Satın alma tarihinden daha önce televizyonun güncellenmiş olması

alper1925 Çevrimdışı

alper1925 

Aktif Üye
19 Haz 2020
50
31
Hocam Öncelikle TV göndermeyin yada siz götürmeyin . Samsung Çağrı merkezini arayın , servis talep edin. Evde gelip Rapor yazsınlar . Rapora istinaden aldığınız yere gidin ayıplı mal sattınız değişim veya iade isteyin .
 
Ensrprlk Çevrimdışı

Ensrprlk

Yeni Üye
7 Nis 2021
23
33
Hocam Öncelikle TV göndermeyin yada siz götürmeyin . Samsung Çağrı merkezini arayın , servis talep edin. Evde gelip Rapor yazsınlar . Rapora istinaden aldığınız yere gidin ayıplı mal sattınız değişim veya iade isteyin .
Philips müşteri hizmetlerini aradım onlarda aynı şeyi söyledi götürülüp test edilip iade veya değişime servisin karar verebileceğini söylüyorlar
 
BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
956
40
Servis bu şekilde cevapladı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

AECCED10-3CB3-4013-8143-C62963A4DDAA.png
koca televizyonu yazılım atmak için sırtlayıp götürmekte ne kadar güzel bir çözüm, helal olsun adamlara ?

evde yazılım atmak hiç akıllıca ve güvenli değil çünkü???
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,286
Bencede servisle uğraşmayın, üründe gördükleri kusurları yazsınlar değişime sebep yada değil onların değil tüketici haklarının kararıdır bu. Yazdıktan sonra mahkemeye gidin, 3-4 tvyi kullanırsınız sonrada seve seve iade alırlar. Yeni alınmış tvnin servise gitmesi çok saçma bir talep. Koca servis dediğiniz adamlarda daha “arıza değildir” yazamıyor. Müşteri ile yazışma önemlidir asker arkadaşına hal hatır sorar gibi yazmak hangi ciddiyetin eseri sorgulamak lazım. Ama ben mahkeme vs uğraşamam dersenizde sizin bileceğiniz iş. Bu konuda A Adem Helvacı Bey yazmadanda çok ahkam kesmek istemem :) Sadece aklım,adalet anlayışıma almadı/sığmadı ve kendimi sizin yerinize koyarak yorumladım.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Değişim olmaz diyerek zaten niyetlerini ortaya koymuşlar, yazılım yükleyecekse gelsin evde yüklesin. Hele bir A Adem Helvacı ustam dahil olsun konuya bakalım o ne diyecek
New York Servisi bile olsa olmaz kardeşim, Sonuç itibari ile panel performansı veya panel yazılım senkronizasyonu yönde sorun yaşayan bir tv yi atölye dedikleri dört duvar bir tahta masadan ibaret alana götürseler ne olacak ki?

Hangi bilimsel çalışmayı uygulayacaklar tv ye?
Ellerinde o tv yi test edecek ne teknoloji var ki atölyeye ürün götürecekler?
Ne zannediliyor anlamadım, mesela sene 1965 falan olsaydı teknoloji bu gün gibi olmadığı için analizör veya tv tets aygıtlarının boyutu büyüktü.

Ellerinde zaten yok da, velev ki gelişmiş bir test teknolojileri olduğunu düşünelim, bu aygıt laptop büyüklüğünden öte bir şey değil.

Onu eve getirip tv yi bağlayı test(!) edeceklerine tv yi götürmek ne alaka?

Ben size alakanın ne olduğunu söyleyeyim

Bunun adı degassing operation yani tv yi götürüp MIŞ GİBİ yapıp sonr ada 'bir şeyi yok sorun sizin evde, değişim onaylamıyoruz'' yazısını söyleyebilmek adına düzenlenen gaz alma operasyonu.

Servis böylece müşterinin ''ilgilenmediler'' bıbı bıdısı ile uğraşmayacak ve ayrıca firmadan da hizmet verdikleri safsatası ile ücret almış olacak. Ooooh win lose çok güzel. Servis kazansın vatandaş kaybetsin.


