Selamalr
Sota başkanın dediği gibi VESTEL babamızın malı veya markası değil, bize bir faydası yok, bize bir getirisi yok, götürüsü yok, önce bu konuda anlaşalım.
Ayrıca hemen yazayım ki böyle klasik TÜRK müşterilerin yaptığı gibi istediğiniz olmadığında hemen konuya en tepeden başlayıp VESTEL PİŞMANLIKTIR - ALMAYIN ALDIRMAYIN tarzı triplere girecekseniz hiç karşılıklı yazışmayalım. Siz hakem heyetine gidin, ürünü iade edin,
A
ataseven kardeşimiz gibi bulduğunuz her fırsatta sevmediğiniz markaları kendi kendinize gömecek yazılar yazın olsun bitsin.
Bu benim tarzım değil, marka eleştirilecekse eleştirilir, yollar aranır, müracaat edilecek başka merciiler araştırılır çıkış yolları aranır vs ama oturduğum yerden 3-5 karalama yazısı yazarak hiç kimse hiç bir yere varamaz zira öyle olsaydı ŞV de okuyacağınız binlerce şikayete istinaden bu markanın çoktan batmış gitmiş olamsı gerekirdi. Öyle bir dünya yok maalesef.
Bir gün
Sota başkan ile tam karşı fikirlerde olacağım ve
Sota VESTEL savunurken benim suçlayacağım hiç aklıma gelmezdi lakin Bu olayda maalesef bana göre VESTEL kesinlikle saçmalamış ve hatta kendisi ile çelişmiş. Yani bana göre de VESTEL hatalı.
Sota başkanın haklı olduğu yer, gerçekten milyonlar harcanıyor (afedersiniz) size gelen bu öküzlerin eğitim faaliyetleri için. Bu anlamda ARÇELİK olsun VESTEL olsun üstüne düşeni fazlası ile yapıyor, sorun bizim insanımızda. Sorun bizim işgüzar çalışanlarımızda.
Sizin konuda ise, sizi bu konuda uyaran aynen
Sota başkanın da belirttiği gibi biziz. Vakum ve aluminyum konularında ise yine Ahmet kardeşimle fikirlerimiz biraz ayrılıyor, şöyle ki, EVET KESİNLİKLE VAKUM ŞARTTIR, ancak yıllardır ısrarla yazızıyorum ki vakum yapılmamış klimalar da çatlayıp patlamıyor. Evet BAKIR esastır ancak aluminyum kit ile montajı yapılmış klimalar çatlayıp patlamıyor, Yıllar süren testlerimin tecrübe ile sabit sonuçlarıdır verdiğim bu bilgiler.
Fakat, bu klimanın üretiminde mühendisler VAKUM YAPILACAK demiş mi? demiş. O zaman vakum yapılacak o kadar.
Şimdi size o bilgiyi veren zat-ı muhtereme ben teknik bir iki cevap ve 1-2 de bülten numarası verip ''Eminmisiniz?'' diye sorsam konu kapanır ancak malum kurum içi bilgiyi paylaşmak etik olmaz.
Size tavsiyem, yaşadığınız süreci
tarkan@vestel.com.tr adresine yazıp bildiriniz ve o tahliye hortumunun vs resimlerini de maile ekleyip talebinizi dile getiriniz (Dış ünite değişimi)
Tabi karar sizindir, siz illa ki VESTEL PİŞMANLIKTIR modundan ilerlemek istiyorsanız yolunuz bahtınız açık olsun