sen yanlarında yapıp sorun varsa teslim tutanağını imzalamaMerhaba şu an tv kurulumu var servis herhangi bir test uygulamıyoruz vestel olarak diyor ölü piksel testi falan yapmıyoruz diyor ne yapmaliyım.
Merhaba şu an tv kurulumu var servis herhangi bir test uygulamıyoruz vestel olarak diyor ölü piksel testi falan yapmıyoruz diyor ne yapmaliyım.
TeşekkürlerKumanda dan menü tuşu 4725 seri bir şekilde basıp servis menüye girebilirsiniz.açılan sayfada anakart bilgisi ve Cihazınızın kullanım süresini görebilirsiniz.
Kumandanın alt oku ile diagnostic e gelin ve ok tuşuna basın.
Açılan sayfada aşağı ok ile video pattençrn test e gelin ve ok tuşuna basın.
Devamında sağ ok ile beyaz kırmızı ve diğer renklerde ölü piksel arayınız.
Teşekkürlersen yanlarında yapıp sorun varsa teslim tutanağını imzalama
Masamı görebildiğim bir gün seve seve yardımcı olurum size azizimSayın üstadım Vestel ile bir çözüme ulaşamadım Onlardan cevap alamadım, acaba sizin aracılığınızla bir çözüme ulaşma şansım var mı?
Ülkemizin en büyük sorunu, yetişmiş personel maalesef.Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Bu tv yi satıcıya sordum, bilgisi olmadığını ve vestel müşteri hizmetlerine sormam gerektiğini söyledi.
Müşteri hizmetlerini aradım, onlar da önce böyle bir model olmadığını (!!!) sonra olduğuna dair ısrar edince, vestel servis garantisi altında olduğunu ve şu an üretimde olmadığını söylediler... Müşteri hizmetlerinin ilgisine hayran kaldım...
İlk fırsatta seriden kontrol sağlayıp bilgi vereceğim size.Adem Bey gelen tv Seri No 8051168 800320 doğru tercih mi yapmışım?
Günaydın.Ilk led tv tecrübem.Tuplu tvden gecis yaptık.Onun icin bana iyi göründü.İlk fırsatta seriden kontrol sağlayıp bilgi vereceğim size.
Sizin düşünceniz nedir ürün ile ilgili?