VESTEL 55UD9650 Piramitin Tepesi 4K TV

E Çevrimdışı

ea85x

Yeni Üye
3 Ağu 2018
1
39
Adem Helvacı Ado hocam çok faydalı bilgiler paylaşıyorsunuz teşekkürler.sizce aşağıdaki 3 55' TV'yi bir sıraya koysanız tercih sıranız ne olurdur ?

1- Vestel 55UD9650
2- Philips 55pus7303
3- Samsung 55MU7000
4- LG 55UK6100

*** Bunların haricinde de tavsiye edebileceğin 55 inç varsa yazabilirsen çok mutlu olurum hocam teşekkürler.
 
EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109
O zaman şimdi, piyasadaki uygun fiyatlı 9650(t) modellerinden satın alıp da eline ulaşan bir babayiğitin seri no paylaşmasına kaldı iş.

Üretim tarihi, anakart modeli gibi detaylar tam olarak ortaya çıktığında; artısı eksisi düşünülür, kafasına yatan da ne olduğunu bilerek siparişini verebilir.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado hocam çok faydalı bilgiler paylaşıyorsunuz teşekkürler.sizce aşağıdaki 3 55' TV'yi bir sıraya koysanız tercih sıranız ne olurdur ?

1- Vestel 55UD9650
2- Philips 55pus7303
3- Samsung 55MU7000
4- LG 55UK6100

*** Bunların haricinde de tavsiye edebileceğin 55 inç varsa yazabilirsen çok mutlu olurum hocam teşekkürler.


Ben ambi sevdiğim için 7303

''Ambi yi yok say'' derseniz 9650

Aslında MU7 bana göre 9650 ye teknik olarak baskın gelir lakin ben garanti süresi, hizmet süreci vs gibi kavramları da göz önünde bulundurarak 9650 tercih ederdim.

Elbette her zaman yazdığım üzere nihai karar sizlerindir :ok
 
A Çevrimdışı

aeozkan

Yeni Üye
3 Ağu 2018
14
34
Azizim ürün geçmişinde bir sorun yok, 26 sında montaj hizmeti servis tarafından verilmiş, İlk mesajımda da belirttiğim üzere servisin kusuru, Life time kontroü yapmamış, ürünü güncel yazılımla güncellememiş, Bunları baştan kontrol etse bu sıkıntılar olmazdı.

Üründen genel anlamda memnunsanız değişim bence şart değil lakin bu kullanımın karşılığında hiç olmazsa garanti süresini uzatsınlar vs. Öyle bedavaya vazgeçilmez bu işten. VESTEL den sizinle irtibat kurmuş olmaları lazım bu konu ile ilgili, hiç görüşme yapılmadı mı henüz?

26 sında değil 30 unda geldi neden 26 sında montaj girmişler:alala
hocam "Life time kontroü yapmamış, ürünü güncel yazılımla güncellememiş, Bunları baştan kontrol etse bu sıkıntılar olmazdı." derken güncelleselerdi life time sıfırlanırdı bende teşhir olduğunu anlamazdım o anlamda mı sıkıntı olmazdı demek istediniz yoksa life time yüksek olduğu için bu ürünü göndermezlerdi anlamında mı? Yanlış anlamayın lütfen vestelin politikasını anlamaya çalışıyorum o yüzden soruyorum.
Yok hocam memnun değilim bu şekilde hem anakart eski hemde önceden demeyi unuttuğum siyah ekranda bulutlanma var. Değiştirme yada iade hakkım var değil mi
 
G Çevrimdışı

gezgin_ 

Aktif Üye
27 Ara 2017
190
46
O zaman şimdi, piyasadaki uygun fiyatlı 9650(t) modellerinden satın alıp da eline ulaşan bir babayiğitin seri no paylaşmasına kaldı iş.

Üretim tarihi, anakart modeli gibi detaylar tam olarak ortaya çıktığında; artısı eksisi düşünülür, kafasına yatan da ne olduğunu bilerek siparişini verebilir.
bu n11 de 9650 dünden beri 3 ürün stokta dıyor 24 saat te 300 üzeri kişi bakmıs ama satın alan yok nasıl iştir?
 
C Çevrimdışı

canciger

Aktif Üye
5 Ocak 2018
163
ben satın alığım ürünün seri numarasını öğrenip teyit ettim

vestel 55ud9650 samsung va anakart mb120 anakart wcg+hb

ihraç değil revizyon yok

emeği geçen tüm arkadaşlarımdan ALLAH RAZI OLSUN. gelince paylaşım yaparım inşallah.
 
EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109
ben satın alığım ürünün seri numarasını öğrenip teyit ettim

vestel 55ud9650 samsung va anakart mb120 anakart wcg+hb

ihraç değil revizyon yok

emeği geçen tüm arkadaşlarımdan ALLAH RAZI OLSUN. gelince paylaşım yaparım inşallah.

Dediğiniz gibiyse gayet güzel. Hayırlı olsun şimdiden.

Ekleme: Yalnız hem ihraç değil, hem revizyon yoksa ürün 3 yıl garantili olması ve kurulumun ücretsiz olması gerekmez mi? Bunları da sorgulattınız mı?
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
26 sında değil 30 unda geldi neden 26 sında montaj girmişler:alala
hocam "Life time kontroü yapmamış, ürünü güncel yazılımla güncellememiş, Bunları baştan kontrol etse bu sıkıntılar olmazdı." derken güncelleselerdi life time sıfırlanırdı bende teşhir olduğunu anlamazdım o anlamda mı sıkıntı olmazdı demek istediniz yoksa life time yüksek olduğu için bu ürünü göndermezlerdi anlamında mı? Yanlış anlamayın lütfen vestelin politikasını anlamaya çalışıyorum o yüzden soruyorum.
Yok hocam memnun değilim bu şekilde hem anakart eski hemde önceden demeyi unuttuğum siyah ekranda bulutlanma var. Değiştirme yada iade hakkım var değil mi


Çekirdek yazılımda life time değişmez azizim, o sizin dediğiniz sahtekarlığa girer o da bizde yok çok şükür :))
Eğer ilk montajda kontrol etselerdi life time görürlerdi demek istedim. Zaten yazılımı da güncellememişler, güncellemeleri gerekirdi demek istedim. Amacım sizin görmemeniz değildi yani.
Ben gördüğüm eksikleri yazdım sadece.

Satış sisteme 26 sında girilmiş, ekip 30 unda hizmet vermiş ve garantiniz zaten 30 unda başlamış bunda bir sorun yok.

Siz, size sorduğum ''Sizinle irtibat kurmadılar mı?'' soruma cevap yazmadığınız için hakedişiniz konusunda şu an yorum yazamıyorum.
 
A Çevrimdışı

aeozkan

Yeni Üye
3 Ağu 2018
14
34
Siz size sorduğum ''Sizinle irtibat kurmadılar mı?'' soruma cevap yazmadığınız için hakedişiniz konusunda şu an yorum yazamıyorum.
Çok özür dilerim onu anlatmayı unuttum. Evet irtibata geçtiler servis gelecek diye arandım servis gelip gittikten sonra memnun kaldınız mı diye arandım birde dün arandım dünkü aramada mh ne sordu tam hatırlamıyorum ama ben ürünün teşhir ürünü olduğundan sıfır göndermediklerinden şikayet ettim gerekli şikayet işlemlerini yaptığını ama bayi ile görüşmem gerektiğini söyledi.. Yani bu şekildeydi mh ile diyaloglarımız
 
C Çevrimdışı

canciger

Aktif Üye
5 Ocak 2018
163
n11 de soru sorduğum uzmnalar pc soruyu yanıtladı

ürün seriürün kutusunun yan tarafında ince olan tarafta ürün model etiketi vardır büyük harflerle VESTEL 55UD9650 yazar onun hemen altında 10109503 veya 10117200 veya 10115599 yazar bu kodu öğrenmemiz mümkünmü 2 ADET SİPARİŞ VERİCEM BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM03 Ağustos 2018 Cuma


Uzmanlarpcselamlar 10109503 serisidir 03.08.2018
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Çok özür dilerim onu anlatmayı unuttum. Evet irtibata geçtiler servis gelecek diye arandım servis gelip gittikten sonra memnun kaldınız mı diye arandım birde dün arandım dünkü aramada mh ne sordu tam hatırlamıyorum ama ben ürünün teşhir ürünü olduğundan sıfır göndermediklerinden şikayet ettim gerekli şikayet işlemlerini yaptığını ama bayi ile görüşmem gerektiğini söyledi.. Yani bu şekildeydi mh ile diyaloglarımız


Tamam bunun için bir daha aramanız tavsiyemdir. ''Sonuç öğrenmek için aradım ne zaman değişim oluyor?'' diye sorun lütfen. Sonucu yazın ona göre görüşürüz tekrar.
 
Geri
Üst Alt