C Çevrimdışı

coolfighter

Aktif Üye
19 Tem 2021
74
42
İade edebilmeniz bu kadar kolaysa deneyimlebilirsiniz tabii ki ancak benim olayımda vatan Bilgisayar servisten iade için rapor istiyor ve de servis bu raporu vermemek için her yolu denedi.
Yanlış hatırlamıyorsam P615 ile C715 arasındaki fark C715'de kullanılan Quantum katmanı. Geri kalan donanımları aynı idi diye hatırlıyorum ama yanlış hatırlıyor da olabilirim.
Xiomi için "Çin malı" deniyordu. "Çin malı" ve "Hindistan Pazarı" çok farklı tanımlardır. Hindistan gibi büyük bir pazarsanız ama alım gücü de düşük bir ülkeyseniz bu durumda üreticiler için o pazara girmek zorunluluk arz eder. Ancak ürün fiyatlarınızdan dolayı satamayacaksanız da o zaman ürününüzü ucuzlatmanız gerekir. u
Bu da pazara yönelik ürün geliştirmeniz anlamına gelir. Bu da çok maliyetli bir iş olduğundan ellerindeki ürünlerde kullanılan parçaların maliyetli olanlarını daha ucuz olan versiyonlarla değiştirmek en kolayıdır. Mesela zamanında Samsung Galaxy S2 ya da S3 telefonlarında Avrupa'ya Gorillaglass ile satılırken Türkiye'ye sertleştirilmiş cam ile satışa sürüldü. Bir diğer örnek de LG zamanında LW980S NanoLED televizyonlarını piyasaya sürdüğünde ingiltere'deki bir test sitesi bahsedilen local dimming zone gerçeği yansıtmadığını ve daha az olduğunu belirlemişti. LG Europe, yollanan ürünün prototip seviyesinde ürün olduğunu belirtip yeni bir tane yollamış ancak yine aynı sonuçla karşılaşılınca LG Korea, bahsedilen sayının Amerika ve Japonya pazarları için olduğunu, Avrupa Pazarı için testte belirlenen sayının geçerli olduğunu açıklamıştı.
OLED konusuna ben de mesafeliyim. Zaten TCL'i de miniLED'ler çıkana kadar idare etsin diye almıştım ancak almaz olaydım diyorum. Test için hem bilgisayar üstünden hem de USB üstünden Wonder Woman 1984 filmini hem 1080p hem de 4K versiyonları ile denemiştim. Filmin başında arenada yarışın başlaması sırasında giyilen kostümlerdeki altın rengi bile yeşile çalıyordu.
Tabi ki sizin yaşadığınız büyük şansızlık. Aynı şeylerden bahsediyoruz belirli bir fiyat aralığında gelen cihazların zaten kalitesi aşağı yukarı aynı hatta bir tık üstü cihazlarla eşdeğer. Bunu ÇİN, HİNDİSTAN pazarına bağlamak doğru değil. Bu gerçekçi bir yaklaşım değil. Aynı fiyata 2 gömlek ürün olsa tamam ama yok. Futboldan örnek vermiştiniz o pikselleşme P615 de yok. Ayrıca C715 QLED mutlaka farkı var. Örneğin diğer 2 modelini denediğim PHİLİPS TV de futbolcuların ayakları ve topta aşırı pikselleşme vardı. Sahadaki yeşiL çimen rengi suluboyadan halliceydi. Benim gerçek kullanıcı deneyimim bunlar. Farklı kullanıcıların deneyimleri genelde yanıltıcı oluyor. Cihazı iade bile etsem artı ve eksilerini yazarım. Bu cihaz benim için FP bir cihaz.
 
D Çevrimdışı

Destiny06

Yeni Üye
11 Ağu 2021
2
37
Merhaba hocam 10 gün sonra evleneceğim. 4500 liralar üst sınırında televizyon almak istiyorum. Şu iki televizyon arasında kaldım acil desteğinizi rica ediyorum? Yada onu alma maksimum 4500 e 140 ekran şunu al diyebileceğiniz bir model var mı

Screenshot_2021-08-11-15-14-51-971_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2021-08-11-15-14-10-495_com.android.chrome.jpg
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
598
45
Tabi ki sizin yaşadığınız büyük şansızlık. Aynı şeylerden bahsediyoruz belirli bir fiyat aralığında gelen cihazların zaten kalitesi aşağı yukarı aynı hatta bir tık üstü cihazlarla eşdeğer. Bunu ÇİN, HİNDİSTAN pazarına bağlamak doğru değil. Bu gerçekçi bir yaklaşım değil. Aynı fiyata 2 gömlek ürün olsa tamam ama yok. Futboldan örnek vermiştiniz o pikselleşme P615 de yok. Ayrıca C715 QLED mutlaka farkı var. Örneğin diğer 2 modelini denediğim PHİLİPS TV de futbolcuların ayakları ve topta aşırı pikselleşme vardı. Sahadaki yeşiL çimen rengi suluboyadan halliceydi. Benim gerçek kullanıcı deneyimim bunlar. Farklı kullanıcıların deneyimleri genelde yanıltıcı oluyor. Cihazı iade bile etsem artı ve eksilerini yazarım. Bu cihaz benim için FP bir cihaz.
Futbol örneğini ben vermedim o yüzden bir şey diyemem. Ben bu gibi görüntü işlemeleri ateş ve duman ile incelerim genel olarak. Patlama sahneleri gerçekten zorlayıcı bir işlemdir.
P615 ile C715 aynı güncelleme dosyasını yüklüyor. Bu nedenle anakart ve görüntü işleme birimlerinin aynı olma olasılığı çok yüksek. Çünkü bu güncelleme dosyası ile ortak görüntü problemleri gideriliyor.
Ben de sizin gibi kendi evimde kullandığım cihazları referans alarak yorum yapıyorum zaten. Toshiba 55SV685D yaklaşık 10 yık kullandım. Anakartı arızalandı. Tamir ettiğim an tekrar kullanıma girecek. LG 32LM620S 2012 ya d 2013'ten beri monitör olarak kullandığım, Toshiba ve TCL serviste iken de televizyon olarak kullandığım bir cihaz. Sony XH9096 da Mart ortasında TCL ile THH'lik olduktan sonra indirimde yakaladığım Nisan aynın başı gibi alıp kullandığım cihaz.
Çin ve Hindistan pazarı konusuna gelirsek de TCL konusunda Çin için birşey diyemem çünkü imalat yeri Çin. İşim gereği Çin'den bir çok kişi ile iletişiim var. Bunlar arasında doğma büyüme Çinli olanlar olduğu gibi görevi gereği Çin'de yaşayan Amerikalı, Alman ve Türkler mevcut. TCL almadan önce onlara sorduğumda Hisense, TCL ve Vizio için hiçbir olumsuz yorum yapmadıkları gibi kendileri de kullanıyorlardı. Ancak Hindistan Pazarı için sözlerimin halen arkasındayım. Hatta dikkat ederseniz TCL Roku'lar sadece Amerika Pazarında mevcut. Yani pazarın talepleri ve alım gücüne göre ürünler farklılık gösterebiliyor.
 
