Toshiba 50" 50U5863DAT Smart Sat Uhd Led Tv 7 Haziran A101

C Çevrimdışı

Cagicag

Yeni Üye
14 Eyl 2018
32
Seriyi verin halledelim azizim :ok

Sıkmayın canınızı böyle şeylere :ok

Seriyi verdim ama cevap gelmedi sizden yardimci olursaniz sevinirim. Full yazilim serviste yok fabrikadan bekliyoruz dediler ama onlarda meseleye cok uzak olduklari icin pek sallamiyorlar. Toshiba 50U5863DAT modeli
Sanirim kendi paneline ozel bir yazilim yapilmis bu tvye.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Seriyi verdim ama cevap gelmedi sizden yardimci olursaniz sevinirim. Full yazilim serviste yok fabrikadan bekliyoruz dediler ama onlarda meseleye cok uzak olduklari icin pek sallamiyorlar. Toshiba 50U5863DAT modeli
Sanirim kendi paneline ozel bir yazilim yapilmis bu tvye.


Tamam 1 2 saate kadar yazılımlarla ilgileneceğim :ok
 
tanistlin Çevrimdışı

tanistlin

Yeni Üye
20 Eyl 2018
6
35
Merhabalar, yorumlarınız çok yararlı oluyor öncelikle herkese teşekkürler. Televizyonu geçtiğimiz hafta aldım.

Sorularım:
- Maalesef çok tecrübesiz bir kurulum ekibi geldi Vestel'den, daha önce servise TV kurdurtmadığım için ne yapmaları gerektiğini bilmiyordum (sehpa aparatını bile zor kurdular, fabrikadan çıkan parçanın yanlış delindiğini iddia edip geçiştirdiler vs.) , gerekli testleri yaptıklarını düşünmüyorum; TV'nin beklendiği gibi çalıştığından ve ayıpsız emin olmak için hangi testleri yapmam gerekir?
- En optimal renk ve parlaklık ayarları (her gözün zevki ayrı olabilir ama, en kaliteli gözükecek şekilde) hakkında tavsiyeniz olur mu?
- Netflix uygulamasında bölümlerin başlamaması ve bir süre sonra TV'nin tepkisizleşmesi gibi bir sorunlar karşılaşmaktayım. 1) Bunu yaşayan oldu mu? 2) Olduysa çözdünüz mü veya nasıl çözdünüz? 3) Çözülemiyorsa donanım kaynaklı mıdır ve servisin ilgilenebileceği bir durum mudur?
- Netflix'teki sorunu başka bir uygulamada da yaşadım, TV genel olarak uygulamalarda kilitlendiğinde komple tepkisizleşiyor mu? Benim izlenimim yazılım kaynaklı bir problem olduğu yönünde ama fikirleriniz yardımcı olur.
- DV'nin devreye girdiğini anlayıp kontrol etmek için gerekli test adımları nelerdir?

Şimdiden teşekkürler, TV'yi alan herkese hayırlı olsun.
 
T Çevrimdışı

thsn11

Yeni Üye
20 Eyl 2018
5
41
Adem Helvacı Ado, hocam selamlar A101 de 50U5863DAT tv buldum bir adet SN : 8039777 801288 bu tv nin panel ankart bilgisi nedir ? tavsiye eder misiniz. 4-5 aydır tv alma gibi bir niyetim vardı. 100 hz samsung veya sony VA panel bir Tv almayı düşünürken dolar artışı sebebiyle istediğim tvler 8-9 bin bandına çıktı. 5 binler bile bana pahalı geliyordu. düşsün diye bekliyordum ama tam aksine çıktı. Yerli üretim vestel ve türevleri fiyat artışından çok etkilenmeyince ben de böyle bir tv almaya karar verdim. Ağırlıklı olarak uydu yayını veya usb/bilgisayar üzerinden Film/Dizi izleyeceğim. Odam güneş alıyor ve tvyi sadece karşıdan izliyorum. Bu sebeple forumlardan okuduğum kadarıyla VA panel ile daha kaliteli bir görüntü alacağımı düşünüyorum. sizin de kıymetli yorum ve yönlendirmelerinizi rica ediyorum. Şimdiden çok teşekkürler.

Bir de Va Panellerde Samsung veya CMO panel oluyor gördüğüm kadarıyla. bu panellerden hangisi daha iyidir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adem Helvacı Ado, ek bir sorum daha olacak Toshiba 50U5863DAT ile JVC 55VU53T arasında kaldım. Toshibayı 2500 e A101 de buldum. jvc de carrefour da geçtiğimiz günlerde 2400 e satılmıştı. Tabi yetişemedim alamadım. Eğer öneriniz JVC olursa aynı fiyatlara tekrar çıkmasını bekleyeceğim.
 
Son düzenleme:
newrophat Çevrimdışı

newrophat

Süper Üye
31 Ağu 2018
1,036
Adem Helvacı Ado, hocam selamlar A101 de 50U5863DAT tv buldum bir adet SN : 8039777 801288 bu tv nin panel ankart bilgisi nedir ? tavsiye eder misiniz. 4-5 aydır tv alma gibi bir niyetim vardı. 100 hz samsung veya sony VA panel bir Tv almayı düşünürken dolar artışı sebebiyle istediğim tvler 8-9 bin bandına çıktı. 5 binler bile bana pahalı geliyordu. düşsün diye bekliyordum ama tam aksine çıktı. Yerli üretim vestel ve türevleri fiyat artışından çok etkilenmeyince ben de böyle bir tv almaya karar verdim. Ağırlıklı olarak uydu yayını veya usb/bilgisayar üzerinden Film/Dizi izleyeceğim. Odam güneş alıyor ve tvyi sadece karşıdan izliyorum. Bu sebeple forumlardan okuduğum kadarıyla VA panel ile daha kaliteli bir görüntü alacağımı düşünüyorum. sizin de kıymetli yorum ve yönlendirmelerinizi rica ediyorum. Şimdiden çok teşekkürler.

Bir de Va Panellerde Samsung veya CMO panel oluyor gördüğüm kadarıyla. bu panellerden hangisi daha iyidir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adem Helvacı Ado, ek bir sorum daha olacak Toshiba 50U5863DAT ile JVC 55VU53T arasında kaldım. Toshibayı 2500 e A101 de buldum. jvc de carrefour da geçtiğimiz günlerde 2400 e satılmıştı. Tabi yetişemedim alamadım. Eğer öneriniz JVC olursa aynı fiyatlara tekrar çıkmasını bekleyeceğim.

jvc o fiyata sanmam bir daha geleceğini. donanımhaberde konusunu ben açmıştım hatta ama bulamadık tvyi bende çok niyetlenmiştim. daha sonra Adem Helvacı Ado üstadın tavsiyesiyle toshiba aldım, bulduysan kaçırma derim
 
T Çevrimdışı

thsn11

Yeni Üye
20 Eyl 2018
5
41
jvc o fiyata sanmam bir daha geleceğini. donanımhaberde konusunu ben açmıştım hatta ama bulamadık tvyi bende çok niyetlenmiştim. daha sonra Adem Helvacı Ado üstadın tavsiyesiyle toshiba aldım, bulduysan kaçırma derim
siz de toshibanın 50U5863DAT modelini mi aldınız. 2499 fiyatı a101de. Fakat forumda pazarlık edin 2250 ye aldım gibi şeyler okudum. böyle bir şey mümkün mü ?
 
newrophat Çevrimdışı

newrophat

Süper Üye
31 Ağu 2018
1,036
siz de toshibanın 50U5863DAT modelini mi aldınız. 2499 fiyatı a101de. Fakat forumda pazarlık edin 2250 ye aldım gibi şeyler okudum. böyle bir şey mümkün mü ?

onu ben yazdım :) evet aynı modeli kullanıyorum (50u5863dat) bizim satın alma süreci çok farklı gelişti o yüzden fiyatı baz almayın. ama imkanınız varsa fiyatta pazarlık yapın, mağaza müdürlerinin insiyatifinde olan bir durum. ben zaten 2500 lirayı gözden çıkarmıştım ama farklı şehirde mağazada onların stok temizliği yapması bizimde ihtiyacımız olunca öyle bir fiyat denk geldi. bizzat mağazadan teslim alacaksanız o fiyata kaçırmayın, sıkıntı çıkarsa götürüp verebilirsiniz en azından.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Merhabalar, yorumlarınız çok yararlı oluyor öncelikle herkese teşekkürler. Televizyonu geçtiğimiz hafta aldım.

Sorularım:
- Maalesef çok tecrübesiz bir kurulum ekibi geldi Vestel'den, daha önce servise TV kurdurtmadığım için ne yapmaları gerektiğini bilmiyordum (sehpa aparatını bile zor kurdular, fabrikadan çıkan parçanın yanlış delindiğini iddia edip geçiştirdiler vs.) , gerekli testleri yaptıklarını düşünmüyorum; TV'nin beklendiği gibi çalıştığından ve ayıpsız emin olmak için hangi testleri yapmam gerekir?
- En optimal renk ve parlaklık ayarları (her gözün zevki ayrı olabilir ama, en kaliteli gözükecek şekilde) hakkında tavsiyeniz olur mu?
- Netflix uygulamasında bölümlerin başlamaması ve bir süre sonra TV'nin tepkisizleşmesi gibi bir sorunlar karşılaşmaktayım. 1) Bunu yaşayan oldu mu? 2) Olduysa çözdünüz mü veya nasıl çözdünüz? 3) Çözülemiyorsa donanım kaynaklı mıdır ve servisin ilgilenebileceği bir durum mudur?
- Netflix'teki sorunu başka bir uygulamada da yaşadım, TV genel olarak uygulamalarda kilitlendiğinde komple tepkisizleşiyor mu? Benim izlenimim yazılım kaynaklı bir problem olduğu yönünde ama fikirleriniz yardımcı olur.
- DV'nin devreye girdiğini anlayıp kontrol etmek için gerekli test adımları nelerdir?

Şimdiden teşekkürler, TV'yi alan herkese hayırlı olsun.

birinci sorunun işlem yolu ; menü - 4725 - diagnostic - video pattern test - sağ ok tuşuyla değiştirdiğin renklerde ölü piksel ışık sızması vs... kontrollerini yap

ekran renklerine gelince kendi göz zevkine göre ayarlamak daha iyi. ben dinamikte kullanıyorum öyle ince ayar falanda uğraşmadım açıkçası.

son olarak Sanırım yazılımla alakalı bir sıkıntı var. bende geçen akşam telefonun ekranını yansıttığımda renkler kaydı tv bayağı bir kastı sonra düzeldi ama kafama takıldı. birde fabrika ayarlarına döndürürken elektrikler gitti geldi şimdi tvyi her kapattığımda power ışığı 30sn kadar yanıp sönüyor sanki güncelleme yapıyormuş gibi.

Adem Helvacı Ado üstad müsait olunca yardımcı olur kafaya takmayın bence
 
Son düzenleme:
tanistlin Çevrimdışı

tanistlin

Yeni Üye
20 Eyl 2018
6
35
Bu akşam yaptığım testlerde Youtube uygulamasında da Netflix'le aynı problemleri tespit ettiğim. İçerik gezinti, listeleme, hesaba giriş gibi bütün fonksiyonlar çalışmasına rağmen hiçbir video hiçbir şekilde başlatılamıyor, üstüne üstlük videoları başlatmaya çalışırken TV donuyor, uygulamadan da çıkılamıyor ve güç düğmesi bile çalışmıyor. Adem Helvacı Ado üstad başta olmak üzere yardımlarınızı bekliyorum (evde çözülebilecek bir mevzu olduğunu düşünüyorsanız tabi ki servis çağırmadan) Bunun dışında TV ile ilgili herhangi bir şikayetim yok, renk ayarlarını kendime göre yaptım, pattern testlerinde de bir sıkıntıya rastlamadım. Tavsiyeler için sağol newrophat newrophat

Not: Uygulamalarda yaşadığım sıkıntıdan inanılmaz mutsuzum şu an, TV'de yerleşik gelen 2 basit uygulama (basit derken; standart, çalışması beklenen), eğer donanımsal bir hata yoksa bu şekilde tüketiciye ulaşması gerçekten kabul edilemez. İnanılmaz beklentilerim yoktu televizyondan ama kumandada yer bile ayrılmış 2 önemli uygulama elimi kolumu bağladı şu an. Çok moral bozucu.
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Kişiye özel değil genel olarak şunu yazmak isterim.

Evet aksaklıklar var ben de biliyorum, görüyorum, testlerde karşımaçıkıyor bir çok şey.

Ancak bu fiyatlara aldığımız bu kalitede TV lere yine de VESTEL in ciddi destek verdiğini düşünüyorum. Kusurlar mı? Var elbette, Düzelir mi? Düzelir elbette lakin bireysel olarak başımıza gelen her sorunda GENEL bir yazılım uygulaması beklemek de pek doğru olmaz kanaatindeyim.

newrophat newrophat azizim ile karakterlerimiz bira zaynı gibi, kusurları görürüm bilirim ama kafama takmam ben. VESTEL konusunda da bu nedenle bir şey takmıyorum kafama, biliyorum ki bir şekilde çözülür.

Yazılım konusuna gelince.
MB130 dan bahsediyorsak eğer, daha yeni 3.62.24 sürümü geldi, mutlaka ki devamı da gelir saha dönüşlerine istinaden. Zaten bizler de burada bunu başarmaya çalışıyoruz, ORTAK AKIL - ORTAK SES - MAKUL SONUÇ :ok

Bir yıldır AWOX markasından kanal tablosu silinme sorununa çözüm bekliyoruz TKartaL tkartal ve bydublor bydublor gibi kardeşlerimizle birlikte. Sonuç var mı? Maalesef haalen bir olumlu gelişme yok. Elbette iki markayı kıyaslamıyorum, sadece VESTEL den aldığımız hizmetin o derece de kötü olmadığını düşünüyorum.

Aslında VESTEL den benim kadar mağdur olan yoktur :kiskis

Ama benim markaya tavrım yok, Yöneticilerine tavır takınmayı daha uygun buluyorum :ok
 
tanistlin Çevrimdışı

tanistlin

Yeni Üye
20 Eyl 2018
6
35
Kişiye özel değil genel olarak şunu yazmak isterim.

Evet aksaklıklar var ben de biliyorum, görüyorum, testlerde karşımaçıkıyor bir çok şey.

Ancak bu fiyatlara aldığımız bu kalitede TV lere yine de VESTEL in ciddi destek verdiğini düşünüyorum. Kusurlar mı? Var elbette, Düzelir mi? Düzelir elbette lakin bireysel olarak başımıza gelen her sorunda GENEL bir yazılım uygulaması beklemek de pek doğru olmaz kanaatindeyim.

newrophat newrophat azizim ile karakterlerimiz bira zaynı gibi, kusurları görürüm bilirim ama kafama takmam ben. VESTEL konusunda da bu nedenle bir şey takmıyorum kafama, biliyorum ki bir şekilde çözülür.

Yazılım konusuna gelince.
MB130 dan bahsediyorsak eğer, daha yeni 3.62.24 sürümü geldi, mutlaka ki devamı da gelir saha dönüşlerine istinaden. Zaten bizler de burada bunu başarmaya çalışıyoruz, ORTAK AKIL - ORTAK SES - MAKUL SONUÇ :ok

Bir yıldır AWOX markasından kanal tablosu silinme sorununa çözüm bekliyoruz TKartaL tkartal ve bydublor bydublor gibi kardeşlerimizle birlikte. Sonuç var mı? Maalesef haalen bir olumlu gelişme yok. Elbette iki markayı kıyaslamıyorum, sadece VESTEL den aldığımız hizmetin o derece de kötü olmadığını düşünüyorum.

Aslında VESTEL den benim kadar mağdur olan yoktur :kiskis

Ama benim markaya tavrım yok, Yöneticilerine tavır takınmayı daha uygun buluyorum :ok

Özellikle nezaketen genele konuştuğunuzun farkındayım, bu dahil foruma üye olduğum bugün okuduğum birçok başlıkta ne kadar yardımcı olduğunuzu, Vestel konusundaki tecrübelerinizi aktarış şeklinizi takdirle karşıladım. Yalnız, çok somut elle tutulur bir problem yaşıyorum ve buradan başka ortak bilgi edinebileceğim bir mecra bulamadım, sadece aktardığım problemler bir şekilde daha önce yaşanmıştır veya sizin gibi tecrübeli dostlarımız basit bir sebeple ilişkilendirebilir ve bir tavsiye alırım diye olabildiğince net aktarmaya çalıştım. (Açıkçası hala tek yaşayan ben miyim diye hayıflanıyorum, bir fikir çıkmazsa servis kontrolüne başvuracağım) Bunun dışında markaya veya hizmetlerine bir eleştirim yok, canlı destek hattı dahil olmak üzere müşteriye ilgisinden oldukça memnunum Vestel'in.
 
Geri
Üst Alt