Turkcell Mobil Fiyat-Paket Politikası :(

S Çevrimdışı

snl99 

Aktif Üye
19 Şub 2020
150
40
Turkcell faturasız kullanıyorum. Daha doğrusu şu an kullanamıyorum .Ayda 2gb kullanıyorum ama bana özel 10gb tan başlayan paketler var. Başka paket alamıyorum, size uygun değil yazıyor.
Her ay müşteri hizmetlerini arıyorum bir kaç gün yükleme yapmıyorum. Sonra uygun paketler açılıyor.
Yetkililere iletmek üzere mesaj bıraktım . Aklımızla alay etmeyin , müşteriye özel paket, kullanım alışkanlığına göre olur dedim. Bunlar 50 liradan aşağı tanımlamıyorlar. Nereye şikayet etmeliyim. Faturalıya da sözleşmede yazmadığı halde telsiz kullanım ücreti yansıtıyorlarmış o nedenle geçmedim. Beni kimse mecbur edemez. Param var çok şükür ama bu düzene karşı çıkılmalı diye düşünüyorum. Aynı paket Ahmet e farklı Mehmet e farklı ücret tutturabildiğine.
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
Turkcell in en büyük sorunu bu zaten tutarsızlık.Her ay aldığınız paketi bir sonraki ay bakıyorsunuz alamıyorsunuz.Tabi bu durum faturasız abonelerde oluyor, müşteriyi zorla faturalı hatta çekmeye çalışıyorlar.Türk Telekom ve Vodafone da böyle durum yok.Annanem 5 senedir aynı faturasız emekli paketini kullanıyor benzer şekilde baldız da Vodafone da yıllardır aynı paketi kullanıyor.Zam geliyor elbette ancak öncesinde bilgilendirme yapılıyor.Telsiz kullanım vergisi fatura lı hatlarda da var ancak fatura bedeline ek olarak yansıyor çoğu pakette.Turkcell kullanacaksanız Rahat paketleri tavsiye ederim faturalı gibi ancak tahahhüt vs. yok.
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
21,011
Vodafone'da bana kalırsa tavsiye ettiği paketlerde hep vites yükseltiyor bence.
Diyelim ki mevcut aboneliğiniz bitmek üzere, geçebileceğiniz paketlere bakıyorsunuz, o da ne daha pahalı daha büyük paketler var geçebileceğiniz.
Neden böyle diyorum, kullanım tipi ve müşteriye göre öyle gibi yanıtlar veriyorlar.

İmkanım olsa bırakacağım kullanmayı, bu ülkede teknoloji kullanmak eziyetten başka bir şey değil çünkü.
Tüketiciyi koruyan yasalar iyileştirilmeli, başka yolu yok bunun.
Yaptırımlar ağırlaştırılmalı.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Mevcut abonelere hak tanınmıyor. Bence yılda bir hattı farklı operatörlere taşımak lazım. Bende mesela Türk Telekom kullanıyorum. Memnun değilim. Tivibu kullanıyorum. O da az kaldı bitecek. Faturalarını öderken 1.50 TL işlem ücreti alıyor. Sitesinde cihaz yada tablet gözüküyor. Bayiye gidip sorduğumda yok diyor bayi birini arıyor o da yok diyor eee. Bu yan hizmetlerde önemli memnun değilim. 5 TL daha fazla öde hizmet olsun. Bu konuyla ilgili müşteri hizmetleri beni aradı. Anlattım kala kaldı. Bir diğer hattımı vodafone taşıdım. Ondan memnunum mesela ?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
bip'te banada birazcık geçirmasyon yaptı türkcell wifi ile bip çalışmıyordu mobil veriyi açınca dk olmasına rağmen TL ,leri yedi başka oparatör abonesi wifi ile kullanabiliyordu kendi abonesini düdüklüyor turkcel şikayetler netice verdi wifi ile bip çalışıyor şimdi hani benim 40TL diyorum data kullanmışsınız nete girmişsiniz hata yok dediler soğudum başka oparetöre geçeceğim :kiskis
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hisselerini varlık fonu aldıya devlete geçti ondan vatadaşa nasıl güzelik yaparızda parasını alırız diyorlar aldığımız nefeste gözleri var bunların :kiskis
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
türkcell den ben de kazık yedim turkcell töhaş haksız yere kartdan tahsilat yapmış .bddk dan yetkileri olduğu için böyle bir uygulama yapabiliyorlarmış .şuan vodafon kolay paket yüklüyorum faturasız.
üstadım bu memlekette herkes hayatının farklı farklı dönemlerinde kazık yemiştir yemeyede devam eder millet yabancıyı kazıklar biz birbirimizi böyle gelmiş böyle gider alışkanlık olmuş yapacak birşey yok hat hut deyip geçeriz :kiskis
 
smili72 Çevrimdışı

smili72 

Süper Üye
6 Mar 2018
1,532
52
Türk Telekom çekmiyo falan ama tv reklamlarında 39.90 lira indirimli fiyat olarak tanımladığı paketi arayıp 2 yıl taahhüte 14.90 kabul eder misiniz dediler Ben de hay hay dedim 30 gb internet 1000 dakika 1000 sms Bazen ters taraflarına da gelebiliyo.
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
21,011
Türk Telekom çekmiyo falan ama tv reklamlarında 39.90 lira indirimli fiyat olarak tanımladığı paketi arayıp 2 yıl taahhüte 14.90 kabul eder misiniz dediler Ben de hay hay dedim 30 gb internet 1000 dakika 1000 sms Bazen ters taraflarına da gelebiliyo.
14.90 30 GB veriyorlarsa mükemmel ya.
Bizim burada da çekmiyor işin kötü yanı.
Çekse zaten Vodafone'a geçmezdim.
Onlar da iyi çekmiyor gerçi ama, Telekom'da cama yapışmadan 3G - LTE alamıyorsunuz o derece.
Vodafone hiç yoktan evin içinden bile LTE verebiliyor bizim burada. :hihi
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
14.90 30 GB veriyorlarsa mükemmel ya.
Bizim burada da çekmiyor işin kötü yanı.
Çekse zaten Vodafone'a geçmezdim.
Onlar da iyi çekmiyor gerçi ama, Telekom'da cama yapışmadan 3G - LTE alamıyorsunuz o derece.
Vodafone hiç yoktan evin içinden bile LTE verebiliyor bizim burada. :hihi
Birde volte yi destekliyor vodafone...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

B
Türk Telekom çekmiyo falan ama tv reklamlarında 39.90 lira indirimli fiyat olarak tanımladığı paketi arayıp 2 yıl taahhüte 14.90 kabul eder misiniz dediler Ben de hay hay dedim 30 gb internet 1000 dakika 1000 sms Bazen ters taraflarına da gelebiliyo.
Benimde 70-80 gün kaldı. Mesaj geldi aynı tarifeden 12 ay devam edebilirsiniz diye.. Niye kabul edim. Sizin benzeri Cazip bir öneri gelirse düşünürüm belki..
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
21,011
Diğer hattı vodafone taşıyınca telefonda volte yazısı çıktı sağ üst köşede.. Türk Telekomda yoktu.
Şu linkte şöyle bir açıklama mevcut;


  • HD+ Görüşme Servisinden yararlanabilmek için öncelikle cihazınızın VoLTE'ye uyumlu olması, 4.5G servisinizin aktif olması ve manuel güncellemelerden güncel yazılımı indirmeniz gerekmektedir.
  • Cihazınız VoLTE'ye uyumlu ise 4.5G servisinizi 4.5G yazıp 5555'e göndererek SMS ile açabilirsiniz.
    (4.5G servis aktivasyonunun diğer kanallardan nasıl yapılabileceği ve aktivasyonun yapılamadığı durumlar 4.5G Sıkça Sorulan Sorularında detaylı olarak belirtilmiştir)
  • Cihazınız ve SIM kartınız HD + Görüşmeye uyumlu, 4.5G servisiniz açık ise HD+ Görüşme Servisinizi VOLTE yazıp 5555'e göndererek SMS ile açabilirsiniz.
  • Cihazınız ve SIM kartınız uyumlu fakat 4.5G servisiniz kapalı ise KABUL VOLTE yazıp 5555'e gönderdikten sonra servisi aktif olarak kullanmaya başlayabilirsiniz.
 
Geri
Üst Alt