Acer Servis Sorunu

T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Faturada hangi firma yazıyorsa ora şikayet edilir diye biliyorum. Zaten yazdım THH'ye başvuran 2 arkadaş da satıcıları şikayet edip kazandılar.

Günlük kullanım için kullanmam gerekiyor? Sorun olur mu?
Doğru biliyorsun teknik servisin yasal olarak sorumluluğu yok satıcı HB çözecek
Malı çektiği yerden iç yazışma vs ile bu yazışmalar Acer'a kadar gidecek gerekli işlem yapılacak
Yeterki karar lehinize çıksın yapılması gereken yapılmış bakalım sonuç ne çıkacak.
 
eketen Çevrimdışı

eketen 

Süper Üye
26 Haz 2020
1,235
Ürünü alma aşamasında sorun yaşansa hb şikayet edilsin de, almış üstünden zaman geçmiş, servislik işi olmuş, servise gitmiş sorunlu gelmiş. Burada hb yi bağlayan bir durum yok. Gittiniz vestel bayiden buzdolabı aldınız. Sorun çıktı. Bayiye mi gidiyorsunuz, servisi mi çağırıyorsunuz. Servis geliyor, ürünü alıyor gidiyor, kullanıcı hatası deyip size geri getiriyor. Kapısını açıp bakıyorsunuz ki raflar yok, sebzelik yok. Bayiyi mi şikayet edersiniz. Haklı çıkmak için zorlamaya gerek yok bence.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Ürünü alma aşamasında sorun yaşansa hb şikayet edilsin de, almış üstünden zaman geçmiş, servislik işi olmuş, servise gitmiş sorunlu gelmiş. Burada hb yi bağlayan bir durum yok. Gittiniz vestel bayiden buzdolabı aldınız. Sorun çıktı. Bayiye mi gidiyorsunuz, servisi mi çağırıyorsunuz. Servis geliyor, ürünü alıyor gidiyor, kullanıcı hatası deyip size geri getiriyor. Kapısını açıp bakıyorsunuz ki raflar yok, sebzelik yok. Bayiyi mi şikayet edersiniz. Haklı çıkmak için zorlamaya gerek yok bence.
Kardeşim anlamıyor musunuz? Diğer forumlarda konu açtığımda bilen arkadaşlar hb dedi tabii Acer diyen de oldu fakat şikayet eden arkadaşlar hakem heyetine sormuş, satıcı kimse onu şikayet edin demişler. Tedarik işini satıcı hallediyor. Bahsettiğim kişiler kazandı.
Zaten hepsiburada Acer ile iletişime geçecek. Mantıken hepsiburadayı acerin üstüne salmak daha akıllıca. Kullanıcı tarafından takılan hdd arızalı dediler. Ben takmadığımı inanmadığımı söyleyince model yükseltmek için satıcı takmış olabilir dediler halbuki imkansız seri boyu girdiğinizde 1 TB HDD var
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Ürünü alma aşamasında sorun yaşansa hb şikayet edilsin de, almış üstünden zaman geçmiş, servislik işi olmuş, servise gitmiş sorunlu gelmiş. Burada hb yi bağlayan bir durum yok. Gittiniz vestel bayiden buzdolabı aldınız. Sorun çıktı. Bayiye mi gidiyorsunuz, servisi mi çağırıyorsunuz. Servis geliyor, ürünü alıyor gidiyor, kullanıcı hatası deyip size geri getiriyor. Kapısını açıp bakıyorsunuz ki raflar yok, sebzelik yok. Bayiyi mi şikayet edersiniz. Haklı çıkmak için zorlamaya gerek yok bence.
kanun bu sistem bu böyle çalışıyor servis Acer Türkiye,nin iş ortağı çalışanı sadece
O neden ile yasal sorumluluğu yok konu heyet önüne gelir bilirkişiye gider o ne derse o
Servisin yaptığı işlem verdiği rapor bilirkişi tarafından çek edilir servis hatalı bulunursa
HB'ye tüketicinin sorununu çöz denir tüketici talebi kabul edilir
HB malı aldığı yer Acer ile iç yazışma başlatır Acer'da yetkili servise ihtar çeker tüketicinin sorununun çözülmesi
Yönünde Servisin kulağı çekilir tüketici sorunu çözülür bu olay böyle zincir şeklinde ondan ona gider
Tane tane atlattım yani herkes göründüğü gibi parayı kime verdiyse ona gidiyor bu arada
HB nin zararı yok onu Acer tazmin ediyor
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
eketen Çevrimdışı

eketen 

Süper Üye
26 Haz 2020
1,235
Anlamıyoruz kardeşim. Sen hb üzerinden mi gönderdin servise. Malı alacaksın bir yıl kullanacaksın, kullanımda sorun yaşayacak kendi başına servise yollayacaksın. Sonra sıkıntı çıkınca şikayeti hb da üzerinden yapacaksın. Bu mu yani. Elbet Adem abi bir açıklık getirir. Ayrıca beğenmiyorsan niye fikir soruyorsun.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Anlamıyoruz kardeşim. Sen hb üzerinden mi gönderdin servise. Malı alacaksın bir yıl kullanacaksın, kullanımda sorun yaşayacak kendi başına servise yollayacaksın. Sonra sıkıntı çıkınca şikayeti hb da üzerinden yapacaksın. Bu mu yani. Elbet Adem abi bir açıklık getirir. Ayrıca beğenmiyorsan niye fikir soruyorsun.
Kardeş hepsiburadayı şikayet etmem sana mı battı anlamadım? Kendim gönderdim, aracılı gönderildiğini bilmiyordum. Kaç defa yazdım şikayet edenler ve konuya az biraz hakim olanlar hb yi şikayet et zaten acerla iletişime geçer dediler.
 
