Azizim bunu belli aralıklarla yazarım, eski arkadaşlar çok okumuştur bunu benden.
Ülkede, Toplumda AHLAK kalmadığı sürece bunlar maalesef istemediğimiz, onaylamadığımız ancak maruz kaldığımız konular maalesef.
Anakart değiştirip 400TL almadan evvel size bu bilgileri paylaşşa başım gözüm üstüne.
Kaldı ki teknik olarak da verilen bilgilerin kabul edilirliği yok.
Arızadan evvel oturan görüntü arızadan sonra oturmuyorsa işlemde uyumsuzluk var demektir.
Evet belki anakartı gerçekten değiştirmiştir ancak elinde dpoda kalan anakartı ''La bunu zaten artık kimseye de takamayız elimizde kalacak, bu tv ye uyarlayayım gitsin'' mantığı ile takmışsa (Farazi yaklaşıyorum) Bundan dolayı sorun yaşamış da olabilirsiniz.
Ben VESTEL i severim ancak yönetim uygulamalarını sevmem azizim, Zaten yöneticileri de beni sevmezler o nedenle istediğimiz yerlere gelemiyoruz, sizlere daha fazla destek de olamıyoruz yoksa aslında yöneticiler bu platformlardaki varlığımı ve verdiğim desteği biliyor, onaylamıyor, ama seslerini de çıkartmıyorlar.
Halbuki benim istediğim şahsi bir talep değil, Mesela sizin konu bana intikal ettiğinde ben girip kontrol edip servise hesap sorabilecek bir yetkim olsun isterdim, Bir nevi tüketici avukatı ama tüketiciye karşı da kurum avukatı gibi olmak isterdim zira Tüketici ile VESTEL arasındaki en büyük sorun GÜVEN.
Bunun sebebi de VESTEL in kendisi değil maalesef servisleridir. Servislerin çoğu arkadaşımdır, haklı oldukları binlerce konu vardır, ancak gerek servis sahipleri ve gerekse servis çalışanlarının bir çok davranışı ve uygulaması da asla kabul edilebilir türden değildir.
İşte bu noktada bir denge sağlayabilmek ve mesela sizin yaşadığınız sorunda servisi arayıp bilgi talep edip, verdiği bilgiler ile sistem örtüşüyormu, Servisin verdiği bilgiler ile sizin verdiğiniz bilgiler örtüşüyor mu? Siz mi art niyetli veya abartılı yaklaşıyorsunuz yoksa servis mi alicengize kaçmış tespit edip arayı bulabilmek, konuyu tatlıya bağlayabilmek isterdim.
Böyle bir uygulamanın olduğunu öğrenen/bilen servis bir süre sonra artık yaşanabilecek en ufak sorunda sorgulanabileceğini, sorgulandığında sisteme işlediği bilgiler ile gerçekte yapılanlar tutmuyorsa canının maddi anlamda ceza olarak fena yanabileceğini bilecek ve tüketicisine ona göre davranacaktır bir süre sonra.
Elbette bazı konular yazıldığı kadar basit değil lakin, yine de istense uygulanabilecek çok güzel kontrol yöntemleri var.
Bunları oturduğumuz yerden biz düşünebiliyorsak, her birisi 2-3 ünv nin çemberinden geçmiş bu yöneticilerimiz bilmiyormudur sanıyorsunuz ;)
Size tavsiyem o servisten hizmet almamanız yöndedir zira o kalibrede bir servis o caaanım ürünü mundar eder azizim.
MH yi arayarak daha önce aldığınız hizmetin kalitesizliğini ve ettiğiniz zararı öne sürerek servis reddinde bulunun, en yakın bölgeden başka bir yetkili servis talep edin lütfen. (Umarım bunun imkanı olan bir bölgedesinizdir)