TCL 55C728G Kullanıcı Deneyimleri

A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
A Adem Helvacı
bey iyi akşamlar 10 gün önce tcl 55c728 tv kurulumu gerçekleşti fakat dün itibari ile donma ve sürekli açılıp kapanma gibi sorunlar başladı fabrika ayarlarına döndüm maalesef düzelmedi bu saat itibari ile artık sadece tcl açılış ekranı geliyor tv açılmıyor tecrübelerinize dayanarak yazılımsal mı donanımsal mı bir sorun var yarın için servis açaçağım ricam nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olursanız çok mutlu olurum saygılar...

IMG_20221218_231547e0755135650ab46b.jpg
Merhaba, Yazılımsorunu olduğu ağırlıklı görüş bende. Aslında şunlara yerinde müdahale edilebilir rahatlıkla.
Servis olduğum dönemlerde bizim bir yazılım çantamız vardı, 24 saat yanımızda olurdu, arabamızdan eksik etmezdik.
Eğer güncel yazılımlar geldi ise sistemden çeker ve usb leri güncellerdik.

Yazıyı yazarken kalktım dolaptan çantayı alıp fotosunu çektim bakın.
f57f6112729c661c78.jpg


Yani ben anlamıyorum ki bazen, Amariga zaten keşfedilmiş bir kıta, burayı yeniden keşfetmenin anlamı yok, yerden yere vurduğumuz Vestel servisiyken bundan 10 sene önce biz bunları zaten yapıyorduk. Tüketici evine gidersin usb yi takarsın komutu verir yüklersin işlem biter. Toplam harcanan süre 10 dakika.

Sene olmuş 2023 halen yazılımlarda tüketiciyi bekletmeleri tv yi alıp götürmeler vs vs


Her şeyi geçtim, bu yazılımları bir server'a yükleyip yükleme talimatını neden anlatmazlar ki insanlara? Zaten çökmüş tv. Özellikle kırsalda oturanlar için bir hafta 15 gün servis bekleyeceğine indirsin yüklesin yoluna devam etsin, vatandalş günlerce haftalarca beklemesin, servis bir yazılım yüklemek için dağ bayır dolanmasın, firma da gereksiz yere servise ücret ödemesin.
 
D Çevrimdışı

djmc2682

Yeni Üye
9 Ağu 2022
8
38
Merhaba A Adem Helvacı bey,
Teknosa dan almış olduğum TCL 55C728 model televizyonda yaşanan stuck pixel ve bir noktada oluşan gölgelenme nedeniyle servis tarafından değiş iade raporu verilmiştir. Bu rapora istinaden ürünün misliyle birebir değiştirilmesi için Teknosa firmasına başvurduğumda ellerinde stok olmadığını ve ürünün bedel iadesi yapabileceklerini ilettiler. TCL tarafıyla görüştüm onlar muhatabınız satıcı biz birşey yapamayız diyorlar. Ürünü aldığımdan buyana fiyat neredeyse ikiye katladı, bu ürünü değiştirmek yerine para iadesi yapsalar çok büyük zararım olacak ve ürünü tekrar satın alamayacağım. Bu noktada sizden nasıl ilerlemem gerektiği konusunda yardımınızı rica ediyorum. Tüketici hakem heyetine gitmeli miyim buradan bir şey çıkar mı? TCL, ürünün kendilerinde olduğunu Teknosa isterse bu ürünü kendilerinden tedarik edebileceklerini söylüyor. TCL bu noktada ürünü neden değiştirip müşteriyi mağduriyet kurtarmıyor anlamıyorum. Hakem heyetine başvuracaksam nasıl bir dilekçe yazmalıyım sizin örnek dilekçenizi inceledim ama tam benim senaryoma uymuyor. Bu dilekçe konusunda yardımcı olmanız mümkün mü ? Burada sizden niye yardım istiyorum çünkü siz bu konuda derin bilgi ve tecrübe sahibisiniz. Hakem Heyeti bilir kişisi olarak mutlaka buna benzer dosyalar incelemişsinizdir diye düşünüyorum. Şimdiden desteğiniz için teşekkür ederim.
 
DOSS BLACK Çevrimdışı

DOSS BLACK 

Aktif Üye
20 Eki 2022
66
Merhaba, Yazılımsorunu olduğu ağırlıklı görüş bende. Aslında şunlara yerinde müdahale edilebilir rahatlıkla.
Servis olduğum dönemlerde bizim bir yazılım çantamız vardı, 24 saat yanımızda olurdu, arabamızdan eksik etmezdik.
Eğer güncel yazılımlar geldi ise sistemden çeker ve usb leri güncellerdik.

Yazıyı yazarken kalktım dolaptan çantayı alıp fotosunu çektim bakın.
f57f6112729c661c78.jpg


Yani ben anlamıyorum ki bazen, Amariga zaten keşfedilmiş bir kıta, burayı yeniden keşfetmenin anlamı yok, yerden yere vurduğumuz Vestel servisiyken bundan 10 sene önce biz bunları zaten yapıyorduk. Tüketici evine gidersin usb yi takarsın komutu verir yüklersin işlem biter. Toplam harcanan süre 10 dakika.

Sene olmuş 2023 halen yazılımlarda tüketiciyi bekletmeleri tv yi alıp götürmeler vs vs


Her şeyi geçtim, bu yazılımları bir server'a yükleyip yükleme talimatını neden anlatmazlar ki insanlara? Zaten çökmüş tv. Özellikle kırsalda oturanlar için bir hafta 15 gün servis bekleyeceğine indirsin yüklesin yoluna devam etsin, vatandalş günlerce haftalarca beklemesin, servis bir yazılım yüklemek için dağ bayır dolanmasın, firma da gereksiz yere servise ücret ödemesin.
Adem hocam çok doğru söylemişsiniz. Bence servislerin gelişimi birazda servis çalışanlarına kalmış. Daha önce Teknosa firmasında çalışırken bizim de geliştirdiğimiz bir sürü şey olmuştu. Keşke dediğiniz gibi servisler de kendisini geliştirse.. son tüketiciler için bence çok önemli bir gelişme olur.
 
D Çevrimdışı

Dunyamarine

Yeni Üye
18 Ara 2022
10
41
Merhaba, Yazılımsorunu olduğu ağırlıklı görüş bende. Aslında şunlara yerinde müdahale edilebilir rahatlıkla.
Servis olduğum dönemlerde bizim bir yazılım çantamız vardı, 24 saat yanımızda olurdu, arabamızdan eksik etmezdik.
Eğer güncel yazılımlar geldi ise sistemden çeker ve usb leri güncellerdik.

Yazıyı yazarken kalktım dolaptan çantayı alıp fotosunu çektim bakın.
f57f6112729c661c78.jpg


Yani ben anlamıyorum ki bazen, Amariga zaten keşfedilmiş bir kıta, burayı yeniden keşfetmenin anlamı yok, yerden yere vurduğumuz Vestel servisiyken bundan 10 sene önce biz bunları zaten yapıyorduk. Tüketici evine gidersin usb yi takarsın komutu verir yüklersin işlem biter. Toplam harcanan süre 10 dakika.

Sene olmuş 2023 halen yazılımlarda tüketiciyi bekletmeleri tv yi alıp götürmeler vs vs


Her şeyi geçtim, bu yazılımları bir server'a yükleyip yükleme talimatını neden anlatmazlar ki insanlara? Zaten çökmüş tv. Özellikle kırsalda oturanlar için bir hafta 15 gün servis bekleyeceğine indirsin yüklesin yoluna devam etsin, vatandalş günlerce haftalarca beklemesin, servis bir yazılım yüklemek için dağ bayır dolanmasın, firma da gereksiz yere servise ücret ödemesin.
A Adem Helvacı bey öncelikle verdiğiniz cevap için çok teşekkür ederim.Dediğiniz gibi çok basit bir işlem için uzun bir süre tüketici bekletiliyor servis kaydı açtırdım sonrasında servis ile görüştüm en erken perşembe gelebileceğini söyledi muhtemel dediğiniz gibi televizyonu alıp götürecek 1 hafta 10 günde orada kalacak halbuki teknoloji gelişiyor bir çok insan video izleyerek neyi nasıl yapacağını biliyor. Bu süreçte hem kendileri eziyet çekiyor hemde tüketici nedense biz halen kulağımızı tersten tutmaya devam ediyoruz eğerki doğru yerden tutmaya başlarsak işte o zaman çağ atlamış olacağız. Aslında Mustafa Kemal Atatürk'ün "Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir." Sözü bana göre bu günkü cevabınızla tam uyuşmaktadır. İlgi, alaka ve bilgilendirme için teşekkür ederim saygılar...
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
A Adem Helvacı bey öncelikle verdiğiniz cevap için çok teşekkür ederim.Dediğiniz gibi çok basit bir işlem için uzun bir süre tüketici bekletiliyor servis kaydı açtırdım sonrasında servis ile görüştüm en erken perşembe gelebileceğini söyledi muhtemel dediğiniz gibi televizyonu alıp götürecek 1 hafta 10 günde orada kalacak halbuki teknoloji gelişiyor bir çok insan video izleyerek neyi nasıl yapacağını biliyor. Bu süreçte hem kendileri eziyet çekiyor hemde tüketici nedense biz halen kulağımızı tersten tutmaya devam ediyoruz eğerki doğru yerden tutmaya başlarsak işte o zaman çağ atlamış olacağız. Aslında Mustafa Kemal Atatürk'ün "Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir." Sözü bana göre bu günkü cevabınızla tam uyuşmaktadır. İlgi, alaka ve bilgilendirme için teşekkür ederim saygılar...
Saygı bizden, ben teşekkür ediyorum öncelikle duyarlı ve bilinçli bir tüketici olduğunuz için.
Gelişmeleri bildirmenizi rica ediyorum, genel olarak bu geri bildirimler sayesinde tüketiciler olarak daha net kanaat oluşturabiliyoruz firmaların ürünleri ve hizmetleri hakkında. :ok
 
D Çevrimdışı

Dunyamarine

Yeni Üye
18 Ara 2022
10
41
Saygı bizden, ben teşekkür ediyorum öncelikle duyarlı ve bilinçli bir tüketici olduğunuz için.
Gelişmeleri bildirmenizi rica ediyorum, genel olarak bu geri bildirimler sayesinde tüketiciler olarak daha net kanaat oluşturabiliyoruz firmaların ürünleri ve hizmetleri hakkında. :ok
A Adem Helvacı bey merhaba 22.12.2022 tarihi itibari ile servis geldi baktı yazılım gerekli dedi tcl merkezi ile görüştü tv almadan gitti yazılım yüklemeye geleceğim dedi yeni yazılımı usb atıp tekrar geldi yazılımı 3 defa denemesine rağmen hiç bir şekilde ekrana bir yazı dahi gelmedi sadece açılıp siyah ekranda kaldı son seferde tekrar yazılımı yüklerken kayıt altına aldı resim çekti merkeze bildirdiğini ve başka yazılım isteyeceğini söyledi 2 gün içinde size geri dönüş yapacağım dedi gitti. TV götürmedi. Bizede beklemek düştü yine gelişme oldukça bilgilendirme yapacağım. Ayrca gelen servis yetkilisi arkadaş gerçekten ilgiliydi çözüm için uğraş verdi onuda es geçmemek lazım.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
A Adem Helvacı bey merhaba 22.12.2022 tarihi itibari ile servis geldi baktı yazılım gerekli dedi tcl merkezi ile görüştü tv almadan gitti yazılım yüklemeye geleceğim dedi yeni yazılımı usb atıp tekrar geldi yazılımı 3 defa denemesine rağmen hiç bir şekilde ekrana bir yazı dahi gelmedi sadece açılıp siyah ekranda kaldı son seferde tekrar yazılımı yüklerken kayıt altına aldı resim çekti merkeze bildirdiğini ve başka yazılım isteyeceğini söyledi 2 gün içinde size geri dönüş yapacağım dedi gitti. TV götürmedi. Bizede beklemek düştü yine gelişme oldukça bilgilendirme yapacağım. Ayrca gelen servis yetkilisi arkadaş gerçekten ilgiliydi çözüm için uğraş verdi onuda es geçmemek lazım.
Emekçi dostumuza gönülden selamlarımızı sunuyorum. Keşke firma şu yazılımları servislere verip kod mantığını da belirtse de adamlar da siz de böyle arada derede kalmasanız.
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
581
44
A Adem Helvacı bey merhaba 22.12.2022 tarihi itibari ile servis geldi baktı yazılım gerekli dedi tcl merkezi ile görüştü tv almadan gitti yazılım yüklemeye geleceğim dedi yeni yazılımı usb atıp tekrar geldi yazılımı 3 defa denemesine rağmen hiç bir şekilde ekrana bir yazı dahi gelmedi sadece açılıp siyah ekranda kaldı son seferde tekrar yazılımı yüklerken kayıt altına aldı resim çekti merkeze bildirdiğini ve başka yazılım isteyeceğini söyledi 2 gün içinde size geri dönüş yapacağım dedi gitti. TV götürmedi. Bizede beklemek düştü yine gelişme oldukça bilgilendirme yapacağım. Ayrca gelen servis yetkilisi arkadaş gerçekten ilgiliydi çözüm için uğraş verdi onuda es geçmemek lazım.

Emekçi dostumuza gönülden selamlarımızı sunuyorum. Keşke firma şu yazılımları servislere verip kod mantığını da belirtse de adamlar da siz de böyle arada derede kalmasanız.

Yalnız ben şöyle bir düşünceye kapıldım nedense. Şimdi servis televizyonu götürmediğine göre ve de sorunu çözemediğine göre servis kaydı hala açık ve bu durum kayıt altında mı?
Çünkü eğer 20 işgünü içinde çözüm bulunamazsa ürünün değişimini yapması gerekecek ya da ücret iadesi yoluna gidilebilecek. Benim TCL tecrübem konunun THH'ne gitmem ile sonuçlanmıştı ama elimde bir belge vardı.
 
D Çevrimdışı

DawN007

Yeni Üye
24 Ara 2022
2
36
Merhaba arkadaşlar bir sorum olacaktı. Yaklaşık 1.5 aydır TCL 55C728 G kullanmaktayım. BeinConnect'ten canlı süper lig maçlarını izlediğim sırada futbol topunun dalgalanarak (yanıp sönme gibi) gittiğini fark ettim. Bunun bir çözümü var mı ? Ne gibi ayar yaparsam düzeltebilirim ?
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Yalnız ben şöyle bir düşünceye kapıldım nedense. Şimdi servis televizyonu götürmediğine göre ve de sorunu çözemediğine göre servis kaydı hala açık ve bu durum kayıt altında mı?
Çünkü eğer 20 işgünü içinde çözüm bulunamazsa ürünün değişimini yapması gerekecek ya da ücret iadesi yoluna gidilebilecek. Benim TCL tecrübem konunun THH'ne gitmem ile sonuçlanmıştı ama elimde bir belge vardı.
Evet güzel bir hususa değinmişsin sevgili Okan. Arıza bildiriminin yapıldığı an itibari ile azami iş günü süreci başlar (Belgelenmesi kaydı ile)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt