Selamlar arkadaşlar;
Öncelikle söylemleri biraz yumuşatmanızı rica ediyorum
Sonra da şunu belirtmek isterim ki HERKES HAKLI (Ufak itirazım olan 1-2 nokta var elbette)
Konuya ilk giriş noktam videoların saçma sapan olarak yorumlanması. Kısmen Ben de videolardaki bazı tepkileri gerçekten saçma sapan buldum lakin konunun özünde bunlar yaşanan gerçek olaylar. Bu anlamda sizin beyanınızdaki gibi ''Saçma sapan videolar'' ifadesi de
L
lolman arkadaşımızı töhmet altında bırakıyor, neticede kendisi de bir arayış içerisinde, bu doğrultuda kendi düşüncelerini dile getirmiş, Evet belki biraz konunun model bazında dışına çıkılmış gibi olsa da genel anlamda PHILIPS markası altında olunca çok da kabul edilemez bir mesaj değil gibi duruyor.
Videolar hakkında ise bir kaç kelam etmek isterim müsaadenizle.
Öncelikle ilk mesajda servislere ve mühendislere bela okuyan o arkadaşı asıl ben Allah'a havale ediyorum. Tamam para vermişsin, malın bozulmuş, canın yanmış bunu anlarım da, ''İcat ederenin Allah belasını versin, Servisin Allah belasını versin'' nedir yahu?
Küfrü o kadar seven, olayları o kadar abartmayı seven ve meydanı boş bulunca öyle sallayan bir milletiz ki, Vatandaş da meydanı boş bulmuş açmış ytb için kamerayı ve basmış kalayı. Bir de karşı tarafı dinlemek lazım acaba gerçekten bu söylemler doğru mu diye.
Bilenler bilir DH de yönetici olduğum dönemlerde orada bir çok trol gelip ''VESTEL in Allah belasını versin bana bunu yaptı'' diye veryansın ederdi, ''ver bakayım sen şu seri numarsını'' diyerek diretip bir şekilde baskı kurup seriyi aldıktan sonra hizmet aldığı servisin yetkili servis olmadığını öğrendiğimiz arkadaşlar dahi tespit etmiştik.
Ben firmaların yerinde olsam bu tarz mecralara birer yetkili yerleştirip buralarda sallanan bu küfürlerin edildiği olayların gerçekten doğruluğu varmıdır diye kontrol altında tutulmasını sağlardım. Bu tarz olayların çoğalması üzerine DH de benim olduğum dönemlerde bu tarz YALAN beyanların hep önüne geçmiştik. Tabi aynı zamanda hiç aklına gelmeyen ve servis tarafından kazıklanan bazı üyelerin de haklarını savunup VESTEL üst yönetime kadar konuyu aktarıp fazla para tahsil edilen bir üyemizin kapısına kadar servisi gönderip fazla alınan kısmını iade dahi ettirmiştim zira benim amacım marka savunmak değil HAK savunmaktı, halen dde aynı çizgimdeyim.
Bu videoların genelinde ise hep tek taraflı ve ağır ithamlar içeren söylemler var.
Adam daha ''Rezilliği'' yazılması gerektiğini bilmez oraya kalkar ''Rezilliyi'' yazar ama iş küfür hakarete gelince mangalda kül bırakmaz maşallah.
Diğer videolarda da yaklaşımların ilk videoya nispeten daha tutarlı ancak yine de kısmi abartı içerdiğini düşünüyorum.
Şimdi PHILIPS özelinden çıkartalım konuyu ve GENEL'e yayalım.
Aynı siteye girip SAMSUNG yazalım bakalım neler çıkıyor karşımıza
LG yazalım
VESTEL yazalım
ARÇELİK yazalım
Amanınnnnnn okumak istemez insanlar bunları.
SONY yazalım ki TV dendimi eskiden insanın aklına gelen en kaliteli markaydı SONY (Bir zamanlar)
Arkadaşlar forum ortamlarında uzun yılardır ve kısa süredir de Youtube üzerinden insanları bilinçlendirmeye çalıştığım konu aslında bu.
Panel teknolojisi kusurludur.
TV teknolojisi eskiden olduğu gibi uzun ömürlü değildir
Yazılım dünyası kusursuz değildir
Belki hatırlayanlarınız vardır ben bir çok yazımda hepinize, hepinizin ortalama 5 yıl sonra tv lerinizi çöpe atacağınızı yazıyorum. TV niz sağlam dahi olsa atacaksınız zira gerek teknolojisi desteklemeyecek, gerekse paneli arıza yapacak, Arıza yapmasa dahi led chipler artık lümen değerlerini yitirecek ve ilk günkü %100 performansından geriye %40 performansı kalmış olacak ancak sürekli aynı tv ye baktığınız için sizler bunları ilk başlarda uzun süre anlamayacaksınız vs vs.
İşte bu nedenle ben sizlere TV teknolojisine gereksiz yüksek bütçeler ayırmamanız gerektiğini vurgularım her seferinde zira ne alırsanız alın, ama ne alırsanız alın mutlaka ortalama 5 yıl sonra çöpe atacaksınız.
Bakınız videolardan birisinde android sürümün 2 yıl sonra bazı programları indirmeyi desteklemediğini belirtmiş arkadaşımız.
Peki ben yıllardır şu forumlarda ne yazıyorum? Ben de zaten yıllardır size ne alırsanız alın bir zaman sonra teknolojisi değiştiği için bu ürünleri zaten atacaksınız demiyormuyum?
Peki bu şimdi üreticinin suçu mu?
Kimse yanlış anlamasın bana göre bu PHILIPS in suçu değil, tv üreticileri ''Beyler bundan 5 yıl sonra androidci hırtolar sistemi şuna çevirir o yüzden biz şimdiden tv nin alt yapısını şöyle yapalım'' demezler.
Derlerse de size o tv leri o fiyatlara satmazlar arkadaşlar kusura bakmayın lakin bazen bazı konuları fazla küçümsediğinizi de düşünüyorum.
''3.000TL para vereyim TV alayım, TV olarak alayım ama bilgisayar olarak kullanayım, Bilgisayar olarak kullanayım ama internette her istediğimi de yapayım, İnternette her istediğimi yaparken aynı zamanda 3 yıl sonra gelecek olan yeni yazılım teknolojisini de şimdiden bu tv bilsin beni 3 yıl sonra uğraştırmasın, hiç bozulmasın, servis kapıda hazır beklesin, karnım doysun, pastam dursun''
Hepinizden özür dileyerek yazıyroum ki öyle bir dünya yok.
Bu forumda amacımız ürün satmak veya mal pazarlamak olmadığı için bizler her teknik detayı gönül rahatlığı ile yazabiliyoruz. Andorid, Linux , İos , VA panel ISP panel, Bütün markalar, yani hepsi hakkında hem olumlu hem olumsuz her şeyi yazabiliyoruz ve bu yazdıklarımızın hiç birisinde kusursuz bir önerimiz olmadığını görürsünüz.
Neyi önersek mutlaka yanında ''Ancak bu sefer de şurada feragat etmeniz gerekir'' gibi bir ifade de bulunduğumuzu da mutlaka takip edenlerimiz bilirler.
Bu anlamda arkadaşlar videoların içeriklerinde ürünlerin arıza yapmış olduğu gerçeğini görmezden gelemeyeceğimiz için bunları saçmalık olarak kabul edemeyiz.
Lakin ürünlerin arıza yapabilriliğini kabul etmekle birlikte paylaşılan videolardaki içerikleirn ve ifade biçimlerinin saçma ötesi olduğunu da görmezden gelemeyiz
Her marka bozulur, Bu nedenle EN önemli olanı servis yaygınlığı, hizmet kalitesi, garanti süresi ve ürüne ayırılan bütçedir.