Merhaba;
Şu mesajı yazmasanız daha uzun süre çıkmazdı
Hatırlatma için teşekkür ediyorum. Kontrollerini sağladım, sizin kullandığınız ürün kalitesinde size bir ürün sunmaları bu günün koşullarında mümkün değil zira 100hz LG panel ile üretilmiş bir tv kullanıyorsunuz
Yine de koşulları değerlendirip mümkün olduğunca elinizdeki ürünü avantaja çevirebilmek adına size verdiğim bilgi doğrultusunda ürünü yetkili servise teslim edin ve ''Ben bunun panelinin değişmesini istiyorum'' diye talepte bulunun.
Yetkili servisteki muhteremler sizi vazgeçirmeye çalışacak ve '''Beyefendi zaten tv nin yenisi şu kadar eskisi bu kadar yan yatar çamura batar'' diyeceklerken hiç yorulmasınlar siz onlara ''izahata gerek yok panel değişimi istiyorum'' diyerek konuyu kapatın. TV yi servise teslim ettiğinize dair yetkili servis formunuzu alın, sonra bekleyin.
Aynı gün olmazsa takribi 2-3 gün içerisinde sizi arayacak ve ''Beyefendi sizin ürününüzün yedek parçası bulunumadığından dolayı...'' diye başlayan cümle kuracaklar, ardından size ücretli ürün önerecekler.
İşte bizim de istediğimiz bu.
O noktadan sonra siz kendilerine ''Madem ücretli ürün değişimi yapılacak o halde farkını ödeyeyim bana şu ürünü...'' diye konuya girer ve gerisinde takdiri kendiniz verirsiniz.
Size teklif ettikleri ürünün REVİZYONLU olmaması şartını koşun, teklif ettikleri ürünü ve fiyatı mutlaka araştırın zira onlar da çakallık yapıyor bazen.
İşinize gelirse alırsınız, gelmezse en azından durum hakkında fikir sahibi olmuş olursunuz. Ben gerekli kontrolleri yaptım merak etmeyin size anlattığım senaryo dışında bir şey olmayacak