Yollamayın güzel kardeşim.

Yollayıp da servis vır vırı çekeceğinize tv evinizde kalsın, siz şikayetlerinizi ispatlayın belgeleyin, hakem heyetine (Fatura bedeli THH sınırları içerisinde) bir dilekçe verin gerekirse bilirkişi talep edin ancak öncelikle siz gerekirse tv deki sorunları kaydedip cd ye aktarıp (Veya flash belleğe) heyete götürün, bilirkişiye gerek kalmaksızın iş çözülsün.

Mesela bir olması gereken, bir de sizde olan durumu karşılaştıracak video sunun heyete. Anlasınlar sorununuzun ne olduğunu.

Sonra karar çıkınca servis ile muhatap dahi olmanıza gerek kalmadan direkt olarak satıcıya kararı tebliğ eder değişimi istersiniz.

Sonrasında servisi sadece PAŞA PAŞA sizin eve yeni tv getirip eski tv yi götürürken görürsünüz.

TV falan vermeyin kardeşim böyle adamlara.

neyin testini yapacakmış yahu Allah aşkına sorsana elinde ne teknolojik aygıt varmış da hangi üstün testleri uygulayacakmış tv ye?

Emin o ki o tv yi sözde test edecek adamların senin kadar panel teknolojileri bilgisi dahi yok

PHILIPS mi?
SERVİS mi?

Aman kardeşim evlerden ırak..
 
Ensrprlk Çevrimdışı

Ensrprlk

Yeni Üye
7 Nis 2021
23
33
Bahsettiğim durum kendi içindeki demo görüntüde dahi mevcut ama telefonda çekince belli olmuyor çıplak gözle izleyince çok net anlaşılıyor tabi. Sonuç olarak ben servis eve gelince ne söylemeliyim tutanak mı istemeliyim tüketici hakem heyetine başvurmak için yoksa direk kendimde gidip şikayette bulunabilir miyim?
New York Servisi bile olsa olmaz kardeşim, Sonuç itibari ile panel performansı veya panel yazılım senkronizasyonu yönde sorun yaşayan bir tv yi atölye dedikleri dört duvar bir tahta masadan ibaret alana götürseler ne olacak ki?

Hangi bilimsel çalışmayı uygulayacaklar tv ye?
Ellerinde o tv yi test edecek ne teknoloji var ki atölyeye ürün götürecekler?
Ne zannediliyor anlamadım, mesela sene 1965 falan olsaydı teknoloji bu gün gibi olmadığı için analizör veya tv tets aygıtlarının boyutu büyüktü.

Ellerinde zaten yok da, velev ki gelişmiş bir test teknolojileri olduğunu düşünelim, bu aygıt laptop büyüklüğünden öte bir şey değil.

Onu eve getirip tv yi bağlayı test(!) edeceklerine tv yi götürmek ne alaka?

Ben size alakanın ne olduğunu söyleyeyim

Bunun adı degassing operation yani tv yi götürüp MIŞ GİBİ yapıp sonr ada 'bir şeyi yok sorun sizin evde, değişim onaylamıyoruz'' yazısını söyleyebilmek adına düzenlenen gaz alma operasyonu.

Servis böylece müşterinin ''ilgilenmediler'' bıbı bıdısı ile uğraşmayacak ve ayrıca firmadan da hizmet verdikleri safsatası ile ücret almış olacak. Ooooh win lose çok güzel. Servis kazansın vatandaş kaybetsin.


Yollamayın güzel kardeşim.

Yollayıp da servis vır vırı çekeceğinize tv evinizde kalsın, siz şikayetlerinizi ispatlayın belgeleyin, hakem heyetine (Fatura bedeli THH sınırları içerisinde) bir dilekçe verin gerekirse bilirkişi talep edin ancak öncelikle siz gerekirse tv deki sorunları kaydedip cd ye aktarıp (Veya flash belleğe) heyete götürün, bilirkişiye gerek kalmaksızın iş çözülsün.