Son düzenleme:
C Çevrimdışı

coolfighter

Aktif Üye
19 Tem 2021
74
42
Futbol örneğini ben vermedim o yüzden bir şey diyemem. Ben bu gibi görüntü işlemeleri ateş ve duman ile incelerim genel olarak. Patlama sahneleri gerçekten zorlayıcı bir işlemdir.
P615 ile C715 aynı güncelleme dosyasını yüklüyor. Bu nedenle anakart ve görüntü işleme birimlerinin aynı olma olasılığı çok yüksek. Çünkü bu güncelleme dosyası ile ortak görüntü problemleri gideriliyor.
Ben de sizin gibi kendi evimde kullandığım cihazları referans alarak yorum yapıyorum zaten. Toshiba 55SV685D yaklaşık 10 yık kullandım. Anakartı arızalandı. Tamir ettiğim an tekrar kullanıma girecek. LG 32LM620S 2012 ya d 2013'ten beri monitör olarak kullandığım, Toshiba ve TCL serviste iken de televizyon olarak kullandığım bir cihaz. Sony XH9096 da Mart ortasında TCL ile THH'lik olduktan sonra indirimde yakaladığım Nisan aynın başı gibi alıp kullandığım cihaz.
Çin ve Hindistan pazarı konusuna gelirsek de TCL konusunda Çin için birşey diyemem çünkü imalat yeri Çin. İşim gereği Çin'den bir çok kişi ile iletişiim var. Bunlar arasında doğma büyüme Çinli olanlar olduğu gibi görevi gereği Çin'de yaşayan Amerikalı, Alman ve Türkler mevcut. TCL almadan önce onlara sorduğumda Hisense, TCL ve Vizio için hiçbir olumsuz yorum yapmadıkları gibi kendileri de kullanıyorlardı. Ancak Hindistan Pazarı için sözlerimin halen arkasındayım. Hatta dikkat ederseniz TCL Roku'lar sadece Amerika Pazarında mevcut. Yani pazarın talepleri ve alım gücüne göre ürünler farklılık gösterebiliyor.
Arasında fark var ben incelediğimde de farkına varmıştım. Zira birisinin panelinin QLED olması bile yeterli. Pazar konusuna gelecek olursak aynı fiyat bandı ve bir tık üstünde hep aynı kalite cihazlar var. Bu cihazları alıp denemesem herkes gibi söylediğinize inanabilirdim o da belki... :)
 
T Çevrimdışı

tonat 

Aktif Üye
30 Eyl 2018
104
62
hangi TV den bahsediyorsun?
marka/seri v.s?

Philips ise,bunu zaten Update-Auto da ise kendisi yapması lazım
yapmıyorsa da sorun değil manual yaparsın

TPV özeline gelirsem,bana göre aslında "Factory-reset" gereksiz ancak üzerinde
Andro OS olduğu için buna ait bazı durumlar sebebiyle normal de factory-reset
gerekiyor!
Ben bunu yapıyorum ama benimkisi sadece bazı durumlarına bakmak test etmek v.s için
zaten 5/6 defa update geldi resim kalitesinde az da olsa oynamalar var! bazı gözler bunu
algılayamıyor ama bazıları da şak diye anlıyor

TPV nin yazılım ekibi eskiden beri iyidir(fazla RUS yok bunların içinde:kiskis)
Video-engine işinde de oldukça iyiler
Smart/Android v.s olmasa bana göre çok daha iyi olurdu ama günümüz de herkes bunları
arar hale geldiği için herifler de mecburen SMART işine girdiler ama o iş bunları aşıyor!
Philips 58 pus 8505 üstad. Otomatik güncelleme açık mı akşam bir bakayım.
 
G Çevrimdışı

gezgin_ 

Aktif Üye
27 Ara 2017
191
46
iyi aksamlar , kardesime tv bakıyorum samsung alacagız büyük ihtımalle

Samsung 65TU8500 8300tl​

Samsung 65Q60T 10 600tl bu Qled teknolojisinin olumsuz yanı varmı ?​

yada samsung 65 ınc alabılecegım farklı tv tavsiye edermısiniz?
 
U Çevrimdışı

usernotfound

Yeni Üye
16 Mar 2020
9
Merhaba hocam 10 gün sonra evleneceğim. 4500 liralar üst sınırında televizyon almak istiyorum. Şu iki televizyon arasında kaldım acil desteğinizi rica ediyorum? Yada onu alma maksimum 4500 e 140 ekran şunu al diyebileceğiniz bir model var mı

Screenshot_2021-08-11-15-14-51-971_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2021-08-11-15-14-10-495_com.android.chrome.jpg
Merhabalar arkadaşım,

Buradan hem yeni evlenecek size hem de Toshiba marka TV almayı düşünen arkadaşlarıma bazı acı tecrübelerimi aktarayım istedim. A101 üzerinden Toshiba marka TV aldım hatta 58' TV için açılan başlığa da bunu yazmıştım. TV geldi VESTEL servisi arkadaşlarım kurulumu yaptı, kurulum esnasında bana görüntü çok soluk gelmişti , görüntünün normal olduğunu yeni TV olduğu için göz alışkanlığından dolayı böyle olabileceği şeklinde birşeyler söylendi , ben de çok üzerinde durmadım . Hatta kasada boşluklar vardı ışık sızması onlar normal abi dediler. :)

Tv'yi kullanmaya başladıktan yaklaşık bir ay sonra TV kapanma ve açılma esnasında ışığını defalarca kez yakıp sönüyor ve sonrasında kapanıyordu ya da açılıyordu ve tv kumandası inanılmaz derecede zor çekiyor kanal değiştirmekte zorlanıyordum.

Birgün gece tv izlerken bir anda görüntü gitti ses var görüntü yok durumuna geçti. Sabahına servisi arayıp , talepte bulundum. Bu arada ilgili durumu video kaydına aldım ki ne olduğunu görebilsinler diye. Servis arkadaşlar geldi TV'yi aldılar , kumandayı da söyledim ama bakıp bir iki tuşa basıp bunda sorun yok deyip gittiler. Birkaç gün sonra beni arayıp yazılım güncellemesi olduğunubendeki yazılımın eski olduğunu ve bu nedenle belirttiğim sorunlarla karşılaştığımı artık sorun olmadığını belirtip tv'yi kurup gittiler.

Yine 1-2 ay' a yakın tv yi kullanmaya devam ettim ve yine aynı ses var görüntü yok durumu tekrar oldu . Servisi tekrar çağırdım ve videoya çektiğim görüntüleri yine gösterdim. Whatsapp gruplarına da gönderdim bu sefer. Hatta serviste görevli arkadaş geldiğinde yine aynı durum tekrarlandı o da telefonu ile kayıt etti. Tekrar aldılar ve yine yazılım güncellemesi başlığı altında bana tv yi geri verdiler.

Aradan çok geçmeden tekrar aynı durumla karşı karşıya kaldım. Ses var ve görüntü yok. Yine video kaydı ve yine servis çağırma rutini. Bu sefer şikayet var ve sosyal medyadan da konu ile ilgili şikayet oluşturdum. Sosyal medya yetkilileri beni aradı ve durumla kendisinin ilgileneceğini belirtti.

Servis bu sefer eve iki cihazla geldi. Bir tanesi prize takılan akım ölçer ve bir taneside tv ye bağlanan ve kayıt eden bir cihazmış. Allahın işi cihaz hiç olmadığı kadar sık bir şekilde aynı durumu yarattı ve bu da kayıt cihazında kayda alındı. Daha sonrasında sosyal medya yetkilisi arkadaş beni aradı ve cihazda problem olduğunu ve anakartta bir parça değişimi yapacaklarını ve bu sorunun ortadan kalkacağını tekrarlamayacağını belirtti. Hatta bu iki üç servis muhatabım ve sorunu tespit edememelerinden dolayı bana bir mutfak eşyası hediye ettiler.Ve eğer tekrar ederse sorun tv'yi değiştireceklerini ya da bedel iadesi yapabileceklerini söyledi.

Cihaz servise gitti, anakartta değişecek parça servise ulaştı , gerekli değişim yapıldı tv tekrar bana geldi. Tv'yi servis arkadaşlar kurdu bu arada kumandayı da değiştirdiler ve gittiler. Kumandadaki sorun yeni kumandayla ortadan kalktı. Yani haklıydık ama bizi dinleyen kim.

Aradan bir iki ay daha geçti ve ne oldu, tabiki tekrar ses var görüntü yok. İki tane detaylı video çektik. Sosyal medyada görevli arkadaşı aradık. Kendisi bana konuyla hemen ilgileneceğini söyledi ve eve servis yönlendirdi. Gelen servislerle artık ahbap olduk. Hepsi konuyu biliyor. Tv'yi aldılar gittiler.

Bugün servisten yeniden arandık ve TV'yi tekrar getireceklerini ve daha önce taktıkları kayıt cihazını takıp benim evimde tekrar kayıda alacaklarını söylediklerinde benim şalterler attı tabi. Gözlerim karardı resmen.

Eyyyy VESTEL, bir cihazda arıza olduğunu kabul etmek sizin için bu kadar mı gurur meselesi. Bu kadar mı zor. Ben o TV'yi evimden içeri bir daha sokarmıyım. Destek ekibindeki arkadaşlarla telefonda görüştüm eğer o TV'yi getiren olursa o TV'yi kafalarında kıracağımı ( tabiki böyle birşey yapmam ama bunu söyleyerek ürünü ne kadar istemediğimi göstermek istedim ) söyledim. Teslim almayacağımı ve hiçbir şekilde bu ürünün bana gelmesini kabul etmediğimi çok çok çok yüksek sesle söyledim. Bu noktadan sonra bedel iadesi için ne gerekliyse onu yapacağım.

VESTEL bu kadar durumdan, video kaydından sonra hala bana sanki arıza yokmuş gibi davranıp , saçma sapan servis işleri ile uğraştırıyor. Bu saatten sonra o tv evime giremez. Hakem heyeti üzerinden işimi halledicem artık :)

Yeni bir tv alıp kullanırım hiç problem değil ama VESTEL bu servis işinde oldukça sorunlu bir marka, bunu tescilledi. Neden mi böyle diyorum, yerli malı diye bir ara elektrikli termosifon almıştım yine VESTEL ve balkonda duran termosifon servisin taktığı duvardan yere düştü ve boruları kopartıp attı her yer su oldu ve servis çağırdığımda duvarda hata olduğunu bundan düştüğünü söylediler.

Gülermisin ağlarmısın.

Kıssadan hisseye arkadaşım git başka bir marka tv bak. Kesene göre birşeyler bulursun elbet. Sen sen ol VESTEL'e bulaşma.

Aman diyim, sonra evliliğinin ilk günlerinde sinir stres sahibi olursun.

Şimdiden hayırlı olsun senin için.

Saygılar,
 
D Çevrimdışı

Destiny06

Yeni Üye
11 Ağu 2021
2
37
Merhabalar arkadaşım,

Buradan hem yeni evlenecek size hem de Toshiba marka TV almayı düşünen arkadaşlarıma bazı acı tecrübelerimi aktarayım istedim. A101 üzerinden Toshiba marka TV aldım hatta 58' TV için açılan başlığa da bunu yazmıştım. TV geldi VESTEL servisi arkadaşlarım kurulumu yaptı, kurulum esnasında bana görüntü çok soluk gelmişti , görüntünün normal olduğunu yeni TV olduğu için göz alışkanlığından dolayı böyle olabileceği şeklinde birşeyler söylendi , ben de çok üzerinde durmadım . Hatta kasada boşluklar vardı ışık sızması onlar normal abi dediler. :)

Tv'yi kullanmaya başladıktan yaklaşık bir ay sonra TV kapanma ve açılma esnasında ışığını defalarca kez yakıp sönüyor ve sonrasında kapanıyordu ya da açılıyordu ve tv kumandası inanılmaz derecede zor çekiyor kanal değiştirmekte zorlanıyordum.

Birgün gece tv izlerken bir anda görüntü gitti ses var görüntü yok durumuna geçti. Sabahına servisi arayıp , talepte bulundum. Bu arada ilgili durumu video kaydına aldım ki ne olduğunu görebilsinler diye. Servis arkadaşlar geldi TV'yi aldılar , kumandayı da söyledim ama bakıp bir iki tuşa basıp bunda sorun yok deyip gittiler. Birkaç gün sonra beni arayıp yazılım güncellemesi olduğunubendeki yazılımın eski olduğunu ve bu nedenle belirttiğim sorunlarla karşılaştığımı artık sorun olmadığını belirtip tv'yi kurup gittiler.

Yine 1-2 ay' a yakın tv yi kullanmaya devam ettim ve yine aynı ses var görüntü yok durumu tekrar oldu . Servisi tekrar çağırdım ve videoya çektiğim görüntüleri yine gösterdim. Whatsapp gruplarına da gönderdim bu sefer. Hatta serviste görevli arkadaş geldiğinde yine aynı durum tekrarlandı o da telefonu ile kayıt etti. Tekrar aldılar ve yine yazılım güncellemesi başlığı altında bana tv yi geri verdiler.

Aradan çok geçmeden tekrar aynı durumla karşı karşıya kaldım. Ses var ve görüntü yok. Yine video kaydı ve yine servis çağırma rutini. Bu sefer şikayet var ve sosyal medyadan da konu ile ilgili şikayet oluşturdum. Sosyal medya yetkilileri beni aradı ve durumla kendisinin ilgileneceğini belirtti.

Servis bu sefer eve iki cihazla geldi. Bir tanesi prize takılan akım ölçer ve bir taneside tv ye bağlanan ve kayıt eden bir cihazmış. Allahın işi cihaz hiç olmadığı kadar sık bir şekilde aynı durumu yarattı ve bu da kayıt cihazında kayda alındı. Daha sonrasında sosyal medya yetkilisi arkadaş beni aradı ve cihazda problem olduğunu ve anakartta bir parça değişimi yapacaklarını ve bu sorunun ortadan kalkacağını tekrarlamayacağını belirtti. Hatta bu iki üç servis muhatabım ve sorunu tespit edememelerinden dolayı bana bir mutfak eşyası hediye ettiler.Ve eğer tekrar ederse sorun tv'yi değiştireceklerini ya da bedel iadesi yapabileceklerini söyledi.

Cihaz servise gitti, anakartta değişecek parça servise ulaştı , gerekli değişim yapıldı tv tekrar bana geldi. Tv'yi servis arkadaşlar kurdu bu arada kumandayı da değiştirdiler ve gittiler. Kumandadaki sorun yeni kumandayla ortadan kalktı. Yani haklıydık ama bizi dinleyen kim.

Aradan bir iki ay daha geçti ve ne oldu, tabiki tekrar ses var görüntü yok. İki tane detaylı video çektik. Sosyal medyada görevli arkadaşı aradık. Kendisi bana konuyla hemen ilgileneceğini söyledi ve eve servis yönlendirdi. Gelen servislerle artık ahbap olduk. Hepsi konuyu biliyor. Tv'yi aldılar gittiler.

Bugün servisten yeniden arandık ve TV'yi tekrar getireceklerini ve daha önce taktıkları kayıt cihazını takıp benim evimde tekrar kayıda alacaklarını söylediklerinde benim şalterler attı tabi. Gözlerim karardı resmen.

Eyyyy VESTEL, bir cihazda arıza olduğunu kabul etmek sizin için bu kadar mı gurur meselesi. Bu kadar mı zor. Ben o TV'yi evimden içeri bir daha sokarmıyım. Destek ekibindeki arkadaşlarla telefonda görüştüm eğer o TV'yi getiren olursa o TV'yi kafalarında kıracağımı ( tabiki böyle birşey yapmam ama bunu söyleyerek ürünü ne kadar istemediğimi göstermek istedim ) söyledim. Teslim almayacağımı ve hiçbir şekilde bu ürünün bana gelmesini kabul etmediğimi çok çok çok yüksek sesle söyledim. Bu noktadan sonra bedel iadesi için ne gerekliyse onu yapacağım.

VESTEL bu kadar durumdan, video kaydından sonra hala bana sanki arıza yokmuş gibi davranıp , saçma sapan servis işleri ile uğraştırıyor. Bu saatten sonra o tv evime giremez. Hakem heyeti üzerinden işimi halledicem artık :)

Yeni bir tv alıp kullanırım hiç problem değil ama VESTEL bu servis işinde oldukça sorunlu bir marka, bunu tescilledi. Neden mi böyle diyorum, yerli malı diye bir ara elektrikli termosifon almıştım yine VESTEL ve balkonda duran termosifon servisin taktığı duvardan yere düştü ve boruları kopartıp attı her yer su oldu ve servis çağırdığımda duvarda hata olduğunu bundan düştüğünü söylediler.

Gülermisin ağlarmısın.

Kıssadan hisseye arkadaşım git başka bir marka tv bak. Kesene göre birşeyler bulursun elbet. Sen sen ol VESTEL'e bulaşma.

Aman diyim, sonra evliliğinin ilk günlerinde sinir stres sahibi olursun.

Şimdiden hayırlı olsun senin için.

Saygılar,
Sabır taşı olsa çatlar. Bilemedim kimse birşey öneriyor. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Adem Helvacı Adem Helvacı yok mu bize bir yol yardım teşekkür ederim şimdiden
 
Son düzenleme:
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,384
Philips 58 pus 8505 üstad. Otomatik güncelleme açık mı akşam bir bakayım.
ancak şöyle bir durum var veya olabilir;fabrika yazılımları hemen kendi Server larına yüklemiyor
biraz zaman geçiyor bunun için,örneğin son firmware tarihi build olarak 16/7 görünürken,benim
indirdiğim de bu tarih 9/8 olarak görünüyordu,belli ki hemen yüklememişler dolayısıyla panel de
Auto-update ON olsa bile şayet Server dan bunu henüz göremiyor olursa ki bu da yüklenmemiş
olduğunu gösteriyor,bu durum da Auto-update işlemi dahe ileri bir tarih de mutlaka olacaktır

Veya Manual olarak denersen bu defe kesin inecektir,TPV sanırım burada iki farklı yerden indirme
yaptırıyor ve Auto-update geç oluyor ama Manual denersen ki ben de evvelki zaten öyle yapmıştım

Sen factory-reset yapma+Re-Install da yapma!! öyle kalsın,ben gerekli test leri henüz yapmadım ama
gözüme ilk çarpan keskinlik de biraz azalma var gibi geliyor,resmi bozmak anlamında bir şey göremedim
58" de manzara 50 ye göre biraz daha düşük olur! çünkü panel 8-bit dir+50Hz olduğu için,haliyle
ebat büyüdükçe falsoları da artıyor doğal olarak,ancak resim kalitesi verdiğim settings lerle bence
çok ciddi deyip abartmayayım ama oldukça iyi olduğunu görmekteyim

Bunun 70lik olanını bir Hollandalı arkadaşım var,adama sonunda bir şekilde verdiğim set.lerle
resmi beğendirdim yaw,üstelik elinde NVidia Shield Box var+AVR var(en son sistem Onkyo)
şimdi görüntüyü ciddi olarak beğeniyor:mutlu
 
O Çevrimdışı

orhn94

Yeni Üye
1 Ağu 2021
14
30

Regal 50R754UA9 - Merhabalar bu regal televizyonu gidip bir yerde göremiyorum. Vestel oluyor mağazalarda ama regal yok. Bunun muadili var mı vestelde ? Bilen varsa yardımını rica ediyorum.​


Teşekkürler.
 
JusThEnd Çevrimdışı

JusThEnd

Aktif Üye
22 Tem 2021
69
29
Merhaba hocam 10 gün sonra evleneceğim. 4500 liralar üst sınırında televizyon almak istiyorum. Şu iki televizyon arasında kaldım acil desteğinizi rica ediyorum? Yada onu alma maksimum 4500 e 140 ekran şunu al diyebileceğiniz bir model var mı

Screenshot_2021-08-11-15-14-51-971_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2021-08-11-15-14-10-495_com.android.chrome.jpg

Bende bu Toshiba ve u9510 arasında kaldım ama seri numaralarına bakıp düzgün panel bulmaya calıscam. Diğer arkadasın dediği sıkıntılar 58 inç olmasından kaynaklanıyor olabilir. Her markanın servisinde böyle sıkıntı yaşanıyor bunu herkes biliyor. Her şey parasına göre olsa da bu TV markalarının hepsinde servis sıkıntısı yaşayabilirsiniz, TV gerekse 15 bin tl olsun.

Adem Helvacı Adem Helvacı TEKNOwest TEKNOwest By_Trol By_Trol haksız mıyım?
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,384
TPV/2021 model EU serisi dikkat çeken iki panel var

9636 ve 9506
sanırım 2022 model olarak TPV bunu Avrupa da satacak! zira Ağustos ortası oldu ama hala tık yok

Seriye gelirsem,yaklaşık 3/4 aydır Radarıma girdi ama malı henüz göremedik gitti
benim açım dan bazı dikkat çekici özellikleri olması sebebiyle ilgileniyorum ama bu ilgim
tabi ki malın fiyatını gördüğüm anda değişebilir,yani fiyat "tatlı" değilse benim için biter
sizleri bilemem gari,zira bu saat den sonra 10k yı geçecek bir rakamı eskimiş teknoloji olan
LCD ye basmak bence hiç doğru değildir,10k üzerisi için "OLED" ler orada duruyor!

Bu seri VA(kimin ürettiğiyle artık ilgilenmiyorum zira 100Hz lik paneller zaten çok çok az ve bunlar
oldukça iyi sayılır!)

VA+100Hz+10bit
9636=2000NIT
9506=1500NIT

Ebatları 65/75

miniLED(1024Zone)
Andro-10
RAM4G+ROM16GB
WCG
HDMI2.1
eARC
VRR
120Hz gaming

Not; miniLED;65=8miniLED/zone 75=12miniLED/zone
burada ki teknik bazı veriler benim için önemli değildir,zira sistemin "LocalDimming" olarak
nasıl çalıştığına ben bakıyorum! FALD olup da Sony/Samsung veya TCL de olan bazı kötü veya
kötü örneklerini yine görebilirim,herifler "FALD" deyip absürt fiyat çekiyorlar ama bu sistemi
hala adma gibi beceremiyor ne Samsung ne de Sony,TCL de çuvallıyor ve HiSense ile VIZIO
FALD da hele de fiyatına baktığım zaman çok ama çok daha bir FALD panel örneği sunuyorlar!

TPV özeline gelirsem FALD performansı geçmişte,Toshiba dan sonra en iyisi idi!
daha sonra Panasoniğin geliştirdiği "Pro-LED" ile de güzel işler çıkardı TPV ve şu anda
bazı en üst serilerinde yine FALD dersek(aslında "ÇAKMA")TPV bence yine iyisi olarak
gözüme batıyor!

2021 model 9x serisi bu iki modeli öncelikle bir incelemek gerekiyor,LD sistemi nasıl çalışıyor diye
ve burada başarılı olursa bence yolu açık olur zira absirt rakamlı Sony/Samsung 9x FALD dan daha iyi
bir iş çıkarabilir ya da en azından NATURAL resim üretimin de bunlardan kesinlikle daha iyi olacaktır!

++
 
Geri
Üst Alt