VESTEL Z20 KULLANANLAR

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Arkadaşlar merhaba aranızda yeniyim.dh deydim seviye çok düştü internette araştırma yaparken burayı buldum.
Vestel venüs z20 aldım.tartışma ve yorumlarda baktım burda var heöen üye oldum.dediğim gibi vestel venüs z20 aldım .yaklaşık olarak 37 gün oldu.hiç memnun değilim sürekli aradım vesteli yazılım ile alakalı bir durum dediler fakat yazılmla düzelmedi.beterin beteri oldu z20 çağrı kesilmesi.google play serifikasız hatası.parmak izini bazen okuyor bazen okumuyor.sormak istediğim bilgi verebilecek bana yol gösterebilecek bir arkadaş varsa çok memnun olurum.bugün iade için aradım 1 ay geçtiği için iade olmayacağını servise verip onarım yapılabileceğini söyledi vestel.beni yaklaşık olarak 1 aydır oyaladılar .ben bu ses kayıtlarını mail kayıtlarını gösterip bir aonuç alabilirmiyim iade için yoksa dedikleri gibi tamiri kabul etmem mi gerekiyor.anakart değişecekmiş sertikasız hatası verdiği için.şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
Kardeşim Hoşgeldin;

Bizler forumda firmaların tavırlarına göre değişik tepkiler verebiliyoruz.

Şöyle ki;
Bizler burada GERÇEK kullanıcıların mantıklı geri dönüşlerini rapor haline getirip firmalara sunuyoruz, Bu firmalardan bizi dikkate alanları biz de dikkate alarak firmaya elimizden geldiğince desek veriyoruz zira tüketicisini yarı yolda bırakmayan, tüketicisini dikkate alan, olumsuz geri dönüşlere uygun zamanda uygun çözümler sunan firmalara bizler de her zaman elimizden ne geliyor ise o şekilde destek olmaya çalışıyoruz.

VESTEL bu anlamda bizi üzmeyen bir marka olsa da, GENEL anlamdaki bu tavırlarını her nedense Z20 konusunda göremiyoruz.

Z20 kullanıcıları olarak bu konudaki tüm arkadaşlarımızın geri dönüşleri bir şekilde VESTEL yetkililerine ulaşmasına rağmen VESTEL den arayan değişik sayı ve değişik departmandaki yetkililerin her birisinden farklı cevaplar gelmesi, Birisinin ''VAR'' dediğine bir diğeri ''YOK'' dediğinden dolayı, Ayrıca birisisnin ''Evet yazılım sorunu var o yüzden bunu yapıyor'' diyorken bir başkası ''Aaaa ilk defa sizden duydum'' diyor ise burada bir ciddiyetsizlik var demektir.

Bir ay boyunca bu şekilde insanları oyalayan ve bizi üzen VESTEL yetkililerine sufi48 sufi4848 hocamızın emrivaki ile bu forumu da okutması üzerine derhal bir çözüm yazılımı sunuldu lakin bu da bazı sorunları çözse de bazılarını çözmemekle birlikte yeni sorunlar doğurdu.

Özetle;

Normal şartlarda genel anlamda üyelerimizi sükunete ve sulh'e davet edip, Bir şekilde kurumlar ile de irtibat kurarak (Ciddi bir etkimiz olduğunu söylersek abartmış olmayız sanırım) orta yolu bulmaya çalışıyor olsak da, Söz konusu ürün Z20 olduğunda benim VESTEL 'e çözüm anlamında şimdilik bir güvenim olmaması nedeniyle sizin bir an önce elinizdeki tüm veriler ve detaylı yazılmış bir dilekçe ile en yakın hakem heyetine müracaat etmenizin daha doğru olacağını düşünüyorum.

Eğer dilekçe konusunda destek isterseniz size özel bir taslak hazırlayıp eksik yerlerini tamamlayarak verebilmeniz konusunda da yardımcı olmaya çalışırım.

Bizim hakem heyetinde vurucu noktamız ilk arıza bildirim tarihiniz olur bu nedenle ürünü aldıktan ne kadar zaman sonra hangi kanaldan arıza bildiriminde bulunduğunuz önemli (yasada ilk arıza bildirimini takiben arızanın varlığı kabul edilir)

Zorlu ama bizleri çok üzmeyecek bir mücadeleye siz hazırsanız, Ben de hazırım :ok
 
M Çevrimdışı

mesuttezel

Yeni Üye
16 Haz 2018
14
42
Kardeşim Hoşgeldin;

Bizler forumda firmaların tavırlarına göre değişik tepkiler verebiliyoruz.

Şöyle ki;
Bizler burada GERÇEK kullanıcıların mantıklı geri dönüşlerini rapor haline getirip firmalara sunuyoruz, Bu firmalardan bizi dikkate alanları biz de dikkate alarak firmaya elimizden geldiğince desek veriyoruz zira tüketicisini yarı yolda bırakmayan, tüketicisini dikkate alan, olumsuz geri dönüşlere uygun zamanda uygun çözümler sunan firmalara bizler de her zaman elimizden ne geliyor ise o şekilde destek olmaya çalışıyoruz.

VESTEL bu anlamda bizi üzmeyen bir marka olsa da, GENEL anlamdaki bu tavırlarını her nedense Z20 konusunda göremiyoruz.

Z20 kullanıcıları olarak bu konudaki tüm arkadaşlarımızın geri dönüşleri bir şekilde VESTEL yetkililerine ulaşmasına rağmen VESTEL den arayan değişik sayı ve değişik departmandaki yetkililerin her birisinden farklı cevaplar gelmesi, Birisinin ''VAR'' dediğine bir diğeri ''YOK'' dediğinden dolayı, Ayrıca birisisnin ''Evet yazılım sorunu var o yüzden bunu yapıyor'' diyorken bir başkası ''Aaaa ilk defa sizden duydum'' diyor ise burada bir ciddiyetsizlik var demektir.

Bir ay boyunca bu şekilde insanları oyalayan ve bizi üzen VESTEL yetkililerine sufi48 sufi4848 hocamızın emrivaki ile bu forumu da okutması üzerine derhal bir çözüm yazılımı sunuldu lakin bu da bazı sorunları çözse de bazılarını çözmemekle birlikte yeni sorunlar doğurdu.

Özetle;

Normal şartlarda genel anlamda üyelerimizi sükunete ve sulh'e davet edip, Bir şekilde kurumlar ile de irtibat kurarak (Ciddi bir etkimiz olduğunu söylersek abartmış olmayız sanırım) orta yolu bulmaya çalışıyor olsak da, Söz konusu ürün Z20 olduğunda benim VESTEL 'e çözüm anlamında şimdilik bir güvenim olmaması nedeniyle sizin bir an önce elinizdeki tüm veriler ve detaylı yazılmış bir dilekçe ile en yakın hakem heyetine müracaat etmenizin daha doğru olacağını düşünüyorum.

Eğer dilekçe konusunda destek isterseniz size özel bir taslak hazırlayıp eksik yerlerini tamamlayarak verebilmeniz konusunda da yardımcı olmaya çalışırım.

Bizim hakem heyetinde vurucu noktamız ilk arıza bildirim tarihiniz olur bu nedenle ürünü aldıktan ne kadar zaman sonra hangi kanaldan arıza bildiriminde bulunduğunuz önemli (yasada ilk arıza bildirimini takiben arızanın varlığı kabul edilir)

Zorlu ama bizleri çok üzmeyecek bir mücadeleye siz hazırsanız, Ben de hazırım :ok
Cevap verdiğiniz için sağolun ado bey.ilk önce telefonu servisemi yollamam gerekiyor yoksa direk hakem heyetine gidebilirmiyim.müşteri hizmetleri iade istesenizde önce servise girmesi gerekiyor dedi.daha önce böyle bir vaka başıma gelmemişti.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Cevap verdiğiniz için sağolun ado bey.ilk önce telefonu servisemi yollamam gerekiyor yoksa direk hakem heyetine gidebilirmiyim.müşteri hizmetleri iade istesenizde önce servise girmesi gerekiyor dedi.daha önce böyle bir vaka başıma gelmemişti.
Siz arızadan değil, iade hakkınızın oyalama taktiği ile elinizden alındığı şikayeti ile talep açacağınızdan dolayı şu aşamada servise gitmesine gerek yok. (Kurum dierkt olarak kendisi değişim kararı alsa sorun çıkartmazdık biz de) ancak sizin ilk bildirim tarihiniz, yasal süreç içerisindeydi, o süreç içerisinde arızadan değişim talebiniz üzerinden işlem yürüseydi servise vermeniz gerekiyordu doğru, şu aşamada siz kronik epidemik sorun ve değişim talebinin MH üzerinden reddi gerekçesi ile iade hakkınız için başvuracaksınız.

Tabi elinizin daha güçlü olmasını istiyorsanız (Servis raporu vs) elbette teslim etmeniz gerekiyor o tartışılmaz ancak süreç uzar düşüncesindeyim.
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
Siz arızadan değil, iade hakkınızın oyalama taktiği ile elinizden alındığı şikayeti ile talep açacağınızdan dolayı şu aşamada servise gitmesine gerek yok. (Kurum dierkt olarak kendisi değişim kararı alsa sorun çıkartmazdık biz de) ancak sizin ilk bildirim tarihiniz, yasal süreç içerisindeydi, o süreç içerisinde arızadan değişim talebiniz üzerinden işlem yürüseydi servise vermeniz gerekiyordu doğru, şu aşamada siz kronik epidemik sorun ve değişim talebinin MH üzerinden reddi gerekçesi ile iade hakkınız için başvuracaksınız.

Tabi elinizin daha güçlü olmasını istiyorsanız (Servis raporu vs) elbette teslim etmeniz gerekiyor o tartışılmaz ancak süreç uzar düşüncesindeyim.
Ah Adem Helvacı Ado hocam vestelin başına sizi geçirmek lazım .yada tarafınızdan eğitim alsalar ama nerede .seneler.önce izmirde fethiye servisini övdüm taner beyi adam beni savcı gibi sorguya çekti işine gelmedi tanıyormusunuz arkadaşınızmı vs sorular hani sloganı varya gururla dıye gurur duyması gerekirken üzüldü gibi geldi bana.ben vestelin en sadık müşterilerinden biriyim bana bile yaka sirktirdi bu müş hizmetleri.aklım almıyor bazı işleyişleri aldıgımdan berı yazılım sorunlu dıyorum belli yok servıse verın yazılım sorunsuz bakalım bende madem arızalı iade dedim tamam dediler bana sorun çıkarmadılar.yarın teslim edeceğim servise.
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
Cevap verdiğiniz için sağolun ado bey.ilk önce telefonu servisemi yollamam gerekiyor yoksa direk hakem heyetine gidebilirmiyim.müşteri hizmetleri iade istesenizde önce servise girmesi gerekiyor dedi.daha önce böyle bir vaka başıma gelmemişti.
M mesuttezel için rahat olsun ben vestelde iade değişim konusunda oldukça.deneyimliyim sorun çıkartmıyorlar oyönden vestel iyi bir firma bunu söylüyorum inan 15 e yakın ürün değişimi iade yapıldı hiç üzülmedim uğraşmadım tabi hepsinde servis raporuyla.yapıldı
 
M Çevrimdışı

mesuttezel

Yeni Üye
16 Haz 2018
14
42
M mesuttezel için rahat olsun ben vestelde iade değişim konusunda oldukça.deneyimliyim sorun çıkartmıyorlar oyönden vestel iyi bir firma bunu söylüyorum inan 15 e yakın ürün değişimi iade yapıldı hiç üzülmedim uğraşmadım tabi hepsinde servis raporuyla.yapıldı
sufi48 bey bana sorun çıkardılar iade dedim olmaz 1 aylıl süreyi geçmiş dediler.değişim dedim servis karar verir.tamir olmazsa değişim yapılır dediler.bende hakem heyetine vericem dedim gene servise yollamanız gerekiyor rapor için dediler.ben aldıktan 3 gün sonra hem aradım sorun var diye hemde watsapp destek hattından yazdım ekran görüntüsü yolladım.uzaktan bağlandılar cihaza yazılım dediler bir bayan bağlanmıştı.
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
sufi48 bey bana sorun çıkardılar iade dedim olmaz 1 aylıl süreyi geçmiş dediler.değişim dedim servis karar verir.tamir olmazsa değişim yapılır dediler.bende hakem heyetine vericem dedim gene servise yollamanız gerekiyor rapor için dediler.ben aldıktan 3 gün sonra hem aradım sorun var diye hemde watsapp destek hattından yazdım ekran görüntüsü yolladım.uzaktan bağlandılar cihaza yazılım dediler bir bayan bağlanmıştı.
Adem Helvacı Ado hocam yardımcı olur size
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ah Adem Helvacı Ado hocam vestelin başına sizi geçirmek lazım .yada tarafınızdan eğitim alsalar ama nerede .seneler.önce izmirde fethiye servisini övdüm taner beyi adam beni savcı gibi sorguya çekti işine gelmedi tanıyormusunuz arkadaşınızmı vs sorular hani sloganı varya gururla dıye gurur duyması gerekirken üzüldü gibi geldi bana.ben vestelin en sadık müşterilerinden biriyim bana bile yaka sirktirdi bu müş hizmetleri.aklım almıyor bazı işleyişleri aldıgımdan berı yazılım sorunlu dıyorum belli yok servıse verın yazılım sorunsuz bakalım bende madem arızalı iade dedim tamam dediler bana sorun çıkarmadılar.yarın teslim edeceğim servise.

Rutinin dışına çıkılmasını sevmeyen enteresan müdürler var hocam, Yıllar önce Eğitim müdürlüğünün düzenlediği bir ortak operasyona yine eğitmen olarak katıldığımda dahi bu bahsettiğim müdür bana mail attıp ''Kendi işinize odaklanınız'' demişti, gerisini siz düşünün artık :))

Hani cem abimiz diyor ya ''İşçisin sen işçi kal'' diye, Müdür de bana ''Servissin sen servis kal'' dedi ama ben Servis kalmak yerine komple istifa etmeyi tercih ettim bu tipler yüzünden.

İşte sizi sorgulayan o şahıs da bu modellerdendir.

Bakınız size şöyle bir örnek vermeme izin verin lütfen.

Siz X bir hizmet alırsınız VESTEL Yetkili servisinden, Aldığınız hizmet sonrası size bir SMS gelir ve size sorarlar, ''Merhaba Sayın xxx, VESTEL den almış olduğunuz servis hizmetini çevrenize ne kadar önerirsiniz? 0 ile 10 arasında puanlayınız, Mesaj ücretsizdir'' diye bir mesaj gelir.

Mesajda 0 ile 10 arasında yazar lakin, Servise yapılan puanlamada siz 0 verseniz de 0, 7 verseniz de 0 sıfır kabul ediliyor. 8 verirseniz Servise ''Neden 8? neden 9 veya 10 değil? neden müşteriyi memnun edemediniz?'' diye baskı kurar, Eğer 10 verirseniz bu sefer servise ''Neden 10? tanıdığın birisi mi? Danışıklı dövüş mü bu? organize bir iş mi yapıyorsunuz?'' baskısı kurarlar.

Samimiyetime inanın hocam zerre kadar abartma yok, Yani ben bu yöneticilere ''Siz psikopatmısınız?'' diye sormak isterim aslında.

Yıllar önce ben servisken bana savunma açmışlardı, Savunma sebebi ise bir tüketicinin beni şikayet etmesiydi, Şikayetin sebebi ise montaj hizmetini ÜCRETLİ vermi olmamdı. Sorun şu ki eğer VESTEL markalı bir ürün YETKİLİ BAYİDE satılmamış ise ÜCRETLİ hizmet alır kuralını koyan zaten VESTEL'in kendisiydi. Bana savunma açan departmana bir yazı yazdım ve dedim ki ''Kuralları siz koymadınız mı?, o zaman bu şikayet size geldiğinde bana savunma açmak yerine neden şikayeti yok saymadınız?''

Gelen cevap daha enteresandı, ''Önemli olan tüketicinin şikayet edip etmediğidir, Bu konuda tüketiciyi siz ikna etmelisiniz'' :oha

Buyur buradan yak hocam.

Yani bu yöneticiler bütün ihaleyi yetkili servislere yıkarak VESTEL de herşeyin düzeleceğini sanıyor ancak öyle bir dünyanın mümkün olmadığını onlar anlayana kadar olan, size ve bize oluyor (Tüketici anlamında biz)

Bir kaç kere belirtmiştim hocam, BU TOPRAKLARDA SERVİS OLMAK diye bir kitap yazdım ben ama yayına vermedim, aslında baskıya versem neler neler yazıyor o kitapta ama, Neyse..
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
İşleyişi bilmem ama fikrim acizane şöyle yapabilir müşteri memnuniyeti vatandaş almış ürünü açmış sorunlu hemen bildirmiş resim yollamış video yollamış sorun için sen uzaktan bağlanmışın sorunu tespit etmişin buraya kadar tamam vatadandaş sana demiş iade yada değişim.vatandaşa aç değişim teslim edin vestel servisine onlarda kontrolunu yapsın teslim alsın sende değişimi onayla vatandaşı mağdur etme diretmenin ne anlamı bar gğvenüssü ne gidecek illa diye.bu söylediklerim yeni alınmış ürünler için söylüyorum tabiki 2 ay 3 ay kullanılmış ürünler için değil.benim şansıma bunu vestel 5580 de yaşadım aldım ürünü 1 fata geçmedi sorun çıktı aradım çözüm merkezi dönüş yaptı değişim istedim servise bıraktım ertesi gün yeni cihazım kargoyla gelmişti.bunu uygula yeni ürünlere kaybetme müşteriyi.vatandaş gibi düşün ne kaybedersin vestel olarak.vatandaş yeni aldıö arızalı değişim diyor bu 10 hün sürüyor bazı yerlerde her yerde güven üssü yok.adam diyo bem niye okadar para verip 10 gün bekliyeyim hayır değişim değil iade diyor.sonrada
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
Adem Helvacı Ado hocam yazımdaki imla hataları için özür dilerim hem hızlı yazıyorum hemde uygun bir durumda değilim
 
Y Çevrimdışı

yusufislam

Yeni Üye
8 Nis 2018
20
40
arkadaşlar bu telefonu almayı düşünüyorum. sizce almalımıyım. kronik sorunları giderildi mi acaba?
 
M Çevrimdışı

mesuttezel

Yeni Üye
16 Haz 2018
14
42
Kardeşim Hoşgeldin;

Bizler forumda firmaların tavırlarına göre değişik tepkiler verebiliyoruz.

Şöyle ki;
Bizler burada GERÇEK kullanıcıların mantıklı geri dönüşlerini rapor haline getirip firmalara sunuyoruz, Bu firmalardan bizi dikkate alanları biz de dikkate alarak firmaya elimizden geldiğince desek veriyoruz zira tüketicisini yarı yolda bırakmayan, tüketicisini dikkate alan, olumsuz geri dönüşlere uygun zamanda uygun çözümler sunan firmalara bizler de her zaman elimizden ne geliyor ise o şekilde destek olmaya çalışıyoruz.

VESTEL bu anlamda bizi üzmeyen bir marka olsa da, GENEL anlamdaki bu tavırlarını her nedense Z20 konusunda göremiyoruz.

Z20 kullanıcıları olarak bu konudaki tüm arkadaşlarımızın geri dönüşleri bir şekilde VESTEL yetkililerine ulaşmasına rağmen VESTEL den arayan değişik sayı ve değişik departmandaki yetkililerin her birisinden farklı cevaplar gelmesi, Birisinin ''VAR'' dediğine bir diğeri ''YOK'' dediğinden dolayı, Ayrıca birisisnin ''Evet yazılım sorunu var o yüzden bunu yapıyor'' diyorken bir başkası ''Aaaa ilk defa sizden duydum'' diyor ise burada bir ciddiyetsizlik var demektir.

Bir ay boyunca bu şekilde insanları oyalayan ve bizi üzen VESTEL yetkililerine sufi48 sufi4848 hocamızın emrivaki ile bu forumu da okutması üzerine derhal bir çözüm yazılımı sunuldu lakin bu da bazı sorunları çözse de bazılarını çözmemekle birlikte yeni sorunlar doğurdu.

Özetle;

Normal şartlarda genel anlamda üyelerimizi sükunete ve sulh'e davet edip, Bir şekilde kurumlar ile de irtibat kurarak (Ciddi bir etkimiz olduğunu söylersek abartmış olmayız sanırım) orta yolu bulmaya çalışıyor olsak da, Söz konusu ürün Z20 olduğunda benim VESTEL 'e çözüm anlamında şimdilik bir güvenim olmaması nedeniyle sizin bir an önce elinizdeki tüm veriler ve detaylı yazılmış bir dilekçe ile en yakın hakem heyetine müracaat etmenizin daha doğru olacağını düşünüyorum.

Eğer dilekçe konusunda destek isterseniz size özel bir taslak hazırlayıp eksik yerlerini tamamlayarak verebilmeniz konusunda da yardımcı olmaya çalışırım.

Bizim hakem heyetinde vurucu noktamız ilk arıza bildirim tarihiniz olur bu nedenle ürünü aldıktan ne kadar zaman sonra hangi kanaldan arıza bildiriminde bulunduğunuz önemli (yasada ilk arıza bildirimini takiben arızanın varlığı kabul edilir)

Zorlu ama bizleri çok üzmeyecek bir mücadeleye siz hazırsanız, Ben de hazırım :ok
Sabah genel müdürlükten oldukça ilgili nazik bir bayan aradı.sorunlarımı sordu anlattım.hakem heyetine gitmenizi istemeyiz memnuniyetiniz bizim için çok önemli dedi.ürünü servise bırakın arkdaşlarımız kontrolünü yapsın sizi memnun etmek için ne gerekiyorsa sahsen ben ilgileneceğim dedi.bende elimdeki videoları ürün hata resimlerini anlattım.tamir istemiyorum iade istediğimi belirttim.servis raporu doğrultusunda ne gerekiyorsa yapacağının sözünü verdi.
 
Geri
Üst Alt