VESTEL 65UD9000 hakkında Öneri ve görüşlerinizi esirgemeyin

Najaz Çevrimdışı

Najaz

Aktif Üye
7 Ağu 2019
84
46
Haziran ayının başında aldım Ağustos ayının sonuna geldik ve ben iki aydır bu konuyla uğraşıyorum.Şişli servisinde çalışan arkadaşlarla akraba olduk diyebilirim.Sağolsun gerek servisteki arkadaşlar , gerek Vestel müşteri hizmetleri çalışanları gerekse de Manisa fabrikasındaki yetkililer çok ilgililer ellerinden geleni yapıyorlar; lakin ürünlerde kalite yok !

Ürünü iade edin bence. Bu kadar uğraşıp zaman harcadığınıza değmez.
 
N Çevrimdışı

Nautilus

Aktif Üye
13 Haz 2019
294
43
Hepsimi sorunlu bunların sorun yaşamayan varmı 65 ud9000 serisinden.
Muhtemelen büyük bir kısmı problemli kimi farkında değil kimide ilerleyen zamanlarda karşılaşabilir.Üst üste gelen iki ürün anakartının ikisininde arızalı olup bana denk gelme ihtimali çok düşük bir olasılık.
 
H Çevrimdışı

Hamit4153

Yeni Üye
17 Ağu 2019
13
39
Benimde pazartesi değişim için gelecekler ne yapmalıyım servis demişti üst model daga iyi 9300 modelleri ama ana kart aynımış dediğiniz gibi.
 
N Çevrimdışı

Nautilus

Aktif Üye
13 Haz 2019
294
43
Ben paramı iade almaya çalışacağım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benimde pazartesi değişim için gelecekler ne yapmalıyım servis demişti üst model daga iyi 9300 modelleri ama ana kart aynımış dediğiniz gibi.
Üst model 9800 ve 9860 olarak var.İki modeldede 9000 serisinde kullanılan anakart kullanılmakta.Haliyle güven kalmadı.
 
muratala5361 Çevrimdışı

muratala5361 

Süper Üye
3 Şub 2019
1,906
21
Ben paramı iade almaya çalışacağım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Üst model 9800 ve 9860 olarak var.İki modeldede 9000 serisinde kullanılan anakart kullanılmakta.Haliyle güven kalmadı.
Vestel ürün gamında hep mb130 mb130s anakartlar kullanılmakta genelde yeni ve üst segment ürünlerde. Olsa onlarda da olurdu sorun
 
Geri
Üst Alt