Mesela bir olması gereken, bir de sizde olan durumu karşılaştıracak video sunun heyete. Anlasınlar sorununuzun ne olduğunu.

Sonra karar çıkınca servis ile muhatap dahi olmanıza gerek kalmadan direkt olarak satıcıya kararı tebliğ eder değişimi istersiniz.

Sonrasında servisi sadece PAŞA PAŞA sizin eve yeni tv getirip eski tv yi götürürken görürsünüz.

TV falan vermeyin kardeşim böyle adamlara.

neyin testini yapacakmış yahu Allah aşkına sorsana elinde ne teknolojik aygıt varmış da hangi üstün testleri uygulayacakmış tv ye?

Emin o ki o tv yi sözde test edecek adamların senin kadar panel teknolojileri bilgisi dahi yok

PHILIPS mi?
SERVİS mi?

Aman kardeşim evlerden ırak..
New York Servisi bile olsa olmaz kardeşim, Sonuç itibari ile panel performansı veya panel yazılım senkronizasyonu yönde sorun yaşayan bir tv yi atölye dedikleri dört duvar bir tahta masadan ibaret alana götürseler ne olacak ki?

Hangi bilimsel çalışmayı uygulayacaklar tv ye?
Ellerinde o tv yi test edecek ne teknoloji var ki atölyeye ürün götürecekler?
Ne zannediliyor anlamadım, mesela sene 1965 falan olsaydı teknoloji bu gün gibi olmadığı için analizör veya tv tets aygıtlarının boyutu büyüktü.

Ellerinde zaten yok da, velev ki gelişmiş bir test teknolojileri olduğunu düşünelim, bu aygıt laptop büyüklüğünden öte bir şey değil.

Onu eve getirip tv yi bağlayı test(!) edeceklerine tv yi götürmek ne alaka?

Ben size alakanın ne olduğunu söyleyeyim

Bunun adı degassing operation yani tv yi götürüp MIŞ GİBİ yapıp sonr ada 'bir şeyi yok sorun sizin evde, değişim onaylamıyoruz'' yazısını söyleyebilmek adına düzenlenen gaz alma operasyonu.

Servis böylece müşterinin ''ilgilenmediler'' bıbı bıdısı ile uğraşmayacak ve ayrıca firmadan da hizmet verdikleri safsatası ile ücret almış olacak. Ooooh win lose çok güzel. Servis kazansın vatandaş kaybetsin.


Yollamayın güzel kardeşim.

Yollayıp da servis vır vırı çekeceğinize tv evinizde kalsın, siz şikayetlerinizi ispatlayın belgeleyin, hakem heyetine (Fatura bedeli THH sınırları içerisinde) bir dilekçe verin gerekirse bilirkişi talep edin ancak öncelikle siz gerekirse tv deki sorunları kaydedip cd ye aktarıp (Veya flash belleğe) heyete götürün, bilirkişiye gerek kalmaksızın iş çözülsün.

Mesela bir olması gereken, bir de sizde olan durumu karşılaştıracak video sunun heyete. Anlasınlar sorununuzun ne olduğunu.

Sonra karar çıkınca servis ile muhatap dahi olmanıza gerek kalmadan direkt olarak satıcıya kararı tebliğ eder değişimi istersiniz.

Sonrasında servisi sadece PAŞA PAŞA sizin eve yeni tv getirip eski tv yi götürürken görürsünüz.

TV falan vermeyin kardeşim böyle adamlara.

neyin testini yapacakmış yahu Allah aşkına sorsana elinde ne teknolojik aygıt varmış da hangi üstün testleri uygulayacakmış tv ye?

Emin o ki o tv yi sözde test edecek adamların senin kadar panel teknolojileri bilgisi dahi yok

PHILIPS mi?
SERVİS mi?

Aman kardeşim evlerden ırak..
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Bahsettiğim durum kendi içindeki demo görüntüde dahi mevcut ama telefonda çekince belli olmuyor çıplak gözle izleyince çok net anlaşılıyor tabi. Sonuç olarak ben servis eve gelince ne söylemeliyim tutanak mı istemeliyim tüketici hakem heyetine başvurmak için yoksa direk kendimde gidip şikayette bulunabilir miyim?


