Acer Servis Sorunu

M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Pikselleşmeden kastınız nedir? Anlık çözünürlük düşmesi mi?
GPU veya memory lehim sorunu desem onu diğer oyunlarda da yapması gerekirdi.

Sıcaklıkları hiç kontrol ettiniz mi peki?
Sıcaklıklar test programlarında işlemci için max. 100 gördü. Sadece lolde oluyor diğer oyunlarda olmadı.

0db8850c08affca30207d7ee6f333541.png

Resimdeki gibi oluyordu. Oyun ekrana geldiğinde alt tab atarsam tekrar döndüğümde böyle oluyor, düzelmesi için yine alt tab atıyorum. Ya oyunu silip yüklemek ya da driver sorunu var. Laptop geldiğinden beri denemedim, en kısa zamanda deneyeceğim.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,623
Sıcaklıklar test programlarında işlemci için max. 100 gördü. Sadece lolde oluyor diğer oyunlarda olmadı.

0db8850c08affca30207d7ee6f333541.png
LOL kaynaklıdır o zaman.
Driver - oyun sürümü & oyun motoru uyuşmazlığı nedeniyle olmuş olabilir.

Acer Nitro Sense ile fan devri yükseltin derim oyunlarda;


Tabi servisin bu yaptığını halletmeniz lazım önce.
Servisi tüketici hakem heyetine vermiş miydiniz?
Elinizde servis raporu vs var mıydı?
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
LOL kaynaklıdır o zaman.
Driver - oyun sürümü & oyun motoru uyuşmazlığı nedeniyle olmuş olabilir.

Acer Nitro Sense ile fan devri yükseltin derim oyunlarda;


Tabi servisin bu yaptığını halletmeniz lazım önce.
Servisi tüketici hakem heyetine vermiş miydiniz?
Elinizde servis raporu vs var mıydı?
Var tabi hocam servise 2 kez gönderdim. Konuya yazdım THH'ye başvurduğumu yazdım zaten.
 
L Çevrimdışı

luckyfather

Aktif Üye
25 May 2018
90
55
Anladığım kadarıyla Teknik servisler(televizyon,telefon,nb..vb elektronik ürünlerde) arızayı tespit edemediklerinde hemen " sıvı teması ve kullanıcı hatası " diyerek tamir ücretide şukadar tutarla cevabını veriyorlar.
Tabi burda servislerin hepsi böyle demiyorum tenzih ederim yanlış anlaşılmasın..
Yaşanan sorunda hdd bad sectörlü olsada bios da görünmesi gerekir eğer görünmüyorsa hdd kartında problem var görünüyor bence ama sıkıntı şurada serviste çalışan arkadaş arıza konularına nekadar hakim?? ;
bana badsectör vardır ondan arızalı dese bende ee ozaman neden biosda görünmüyor derim yada hddkartının firmware uçmuş olabilir derim..
Bir anı ; 10 sene olmuştur kullandığım pc'min anakartının yeni bios yazılımını arıyorum yabancı sitelerde yeni yazılım çıktığı bilgisini aldım ama bizim türkiyedeki destek şirketinin sayfasında yüklü değil bende telefonla ana şirketin teknik servis bölümüne bağlanıp çıkan arkadaşa teknik bir sorum var konulara vakıfmısınız diye sorup evet cecabını alınca anakartımın bios'uyla ilgili sorumu sordum aldığım cevap ise abi boşver ya bunlar gereksiz şeyler yükleme dedi bende haklısın kardeşim dedim koskoca anakart firması işi gücü yok sen arge için yatırım yap birsürü kişi al araştırma yap sonra sorunu çözmek için yazılım çıkart yayınla bunlara ne gerek varki gerek yok dimi dedim karşımdaki kişi sadece " hıı " der gibi bir ses çıkarttı birşey diyemedi sonra sen kartı bize gönder ben bi bakayım oldu...
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Anladığım kadarıyla Teknik servisler(televizyon,telefon,nb..vb elektronik ürünlerde) arızayı tespit edemediklerinde hemen " sıvı teması ve kullanıcı hatası " diyerek tamir ücretide şukadar tutarla cevabını veriyorlar.
Tabi burda servislerin hepsi böyle demiyorum tenzih ederim yanlış anlaşılmasın..
Yaşanan sorunda hdd bad sectörlü olsada bios da görünmesi gerekir eğer görünmüyorsa hdd kartında problem var görünüyor bence ama sıkıntı şurada serviste çalışan arkadaş arıza konularına nekadar hakim?? ;
bana badsectör vardır ondan arızalı dese bende ee ozaman neden biosda görünmüyor derim yada hddkartının firmware uçmuş olabilir derim..
Bir anı ; 10 sene olmuştur kullandığım pc'min anakartının yeni bios yazılımını arıyorum yabancı sitelerde yeni yazılım çıktığı bilgisini aldım ama bizim türkiyedeki destek şirketinin sayfasında yüklü değil bende telefonla ana şirketin teknik servis bölümüne bağlanıp çıkan arkadaşa teknik bir sorum var konulara vakıfmısınız diye sorup evet cecabını alınca anakartımın bios'uyla ilgili sorumu sordum aldığım cevap ise abi boşver ya bunlar gereksiz şeyler yükleme dedi bende haklısın kardeşim dedim koskoca anakart firması işi gücü yok sen arge için yatırım yap birsürü kişi al araştırma yap sonra sorunu çözmek için yazılım çıkart yayınla bunlara ne gerek varki gerek yok dimi dedim karşımdaki kişi sadece " hıı " der gibi bir ses çıkarttı birşey diyemedi sonra sen kartı bize gönder ben bi bakayım oldu...
Hocam müşteri zımbırtısını zaten hdd arızasını sorduğumda cevap veremedi bad sector falan saçmaladı güldüm zaten.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,623
Anladığım kadarıyla Teknik servisler(televizyon,telefon,nb..vb elektronik ürünlerde) arızayı tespit edemediklerinde hemen " sıvı teması ve kullanıcı hatası " diyerek tamir ücretide şukadar tutarla cevabını veriyorlar.
Tabi burda servislerin hepsi böyle demiyorum tenzih ederim yanlış anlaşılmasın..
Yaşanan sorunda hdd bad sectörlü olsada bios da görünmesi gerekir eğer görünmüyorsa hdd kartında problem var görünüyor bence ama sıkıntı şurada serviste çalışan arkadaş arıza konularına nekadar hakim?? ;
bana badsectör vardır ondan arızalı dese bende ee ozaman neden biosda görünmüyor derim yada hddkartının firmware uçmuş olabilir derim..
Bir anı ; 10 sene olmuştur kullandığım pc'min anakartının yeni bios yazılımını arıyorum yabancı sitelerde yeni yazılım çıktığı bilgisini aldım ama bizim türkiyedeki destek şirketinin sayfasında yüklü değil bende telefonla ana şirketin teknik servis bölümüne bağlanıp çıkan arkadaşa teknik bir sorum var konulara vakıfmısınız diye sorup evet cecabını alınca anakartımın bios'uyla ilgili sorumu sordum aldığım cevap ise abi boşver ya bunlar gereksiz şeyler yükleme dedi bende haklısın kardeşim dedim koskoca anakart firması işi gücü yok sen arge için yatırım yap birsürü kişi al araştırma yap sonra sorunu çözmek için yazılım çıkart yayınla bunlara ne gerek varki gerek yok dimi dedim karşımdaki kişi sadece " hıı " der gibi bir ses çıkarttı birşey diyemedi sonra sen kartı bize gönder ben bi bakayım oldu...

Böyle bir durum bazı servislerde mevcut maalesef.
Yaşanan mağduriyetler bunu gösteriyor.

HDD ciddi bad sectorlü olsa arkadaş zaten sistemdeki takılmalardan bunu fark ederdi.
(CHKDSK & Başlangıç onarma aşamalarını hesaba katmıyorum bile)

HDD'nin smart verisine bad sector yansır ama "reallocated sectors count" eşiği aşılana kadar BIOS bunu uyarmayabilir.
İlla bir sorun olmasına gerek yok HDD kartında vs.

Olay HDD falan değil zaten. Üründe SSD ve HDD ayrı ayrı mevcut.

16 RAM'i olan cihaz'ın RAM'i sorunluysa yine aynı RAM'den takarsın.
4 değil.

Anakartta sıvı teması varsa anakart yeniden nasıl çalışır hale geldi? Bu 1.
İkincisi, müşterinin talebi bilgisayarım açılmıyor vs değil ki? Bakım yani temizlik, macun ve termal pad değişimi istenmiş.

Servis tamamen kurnazlık yapmış. Olay bu.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Beklemekten başka çareniz yok o zaman.
Servis bir şey teklif ederse bilgilendirin bizi, hemen kabul etmeyin.
Bilirkişi atanacak sanırım. Şu an savunması istendi kısmında. Başvuruyu gece yaptım ertesi gün savunması istendi aşamasına geldi şimdilik hızlı gibi duruyor. Hepsiburada bir arkadaşa stokta yok diye iade vermiş fakat iade istemiyorum.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,623
Bilirkişi atanacak sanırım. Şu an savunması istendi kısmında. Başvuruyu gece yaptım ertesi gün savunması istendi aşamasına geldi şimdilik hızlı gibi duruyor. Hepsiburada bir arkadaşa stokta yok diye iade vermiş fakat iade istemiyorum.
Savunma istenme sürecini bekleyin bakalım.
Son güne kadar sallamayabilirler.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Böyle bir durum bazı servislerde mevcut maalesef.
Yaşanan mağduriyetler bunu gösteriyor.

HDD ciddi bad sectorlü olsa arkadaş zaten sistemdeki takılmalardan bunu fark ederdi.
(CHKDSK & Başlangıç onarma aşamalarını hesaba katmıyorum bile)

HDD'nin smart verisine bad sector yansır ama "reallocated sectors count" eşiği aşılana kadar BIOS bunu uyarmayabilir.
İlla bir sorun olmasına gerek yok HDD kartında vs.

Olay HDD falan değil zaten. Üründe SSD ve HDD ayrı ayrı mevcut.

16 RAM'i olan cihaz'ın RAM'i sorunluysa yine aynı RAM'den takarsın.
4 değil.

Anakartta sıvı teması varsa anakart yeniden nasıl çalışır hale geldi? Bu 1.
İkincisi, müşterinin talebi bilgisayarım açılmıyor vs değil ki? Bakım yani temizlik, macun ve termal pad değişimi istenmiş.

Servis tamamen kurnazlık yapmış. Olay bu.
Aynen öyle. Mühendislik okuyorum onlardan fazla anladığına eminim. Bad sector olsa yazılımla yine kullanırım. 1senelik cihazım nasıl arızaları çıksın.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,623
Aynen öyle. Mühendislik okuyorum onlardan fazla anladığına eminim. Bad sector olsa yazılımla yine kullanırım. 1senelik cihazım nasıl arızaları çıksın.
Umarım lehinize bir süreç işler.
Tek diyebileceğim bu.
Dilekçeyi nasıl yazdığınız da önemli.
Umarım bilirkişi işten anlıyordur.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Başınızdan geçenleri tamamen yazdıysanız sorun yok.
Vermediğiniz detaylar aleyhinize sonuç çıkmasına sebep olabilir.
21 mayıs 2020 tarihinde D-MARKET ELEKTRONİK HİZMETLER VE TİCARET A.Ş. hepsiburada sitesinden eklemiş olduğum faturadaki acer nitro gaming laptop satın aldım.

Satın almış olduğum laptopu ısınma sorunu nedeniyle 6 temmuz 2021 tarihinde acer teknik servisi ile iletişime geçip bakım amaçlı gönderdim.Servis arıza tespitini anakart sıvı teması ve kullanıcı tarafından takılan HDD arızalıdır dediler.Söylediklerinin hiçbiri olmadığı için müdahale edilmeden geri yollamalarını istedim.Cihaz tarafıma ulaştığında 16 GB ram 4 GB olarak geldi ve sorunsuz kullanabildiğim HDD arızalı geldi.Servis ile iletişime geçip tekrar yolladım.Rami taktılar fakat HDD hala sorunlu.Hepsiburada harddiskin taraflarından değiştirmediklerini söylediler.Zaten cihazı ısınma sorunu nedeniyle yollamıştım başka bir sorunu yoktu,tarafımdan hiçbir donanım değişikliği yapılmadı.

Ek olarak fatura,servis raporları vb. yükledim.Bunlara istinaden laptopun ücretsiz onarılmasını istiyorum.

Şeklinde yazdım, diğer forumlarda avukat ya da anlayan arkadaşlar kısa öz aşırı detaya inmeden yazarsan daha iyi olur dediler. İlk kez böyle bir şey yaşıyorum, elimden geldiğince sade anlattım
 
Geri
Üst Alt