VESTEL 65UD8900 Ürün İncelemesi

D Çevrimdışı

dreadknight

Yeni Üye
11 Ocak 2018
14
Merhaba,

Biz de 65UD8900'u sonunda aldık. İlk incelemelerimiz olumlu.

Kuran arkadaş, pixel testi nedir bilmediğini, 1 ay eğitim aldığını böyle birşey duymadığını söyledi, kumandayı elinden alıp testi kendimiz yapmak durumunda kaldık, sorun gözlemlemedik. Gelen arkadaş da ilk defa böyle birşey gördüğünü??? söyledi...

VA panel olduğu için mi, başka bir sebepten mi bilmiyorum biraz soluk renkli gibi geldi ama renkler genellikle ton olarak tutarlı görünüyor, ince ayar yapmak gerekebilir. Siyah başarımını beğendim. 

Hareketli görüntü performansı kaynak kalitesine göre değişmekte. usb'den 4K'larda hiç rahatsız etmiyor ama düşük kalitede bozulabiliyor.

Işık sızması vs. gözüme çarpmadı, zifiri karanlıkta da denemedim, normal şartlarda izlediğim ortam aydınlığında kesinliklie gözüme gelen bir sızma yok.

Tek sıkıntı, ekranın tam ortasında düşey bir çizgi var gibi. Bu çizgi ile ikiye ayrılan panelin sağ ve sol siyah tonlaması farklı.  Bu yanlızca siyah ya da siyaha yakın koyu renk arka planda belli oluyor ve ekranın sol tarafı, sağ tarafına göre çok az miktarda daha siyah görünüyor. bunun sebebini anlayamadım. Görüntü varken anlaşılmıyor. Diğer TV sahiplerinden de kontrol etmelerini rica ederim... bir tek bizim panelde mi var bu?

Banding testi yaptım, meşhur çimenli video ile, çok kötü değil ama iyi de değil.

Dimming testini de yaptım video ile ve sorun gözlemlemedim.

Şimdilik ilk izlenimlerim bu şekilde... Kullanıp anlamaya çalışıyorum, eğer pürüz kalmaz ise 1 adet de kendi evime alacağım. Bunu ofise, daha çok PC'ye bağlı kullanım için aldık.

Ama, evde HDR vs. için belki pahalı birşeylere gidebilirim. Eve alacağımı en az 10 sene kullanırım (ilk LCD'm, 37" Toshiba, 10 yıl oldu ve hala kullanıyoruz. O da efsane C3000 idi )

Selamlar
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
dreadknight' Alıntı:
Merhaba,

Biz de 65UD8900'u sonunda aldık. İlk incelemelerimiz olumlu.

Kuran arkadaş, pixel testi nedir bilmediğini, 1 ay eğitim aldığını böyle birşey duymadığını söyledi, kumandayı elinden alıp testi kendimiz yapmak durumunda kaldık, sorun gözlemlemedik. Gelen arkadaş da ilk defa böyle birşey gördüğünü??? söyledi...

VA panel olduğu için mi, başka bir sebepten mi bilmiyorum biraz soluk renkli gibi geldi ama renkler genellikle ton olarak tutarlı görünüyor, ince ayar yapmak gerekebilir. Siyah başarımını beğendim. 

Hareketli görüntü performansı kaynak kalitesine göre değişmekte. usb'den 4K'larda hiç rahatsız etmiyor ama düşük kalitede bozulabiliyor.

Işık sızması vs. gözüme çarpmadı, zifiri karanlıkta da denemedim, normal şartlarda izlediğim ortam aydınlığında kesinliklie gözüme gelen bir sızma yok.

Tek sıkıntı, ekranın tam ortasında düşey bir çizgi var gibi. Bu çizgi ile ikiye ayrılan panelin sağ ve sol siyah tonlaması farklı.  Bu yanlızca siyah ya da siyaha yakın koyu renk arka planda belli oluyor ve ekranın sol tarafı, sağ tarafına göre çok az miktarda daha siyah görünüyor. bunun sebebini anlayamadım. Görüntü varken anlaşılmıyor. Diğer TV sahiplerinden de kontrol etmelerini rica ederim... bir tek bizim panelde mi var bu?

Banding testi yaptım, meşhur çimenli video ile, çok kötü değil ama iyi de değil.

Dimming testini de yaptım video ile ve sorun gözlemlemedim.

Şimdilik ilk izlenimlerim bu şekilde... Kullanıp anlamaya çalışıyorum, eğer pürüz kalmaz ise 1 adet de kendi evime alacağım. Bunu ofise, daha çok PC'ye bağlı kullanım için aldık.

Ama, evde HDR vs. için belki pahalı birşeylere gidebilirim. Eve alacağımı en az 10 sene kullanırım (ilk LCD'm, 37" Toshiba, 10 yıl oldu ve hala kullanıyoruz. O da efsane C3000 idi )

Selamlar

Güle güle kullanın azizim, Benim de kafam düşey bölünmeye takıldı. PİX demoyu aktifedip yeniden kapatabilirmisiniz rica etsem. 4-5 yıl önce bir kere başıma gelmişti ve tv yi değiştirmiştik o zaman. Lakin o tv de bariz belli idi pixellence modunun kapanmadığı,kapanıyormuş gibi yapıyor ama aktif kalıyordu.

Bunun dışında sadece kabul ederseniz bir tavsiye de 10 yıl kullanılacak bir tv arayışınıza dair olacak. Günümüz üretimlerini ben genel ortalama 5-7 yıl ömürlü gördüm. Hayal kırıklığına uğramamanız adına yazma gereği duydum. :ok:
 
D Çevrimdışı

dreadknight

Yeni Üye
11 Ocak 2018
14
Ado' Alıntı:
dreadknight' Alıntı:
Merhaba,

Biz de 65UD8900'u sonunda aldık. İlk incelemelerimiz olumlu.

Kuran arkadaş, pixel testi nedir bilmediğini, 1 ay eğitim aldığını böyle birşey duymadığını söyledi, kumandayı elinden alıp testi kendimiz yapmak durumunda kaldık, sorun gözlemlemedik. Gelen arkadaş da ilk defa böyle birşey gördüğünü??? söyledi...

VA panel olduğu için mi, başka bir sebepten mi bilmiyorum biraz soluk renkli gibi geldi ama renkler genellikle ton olarak tutarlı görünüyor, ince ayar yapmak gerekebilir. Siyah başarımını beğendim. 

Hareketli görüntü performansı kaynak kalitesine göre değişmekte. usb'den 4K'larda hiç rahatsız etmiyor ama düşük kalitede bozulabiliyor.

Işık sızması vs. gözüme çarpmadı, zifiri karanlıkta da denemedim, normal şartlarda izlediğim ortam aydınlığında kesinliklie gözüme gelen bir sızma yok.

Tek sıkıntı, ekranın tam ortasında düşey bir çizgi var gibi. Bu çizgi ile ikiye ayrılan panelin sağ ve sol siyah tonlaması farklı.  Bu yanlızca siyah ya da siyaha yakın koyu renk arka planda belli oluyor ve ekranın sol tarafı, sağ tarafına göre çok az miktarda daha siyah görünüyor. bunun sebebini anlayamadım. Görüntü varken anlaşılmıyor. Diğer TV sahiplerinden de kontrol etmelerini rica ederim... bir tek bizim panelde mi var bu?

Banding testi yaptım, meşhur çimenli video ile, çok kötü değil ama iyi de değil.

Dimming testini de yaptım video ile ve sorun gözlemlemedim.

Şimdilik ilk izlenimlerim bu şekilde... Kullanıp anlamaya çalışıyorum, eğer pürüz kalmaz ise 1 adet de kendi evime alacağım. Bunu ofise, daha çok PC'ye bağlı kullanım için aldık.

Ama, evde HDR vs. için belki pahalı birşeylere gidebilirim. Eve alacağımı en az 10 sene kullanırım (ilk LCD'm, 37" Toshiba, 10 yıl oldu ve hala kullanıyoruz. O da efsane C3000 idi )

Selamlar

Güle güle kullanın azizim, Benim de kafam düşey bölünmeye takıldı. PİX demoyu aktifedip yeniden kapatabilirmisiniz rica etsem. 4-5 yıl önce bir kere başıma gelmişti ve tv yi değiştirmiştik o zaman. Lakin o tv de bariz belli idi pixellence modunun kapanmadığı,kapanıyormuş gibi yapıyor ama aktif kalıyordu.

Bunun dışında sadece kabul ederseniz bir tavsiye de 10 yıl kullanılacak bir tv arayışınıza dair olacak. Günümüz üretimlerini ben genel ortalama 5-7 yıl ömürlü gördüm. Hayal kırıklığına uğramamanız adına yazma gereği duydum. :ok:

Teşekkür ederim. 10 yıl evet iddialı ama, eskiyi yazlığa götür vs. derken uzun yıllar kullanacağım kesin.

Düşey bölünme ile ilgili olarak söylediklerinizi nasıl yapabileceğimi anlayamadım. Rica etsem biraz daha detaylı tarif eder misiniz? PİX demoyu aktif etmeyi ve kapatmayı nasıl yapabilirim?
 
C Çevrimdışı

cbarish

Yeni Üye
15 Ocak 2018
2
cbarish' Alıntı:
Arkadaşlar merhaba,

Ben de yaklaşık bir hafta önce Vestel bayiisinden 65ud8900 aldım. Servis geldi kurdu. Ancak birkaç gün sonra fark ettim ki TV, özellikle kapandıktan birkaç saat sonra açmaya çalıştığımda baya bir geç açılıyor. Dün gece yarım saat açılmadı mesela.. 

Nette biraz baktım, benzer problemler, videolar var ama birebir aynısına denk gelemedim. 

Sizce nasıl bir yol izleyebilirim? Basit bir çözüm var mı, servis mi çağırmalıyım, yoksa direk iade yollarını mı zorlamalıyım?

@Ado , özellikle senin yorum ve tavsiyelerine ihtiyacım var, yardımcı olabilirseniz süper olur..

İyi günler..


Arkadaslar tekrar merhaba... Bugun yarim saat acilmadi, servis cagirdik, onlar geldiginde acilmisti, baktilar ve birsey bulamadan gittiler.. Sizce nasil bir yolizlemeliyim...?
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
cbarish' Alıntı:
cbarish' Alıntı:
Arkadaşlar merhaba,

Ben de yaklaşık bir hafta önce Vestel bayiisinden 65ud8900 aldım. Servis geldi kurdu. Ancak birkaç gün sonra fark ettim ki TV, özellikle kapandıktan birkaç saat sonra açmaya çalıştığımda baya bir geç açılıyor. Dün gece yarım saat açılmadı mesela.. 

Nette biraz baktım, benzer problemler, videolar var ama birebir aynısına denk gelemedim. 

Sizce nasıl bir yol izleyebilirim? Basit bir çözüm var mı, servis mi çağırmalıyım, yoksa direk iade yollarını mı zorlamalıyım?

@Ado , özellikle senin yorum ve tavsiyelerine ihtiyacım var, yardımcı olabilirseniz süper olur..

İyi günler..


Arkadaslar tekrar merhaba... Bugun yarim saat acilmadi, servis cagirdik, onlar geldiginde acilmisti, baktilar ve birsey bulamadan gittiler.. Sizce nasil bir yolizlemeliyim...?

@Ado hocamdan full yazılım isteyin. Full yazılım atın. Olmazsa donanımsal bir sorun olabilir, o yüzden bekliyor olabilir. 

Ekrana Vestel logosu geliyor mu? 

Servis menüsünden USB Logging açılıp oluşturulan log dosyasına bir bakmalı aslında. 

Belki orada yazabilir. Ben fazla bilgili değilim bu konularda. :lamer:
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
dreadknight' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Güle güle kullanın azizim, Benim de kafam düşey bölünmeye takıldı. PİX demoyu aktifedip yeniden kapatabilirmisiniz rica etsem. 4-5 yıl önce bir kere başıma gelmişti ve tv yi değiştirmiştik o zaman. Lakin o tv de bariz belli idi pixellence modunun kapanmadığı,kapanıyormuş gibi yapıyor ama aktif kalıyordu.

Bunun dışında sadece kabul ederseniz bir tavsiye de 10 yıl kullanılacak bir tv arayışınıza dair olacak. Günümüz üretimlerini ben genel ortalama 5-7 yıl ömürlü gördüm. Hayal kırıklığına uğramamanız adına yazma gereği duydum. :ok:

Teşekkür ederim. 10 yıl evet iddialı ama, eskiyi yazlığa götür vs. derken uzun yıllar kullanacağım kesin.

Düşey bölünme ile ilgili olarak söylediklerinizi nasıl yapabileceğimi anlayamadım. Rica etsem biraz daha detaylı tarif eder misiniz? PİX demoyu aktif etmeyi ve kapatmayı nasıl yapabilirim?

Yeni yazılımlarda yol farklı mıdır bilmiyorum ama Menü'den Ekran'a girip orada Sinema, Doğal, Dinamilk vs. yazan kısım seçili iken kumandadan OK tuşuna basarsanız Pixellence Demo açılacaktır.  :happy:
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
cbarish' Alıntı:
cbarish' Alıntı:
Arkadaşlar merhaba,

Ben de yaklaşık bir hafta önce Vestel bayiisinden 65ud8900 aldım. Servis geldi kurdu. Ancak birkaç gün sonra fark ettim ki TV, özellikle kapandıktan birkaç saat sonra açmaya çalıştığımda baya bir geç açılıyor. Dün gece yarım saat açılmadı mesela.. 

Nette biraz baktım, benzer problemler, videolar var ama birebir aynısına denk gelemedim. 

Sizce nasıl bir yol izleyebilirim? Basit bir çözüm var mı, servis mi çağırmalıyım, yoksa direk iade yollarını mı zorlamalıyım?

@Ado , özellikle senin yorum ve tavsiyelerine ihtiyacım var, yardımcı olabilirseniz süper olur..

İyi günler..


Arkadaslar tekrar merhaba... Bugun yarim saat acilmadi, servis cagirdik, onlar geldiginde acilmisti, baktilar ve birsey bulamadan gittiler.. Sizce nasil bir yolizlemeliyim...?

Bu servisleri anlamak bazen mümkün olmayabiliyor.

''Sen bir şey bulamamış olabilirsin ancak tüketici sorun yaşadığını beyan ediyor ise en azınan ürüne bir full yazılım yüklemesi yapabilirsin. Bunun arıza kaydı olarak sisteme geçmesini istemiyorsan da (tüketicilerin bu şekilde art niyetli yaklşımları olduğunu biliyoruz) üründe arıza görülmediği ancak tedbir amaçlı yazılım yüklendiği notunu düşebilirsin. Yeter ki çözüm üretmek iste.'' Derdim ben olsaydım :)

Seri numaranızı paylaşırsanız size bir yazılım yollayalım, tarif üzerine yükleme yapıp tekrar gözlemleyin bakalım sorununuz devam edecek mi. Sorun devam ederse MH yi ararsınız tekrar. :ok:
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
dreadknight' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Güle güle kullanın azizim, Benim de kafam düşey bölünmeye takıldı. PİX demoyu aktifedip yeniden kapatabilirmisiniz rica etsem. 4-5 yıl önce bir kere başıma gelmişti ve tv yi değiştirmiştik o zaman. Lakin o tv de bariz belli idi pixellence modunun kapanmadığı,kapanıyormuş gibi yapıyor ama aktif kalıyordu.

Bunun dışında sadece kabul ederseniz bir tavsiye de 10 yıl kullanılacak bir tv arayışınıza dair olacak. Günümüz üretimlerini ben genel ortalama 5-7 yıl ömürlü gördüm. Hayal kırıklığına uğramamanız adına yazma gereği duydum. :ok:

Teşekkür ederim. 10 yıl evet iddialı ama, eskiyi yazlığa götür vs. derken uzun yıllar kullanacağım kesin.

Düşey bölünme ile ilgili olarak söylediklerinizi nasıl yapabileceğimi anlayamadım. Rica etsem biraz daha detaylı tarif eder misiniz? PİX demoyu aktif etmeyi ve kapatmayı nasıl yapabilirim?

UmutBarış'ın tarif ettiği yol doğru yoldur azizim :ok:
 
darkcloud Çevrimdışı

darkcloud

Yeni Üye
18 Ocak 2018
14
Merhabalar tekrardan. Ürünün hafta sonu kurulumu yapıldı. Malesef ölü piksel var panelde. Değişim talep ettim. cevap bekliyorum servisten. Gelen kurulum ekibinin servis menüsünden haberi bile yoktu. Sadece fişe takıp gideceklerdi. Kendi talebim üzerine ve yol göstermemle (tabi sizin sayenizde) yapıldı ölü piksel ve bulutlanma testleri. Yenisi gelene kadar mecburen eskisini kullanmaya devam ediyoruz. birde şöyle bir problem var tv de; Akşam kumanda dan kapatıp sabah açmaya çalıştığınızda açılmıyor TV. Fişten çekip tekrar takmanız lazım, yani gücü kesmeniz lazım açabilmek için. Böyle bir durum yaşayanınız varmı, yada bu duruma çözüm bulanınız? şimdiden teşekkürler
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
darkcloud' Alıntı:
Merhabalar tekrardan. Ürünün hafta sonu kurulumu yapıldı. Malesef ölü piksel var panelde. Değişim talep ettim. cevap bekliyorum servisten. Gelen kurulum ekibinin servis menüsünden haberi bile yoktu. Sadece fişe takıp gideceklerdi. Kendi talebim üzerine ve yol göstermemle (tabi sizin sayenizde) yapıldı ölü piksel ve bulutlanma testleri. Yenisi gelene kadar mecburen eskisini kullanmaya devam ediyoruz. birde şöyle bir problem var tv de; Akşam kumanda dan kapatıp sabah açmaya çalıştığınızda açılmıyor TV. Fişten çekip tekrar takmanız lazım, yani gücü kesmeniz lazım açabilmek için. Böyle bir durum yaşayanınız varmı, yada bu duruma çözüm bulanınız? şimdiden teşekkürler

TV'de komponent kaynaklı arıza olabilir. Ona müdahale veya atlama şansınız yok. 

Adem bey full yazılım verirse size, TV'yi fişe takmadan önce USB'yi takar sonra fişe takarken kumandadan OK tuşuna basılı tutup ışık yanıp sönmeye başlayınca yazılımı yüklemeyi başlatmış olursunuz. 

Yazılım atıp sorunu çözmeyi denemeniz iyi olur fakat servis buna yazılım atılmış deyip sıkıntı çıkarır mı bilemem. 

Servis'in menüden haberinin olmaması da ayrı tez konusu.

Ya işe yeni eleman aldılar, ki bilgilendirmeden de sahaya süreceklerini sanmıyorum pek ama. 

Vestel'in birimler arası haberleşmede sıkıntıları var sanırım. 

Servis sorununuzu çözer umarım.

3 piksele kadar :alala:üretim hatası sayılmıyordu sanırım.
 
D Çevrimdışı

dreadknight

Yeni Üye
11 Ocak 2018
14
Ben de pixelence demo'yu açtım ve tekrar kapattım ancak bahsettiğim ekranın sol ve sağ yarısındaki renk farklılığı geçmedi.
Servis çağırmak gerekli mi bilemiyorum.

Bir youtube videosu girişindeki siyah ekranda nasıl göründüğünün resmini de yükllemeye çalışacağım.

Panel açılmama sorununu ben de yaşadım, açılmaya çalışan TV kilitlendi, fişten çıkarıp takınca açıldı. Düğmeli bir çoklu priz koymuştuk arkasına, bu sorunun tek çözümü...

Vestel'e olan güvenim sarsıldı maalesef.

Servis'e sorsam, eğer kuruluma gelen kişi gelecek ise, pixel testini bile bilmiyordu, TV'nin ayaklarını vidalayıp gitmişti. Bbu ekran sorunumuza ne diyebilir şüpheliyim?


 
T Çevrimdışı

tech_00

Yeni Üye
20 Ocak 2018
4
Merhaba

Cumartesi günü Vestel 65UD8900 TV kusulumu için Vestel servisi geldi.
Cihaz kurulumu sırasında kurulum yapan yetkili arkadaşlar servis menüsündeyken bir saniye dedim tam piksel testi yapın diyecektim ki hızlıca menüyü kapattılar.Tekrar servis menüsünü açarmısınız sizde buradayken piksel testi yapalım dedim ancak aramızda şöyel bir diyalog yaşandı ;
;

Yetkili - Maalesef o testi yaparsak cihaz çökebilir ve bunu yapmamız yasak
Ben - Nasıl yani , bakın o testi siz buradayken yapalım ki bir arıza yada ölü piksel varsa hemen rapor tutun.
Yetkili -  Beyfendi yasak , cihaz çökebilir kesinlikle yasak. Hem bizim TV'lerimizde arıza genelde düşey çizgiden dolayı olur içiniz rahat olsun.
Ben - Lütfen rica ediyorum..(bu sırada forumdaki başlığı ve yazıları gösteriyorum Ado Bey'in konusundan)
Yetkili - Bakın biz çıkınca siz yaparsınız lütfen ısrar etmeyin ve bir sorun olursa servisi arayarak durumu bildirirsiniz.

Tabiki ısrarla yasak dedikleri için gerçekten bir çalışanı arada bırakmak istemediğimden kabul etmek zorunda kaldım.
Kurulumun ardından Vestel'den aradılar ve 1 - 10 arasında puan vermemi istediler. Bende 6 puan dedim ancak bunu duyan yetkili bu direkt şikayet olarak algılanır ve telefon kayıtlarına bakarlar dedi, bende kayıtlara bakılacaksa o zaman detaylıca anlatayım dedim ve konuyu anlattım güzelce.Sonuçta kuruluma gelen arkadaşlar randevulu ve zamanında geldi bu açıdan bir sorun yaşamadık.

Daha sonra özellikle testi gece yaptım ve televizyonun orta en üst kısmının sağ tarafa hafif yakınca kalacak şekilde iğne ucu kader 1 adet ölü piksel tespit ettim, akan vidyoda yada duran ekranda görmek imkansız tabiki.
Ancak servisi arayıp şikayette bulunmadım.

dreadknight akadaşımız gibi bir sorun bendede var sanki ancak çok belli belirsiz ekranın tam ortasından aşağıya inen ve ekranı ikiye ayıran bir çizgi sanki.Fakat sadece belirli açılarda görülüyor yakalamak çok zor.

Dediğim gibi akan görüntüde hiçbir sorun olmadığından içim rahat şuan için  :tabi:
Hem bu fiyata bu performans hiç de fena sayılmaz diye düşünüyorum.
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
tech_00' Alıntı:
Merhaba

Cumartesi günü Vestel 65UD8900 TV kusulumu için Vestel servisi geldi.
Cihaz kurulumu sırasında kurulum yapan yetkili arkadaşlar servis menüsündeyken bir saniye dedim tam piksel testi yapın diyecektim ki hızlıca menüyü kapattılar.Tekrar servis menüsünü açarmısınız sizde buradayken piksel testi yapalım dedim ancak aramızda şöyel bir diyalog yaşandı ;
;

Yetkili - Maalesef o testi yaparsak cihaz çökebilir ve bunu yapmamız yasak
Ben - Nasıl yani , bakın o testi siz buradayken yapalım ki bir arıza yada ölü piksel varsa hemen rapor tutun.
Yetkili -  Beyfendi yasak , cihaz çökebilir kesinlikle yasak. Hem bizim TV'lerimizde arıza genelde düşey çizgiden dolayı olur içiniz rahat olsun.
Ben - Lütfen rica ediyorum..(bu sırada forumdaki başlığı ve yazıları gösteriyorum Ado Bey'in konusundan)
Yetkili - Bakın biz çıkınca siz yaparsınız lütfen ısrar etmeyin ve bir sorun olursa servisi arayarak durumu bildirirsiniz.

Tabiki ısrarla yasak dedikleri için gerçekten bir çalışanı arada bırakmak istemediğimden kabul etmek zorunda kaldım.
Kurulumun ardından Vestel'den aradılar ve 1 - 10 arasında puan vermemi istediler. Bende 6 puan dedim ancak bunu duyan yetkili bu direkt şikayet olarak algılanır ve telefon kayıtlarına bakarlar dedi, bende kayıtlara bakılacaksa o zaman detaylıca anlatayım dedim ve konuyu anlattım güzelce.Sonuçta kuruluma gelen arkadaşlar randevulu ve zamanında geldi bu açıdan bir sorun yaşamadık.

Daha sonra özellikle testi gece yaptım ve televizyonun orta en üst kısmının sağ tarafa hafif yakınca kalacak şekilde iğne ucu kader 1 adet ölü piksel tespit ettim, akan vidyoda yada duran ekranda görmek imkansız tabiki.
Ancak servisi arayıp şikayette bulunmadım.

dreadknight akadaşımız gibi bir sorun bendede var sanki ancak çok belli belirsiz ekranın tam ortasından aşağıya inen ve ekranı ikiye ayıran bir çizgi sanki.Fakat sadece belirli açılarda görülüyor yakalamak çok zor.

Dediğim gibi akan görüntüde hiçbir sorun olmadığından içim rahat şuan için  :tabi:
Hem bu fiyata bu performans hiç de fena sayılmaz diye düşünüyorum.


Cihaz nasıl çöküyormuş ki renk değişimi uygulaması ile?  

Taktığınız panel arızalıysa en fazla görüntü gider bence. (Bu bile zorlama bir ihtimal bence.) 

Cihazda log kayıtları tutulmuyor muydu? 

Ona bakamıyor mu fabrika?  :alala:
 
F Çevrimdışı

FALCONROSE

Yeni Üye
24 Ocak 2018
24
54
Sayın Ado merhabalar
Öncelikle değerli desteklerinizden ötürü teşekkür ederim.
Foruma yeni üye oldum.
65UD8900 satın aldım.Ürün bu hafta gelecek.Sizin önerilerinizi okudum çok faydalı buldum.
Evimde birçok ürün F/P nedeniyle Vestel/Seg/Luxor....
Neyse gelelim sormak istediklerime ;

1-Evimde 55UA 9300 var.Bunu anneme vereceğim.Kendime 65 inç aldım malum.Ölü pixel yazınızı okuyunca 55UA9300 de acaba böyle bir sorun varmıdır merakıyla menu4725 ile diagno.. olan yere girdim.Video pattern diye bir yerde ok bastım renkli ekranlar beyaz, kırmızı vs geldi.Çok şükür bir sorun yokmuş bunu gördüm.Fakat çıkış yapamadım.En sonunda tipik fişi çıkar tak ile hallettim.Ama tv açıldığında tüm favori kanallarımın gittiğini gördüm.Umarım bu bir sorun oluşturmaz.
Ayrıca bu bahsettiğim 55UA9300 tv nin başıma daha önce gelenler şöyleydi.
İlk aldığımda kendi kendine bazen reset atıyordu.Garanti olunca servisi çağırdım.Flash bellekle yazılım atmaya çalıştılar.Sonuç facia tv sizlere ömür.Garantiden kart değişti.Fakat bu vesteli esas ikinci kez tv rahmetli olunca tebrik ettim.Yıldırımlı bir günde (TV ye modem kablolu eternet ile bağlıydı) TV+MODEM+GÜVENLİK KAMERA DVR cihazlarım gitti.Neyse Vestel aldığıma ikinci kez kart değişimi yapmaları ile bir kez daha pişman olmadığımı anladım.
2-Bulut testi,Ölü pixel için tam olarak ne yapılmalı size zahmet vermek istemem ama sıralı olarak yazabilirseniz..
3-55UA9300 olan tv nin paneli nedir .Menü fotosunu koymaya çalışacağım.(Seri nosunu bulamadım)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst Alt