eketen Çevrimdışı

eketen 

Süper Üye
26 Haz 2020
1,235
kanun bu sistem bu böyle çalışıyor servis Acer Türkiye,nin iş ortağı çalışanı sadece
O neden ile yasal sorumluluğu yok konu heyet önüne gelir bilirkişiye gider o ne derse o
Servisin yaptığı işlem verdiği rapor bilirkişi tarafından çek edilir servis hatalı bulunursa
HB'ye tüketicinin sorununu çöz denir tüketici talebi kabul edilir
HB malı aldığı yer Acer ile iç yazışma başlatır Acer'da yetkili servise ihtar çeker tüketicinin sorununun çözülmesi
Yönünde Servisin kulağı çekilir tüketici sorunu çözülür bu olay böyle zincir şeklinde ondan ona gider
Tane tane atlattım yani herkes göründüğü gibi parayı kime verdiyse ona gidiyor bu arada
HB nin zararı yok onu Acer tazim ediyor

Sistem böyle çalışıyorsa saçmalıktan başka bir şey değil. Neticede o servis de bir vergi mükellefi. Acer in içinde olan bir departman değildir diye düşünüyorum.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Anlamıyoruz kardeşim. Sen hb üzerinden mi gönderdin servise. Malı alacaksın bir yıl kullanacaksın, kullanımda sorun yaşayacak kendi başına servise yollayacaksın. Sonra sıkıntı çıkınca şikayeti hb da üzerinden yapacaksın. Bu mu yani. Elbet Adem abi bir açıklık getirir. Ayrıca beğenmiyorsan niye fikir soruyorsun.
sayfa 4 sondan üçüncü mesajı oku Adem abinin açıklaması var bak kimi şikayet edecekmişik iyi oku
 
eketen Çevrimdışı

eketen 

Süper Üye
26 Haz 2020
1,235
Kardeş hepsiburadayı şikayet etmem sana mı battı anlamadım? Kendim gönderdim, aracılı gönderildiğini bilmiyordum. Kaç defa yazdım şikayet edenler ve konuya az biraz hakim olanlar hb yi şikayet et zaten acerla iletişime geçer dediler.

Bak güzel kardeşim ben sana direkt cevap vermiş miyim. Yok. Diğer iki arkadaşın konuşmalarına karşılık bir şeyler söylemişim. Benim söylediğim sana mı battı da “anlamıyor musunuz kardeşim” diye daldın. Burası forum. Bir konu yazıyorsan herkes kendi fikrini yazar. Yok bunu beğenmiyorsan mesajına şu şu kişiler cevap versin diye belirtirsin. Evet hb benim, o yüzden hb yı şikayet etmen gerdi beni. Daha niye cevap veriliyor onu anlamaktan berisin.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Bak güzel kardeşim ben sana direkt cevap vermiş miyim. Yok. Diğer iki arkadaşın konuşmalarına karşılık bir şeyler söylemişim. Benim söylediğim sana mı battı da “anlamıyor musunuz kardeşim” diye daldın. Burası forum. Bir konu yazıyorsan herkes kendi fikrini yazar. Yok bunu beğenmiyorsan mesajına şu şu kişiler cevap versin diye belirtirsin. Evet hb benim, o yüzden hb yı şikayet etmen gerdi beni. Daha niye cevap veriliyor onu anlamaktan berisin.
Herkesin fikrine açığım ama sen boş yere yoruyorsun. Zaten olan olmuş savunması istenmiş daha ne anlatıyorsun ki? Technopat, donanımhaber aktif kullanıcıyım gir bak, aynı nick kullanıyorum zaten. Hala Acer diye ısrar ediyorsun. Adamlar hakem heyetini arayıp sormuş faturada ne yazıyorsa ora demişler? Biz niye hala kim şikayet edilmeli diye tartışıyoruz?
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,969
oyunda olan bir sorun var Lol denilen oyun Lga775 ddr2 sistemde bile sorunsuz oynanıyor
CPU değilse Ram değilse Hdd kaynaklı yada oyun kaynaklı sys uyumsuzluk sorunu var
Herkes gördüğü hata resim üzerinden yorum yaptı acaba mı dedi bunda yanlış yok
Burası forum amaç bu herkes doğru bildiğini yazacak tartışıp varsa çözüm üreteceğiz
Cihazı görmeden incelemeden testte tabi tutmadan arıza hata tespiti varsayımlar üzerinden yürür
Sen HB ne alaka muhatap servis diyorsun THH işleyişini bilmiyorsun mesela :kiskis
Yazmış olmak için yazıp kafa karıştırıyorsun.
Her konuda aynısın.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
THH değişim verdiğinde stokta yoksa ne yapmam lazım?

Konuya hakim kişiler bilgilendirirse memnun olurum, yoksa her kafadan farklı ses çıkıyor.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Geri
Üst Alt