Değerli kardeşim yetkili servisler ile üretici/ithalatçı pozisyonundakiler her zaman iyi polis kötü polis senaryosu üzerinden ilerler.

Sadece hangi rolü kimin üstleneceği değişir.

Üretici veya ithalatçı görünen yüzü ile size ''Kararı yetkili servisin raporu belirler'' diyor olsa da, Sizlerin görmediğiniz yüzü ile arka planda servise ''ağzını burnunu kırarım o raporu tutarsan'' Diyor.

Yani yetkili servis firma onayı olmadan size rapor vermez açık ve net. O nedenle servisten beklentiniz olmasın.

Sizin yapmanız gereken elbette ki servisin üründe EVİNİZDE kontrol sağlayıp NE GÖRDÜYSE ONU raporuna yazmasını sağlamaktır.

Sonrasında bırakın onlar değişim olur olmaz vs kendi kendilerine konuşsunlar önemli değil.

Yeter ki siz insan gözü ile görülebilen durumu, yetkili servisin rapora yazmasını sağlayın.

Muhtemelen bunu yazmaya yanaşmayacak kırk dereden su getireceklerdir o nedenle siz ön hazırlıklarınızı yapın lütfen.

Öyle veya böyle bunu yazmıyorlarsa dahi bir ARIZA KAYDI İLE evinize geldiklerini belirten belge alın.

Sonrası THH de çözülür.

Öncelikli ve önemli tavsiyemi yineliyor, Yaklaşım tarzından dahi amacı sorun çözmek olmadığı anlaşılan bu tarz servislere lütfen ÜRÜN TESLİM ETMEYİN diyorum. :ok
 
Ensrprlk Çevrimdışı

Ensrprlk

Yeni Üye
7 Nis 2021
23
33
Değerli kardeşim yetkili servisler ile üretici/ithalatçı pozisyonundakiler her zaman iyi polis kötü polis senaryosu üzerinden ilerler.

Sadece hangi rolü kimin üstleneceği değişir.

Üretici veya ithalatçı görünen yüzü ile size ''Kararı yetkili servisin raporu belirler'' diyor olsa da, Sizlerin görmediğiniz yüzü ile arka planda servise ''ağzını burnunu kırarım o raporu tutarsan'' Diyor.

Yani yetkili servis firma onayı olmadan size rapor vermez açık ve net. O nedenle servisten beklentiniz olmasın.

Sizin yapmanız gereken elbette ki servisin üründe EVİNİZDE kontrol sağlayıp NE GÖRDÜYSE ONU raporuna yazmasını sağlamaktır.

Sonrasında bırakın onlar değişim olur olmaz vs kendi kendilerine konuşsunlar önemli değil.

Yeter ki siz insan gözü ile görülebilen durumu, yetkili servisin rapora yazmasını sağlayın.

Muhtemelen bunu yazmaya yanaşmayacak kırk dereden su getireceklerdir o nedenle siz ön hazırlıklarınızı yapın lütfen.

Öyle veya böyle bunu yazmıyorlarsa dahi bir ARIZA KAYDI İLE evinize geldiklerini belirten belge alın.

Sonrası THH de çözülür.

Öncelikli ve önemli tavsiyemi yineliyor, Yaklaşım tarzından dahi amacı sorun çözmek olmadığı anlaşılan bu tarz servislere lütfen ÜRÜN TESLİM ETMEYİN diyorum. :ok
Tamamdır ustam pazartesi gelecekler son durumdan bahsedeceğim ilerleme oldukça. Bu durumla karşılaşan ya da karşılaşacak olanlara yol gösterecek bir durum olur inşallah.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tamamdır ustam pazartesi gelecekler son durumdan bahsedeceğim ilerleme oldukça. Bu durumla karşılaşan ya da karşılaşacak olanlara yol gösterecek bir durum olur inşallah.
İlginiz alakanız için size ve tüm arkadaşlara çok teşekkür ediyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri