Öyle fakat bunu yapmayan firma var mı? Kesinlikle bu sürecin nasıl işleyeceği şansınıza bağlı. İki gün önce sony geldi kurdular, ve bana dediler ki kartın yanarsa65 UD 9000 TV nin rezaletine gururla yerli firmamız Vestel çözüm bulamayınca ki zaten bu muhendislikle bulamayacaklarini kendileride bildikleri halde beni dört ay boyunca çilekeş ettiler ! Baktım olmuyor Şişli tüketici hakem heyetine gittim ve üç ay sonunda heyet ürünü ayıplı mal kategorisine sokarak beni haklı buldu ve bu hafta elime ürünün bedelinin tarafıma iade edilmesi gerektiğine dair belgeyi gönderdiler.
Şimdi Vestelin 15 gün içinde çıkan karara itiraz hakkı olduğundan beklemedeyim.Tavsiyem herkes hakkını sonuna kadar arasın muhakkak bir şekilde sonuç alınabiliyor.
(çip arızası değil de voltajdan kaynaklı arızları) garanti kapsamıyor. Üç yıl önce de vestel aldım, aldıktan 2 ay sonra bozuldu, cidden elektriksel hatadan yandı tv götürdüm kimse bir şey dahi tek kelime sormadı yenisini verip yolladılar beni.
Son düzenleme: