VESTEL Z20 KULLANANLAR

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Sabah genel müdürlükten oldukça ilgili nazik bir bayan aradı.sorunlarımı sordu anlattım.hakem heyetine gitmenizi istemeyiz memnuniyetiniz bizim için çok önemli dedi.ürünü servise bırakın arkdaşlarımız kontrolünü yapsın sizi memnun etmek için ne gerekiyorsa sahsen ben ilgileneceğim dedi.bende elimdeki videoları ürün hata resimlerini anlattım.tamir istemiyorum iade istediğimi belirttim.servis raporu doğrultusunda ne gerekiyorsa yapacağının sözünü verdi.


Hayırlısı diyelim kardeşim, Gelişmeleri bizlerle paylaşırsanız, Potansiyel Z20 kullanıcı adayları için refernas niteliği taşır diye düşünüyorum :ok
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,799
Ahmet Naif Zorlu'ya Maille Ulasip (Yardim Gerekli)
Yasanan Sikintilari
Orjinizasyon Eksiligini Dile Getirmek Coz Zor Olmasa Gerek.

Adem Helvacı Ado sufi48 sufi4848
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ahmet Naif Zorlu'ya Maille Ulasip (Yardim Gerekli)
Yasanan Sikintilari
Orjinizasyon Eksiligini Dile Getirmek Coz Zor Olmasa Gerek.

Adem Helvacı Ado sufi48 sufi4848
Bu zor değil Ahmet'im. Sorun şu ki bir şekilde Ahmet Bey'e ulaşan o kadar çok insan var ki. kaldı ki Ahmet bey bizzat okumuyor ulaşan sorun/şikayet bildirimlerini (Yazılı sözlü hangi kanaldan giderse gitsin) Ancak belli mertebelerden geçip elene elene gidiyor bir çok şikayet.

Benim gibi defalarca yüz yüze görüşme şansı yakalayıp, bir de kalpten gitmezseniz iletebilirsiniz ne isterseniz :kop
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
Bu zor değil Ahmet'im. Sorun şu ki bir şekilde Ahmet Bey'e ulaşan o kadar çok insan var ki. kaldı ki Ahmet bey bizzat okumuyor ulaşan sorun/şikayet bildirimlerini (Yazılı sözlü hangi kanaldan giderse gitsin) Ancak belli mertebelerden geçip elene elene gidiyor bir çok şikayet.

Benim gibi defalarca yüz yüze görüşme şansı yakalayıp, bir de kalpten gitmezseniz iletebilirsiniz ne isterseniz :kop

Bence ar-ge'deki arkadaşların başını ağrıtırsanız daha çabuk sonuç alırsınız. :hihi
 
M Çevrimdışı

mesuttezel

Yeni Üye
16 Haz 2018
14
42
Hayırlısı diyelim kardeşim, Gelişmeleri bizlerle paylaşırsanız, Potansiyel Z20 kullanıcı adayları için refernas niteliği taşır diye düşünüyorum :ok
Şimdi aradılar vestelden yazılım atılıp kontrolu yapılmıs sorun bulamamışlar z20 de parmak izi normalmış cagrı sonlandı hatası vodafone ile alakalıymış sorun bizde değil dediler 4.5g kapatıp kullanın dediler.bu durumda ben yalan konusuyorum sorunlarla alakalı ve forumda sorunlarını belirten arkadaşlarda öyle sufi48 sufi4848 bey siz ne yaptınız.bundan sonra ne yapmam gerek
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
Şimdi aradılar vestelden yazılım atılıp kontrolu yapılmıs sorun bulamamışlar z20 de parmak izi normalmış cagrı sonlandı hatası vodafone ile alakalıymış sorun bizde değil dediler 4.5g kapatıp kullanın dediler.bu durumda ben yalan konusuyorum sorunlarla alakalı ve forumda sorunlarını belirten arkadaşlarda öyle sufi48 sufi4848 bey siz ne yaptınız.bundan sonra ne yapmam gerek
Ben ne yaptım görüştüm bana dediler servise bırakın eksiksiz dedim güvenüssüne yollıyayım yok gerek yok servise bırakın kontrollerini yapsın arkadaşlar bize bilgi versinler cihazı eşime yolladım servise bıraktı.şuan cihazı bulamuyorlar nerede olduğunu servis izmire yollamış .arıyorum incelemede diyorlar sonra arıyorum cihaz izmire ulaşmamış dediler.madem izmire gidicekti bu cihaz neden ben kargoya vermedim 5 günde antalyadan izmire gitmezmi dedim haklısınız dediler servisi aradım servis pazartesi çıkışını yapmış.tam bir laçkalık.sinirlendim en son akşam ukala biriyle görüştüm oda 21 iş günü servis zırvalığını soyledi.bende sinirlendim bastım küfürü bir daha asla vestel v sini sokmam almam aldırmam.bana deselerki servis ürünün çıkışını geç yaptı ki adamlar aynı gün yollamış.güvenüssü çok yoğun beyefendi en kısa zamanda ok sinir olmaz.bi arıyorum incelemede bi arıyorum servis çıkışı yapmamış en son da mesaj geldi isteğiniz doğrultusunda arıza kaydınız iptal edilmiştir.al gururla yerli adamlar 3 günde çinden anakart getiriyor bizimkiler antalyadan izmire 5 günde cihaz ulaştırmıyor.sonrada gururla yerli benki en sadık vestelciyim ben bu hale geldiysem gerisini sen düşün.hata bende baktın ilk gün sorun var patlat iadeyi sen niye inanıyorsun yazılım gelecek düzelecek lafına çözüm merkezinin
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
Bu zor değil Ahmet'im. Sorun şu ki bir şekilde Ahmet Bey'e ulaşan o kadar çok insan var ki. kaldı ki Ahmet bey bizzat okumuyor ulaşan sorun/şikayet bildirimlerini (Yazılı sözlü hangi kanaldan giderse gitsin) Ancak belli mertebelerden geçip elene elene gidiyor bir çok şikayet.

Benim gibi defalarca yüz yüze görüşme şansı yakalayıp, bir de kalpten gitmezseniz iletebilirsiniz ne isterseniz :kop
Ah benim çilekeş cefakar vestel servisi arkadaşlarım vah size tüm suç sizde hata sizde vestelden vazgeçenlerin sebebi sizsiniz!!!
Sabah tarkan@vestel.com mail attım 10 dakika sonra geri arandım .servis çıkışını yapmadığı cihaz güvenüssünde çıktı.cihaz salı günü ulaşmış izmire!!! Hemen işleme aldırıyorum bilgisini verdi.memnuniyet vestelin şikayet hiç kusuru bulunmayan vestel servisindeki emekçilerin canlı ispatıyım.allah vestel servisindeki arkadaşlara sabır versin.....
 
M Çevrimdışı

mesuttezel

Yeni Üye
16 Haz 2018
14
42
Ah benim çilekeş cefakar vestel servisi arkadaşlarım vah size tüm suç sizde hata sizde vestelden vazgeçenlerin sebebi sizsiniz!!!
Sabah [email]tarkan@vestel.com[/EMAIL] mail attım 10 dakika sonra geri arandım .servis çıkışını yapmadığı cihaz güvenüssünde çıktı.cihaz salı günü ulaşmış izmire!!! Hemen işleme aldırıyorum bilgisini verdi.memnuniyet vestelin şikayet hiç kusuru bulunmayan vestel servisindeki emekçilerin canlı ispatıyım.allah vestel servisindeki arkadaşlara sabır versin.....
Çözüm merkezi denilen yerden aradılar.tekrar kontrol edeceklermiş test yapacakarmış.dedim aciliyet bildirmiştim.ukala bir bayan 21 iş günü yasal sürecin arkasına sığındı.çok yazık gurula yerli kandırmacasının olması ben iade talebi verdim aslında düzgün bir yerkili çıksaydı karşıma değişim deseydi tamam derdim.ama nafile tamamen işi yokuşa sürme zihniyeti.haken heyetine başvursanızda 6 ayda sonuç çıkmaz diyebilecek kadarda güveniyorlar kendilerine.üstü kapalı tehtid.
 
BlackSea Çevrimdışı

BlackSea 

Emektar
3 Eki 2017
1,937
32
Çözüm merkezi denilen yerden aradılar.tekrar kontrol edeceklermiş test yapacakarmış.dedim aciliyet bildirmiştim.ukala bir bayan 21 iş günü yasal sürecin arkasına sığındı.çok yazık gurula yerli kandırmacasının olması ben iade talebi verdim aslında düzgün bir yerkili çıksaydı karşıma değişim deseydi tamam derdim.ama nafile tamamen işi yokuşa sürme zihniyeti.haken heyetine başvursanızda 6 ayda sonuç çıkmaz diyebilecek kadarda güveniyorlar kendilerine.üstü kapalı tehtid.
Hocam gönderdiğiniz ürün 21 iş günün de gelmezse iade 21 iş gününde önce gönderirlerse eğer arıza devam ediyor şekilde ise tekrar gönderin toplam 3 kere servise gönderdikten sonra servis kağıtları ile hakem heyetine gidince para iadesi yapıyorlar.
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
Hocam gönderdiğiniz ürün 21 iş günün de gelmezse iade 21 iş gününde önce gönderirlerse eğer arıza devam ediyor şekilde ise tekrar gönderin toplam 3 kere servise gönderdikten sonra servis kağıtları ile hakem heyetine gidince para iadesi yapıyorlar.
Beni ne kadar kızdırsalarda sonunda ne istediğimi bana bırakıyorlar bu yüzdende kızsamda asla vestel almam desemde 9 senedir gene vestel alıyorum.sabah aradılar çözüm merkezinden değişim yada iade kararı çıkmış bana.
 
BlackSea Çevrimdışı

BlackSea 

Emektar
3 Eki 2017
1,937
32
Beni ne kadar kızdırsalarda sonunda ne istediğimi bana bırakıyorlar bu yüzdende kızsamda asla vestel almam desemde 9 senedir gene vestel alıyorum.sabah aradılar çözüm merkezinden değişim yada iade kararı çıkmış bana.
Hayırlı olsun hocam . Her zaman bu servis ve iade işleriyle gönül almayı biliyorlar. Bu kısım hep sorunsuz geçiyor nerdeyse. Geçmişte 3 kere bozulan Vestel ürünü için kapımıza hediye çeki getirmişler di.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ah benim çilekeş cefakar vestel servisi arkadaşlarım vah size tüm suç sizde hata sizde vestelden vazgeçenlerin sebebi sizsiniz!!!
Sabah [email]tarkan@vestel.com[/EMAIL] mail attım 10 dakika sonra geri arandım .servis çıkışını yapmadığı cihaz güvenüssünde çıktı.cihaz salı günü ulaşmış izmire!!! Hemen işleme aldırıyorum bilgisini verdi.memnuniyet vestelin şikayet hiç kusuru bulunmayan vestel servisindeki emekçilerin canlı ispatıyım.allah vestel servisindeki arkadaşlara sabır versin.....


Ah benim değerli Hocam, İşte hep yazdığım üzere VESTEL de en nefret ettiğim konu bu. Servis olduğum dönemlerde de böyleydi, Konu üst birimlere veya sosyal mecraya düşünce hemen bir ilgi bir alaka, 3 günde bulunamayan ürünü 5 dakikada bulmalar falan filan.

Tarkan Tekcan veya Mustafa Şahingöz olmasa ne olacak peki? İlla ki tüketicilerin işinin takip edilmesi için sosyal mecrada rezil edilip, üst yönetime şikayet edilmeniz mi lazım be yönetici arkadaşlar ;)

En ufak sorun oldumu at topu servisin üstüne kaç kenara, O Fabrikanın yüksek duvarları sizi korumaz eeeyyy MH çalışanları arkadaşlar, Tüketici sizi bulur, Servisler sizlere bir şey söyleyemiyor ama tüketici ne isterse söyler işte ondan kurtuluş yok :kiskis

Hocam karar çıkmış gözünüzaydın :ok
 
Geri
Üst Alt