TCL 55C728G Kullanıcı Deneyimleri

W Çevrimdışı

Winston

Moderatör
4 Haz 2021
1,887
Merhaba arkadaşlar bir sorum olacaktı. Yaklaşık 1.5 aydır TCL 55C728 G kullanmaktayım. BeinConnect'ten canlı süper lig maçlarını izlediğim sırada futbol topunun dalgalanarak (yanıp sönme gibi) gittiğini fark ettim. Bunun bir çözümü var mı ? Ne gibi ayar yaparsam düzeltebilirim ?
BeinConnect uygulamasi 25 FPS veriyordur. Memc uygula. Aralara sahte kare atacaksın yani. Titreşim ve bulanıklığı azalt bölümünden yaparsiniz
 
Z Çevrimdışı

Zaichi

Yeni Üye
20 Mar 2019
49
39
Youtube ta oyun oynarken altta game master menüsü çıkıyor cihaza göremi oluyor acaba ps3 taktım olmadı da
 
D Çevrimdışı

Dunyamarine

Yeni Üye
18 Ara 2022
10
41
Emekçi dostumuza gönülden selamlarımızı sunuyorum. Keşke firma şu yazılımları servislere verip kod mantığını da belirtse de adamlar da siz de böyle arada derede kalmasanız.

Emekçi dostumuza gönülden selamlarımızı sunuyorum. Keşke firma şu yazılımları servislere verip kod mantığını da belirtse de adamlar da siz de böyle arada derede kalmasanız.
Adem Helvacı Adem Helvacı bey tekrar merhaba 24/12/20202 tarihinde servis tekrar geldi yazılım yüklemesi denedi fakat tv yine açılmadı kayıt altına aldı ve gitti. 27/12/2022 tarihi itibari ile servis değişim talebinde bulundu merkez servis tüketici ürünü aldığı yerden iade değişim yapılabilmesi bilkom tcl tarafından onaylınmıştır. Onaylı servis raporu servis yetkilisi tarafından ve bilkom msj olarak tarafıma iletti. Bunan sonra aldığım yer ile süreci götürmeye devam edeceğim.
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
590
45
Adem Helvacı Adem Helvacı bey tekrar merhaba 24/12/20202 tarihinde servis tekrar geldi yazılım yüklemesi denedi fakat tv yine açılmadı kayıt altına aldı ve gitti. 27/12/2022 tarihi itibari ile servis değişim talebinde bulundu merkez servis tüketici ürünü aldığı yerden iade değişim yapılabilmesi bilkom tcl tarafından onaylınmıştır. Onaylı servis raporu servis yetkilisi tarafından ve bilkom msj olarak tarafıma iletti. Bunan sonra aldığım yer ile süreci götürmeye devam edeceğim.
E hadi o zaman geçmiş olsun. Uğraştırmamışlar sizi 🙂
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Adem Helvacı bey tekrar merhaba 24/12/20202 tarihinde servis tekrar geldi yazılım yüklemesi denedi fakat tv yine açılmadı kayıt altına aldı ve gitti. 27/12/2022 tarihi itibari ile servis değişim talebinde bulundu merkez servis tüketici ürünü aldığı yerden iade değişim yapılabilmesi bilkom tcl tarafından onaylınmıştır. Onaylı servis raporu servis yetkilisi tarafından ve bilkom msj olarak tarafıma iletti. Bunan sonra aldığım yer ile süreci götürmeye devam edeceğim.
Ya şimdi ben itiraz edince itiraz etti oluyorum ama, şu süreç vestelde ilerlemiş olsa o tv çoktan değişmişti ve değişim sürecinde de siz kimse ile ayrı ayrı muhatap olmak zorunda kalmamış olurdunuz. Vestel yeni tv yi merkezden tüketiciye gönderir, eski tv yi tüketiciden alır, sonra kendisi KENDİ BAYİSİ olan size satan yer ile arasında nasıl mahsuplaşırsa mahsuplaşırdı olur biterdi.

1- Süreç ağır ilerliyor ve prosedür yoğun, aksak
2- Muhatap olunacak kişi ve yer sayısı fazla
 
D Çevrimdışı

Dunyamarine

Yeni Üye
18 Ara 2022
10
41
Ya şimdi ben itiraz edince itiraz etti oluyorum ama, şu süreç vestelde ilerlemiş olsa o tv çoktan değişmişti ve değişim sürecinde de siz kimse ile ayrı ayrı muhatap olmak zorunda kalmamış olurdunuz. Vestel yeni tv yi merkezden tüketiciye gönderir, eski tv yi tüketiciden alır, sonra kendisi KENDİ BAYİSİ olan size satan yer ile arasında nasıl mahsuplaşırsa mahsuplaşırdı olur biterdi.

1- Süreç ağır ilerliyor ve prosedür yoğun, aksak
2- Muhatap olunacak kişi ve yer sayısı fazla
O kadar haklısınız ki Adem Helvacı Adem Helvacı bey 2 gündür uğraşıyorum çözüm bulamadım. X bir e ticaret sitesinden tcltürkiye resmi satıcısı olarak aldım. Kendi siteside satın alma işleminde oraya yönlendiryor. Firmayı arıyorum oradan mesaj atın diyor mesaj atıyorum geri dönüş sağlayacağız diyorlar.Tekrar arıyorum aldığınız yere başvuracaksınız diyorlar diyorum sizden aldım kendi sattığınız ürün şu sitede tamam o zaman kayıdınızı alıyorum diyor sonrasında müsteri temsilcisi arıyor aynı keza onada aynı sorunu anlat ama anlamıyor halen aldığınız yere başvuracaksınız e ticaret sitesi ile iletişime geçin aldığınız yerin numarasını size iletsin. Halen ulaşmaya çalışıyorum.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
O kadar haklısınız ki Adem Helvacı Adem Helvacı bey 2 gündür uğraşıyorum çözüm bulamadım. X bir e ticaret sitesinden tcltürkiye resmi satıcısı olarak aldım. Kendi siteside satın alma işleminde oraya yönlendiryor. Firmayı arıyorum oradan mesaj atın diyor mesaj atıyorum geri dönüş sağlayacağız diyorlar.Tekrar arıyorum aldığınız yere başvuracaksınız diyorlar diyorum sizden aldım kendi sattığınız ürün şu sitede tamam o zaman kayıdınızı alıyorum diyor sonrasında müsteri temsilcisi arıyor aynı keza onada aynı sorunu anlat ama anlamıyor halen aldığınız yere başvuracaksınız e ticaret sitesi ile iletişime geçin aldığınız yerin numarasını size iletsin. Halen ulaşmaya çalışıyorum.
İşte biz bu aksaklıkları GÖRMEZDEN GELMEYİP sosyal mecrada dile getirdiğimiz için hep sevilmeyen taraf oluruz ancak biz buna ses çıkarmazsak firmalar gemi azıya alıyor ne yazık ki.

Biz o nedenle hem ürünlerini incelemeye hem de yanlışa YANLIŞ demey devam ediyoruz ve edeceğiz :ok
 
M Çevrimdışı

mratylmaz

Yeni Üye
29 Ara 2022
1
40
Merhaba TCL 65C728 kullanıcısıyım.
Tv nin mevcut yazılımı V098 ben V474 Google geçmek istedim telegram kanalında zip dosyasını indirip usb bellek e zip olarak attım dosyayı ama tv update dosyası bulunamadı dıyor. Neyi atlamış olabilirim yardımcı olabilirmisiniz ?
 
D Çevrimdışı

Dunyamarine

Yeni Üye
18 Ara 2022
10
41
İşte biz bu aksaklıkları GÖRMEZDEN GELMEYİP sosyal mecrada dile getirdiğimiz için hep sevilmeyen taraf oluruz ancak biz buna ses çıkarmazsak firmalar gemi azıya alıyor ne yazık ki.

Biz o nedenle hem ürünlerini incelemeye hem de yanlışa YANLIŞ demey devam ediyoruz ve edeceğiz :ok

Adem Helvacı Adem Helvacı bey tekrar merhaba 22.12.2022 tarihinde açmış olduğum servis kaydı 27.12.2022 trihi itibari ile değişim kararı ile sınuçlanmıştı. 05.01.2023 tarihi itibari ile ürünü aldığım firma anca rapora istinaden ürünü önce kendilerine kargolanması gerektiğini belirtti buna istinaden 06.01.2023 tarihi itibari ile ürünü firmaya kargo yapmış bulunmaktayım anladığım bu süreç daha uzayacak sanırım. Firmaya özellikle değişim talebini ilettim. Malum o dönem aldığımız paralara şuan aynı televizyonu alamıyoruz o da ayrı bir konu. Sizinde daha önce belirtiğiniz gibi tcl firması ile servisin birlikte halletmesi gereken süreci biz tüketiciler deveden hendek atlatarak çözüme kavuşturmaya çalışıyoruz. İnanılmaz derecede sıkıntılı ve gereksiz bir süreç. İleride sistemlerini umarım değiştirirler ve tüm sorumluluğu üzerlerine alıp tüketiciyi ve satıcıyı karşı karşıya getirme huyundan vazgeçerler sürüç hakkında tekrar bilgilendirme yapacağım. saygılar...
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Adem Helvacı bey tekrar merhaba 22.12.2022 tarihinde açmış olduğum servis kaydı 27.12.2022 trihi itibari ile değişim kararı ile sınuçlanmıştı. 05.01.2023 tarihi itibari ile ürünü aldığım firma anca rapora istinaden ürünü önce kendilerine kargolanması gerektiğini belirtti buna istinaden 06.01.2023 tarihi itibari ile ürünü firmaya kargo yapmış bulunmaktayım anladığım bu süreç daha uzayacak sanırım. Firmaya özellikle değişim talebini ilettim. Malum o dönem aldığımız paralara şuan aynı televizyonu alamıyoruz o da ayrı bir konu. Sizinde daha önce belirtiğiniz gibi tcl firması ile servisin birlikte halletmesi gereken süreci biz tüketiciler deveden hendek atlatarak çözüme kavuşturmaya çalışıyoruz. İnanılmaz derecede sıkıntılı ve gereksiz bir süreç. İleride sistemlerini umarım değiştirirler ve tüm sorumluluğu üzerlerine alıp tüketiciyi ve satıcıyı karşı karşıya getirme huyundan vazgeçerler sürüç hakkında tekrar bilgilendirme yapacağım. saygılar...
TCL yetkilileri ister darılır ister gücenir ona bir şey diyemem ancak bu sistemin doğru bir sistem olmadığını başından beri anlatıyorum.
Burada kaybeden taraf kendileri olur. Biz KÖTÜ HİZMET sundujları için LG ve PHILIPS gibi markaların üstünü çizmiş bir kitleyiz. TCL eğer bir yapılanma, bir revizyona gitme gereği duymaz ise LG ve PHILIPS den bir farkı kalmaz. Şu süreç Samsung da olsa durum yine çok daha kolay ilerlerdi.

Sabırla ve merakla sizden gelecek bilgileri takipteyiz.

Saygı bizden :ok
 
D Çevrimdışı

Dunyamarine

Yeni Üye
18 Ara 2022
10
41
TCL yetkilileri ister darılır ister gücenir ona bir şey diyemem ancak bu sistemin doğru bir sistem olmadığını başından beri anlatıyorum.
Burada kaybeden taraf kendileri olur. Biz KÖTÜ HİZMET sundujları için LG ve PHILIPS gibi markaların üstünü çizmiş bir kitleyiz. TCL eğer bir yapılanma, bir revizyona gitme gereği duymaz ise LG ve PHILIPS den bir farkı kalmaz. Şu süreç Samsung da olsa durum yine çok daha kolay ilerlerdi.

Sabırla ve merakla sizden gelecek bilgileri takipteyiz.

Saygı bizden :ok
Adem Helvacı Adem Helvacı bey tekrardan merhaba firma hafta sonu televizyon değişimi onaylamıştı. Yeni televizyonu belerken biraz önce alışveriş platformundan para iadesi mesajı geldi. Şok oldum resmen hemen asistana bağlandım ve para iadesini kabul etmediğimi bildirdim. Fakat para iadesi olarak gerçekleştiği ve kartınıza 2-10 iş günü içinde geçeğini para iadesi sağlandığı için farklı bir işlem yapamayacağımı belirtti. Akabinde bende tüm yasal haklarımı kullanarak sizi ve satın almış olduğum firmayı tüketici hakları mahkemesine şikayet edeceğimi bildirdim. Sonrasında asistan bu durumu çözüm ekibime aktarıyorum değişim talebinde bulunduğunuz için dedi. Servis raporunu tekrardan yüklememi istedi talep etmiş olduğum servis rapununda yazan değişim talebinide çizerek gönderdim. İşlemi sağladığını ve 3 iş günü içinde tarfınıza mail olarak geri dönüş yapılacağını iletti. Yapılan para iadesini kabul etmediğimi ve Tüketici haklarına başvuracağımı satın almış olduğum firmayada alışveriş platformu üzerinde mesaj ile ilettim. Şimdi ben para iadesini kabul etmediğimi bildirdim konuşmalarında resimlerini aldım. Sizden ricam nasıl bir yol izlemeleyim. Tecrübelerinize dayanarak yardımlarınızı rica ediyorum.
 
Geri
Üst Alt