LG markasına bakış açım negatiftir ancak markanın kalitesi veya mühendisliği değil, LGTÜRKİYE nin yurtiçi operasyonlarından sorumlu yöneticileri sebeplidir.
2 Yılda TV kendisi hurdaya çıkmıyor sevgili Lastcapture, Denetime tabi tutulmayan, yönetici bakış açısının ''Servislerin iç işlerine karışamayız'' şeklnde olduğunu bilen ve bundan güç alarak her televizyona ANAKART arızası ile 1000-1300-1500TL gibi onarım maliyetleri çıkartan servisler o tv lerin hurdaya çıkmasına neden oluyor.
Sizce bu gün bir VESTEL markasında bile olmayan durumun, LG gibi mühendislik dehası bir markada olabilmesi mümkün mü?
Şu koşullarda LG den uzak durunuz.
Ne zaman ki LG TÜRKİYE, Yurt içindeki servis bakış açısını değiştirir, ne zaman ki LG TÜRKİYE, yetkili servislerinin TEKEL zincirini kırar, o zaman biz yeniden LG markasını kalitesi donanımı özellikleri vs ile yeniden konuşmaya başlarız.
Yıllardır şu mecralarda yazılanları sizce LG TÜRKİYE yetkilileri görmüyor, duymuyor, bilmiyormudur?