Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 52
Eski bir vestel servisi olarak ülkemizde satış sonrası hizmetler konusunda Vestelin yaklaşımının çok çok ciddi düzeyde müşteri odaklı olduğunu biliyorum lakin servislerin halen istenen düzeyde olmadığını da biliyorum. Abim halen yetkili servisliğe devam ediyor ancak ben 2015 Ağustosunda istifamı verdim. Dolaylı yollardan da olsa halen kurum ile bağım devam ediyor. Bu anlamda elbette yaşanan aksaklıklar olsa da yine de vestel servisleri iyidir.Sayın Ado , vestelin servisi nasıldır. Lg gibi sıkıntılımı? yoksa sıkıntısız iyi bir servismi.
LG ile kıyaslamak ise başlı başına bir facia olur zira LG servislerinin bir vestel servisi olabilmesi için bu bakış açıları ile en az bir 10 seneye ihtiyaçları var diyebilirim.
LG öncelikle yurt içi operasyonlara bakış açısını değiştirmelidir. ?