Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Kesinlikle bu risk varDoğrumudur adem hocam. Sonuç alırmıyım tv nin açılmama riski falan var mıdır ?
Kesinlikle bu risk varDoğrumudur adem hocam. Sonuç alırmıyım tv nin açılmama riski falan var mıdır ?
Böyle olursa be yapacagız pekiKesinlikle bu risk var
Size ilk yazdığım mesajda da belirttiğim üzere kurtarma yoluna gidilecek ama başaramama olasılığı da varBöyle olursa be yapacagız peki
Ado hocam sabah bir mesaj atmıştım ama müsaitseniz bir fikir alsam aşağıya kopyaladım
Selamlar, Samsung Mu9000e benzer performansı olan 65inç vestel tv varmı ? 3 yıldır Vestel Ca 9550 kullanıyorum , mu9000 almayı düşünüyorum 2. Tv lazım oldu , netflix ve iptv kurabileceğim kaliteli bir 4k 65inç almak istiyorum bir tavsiye alırsam çok sevinirim
Ne demek Ustam
Bu riske girmeye değmez sanırım ama şu iptv olayını kullanmak istiyorum başka çözümü yokmu bu işin yaSize ilk yazdığım mesajda da belirttiğim üzere kurtarma yoluna gidilecek ama başaramama olasılığı da var
SSIPTV konu başlığımız vardı, baktınız mı?Bu riske girmeye değmez sanırım ama şu iptv olayını kullanmak istiyorum başka çözümü yokmu bu işin ya
Baktım ama bende VEWD uygulaması yok bunu bir kurabilsemSSIPTV konu başlığımız vardı, baktınız mı?
EVET ADEM HOCAM DEVAM EDİYOR.ANCAK SERVİS 1.34.25 SÜRÜMÜNÜN SON RESMİ SÜRÜM OLDUGUNU MÜDAHALE EDEMEYECEKLERİNİ SÖYLÜYOR.MÜŞTERİ HİZMETLERİDE MAALESEF O SERVİSE YÖNLENDİRİYOR.Selamlar azizim;
Eğer bizim müdahalemiz ile sorun çözülmüyor ise uzman desteği almak gerekir. anakar MB100 olunca merak ettim tabi, Garanti devam ediyor mu?
Servis bir konuyu atlamış, son resmi sürüm o değil, Ayrıca opera browser hata çözümü için 2.7.0.0 özellikle çıkartılmış ve neredeyse 2 yıla yakın mazisi olan bir sürümüdür, bunun üstüne dahi resmi başka sürüm çıktı. Servisin çözüm üretemediğini beyan ederek teknik çözüm merkezinden yani fabrikadan bir yetkili ile görüşmek istediğinizi, servisin ise sizin dahi bildiğiniz resmi sürümleri bilmediğini beyan edinizEVET ADEM HOCAM DEVAM EDİYOR.ANCAK SERVİS 1.34.25 SÜRÜMÜNÜN SON RESMİ SÜRÜM OLDUGUNU MÜDAHALE EDEMEYECEKLERİNİ SÖYLÜYOR.MÜŞTERİ HİZMETLERİDE MAALESEF O SERVİSE YÖNLENDİRİYOR.
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ADEM HOCAM.MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAYACAGIM.ÇOK SAGOLUNServis bir konuyu atlamış, son resmi sürüm o değil, Ayrıca opera browser hata çözümü için 2.7.0.0 özellikle çıkartılmış ve neredeyse 2 yıla yakın mazisi olan bir sürümüdür, bunun üstüne dahi resmi başka sürüm çıktı. Servisin çözüm üretemediğini beyan ederek teknik çözüm merkezinden yani fabrikadan bir yetkili ile görüşmek istediğinizi, servisin ise sizin dahi bildiğiniz resmi sürümleri bilmediğini beyan ediniz
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ADEM HOCAM.MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAYACAGIM.ÇOK SAGOLUN