Teraspy & By_Trol Cevaplıyor

ordic Çevrimdışı

ordic

Yeni Üye
4 Tem 2018
9
41
Adem Helvacı Ado hocam merhaba, ürünün seri numarasını resimde yükledim (hangi rakamları yazacağımı bilmediğim için görsel olarak paylaştım, umarım böylesi daha zahmetli değildir) ürünün anakart, panel, Vs özelliklerini öğrenebilirmiyim? Ayrıca Adem Helvacı Ado hocam diğer görselde görüldüğü üzere karanlık ortamda Bulutlanma mevcut (görselde biraz daha kötü gözükmüş, çıplak gözle bu kadar kötü durmuyor). Cayma hakkımı kullanarak ürünü geri iade etme şansım var, iade edip yeni bir ürün satın almam yerinde olurmu?

15329483749261627725943017b21b593b2953f.jpg
P80731-005455.jpg
 
G Çevrimdışı

gezgin_ 

Aktif Üye
27 Ara 2017
190
46
Adem Helvacı Ado hocam merhaba, ürünün seri numarasını resimde yükledim (hangi rakamları yazacağımı bilmediğim için görsel olarak paylaştım, umarım böylesi daha zahmetli değildir) ürünün anakart, panel, Vs özelliklerini öğrenebilirmiyim? Ayrıca Adem Helvacı Ado hocam diğer görselde görüldüğü üzere karanlık ortamda Bulutlanma mevcut (görselde biraz daha kötü gözükmüş, çıplak gözle bu kadar kötü durmuyor). Cayma hakkımı kullanarak ürünü geri iade etme şansım var, iade edip yeni bir ürün satın almam yerinde olurmu?

15329483749261627725943017b21b593b2953f.jpg
P80731-005455.jpg
55 ud 9300 tv den memnun musunuz? görüntü kanal geçiişi, smart vs nasıl
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado hocam merhaba, ürünün seri numarasını resimde yükledim (hangi rakamları yazacağımı bilmediğim için görsel olarak paylaştım, umarım böylesi daha zahmetli değildir) ürünün anakart, panel, Vs özelliklerini öğrenebilirmiyim? Ayrıca Adem Helvacı Ado hocam diğer görselde görüldüğü üzere karanlık ortamda Bulutlanma mevcut (görselde biraz daha kötü gözükmüş, çıplak gözle bu kadar kötü durmuyor). Cayma hakkımı kullanarak ürünü geri iade etme şansım var, iade edip yeni bir ürün satın almam yerinde olurmu?

15329483749261627725943017b21b593b2953f.jpg
P80731-005455.jpg

Evet bu görüntüyü telefonla çekme şekline göre benim tv de de görebiliriz, (Forumda paylaşmıştım) Eğer sizi rahatsız ediyorsa elbette iade ediniz.

SAMSUNG panel ve MB130P anakart mevcut, HDR yok WCG var bu üründe :ok
 
M Çevrimdışı

murican 

Aktif Üye
7 Tem 2018
130
49
Sonucu da bilgi verin lütfen :ok
ADEM HOCAM MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIM.TEKNİK SERVİSİN İLGİSİZ DAVRANDIGINI BELİRTTİM.FABRİKADAN BİR YETKİLİ İLE GÖRÜŞMEK İSTEDİGİMİ MB100 KARTLI TELEVİZYONUMA ÇEKİRDEK YAZILIM 2.7.0.0 ÇIKTIGI HALDE YÜKLEMEDİKLERİNİ BELİRTTİM.AYNI SERVİSİ İSTEMEDİGİMİ BEYAN ETTİM.ANCAK MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ TEKRAR AYNI SERVİSİ YÖNLENDİRDİ.YİNE AYNISINI SÖYLEDİLER.DESTEK HATTINI ARADIKLARINI 2.7.0.0 YAZILIMININ ORJİNAL YAZILIM OLMADIGINI TELEVİZYONUN AÇILIP KAPANMASINN DONMASININ YETERSİZ ÖNBELLEKTEN KAYNAKLANDIGINI YAZILIMLA İLGİSİ OLMADIGINI,PUHU TV NİN AÇILMAMASININDA(BROWSERDAN)HTML 5 EKLENTİSİNDEN KAYNAKLANDIGINI HER MB100 KARTININ AYNI ŞEYİ DESTEKLEMEYECEGİNİ SÖYLEDİLER.YANİ YİNE BİR ÇÖZÜM ÜRETİLMEDİ.EVE DAHİ GELİP YAZILIM YENİLEME VE DENEME DAHİ YAPMADILAR.BİR KULLANICI OLARAK MAALESEF VESTEL MÜŞTERİ HİZMETLERİDE DUYARSIZ DAVRANIYOR.FABRİKADAN BİR YETKİLİYLE GÖRÜŞTÜRMÜYORLAR.BEN FABRİKANIN TELEFONUNU BİLSEM BEN ARAYACAGIM.SEVGİLERLE HOCAM
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
ADEM HOCAM MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIM.TEKNİK SERVİSİN İLGİSİZ DAVRANDIGINI BELİRTTİM.FABRİKADAN BİR YETKİLİ İLE GÖRÜŞMEK İSTEDİGİMİ MB100 KARTLI TELEVİZYONUMA ÇEKİRDEK YAZILIM 2.7.0.0 ÇIKTIGI HALDE YÜKLEMEDİKLERİNİ BELİRTTİM.AYNI SERVİSİ İSTEMEDİGİMİ BEYAN ETTİM.ANCAK MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ TEKRAR AYNI SERVİSİ YÖNLENDİRDİ.YİNE AYNISINI SÖYLEDİLER.DESTEK HATTINI ARADIKLARINI 2.7.0.0 YAZILIMININ ORJİNAL YAZILIM OLMADIGINI TELEVİZYONUN AÇILIP KAPANMASINN DONMASININ YETERSİZ ÖNBELLEKTEN KAYNAKLANDIGINI YAZILIMLA İLGİSİ OLMADIGINI,PUHU TV NİN AÇILMAMASININDA(BROWSERDAN)HTML 5 EKLENTİSİNDEN KAYNAKLANDIGINI HER MB100 KARTININ AYNI ŞEYİ DESTEKLEMEYECEGİNİ SÖYLEDİLER.YANİ YİNE BİR ÇÖZÜM ÜRETİLMEDİ.EVE DAHİ GELİP YAZILIM YENİLEME VE DENEME DAHİ YAPMADILAR.BİR KULLANICI OLARAK MAALESEF VESTEL MÜŞTERİ HİZMETLERİDE DUYARSIZ DAVRANIYOR.FABRİKADAN BİR YETKİLİYLE GÖRÜŞTÜRMÜYORLAR.BEN FABRİKANIN TELEFONUNU BİLSEM BEN ARAYACAGIM.SEVGİLERLE HOCAM

Aslında ben onların hatalarını ortaya koyarım da bu sefer ben bu durumdan negatif etkilenirim o yüzden ''Onlar öyle diyorsa öyledir'' demekle yetiniyorum.

Yalnız bilmenizi isterim ki 2.7.0.0. opera brovser hatası için çıkartılmış iç piyasa üretimlere yönelik MB100 anakart orijinal yazılımıdır. Bundan haberleri bile olmaması enteresan zira yazılımı yazan da çıkartan da zaten kendileri :alala

2.15.14 ise 2.7.0.0. dan yaklaşık 1 sene sonra çıkarttıkları yazılımdır. Her ikisi de orijinal MB100 yazılımıdır.

Siz yazlım versiyonları üzerinden hak talebinde bulunamazsınız yalnız ürünün browser üzerinde satış aşamasında vaat ettiği özellikleri yerine getirmediği gerekçesi ile hakem heyetine başvurabilirisniz. Bir dilekçeye bakar her şey :ok
 
M Çevrimdışı

murican 

Aktif Üye
7 Tem 2018
130
49
Aslında ben onların hatalarını ortaya koyarım da bu sefer ben bu durumdan negatif etkilenirim o yüzden ''Onlar öyle diyorsa öyledir'' demekle yetiniyorum.

Yalnız bilmenizi isterim ki 2.7.0.0. opera brovser hatası için çıkartılmış iç piyasa üretimlere yönelik MB100 anakart orijinal yazılımıdır. Bundan haberleri bile olmaması enteresan zira yazılımı yazan da çıkartan da zaten kendileri :alala

2.15.14 ise 2.7.0.0. dan yaklaşık 1 sene sonra çıkarttıkları yazılımdır. Her ikisi de orijinal MB100 yazılımıdır.

Siz yazlım versiyonları üzerinden hak talebinde bulunamazsınız yalnız ürünün browser üzerinde satış aşamasında vaat ettiği özellikleri yerine getirmediği gerekçesi ile hakem heyetine başvurabilirisniz. Bir dilekçeye bakar her şey :ok
ilginize teşekür ederim hocam.Sagolun
 
M Çevrimdışı

mustafas72

Yeni Üye
1 Mar 2018
31
Merhaba,
55ud8400 televizyonum bazen açılmıyor, kumanda ile ilgili sorun olmadığı halde kırmızı ışık yanıp sönüyor ama ekran gelmiyor... bu hatayı bir ayda iki kere verdi...
 
M Çevrimdışı

murican 

Aktif Üye
7 Tem 2018
130
49
Rica ederim, siz bilgi verdikçe gelişmeleri takip ediyor olacağım :ok
ADEM HOCAM ŞÖYLE BİR MESAJ GELDİ VESTELDEN TELEFONUMA ŞİMDİ:8060745332 NOLU TALEBİNİZ İÇİN 03.08.2018 TARİHİNDE SİZİ ZİYARET ETTİK FAKAT SİZE ULAŞAMADIK.YETKİLİ SERVİSİMİZİ ARAYARAK YENİDEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.BU GÜN SERVİS ARADI.KONUŞTUK.BUNLAR MÜŞTERİ HİZMETLERİNE ULAŞAMADIKMI DİYORLAR.BU KADARMI BİRBİRLERİNDEN KOPUKLAR.ŞUNU ANLAYAMIYORUM MUHATAP OLABİLECEGİMİZ KİMSE YOK.ADRESİNİZ BU SERVİSE YAKIN DİYE MECBUR ONLARMI GELECEK.VESTEL FABRİKAYI ARAMALIMIYIM.YOKSA MÜŞTERİ HİZMETLERİNDE TEKNİK DESTEK VERECEK BİR KİŞİ YOK
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
ADEM HOCAM ŞÖYLE BİR MESAJ GELDİ VESTELDEN TELEFONUMA ŞİMDİ:8060745332 NOLU TALEBİNİZ İÇİN 03.08.2018 TARİHİNDE SİZİ ZİYARET ETTİK FAKAT SİZE ULAŞAMADIK.YETKİLİ SERVİSİMİZİ ARAYARAK YENİDEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.BU GÜN SERVİS ARADI.KONUŞTUK.BUNLAR MÜŞTERİ HİZMETLERİNE ULAŞAMADIKMI DİYORLAR.BU KADARMI BİRBİRLERİNDEN KOPUKLAR.ŞUNU ANLAYAMIYORUM MUHATAP OLABİLECEGİMİZ KİMSE YOK.ADRESİNİZ BU SERVİSE YAKIN DİYE MECBUR ONLARMI GELECEK.VESTEL FABRİKAYI ARAMALIMIYIM.YOKSA MÜŞTERİ HİZMETLERİNDE TEKNİK DESTEK VERECEK BİR KİŞİ YOK


Kimseyi aramanıza gerek yok azizim zira hizmt belgeniz zaten açık ancak servis bana göre gereksiz bir işlem yapmış ve yeniden randevu verebilmek için önce iptal girmiş o nedenle de size sms gelmiş, Servis görevlilerinin bunlara dikkat etmesi veya en azından telefon ile size bilgi vermesi gerekir huzursuz olmamanız için :ok
 
Geri
Üst Alt