsiniz.
Benim doğrudan THH ile bir tecrübem yok.
Bana sormayın o işleri.
O işleri Adem Helvacı bilir.
Ya da açıp mevzuatı okuyun.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Hocam valla siz de bütün kötü olayları üst üste getirmişsiniz.
Benim doğrudan THH ile bir tecrübem yok.
Bana sormayın o işleri.
O işleri Adem Helvacı bilir.
Ya da açıp mevzuatı okuyun.
Biraz öyle oldu sanırım. Mevzuattan ziyade THH konusunda tecrübesi olan, işi bilen biri olunca daha iyi oluyor. Konuya kim yazarsa ben ona soruyorum. Fotoğraf olmadan kazanamaz mıyım? A Adem Helvacı
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Biraz öyle oldu sanırım. Mevzuattan ziyade THH konusunda tecrübesi olan, işi bilen biri olunca daha iyi oluyor. Konuya kim yazarsa ben ona soruyorum. Fotoğraf olmadan kazanamaz mıyım? A Adem Helvacı
Bana kalırsa modelin teknik özellikleri belli, faturada zaten ürün özellikleri yazması lazım?
Hakem heyetindekilerin duruma ne kadar hakim olduğuna bağlı konu bence.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Şu anlık şikayetvar da bulunan şikayetler, laptopun rami 4 GB geldiğinde çektiğim fotoğraf, 1 yıl içerisinde burnintest sonuçları ve lol teknik destek ekibine tüm donanımı gösteren rar dosyası var.
Bana kalırsa modelin teknik özellikleri belli, faturada zaten ürün özellikleri yazması lazım?
Hakem heyetindekilerin duruma ne kadar hakim olduğuna bağlı konu bence.
Seri noyu girdiğinizde zaten her şeyi çıkıyor. Ama ısrarla hdd kullanıcı tarafından takılmış diyolar. Arızasını sorduğumda arızalı diyolar :) son aradığımda bad sector demişlerdi. Teknik servis yerine mahalle bilgisayarcısına emanet etmişiz.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Şu anlık şikayetvar da bulunan şikayetler, laptopun rami 4 GB geldiğinde çektiğim fotoğraf, 1 yıl içerisinde burnintest sonuçları ve lol teknik destek ekibine tüm donanımı gösteren rar dosyası var.

Seri noyu girdiğinizde zaten her şeyi çıkıyor. Ama ısrarla hdd kullanıcı tarafından takılmış diyolar. Arızasını sorduğumda arızalı diyolar :) son aradığımda bad sector demişlerdi. Teknik servis yerine mahalle bilgisayarcısına emanet etmişiz.
Böyle adamlara servislik veren Acer'a ne desek az.
Şu gidişat gösteriyor ki ülkemizde garantinin bir önemi yok.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Biraz öyle oldu sanırım. Mevzuattan ziyade THH konusunda tecrübesi olan, işi bilen biri olunca daha iyi oluyor. Konuya kim yazarsa ben ona soruyorum. Fotoğraf olmadan kazanamaz mıyım? A Adem Helvacı
A Adem Helvacı hocam müsait ise size bir dilekçe hazırlasın bağlı bulunduğnuz kaymakamlık THH'ye gidin şikayetinize ekleme yapmak istediğnizi söyleyin şikayetinizi güncelleyin ekleme yapın
Ne kadar çok detay olursa eliniz o kadar güçlenir
Servisin işini doğru yapmadığı Kendisine 16 GB gelen cihazı 4 GB Ram takıp geri göndermesin den belli
Servisin sunduğu resim delil argumanların güvenilnez olduğu ortada cihazı sizin hiç açmadığnız
Laptop'u alırken aldığınız özelliklerin olduğu wep sitesi fotosu
Laptopun 1 TB 256 GB ssd 16 GB RAM ile satıldığını servisin cihazı tanımadığı özelliklerini bilmediği
1 TB hdd ile satılan cihazın hdd sinin sonradan tüketici yada satıcı tarafından takıldığını idda etmesi
Sağlam çalışır vaziyette bakım için gönderdiğiniz cihaz hdd si bozuk garanti dışı bırakılarak geri geldiği
servisin resim çektiği cihazın sizin cihaz olduğu bile şüpheli bu koşullar altında hdd etiket yok ikinci el hdd gibi
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
A Adem Helvacı hocam müsait ise size bir dilekçe hazırlasın bağlı bulunduğnuz kaymakamlık THH'ye gidin şikayetinize ekleme yapmak istediğnizi söyleyin şikayetinizi güncelleyin ekleme yapın
Ne kadar çok detay olursa eliniz o kadar güçlenir
Servisin işini doğru yapmadığı Kendisine 16 GB gelen cihazı 4 GB Ram takıp geri göndermesin den belli
Servisin sunduğu resim delil argumanların güvenilnez olduğu ortada cihazı sizin hiç açmadığnız
Laptop'u alırken aldığınız özelliklerin olduğu wep sitesi fotosu
Laptopun 1 TB 256 GB ssd 16 GB RAM ile satıldığını servisin cihazı tanımadığı özelliklerini bilmediği
1 TB hdd ile satılan cihazın hdd sinin sonradan tüketici yada satıcı tarafından takıldığını idda etmesi
Sağlam çalışır vaziyette bakım için gönderdiğiniz cihaz hdd si bozuk garanti dışı bırakılarak geri geldiği
servisin resim çektiği cihazın sizin cihaz olduğu bile şüpheli bu koşullar altında hdd etiket yok ikinci el hdd gibi
Savunması istendi aşamasında dilekçeye ekleme yapsak işe yarar mı? Zaten bilirkişi atanır ona anlatırım tekrardan. Sonuçta bilirkişi ne rapor verirse o doğrultuda irdeleniyor diye biliyorum.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Savunması istendi aşamasında dilekçeye ekleme yapsak işe yarar mı? Zaten bilirkişi atanır ona anlatırım tekrardan. Sonuçta bilirkişi ne rapor verirse o doğrultuda irdeleniyor diye biliyorum.
Hocam dosya heyetin önüne gelene kadar ekleme yapabilirsiniz heyet gerek görürse bilirkişiye gider
Bilirkişiye gideceği garanti değil ondan diyorum ekleme yapın diye heyet hb nin servisin savunmasını haklı bulup
Talebinizi reddebilir o yüzden detay önemli bu konularda öyle herşey bilirkişiye gitmiyor hb ne diyecek
cihaz servise gitmiş servis raporu var k.hatası var buda resimleri vs tüketici talebinin reddini talep ediyoruz diyecekler
Benim THH şikayetimde eksik varmış dosya işleme alınmıyormuş gelip imza atmanız lazım denildi
Gittim birde hb nin yaptığ birşey vardı tam hatılamıyorum görevliye söyledim dur al sunu kağıt verdi onu yaz
Dosyana ekliyelim dedi ekledi ekleme yaptı gerekli görmese ekleme yapmazdı bize göre basit ama detay detaydır
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Hocam dosya heyetin önüne gelene kadar ekleme yapabilirsiniz heyet gerek görürse bilirkişiye gider
Bilirkişiye gideceği garanti değil ondan diyorum ekleme yapın diye heyet hb nin servisin savunmasını haklı bulup
Talebinizi reddebilir o yüzden detay önemli bu konularda öyle herşey bilirkişiye gitmiyor hb ne diyecek
cihaz servise gitmiş servis raporu var k.hatası var buda resimleri vs tüketici talebinin reddini talep ediyoruz diyecekler
Böyle durumlarda genellikle bilirkişi atanıyor diye biliyorum. Aynı durumla karşı karşıya kalan arkadaşın şikayetine bilirkişi incelemesi istemişler. Kendisi bana belgeleri bilirkişiye verirsin demişti. Onun da harddiski 1 TB iken 500 GB bozuk HDD gelmiş. Ama eğer dilekçeye ekleyip işime yarayacak bir şey yazabilirsem ilçe hakem heyetine giderim tabii. Konunun uzmanı yazsın da gerisi hallolur. Yazdıklarımı paylaşmıştım nereyi atlamışım?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Böyle durumlarda genellikle bilirkişi atanıyor diye biliyorum. Aynı durumla karşı karşıya kalan arkadaşın şikayetine bilirkişi incelemesi istemişler. Kendisi bana belgeleri bilirkişiye verirsin demişti. Onun da harddiski 1 TB iken 500 GB bozuk HDD gelmiş. Ama eğer dilekçeye ekleyip işime yarayacak bir şey yazabilirsem ilçe hakem heyetine giderim tabii. Konunun uzmanı yazsın da gerisi hallolur. Yazdıklarımı paylaşmıştım nereyi atlamışım?
Sıvı teması var denilmiş 8000'TL masraf istenmiş servise göre sıvı temaslı cihaz çalışmıyor
Haksız yere garanti dışı bırakılmış sıvı teması olan 8000 TL masrafı olan cihaz nasıl çalışıyor
HDD bozuk bozulmuş o hdd nin sizin hdd olduğu şüpheli 16GB Ram ile giden cihaz size nasıl 4 GB Ram ile geliyorsa Ram yanlış takıldıysa hdd belki bozuk takıldı içine sizin hdd niz değil olmama ihtimalinin yüksek olduğunun kesin delilidir serviste yapılan işlemlerin şahibeli olduğu servisin yaptığı hatalı yanlış işlemlerden dolayı mağdur olduğunuzu cihazınızın haksız yere garanti dışı bırakıldığını bunları basit örneklerle altını çizmeniz lazım ki Anlaşılsın Ram'i yanlış takan hdd'yi de yanlış takar takabilir belki müşteri dataları karıştı başka müşterinin cihazı sıvı temaslı cihazı size yazdılar yazılan raporda yanlış hatalı Ram meselesini hdd ye balayın o yanlışsa bu neden yanlış olmasın sıvı teması varsa 8000 TL masrafı olan cihaz nasıl çalışıyor gibi gibi bunlar sizin haklı olduğunuzu gösterir
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Sıvı teması var denilmiş 8000'TL masraf istenmiş servise göre sıvı temaslı cihaz çalışmıyor
Haksız yere garanti dışı bırakılmış sıvı teması olan 8000 TL masrafı olan cihaz nasıl çalışıyor
HDD bozuk bozulmuş o hdd nin sizin hdd olduğu şüpheli 16GB Ram ile giden cihaz size nasıl 4 GB Ram ile geliyorsa Ram yanlış takıldıysa hdd belki bozuk takıldı içine sizin hdd niz değil olmama ihtimalinin yüksek olduğunun kesin delilidir serviste yapılan işlemlerin şahibeli olduğu servisin yaptığı hatalı yanlış işlemlerden dolayı mağdur olduğunuzu cihazınızın haksız yere garanti dışı bırakıldığını bunları basit örneklerle altını çizmeniz lazım ki Anlaşılsın Ram'i yanlış takan hdd'yi de yanlış takar takabilir belki müşteri dataları karıştı başka müşterinin cihazı sıvı temaslı cihazı size yazdılar yazılan raporda yanlış hatalı Ram meselesini hdd ye balayın o yanlışsa bu neden yanlış olmasın sıvı teması varsa 8000 TL masrafı olan cihaz nasıl çalışıyor gibi gibi bunlar sizin haklı olduğunuzu gösterir
Adem abi cevap yazsın da duruma göre bakarım. Ben olan biteni aktardım zaten. Hakem heyeti heyetliğini yaparsa lehime karar çıkar. Yapmazsa da canları sağ olsun. 2.el temiz HDD alırım yoluma bakarım. Karışıklık olduğunu sanmıyorum çünkü her gün şikayetvara aynı durumlar yazılıyor. Her gün karışıklık olması imkansız. Forumdaki avukat arkadaş çok ayrıntıya düşmeden olan biteni yaz zaten heyet inceler dedi,ona göre yazdım.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Yaklaşık 40 gündür savunması istendi aşamasında.Tüketici hakem heyetine göre savunması istendi süresi 30 gün diye biliyorum.Azami süreyi aşmaları ve bu kadar bekletilmem normal mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt