VESTEL 55UD9650 Piramitin Tepesi 4K TV

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado hocam merhaba. 55UD9650 sahibiyim. Bu tv ile ilgili ilginç bir serüven yaşadım ve bir problemle karşılaştım. Biraz uzun bir yazı olacak beni daha iyi anlamanız için uzun yazdım.
Problemle ilgili çözüm ararken burayı keşfettim ve yazılarınızı okudum. Anladığım kadarı ile ya vestel ile bir bağlantınız var yada tv dünyası içindesiniz o yüzden size anlatmak istediğim birşeyler var.
Öncelikle bu tv yi uzun araştırmalarım sonucu büyük bir hevesle 15 haziran da vestel bayisinden aldım bana ellerinde olmadığı için 20 gün sonra fabrikadan çıkan ürünü göndereceklerini söylediler bende kabul ettim. Ürün elime 1 buçuk ay sonra ulaştı geçtiğimiz pazartesi geldi. Ancak birkaç saat sonra büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Servis menüsüne girdiğimde tv nin açık kalma süresinin 137300 dk (3 ay 5 gün) olduğunu görünce çok büyük üzüntü yaşadım sabahı beklemeden saat gece 11 olmasına rağmen mh aradım ve şikayet kaydımı oluşturdular. Bu arada 1 adet ölü piksel var ama bu sorun değil.
İki gün sonra servis geldi ölü pikseli buldu sonra bana 3 5 tane olmadan değişim olmaz vs dedi bende ben ölü pikselde değilim ekran 3 aydan fazla süre açık kalmış yani kullanılmış yada teşhir ürünü yollanmış bana ben bunu böyle kabul etmem bunu alın sıfır gönderin o kadar para verdik 2. El tv için miydi vs dedim. Servisin bana dediği ürünü hangi bayiden aldıysanız orayı arayın onlar değiştirebilir dedi ekranın resmini çekti ve gittiler. Aldığım yeri aradım sağolsun ilgilendi şaşırdı o da nasıl olur böyle bişey diye ve değiştireceğini söyledi bakalım yarın(cuma) gelmelerini bekliyorum.
Şimdi sormak istediklerim
Servis ile bayii telefonda konuşturdum servis elemanı bayiiye ürün sıfırdır ekran panel kasa vs herşey sıfır olabilir ama anakart başka bir tv ye ait olabilir dedi. Şimdi bu cümleye bakarak vestel müşterilerine böyle bozuk malların sağlam kısımlarını toplayıp tam bir tv yaptıktan sonra yeni tv gibi satmaya çalışan bir firma mı?
İkinci sormak istediğim gelen tv nin kartı mb120 idi inşallah yerine 130e gelir. 130e nin gelmesi için bayii ile nasıl bir diyolağa girmeliyim.
Yardımcı olursan çok sevinirim hocam inan çok araştırarak ve beğenerek aldım bu tv yi hala da iade edeyim paramı alayım diye düşünmüyorum hala bi umudum var o beklediğim tv gelecek diye ama şu anakart muhabbetinde nasıl 130e yi denk getirebilirim

Selamlar Azizim, öncelikle geçmiş olsun.

Servis, başta yapması gereken kontrolü yapmayınca bu olanları ben anormal karşılamıyorum, eğer bu maceranızdan önce bizleri tanımış olsaydınız mutlaka o tv yi teslim almadan evvel size life time ve panel test adımlarını kesinlikle kontrol ettirirdik, nasip değilmiş, biz önümüze bakalım şimdi.

Sizin elinizde servisin kurulum formu vardır, kurulum formu olmasa dahi sistemde kaydınız var yani ürünün size kuruluş tarihi ile life time birbirini tutmadığı için öncelikle bu satış zaten ayıplı satışa girer ve kesinlikle satıştan cayma dahil olmak üzere 4 seçimlik hakkınız devreye girer.

Peki asıl sorun nedir? neden life time uzun? Vestel Müşterisini kandırıyor mu? vs vs sorularına

Hemen şunu belirteyim ki her ne kadar üst yönetimini, bazı işgüzar müdürlerini ve kurumsal anlamda bir çok tutumunu eleştirsem de, VESTEL inanın bu ucuz oyunlara zaman ayırmaya dahi tenezzül edecek bir marka değildir.

Size ikinci el anakartlı ürün satma zihniyetinde olan bir firma için yazılım ile o anakartın life timne süresini sıfırlamak 1 dakika sürer bu nedenle öncelikle tepkilerimizi VESTEL üretim kanadına değil de, VESTEL satış kanadına yönlendirelim.

Açık ve net ifade ediyorum ki %90 VESTEL satıcısı, VESTEL in Vizyon ve Misyonunu sahaya yansıtabilecek kapasitede değildir. Hele ki o mağazalarda çalışan bazı parmak arası terlikli kendini artiz zanneden tipler hiç değildir.

Bir çok eğitim ve toplantıda ben, Kurum yöneticilerine bizzat, VESTEL in üretim ve yönetimdeki profesyonelliğini sahaya taşımayı başaramadıklarını ve bu nedenle çok büyük kayıp yaşadıklarını ifade ettim. Sahadan gelen geri dönüşleri de iyi organize edemedikleri için böyle okyanusu aşıp derede boğulmak gibi bir huy edinmeleri de gözlerden kaçmıyor değil.

Sizin ürün kesinlikle teşhirdir, Tüketiciye teşhir ürünü hissettirmeden satmanın onlarca yolu vardır bunu bazı servisler dahi anlayamaz, zaten bir çoğunun da anlamak gibi bir derdi yok zira eğer amaçları ''Aç kutuyu kanka aç da takalım çıkıp gidelim sonraki servisleri bitilerim alşam halı saha maçı var'' şeklinde olmasaydı, Daha kurulum aşamasında life time kontrolü yapmaları gerekirdi (Tabi montaj hizmeti almadıysanız burayı pas geçebiliriz)

Satıcının şaşırmış takliti yapmasına da bence gerek yoktu, zira 1,5 ay bulamadığı bir tv yi size rica etse 10 gün daha beklerdiniz sanırım, ama bir an önce satışı yapayım bitireyim iptal olmasın korkusu ile teşhir vs farketmez yollayın gitsin demiş de olabilir.

Benim satıcılarla aram çok iyi değildir zira kurnazlıklarını sevmiyorum o nedenle çok önyargılı yaklaşıyorda olabilirim lakin sorununuzun sorumlusu bu aşamada kesinlikle satış kanadıdır. O tv yi size satan değilse dahi, size satana yollayan kullanıp yollamış belli.

Bu aşamadan sonrasını kafanıza takmayın her türlü değişim hakedişiniz var, VESTEL kendisi normal yollardan değişrmese dahi hukuk yolu ile zaten değişir bunu kendileri de biliyor.

MB130 konusu ise kuruma şart koşabileceğiniz bir durum değil lakin MB120 li 9650 çok fazla kalmadı zaten, bulabilecekleri konusunda soru işaretleri var kafamda, Bu durumda size MB130 lu ürün gelme olasılığı yüksek, yine de çok bilinmeyenli denklem bu maalesef.
 
mülayim Çevrimdışı

mülayim

Yeni Üye
28 Mar 2018
33
Arkadaşlar selam, 9650T ihraç üründür, MB120 anakart ve AUO panel ile üretilmiştir. Bu ürünleri yurtiçi garantisi ile alamazsınız ancak yine de servisler fatura ibrazı ile GD işlem yapabilir.

Her zaman olduğu gibi izlere, çok özel bir durum ve/veya çok ayrıcalıklı bir fiyat ok ise riske girmemenizi önereceğim.

Biliyorsunuz Satıcılardan alınan revizyonb ve ihraç ürünlere ben her zaman mesafeli durdum :ok

Adem Helvacı Ado Daha önce 49UD9650T için MB130 anakartlı ihraç ürün demiştiniz.Ebatlara göre değişim mi var acaba ?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado Daha önce 49UD9650T için MB130 anakartlı ihraç ürün demiştiniz.Ebatlar göre değişim mi var acaba ?


Ebat
Model
Üretim tarihi
Üretici
Satıcı
vs vs

Aynı olsa dahi üretimlerin her zaman değişken olma olasılığı vardır :ok

Bir kere daha hatırlatayım arkadaşlar sıklıkla yazıyorum, Bir soru için verdiğim cevap, o modelin GENELİNİ kapsamaz hiç bir zaman.

Zaten sizlere çoklu üretim olduğunu bir çok kez dile getiriyorum arada unutmayalım kafalarımız karışmasın :ok

TAM GERÇEK DOĞRU bilgi için tek geçerli numara, SERİ numarasıdır :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Beyler Cuma dan sonra devam ederiz, bana 1 saat kadar müsade, gelince cevaplamaya devam edeceğim :ok
 
EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109
Arkadaşlar selam, 9650T ihraç üründür, MB120 anakart ve AUO panel ile üretilmiştir. Bu ürünleri yurtiçi garantisi ile alamazsınız ancak yine de servisler fatura ibrazı ile GD işlem yapabilir.

Her zaman olduğu gibi izlere, çok özel bir durum ve/veya çok ayrıcalıklı bir fiyat ok ise riske girmemenizi önereceğim.

Biliyorsunuz Satıcılardan alınan revizyonb ve ihraç ürünlere ben her zaman mesafeli durdum :ok

Bunu, "Vestel'den garanti hizmeti alırken sıkıntı yaşama ihtimali olabilir" diye algılıyorum.
 
A Çevrimdışı

aeozkan

Yeni Üye
3 Ağu 2018
14
34
Adem Helvacı Ado peki hocam benim tv nin kutusunda 10109503 yazıyor bu eski ürün kodlarından mı? Yeni gelecek olan hangi kodla gelmeli son üretim kodu nedir ve onlarda 130e kart var mı? bir sakıncası yoksa seri numarasını paylaşabilirim paylaşırsam bakabilirmisiniz bana gönderdikleri tv neyin nesiymiş ne kadar kazıklanmışım:sirit
 
mülayim Çevrimdışı

mülayim

Yeni Üye
28 Mar 2018
33
Ebat
Model
Üretim tarihi
Üretici
Satıcı
vs vs

Aynı olsa dahi üretimlerin her zaman değişken olma olasılığı vardır :ok

Bir kere daha hatırlatayım arkadaşlar sıklıkla yazıyorum, Bir soru için verdiğim cevap, o modelin GENELİNİ kapsamaz hiç bir zaman.

Zaten sizlere çoklu üretim olduğunu bir çok kez dile getiriyorum arada unutmayalım kafalarımız karışmasın :ok

TAM GERÇEK DOĞRU bilgi için tek geçerli numara, SERİ numarasıdır :ok

9650t'de 1600, 9650'de 2200hz olarak geçiyor. Kağıt üzerindeki ele tutulur tek fark bu sanırım.

Anlıyorum bugünlerde baya satın alan kişi çıktı bu ihraç ürünleri. Arkadaşlara ürünler geldikçe seri numaralarını paylaşacaklardır.

İlk bakışta ihraç 9650'ler @EXcomZkko kardeşimizin belirttiği gibi SMR 1600hz olarak geçiyor. SMR 2200hz olan aralarında var mıdır bilemiyoruz.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bunu, "Vestel'den garanti hizmeti alırken sıkıntı yaşama ihtimali olabilir" diye algılıyorum.

Garanti hizmeti değil de, ileride değişim veya para iade süreçlerinde uğraşır durursunuz, ne gerek var azizim yurtiçi üretimleri satın alıp haklarınızı da sonuna kadar elde edin bence. Kişisl fikrimdir tabi ki, bazı istisnai OK verdiklerimiz oluyor ihraç veya revizyon ürünlerde lakin bunlar onlardan değil :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado peki hocam benim tv nin kutusunda 10109503 yazıyor bu eski ürün kodlarından mı? Yeni gelecek olan hangi kodla gelmeli son üretim kodu nedir ve onlarda 130e kart var mı? bir sakıncası yoksa seri numarasını paylaşabilirim paylaşırsam bakabilirmisiniz bana gönderdikleri tv neyin nesiymiş ne kadar kazıklanmışım:sirit
Sizin TV MB120 li tek, 965 serisinin ilk üretimi :)))

Yolla gelsin, kontrol edelim :ok
 
A Çevrimdışı

aeozkan

Yeni Üye
3 Ağu 2018
14
34
Sizin TV MB120 li tek, 965 serisinin ilk üretimi :)))

Yolla gelsin, kontrol edelim :ok

Buyur hocam

DSC_334888f3efef2e2800a2.jpg
DSC_3356.jpg
DSC_3347.jpg
DSC_3376.jpg


Kod olan herşeyi paylaştım:hihi
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Buyur hocam

DSC_334888f3efef2e2800a2.jpg
DSC_3356.jpg
DSC_3347.jpg
DSC_3376.jpg


Kod olan herşeyi paylaştım:hihi


Azizim ürün geçmişinde bir sorun yok, 26 sında montaj hizmeti servis tarafından verilmiş, İlk mesajımda da belirttiğim üzere servisin kusuru, Life time kontroü yapmamış, ürünü güncel yazılımla güncellememiş, Bunları baştan kontrol etse bu sıkıntılar olmazdı.

Üründen genel anlamda memnunsanız değişim bence şart değil lakin bu kullanımın karşılığında hiç olmazsa garanti süresini uzatsınlar vs. Öyle bedavaya vazgeçilmez bu işten. VESTEL den sizinle irtibat kurmuş olmaları lazım bu konu ile ilgili, hiç görüşme yapılmadı mı henüz?
 
Geri
Üst Alt