Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Kardeşim Hoşgeldin;Arkadaşlar merhaba aranızda yeniyim.dh deydim seviye çok düştü internette araştırma yaparken burayı buldum.
Vestel venüs z20 aldım.tartışma ve yorumlarda baktım burda var heöen üye oldum.dediğim gibi vestel venüs z20 aldım .yaklaşık olarak 37 gün oldu.hiç memnun değilim sürekli aradım vesteli yazılım ile alakalı bir durum dediler fakat yazılmla düzelmedi.beterin beteri oldu z20 çağrı kesilmesi.google play serifikasız hatası.parmak izini bazen okuyor bazen okumuyor.sormak istediğim bilgi verebilecek bana yol gösterebilecek bir arkadaş varsa çok memnun olurum.bugün iade için aradım 1 ay geçtiği için iade olmayacağını servise verip onarım yapılabileceğini söyledi vestel.beni yaklaşık olarak 1 aydır oyaladılar .ben bu ses kayıtlarını mail kayıtlarını gösterip bir aonuç alabilirmiyim iade için yoksa dedikleri gibi tamiri kabul etmem mi gerekiyor.anakart değişecekmiş sertikasız hatası verdiği için.şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
Bizler forumda firmaların tavırlarına göre değişik tepkiler verebiliyoruz.
Şöyle ki;
Bizler burada GERÇEK kullanıcıların mantıklı geri dönüşlerini rapor haline getirip firmalara sunuyoruz, Bu firmalardan bizi dikkate alanları biz de dikkate alarak firmaya elimizden geldiğince desek veriyoruz zira tüketicisini yarı yolda bırakmayan, tüketicisini dikkate alan, olumsuz geri dönüşlere uygun zamanda uygun çözümler sunan firmalara bizler de her zaman elimizden ne geliyor ise o şekilde destek olmaya çalışıyoruz.
VESTEL bu anlamda bizi üzmeyen bir marka olsa da, GENEL anlamdaki bu tavırlarını her nedense Z20 konusunda göremiyoruz.
Z20 kullanıcıları olarak bu konudaki tüm arkadaşlarımızın geri dönüşleri bir şekilde VESTEL yetkililerine ulaşmasına rağmen VESTEL den arayan değişik sayı ve değişik departmandaki yetkililerin her birisinden farklı cevaplar gelmesi, Birisinin ''VAR'' dediğine bir diğeri ''YOK'' dediğinden dolayı, Ayrıca birisisnin ''Evet yazılım sorunu var o yüzden bunu yapıyor'' diyorken bir başkası ''Aaaa ilk defa sizden duydum'' diyor ise burada bir ciddiyetsizlik var demektir.
Bir ay boyunca bu şekilde insanları oyalayan ve bizi üzen VESTEL yetkililerine sufi4848 hocamızın emrivaki ile bu forumu da okutması üzerine derhal bir çözüm yazılımı sunuldu lakin bu da bazı sorunları çözse de bazılarını çözmemekle birlikte yeni sorunlar doğurdu.
Özetle;
Normal şartlarda genel anlamda üyelerimizi sükunete ve sulh'e davet edip, Bir şekilde kurumlar ile de irtibat kurarak (Ciddi bir etkimiz olduğunu söylersek abartmış olmayız sanırım) orta yolu bulmaya çalışıyor olsak da, Söz konusu ürün Z20 olduğunda benim VESTEL 'e çözüm anlamında şimdilik bir güvenim olmaması nedeniyle sizin bir an önce elinizdeki tüm veriler ve detaylı yazılmış bir dilekçe ile en yakın hakem heyetine müracaat etmenizin daha doğru olacağını düşünüyorum.
Eğer dilekçe konusunda destek isterseniz size özel bir taslak hazırlayıp eksik yerlerini tamamlayarak verebilmeniz konusunda da yardımcı olmaya çalışırım.
Bizim hakem heyetinde vurucu noktamız ilk arıza bildirim tarihiniz olur bu nedenle ürünü aldıktan ne kadar zaman sonra hangi kanaldan arıza bildiriminde bulunduğunuz önemli (yasada ilk arıza bildirimini takiben arızanın varlığı kabul edilir)
Zorlu ama bizleri çok üzmeyecek bir mücadeleye siz hazırsanız, Ben de hazırım