Philips 55Pus7303 inceleme

L Çevrimdışı

lolman

Aktif Üye
26 May 2018
531
40
2 Yıl önce tv almak için araştırma yaparken 2 ay süre kadar araştırma yapmıştım.şimdi ikinci v mi almak için araştırıyorum. Philips tv alıp da hiç memlun olanı görmemiştim daha önce . hep sorunlu tvlerdi bu philipsler video oynatma ses çıkmama vs şeyleri vardı hep. bu seriyi araştırırken bir alışveriş sitesinde bir kişi 49 inç olanını almış ve yorumda bulunmuş videolarda sürekli takılma yapıyor vs şeyler yazmış sakın almayın gibi. acaba burada bu kullanan kaç kişi var memlun olan . 300 lira geri iadesi ile fiyat makul seviyeye geliyor bende düşünmaye başladım
 
E Çevrimdışı

em1r. 

Aktif Üye
25 May 2018
184
49
L lolman,
Yukarda Kagıt üzerinde değil.gerçek kullanıcı deneyimini tarafsız olarak paylaşmış arkadaşımız.ha benim yorumum dersen.harekete geç yoksa geri ödeme kampanyasını kaçırıcaksın.
 
C Çevrimdışı

ceritli

Yeni Üye
10 Haz 2018
77
50
iyi günler ben bizzat harici HDD ile denedim. 4k filmlerde takılıyor. 1080p filmlerde sıkıntı yok.
 
L Çevrimdışı

lolman

Aktif Üye
26 May 2018
531
40
valla benim de kafam karıştı kampanya ve indirimi kaçırmak istemiyorum fakat. şu video altındaki yorumlara bir bakın. Alan herkesin tv si 6-7 ay sonra sorun çıkarmış panelde. artık olarak şikayetvara baktım sanırım sonuç hiç tatmin edici değil




 
Son düzenleme:
Let's _be_ honest Çevrimdışı

Let's _be_ honest

Süper Üye
30 Mar 2018
666
Hocam bu sorunlar tüm markalarda vardır inan. Şuan Arçelik ve Vestel harici işini nispeten düzgün yapan yok okuduğum kadarıyla.

Siz gidin bir mağazada kendiniz görün beğenin, diğer marka modellere de bakın.Can abinin deyimiyle, bunları kafaya takmayın şimdi :haha Orana bakmak lazım yani satış sorun değerlerini bilmemiz lazım ki, bu da mümkün değil.

Allah teknoloji şansı versin. Tarihlere dikkat et 2014-2015-2017 falan. Yani zaman zaman bunlar olur/oluyor. Tüm markalarda.

L lolman
 
Son düzenleme:
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
244
54
yok arkadaş bu tv den de vazgeçtim :sirit
yotube da baktım da yorumlara gerçek mi şaka mı anlamadım 1 tane memnun olan kişi yok. lakin bu durumun böyle olduğunu önceden çok kişilerden duyup okumuştum. Verdiğim linkler video içeriği değil de aşağıda yazılan yorum odaklı olarak yazıyorum





https://www.youtube.com/watch?v=VDeHf0lznGs
https://www.youtube.com/watch?v=VgjeSaBmk0g

Sayın Lolman, 7303 modelini almış bir kullanıcı olarak, forumdan gelen istekler üzerine bu konuyu açmıştım, şahsınızın bu konu altındaki mesajları daha çok art niyet gibi görünüyor, örneğin; youtube dan link paylaştığınız modellerin hiç biri bu konuyla alakalı değil!
Konu altında "bir tane memnun olan kişi yok" diye yazmanızda ayrı bir vaka!
Umarım yanılıyorumdur.
 
E Çevrimdışı

em1r. 

Aktif Üye
25 May 2018
184
49
orda biraz durun.kendi deneyiminiz varmı arkadaşım.saçma sapan videoları koyup kafa karıştırmayin.konuyu açan arkadaşa ayıp ediyorsunuz burdaki inceleme konusu artısı eksisi varsa paylaşılır.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
orda biraz durun.kendi deneyiminiz varmı arkadaşım.saçma sapan videoları koyup kafa karıştırmayin.konuyu açan arkadaşa ayıp ediyorsunuz burdaki inceleme konusu artısı eksisi varsa paylaşılır.


Selamlar arkadaşlar;

Öncelikle söylemleri biraz yumuşatmanızı rica ediyorum :ok

Sonra da şunu belirtmek isterim ki HERKES HAKLI (Ufak itirazım olan 1-2 nokta var elbette)

Konuya ilk giriş noktam videoların saçma sapan olarak yorumlanması. Kısmen Ben de videolardaki bazı tepkileri gerçekten saçma sapan buldum lakin konunun özünde bunlar yaşanan gerçek olaylar. Bu anlamda sizin beyanınızdaki gibi ''Saçma sapan videolar'' ifadesi de L lolman arkadaşımızı töhmet altında bırakıyor, neticede kendisi de bir arayış içerisinde, bu doğrultuda kendi düşüncelerini dile getirmiş, Evet belki biraz konunun model bazında dışına çıkılmış gibi olsa da genel anlamda PHILIPS markası altında olunca çok da kabul edilemez bir mesaj değil gibi duruyor.

Videolar hakkında ise bir kaç kelam etmek isterim müsaadenizle.

Öncelikle ilk mesajda servislere ve mühendislere bela okuyan o arkadaşı asıl ben Allah'a havale ediyorum. Tamam para vermişsin, malın bozulmuş, canın yanmış bunu anlarım da, ''İcat ederenin Allah belasını versin, Servisin Allah belasını versin'' nedir yahu?

Küfrü o kadar seven, olayları o kadar abartmayı seven ve meydanı boş bulunca öyle sallayan bir milletiz ki, Vatandaş da meydanı boş bulmuş açmış ytb için kamerayı ve basmış kalayı. Bir de karşı tarafı dinlemek lazım acaba gerçekten bu söylemler doğru mu diye.

Bilenler bilir DH de yönetici olduğum dönemlerde orada bir çok trol gelip ''VESTEL in Allah belasını versin bana bunu yaptı'' diye veryansın ederdi, ''ver bakayım sen şu seri numarsını'' diyerek diretip bir şekilde baskı kurup seriyi aldıktan sonra hizmet aldığı servisin yetkili servis olmadığını öğrendiğimiz arkadaşlar dahi tespit etmiştik.

Ben firmaların yerinde olsam bu tarz mecralara birer yetkili yerleştirip buralarda sallanan bu küfürlerin edildiği olayların gerçekten doğruluğu varmıdır diye kontrol altında tutulmasını sağlardım. Bu tarz olayların çoğalması üzerine DH de benim olduğum dönemlerde bu tarz YALAN beyanların hep önüne geçmiştik. Tabi aynı zamanda hiç aklına gelmeyen ve servis tarafından kazıklanan bazı üyelerin de haklarını savunup VESTEL üst yönetime kadar konuyu aktarıp fazla para tahsil edilen bir üyemizin kapısına kadar servisi gönderip fazla alınan kısmını iade dahi ettirmiştim zira benim amacım marka savunmak değil HAK savunmaktı, halen dde aynı çizgimdeyim.

Bu videoların genelinde ise hep tek taraflı ve ağır ithamlar içeren söylemler var.

Adam daha ''Rezilliği'' yazılması gerektiğini bilmez oraya kalkar ''Rezilliyi'' yazar ama iş küfür hakarete gelince mangalda kül bırakmaz maşallah.

Diğer videolarda da yaklaşımların ilk videoya nispeten daha tutarlı ancak yine de kısmi abartı içerdiğini düşünüyorum.

Şimdi PHILIPS özelinden çıkartalım konuyu ve GENEL'e yayalım.

Aynı siteye girip SAMSUNG yazalım bakalım neler çıkıyor karşımıza

LG yazalım

VESTEL yazalım

ARÇELİK yazalım

Amanınnnnnn okumak istemez insanlar bunları.

SONY yazalım ki TV dendimi eskiden insanın aklına gelen en kaliteli markaydı SONY (Bir zamanlar)

Arkadaşlar forum ortamlarında uzun yılardır ve kısa süredir de Youtube üzerinden insanları bilinçlendirmeye çalıştığım konu aslında bu.

Panel teknolojisi kusurludur.

TV teknolojisi eskiden olduğu gibi uzun ömürlü değildir

Yazılım dünyası kusursuz değildir

Belki hatırlayanlarınız vardır ben bir çok yazımda hepinize, hepinizin ortalama 5 yıl sonra tv lerinizi çöpe atacağınızı yazıyorum. TV niz sağlam dahi olsa atacaksınız zira gerek teknolojisi desteklemeyecek, gerekse paneli arıza yapacak, Arıza yapmasa dahi led chipler artık lümen değerlerini yitirecek ve ilk günkü %100 performansından geriye %40 performansı kalmış olacak ancak sürekli aynı tv ye baktığınız için sizler bunları ilk başlarda uzun süre anlamayacaksınız vs vs.

İşte bu nedenle ben sizlere TV teknolojisine gereksiz yüksek bütçeler ayırmamanız gerektiğini vurgularım her seferinde zira ne alırsanız alın, ama ne alırsanız alın mutlaka ortalama 5 yıl sonra çöpe atacaksınız.

Bakınız videolardan birisinde android sürümün 2 yıl sonra bazı programları indirmeyi desteklemediğini belirtmiş arkadaşımız.

Peki ben yıllardır şu forumlarda ne yazıyorum? Ben de zaten yıllardır size ne alırsanız alın bir zaman sonra teknolojisi değiştiği için bu ürünleri zaten atacaksınız demiyormuyum?

Peki bu şimdi üreticinin suçu mu?

Kimse yanlış anlamasın bana göre bu PHILIPS in suçu değil, tv üreticileri ''Beyler bundan 5 yıl sonra androidci hırtolar sistemi şuna çevirir o yüzden biz şimdiden tv nin alt yapısını şöyle yapalım'' demezler.

Derlerse de size o tv leri o fiyatlara satmazlar arkadaşlar kusura bakmayın lakin bazen bazı konuları fazla küçümsediğinizi de düşünüyorum.

''3.000TL para vereyim TV alayım, TV olarak alayım ama bilgisayar olarak kullanayım, Bilgisayar olarak kullanayım ama internette her istediğimi de yapayım, İnternette her istediğimi yaparken aynı zamanda 3 yıl sonra gelecek olan yeni yazılım teknolojisini de şimdiden bu tv bilsin beni 3 yıl sonra uğraştırmasın, hiç bozulmasın, servis kapıda hazır beklesin, karnım doysun, pastam dursun''

Hepinizden özür dileyerek yazıyroum ki öyle bir dünya yok.

Bu forumda amacımız ürün satmak veya mal pazarlamak olmadığı için bizler her teknik detayı gönül rahatlığı ile yazabiliyoruz. Andorid, Linux , İos , VA panel ISP panel, Bütün markalar, yani hepsi hakkında hem olumlu hem olumsuz her şeyi yazabiliyoruz ve bu yazdıklarımızın hiç birisinde kusursuz bir önerimiz olmadığını görürsünüz.

Neyi önersek mutlaka yanında ''Ancak bu sefer de şurada feragat etmeniz gerekir'' gibi bir ifade de bulunduğumuzu da mutlaka takip edenlerimiz bilirler.

Bu anlamda arkadaşlar videoların içeriklerinde ürünlerin arıza yapmış olduğu gerçeğini görmezden gelemeyeceğimiz için bunları saçmalık olarak kabul edemeyiz.

Lakin ürünlerin arıza yapabilriliğini kabul etmekle birlikte paylaşılan videolardaki içerikleirn ve ifade biçimlerinin saçma ötesi olduğunu da görmezden gelemeyiz :ok

Her marka bozulur, Bu nedenle EN önemli olanı servis yaygınlığı, hizmet kalitesi, garanti süresi ve ürüne ayırılan bütçedir.
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
244
54
Selamlar arkadaşlar;

Öncelikle söylemleri biraz yumuşatmanızı rica ediyorum :ok

Sonra da şunu belirtmek isterim ki HERKES HAKLI (Ufak itirazım olan 1-2 nokta var elbette)

Konuya ilk giriş noktam videoların saçma sapan olarak yorumlanması. Kısmen Ben de videolardaki bazı tepkileri gerçekten saçma sapan buldum lakin konunun özünde bunlar yaşanan gerçek olaylar. Bu anlamda sizin beyanınızdaki gibi ''Saçma sapan videolar'' ifadesi de L lolman arkadaşımızı töhmet altında bırakıyor, neticede kendisi de bir arayış içerisinde, bu doğrultuda kendi düşüncelerini dile getirmiş, Evet belki biraz konunun model bazında dışına çıkılmış gibi olsa da genel anlamda PHILIPS markası altında olunca çok da kabul edilemez bir mesaj değil gibi duruyor.

Videolar hakkında ise bir kaç kelam etmek isterim müsaadenizle.

Öncelikle ilk mesajda servislere ve mühendislere bela okuyan o arkadaşı asıl ben Allah'a havale ediyorum. Tamam para vermişsin, malın bozulmuş, canın yanmış bunu anlarım da, ''İcat ederenin Allah belasını versin, Servisin Allah belasını versin'' nedir yahu?

Küfrü o kadar seven, olayları o kadar abartmayı seven ve meydanı boş bulunca öyle sallayan bir milletiz ki, Vatandaş da meydanı boş bulmuş açmış ytb için kamerayı ve basmış kalayı. Bir de karşı tarafı dinlemek lazım acaba gerçekten bu söylemler doğru mu diye.

Bilenler bilir DH de yönetici olduğum dönemlerde orada bir çok trol gelip ''VESTEL in Allah belasını versin bana bunu yaptı'' diye veryansın ederdi, ''ver bakayım sen şu seri numarsını'' diyerek diretip bir şekilde baskı kurup seriyi aldıktan sonra hizmet aldığı servisin yetkili servis olmadığını öğrendiğimiz arkadaşlar dahi tespit etmiştik.

Ben firmaların yerinde olsam bu tarz mecralara birer yetkili yerleştirip buralarda sallanan bu küfürlerin edildiği olayların gerçekten doğruluğu varmıdır diye kontrol altında tutulmasını sağlardım. Bu tarz olayların çoğalması üzerine DH de benim olduğum dönemlerde bu tarz YALAN beyanların hep önüne geçmiştik. Tabi aynı zamanda hiç aklına gelmeyen ve servis tarafından kazıklanan bazı üyelerin de haklarını savunup VESTEL üst yönetime kadar konuyu aktarıp fazla para tahsil edilen bir üyemizin kapısına kadar servisi gönderip fazla alınan kısmını iade dahi ettirmiştim zira benim amacım marka savunmak değil HAK savunmaktı, halen dde aynı çizgimdeyim.

Bu videoların genelinde ise hep tek taraflı ve ağır ithamlar içeren söylemler var.

Adam daha ''Rezilliği'' yazılması gerektiğini bilmez oraya kalkar ''Rezilliyi'' yazar ama iş küfür hakarete gelince mangalda kül bırakmaz maşallah.

Diğer videolarda da yaklaşımların ilk videoya nispeten daha tutarlı ancak yine de kısmi abartı içerdiğini düşünüyorum.

Şimdi PHILIPS özelinden çıkartalım konuyu ve GENEL'e yayalım.

Aynı siteye girip SAMSUNG yazalım bakalım neler çıkıyor karşımıza

LG yazalım

VESTEL yazalım

ARÇELİK yazalım

Amanınnnnnn okumak istemez insanlar bunları.

SONY yazalım ki TV dendimi eskiden insanın aklına gelen en kaliteli markaydı SONY (Bir zamanlar)

Arkadaşlar forum ortamlarında uzun yılardır ve kısa süredir de Youtube üzerinden insanları bilinçlendirmeye çalıştığım konu aslında bu.

Panel teknolojisi kusurludur.

TV teknolojisi eskiden olduğu gibi uzun ömürlü değildir

Yazılım dünyası kusursuz değildir

Belki hatırlayanlarınız vardır ben bir çok yazımda hepinize, hepinizin ortalama 5 yıl sonra tv lerinizi çöpe atacağınızı yazıyorum. TV niz sağlam dahi olsa atacaksınız zira gerek teknolojisi desteklemeyecek, gerekse paneli arıza yapacak, Arıza yapmasa dahi led chipler artık lümen değerlerini yitirecek ve ilk günkü %100 performansından geriye %40 performansı kalmış olacak ancak sürekli aynı tv ye baktığınız için sizler bunları ilk başlarda uzun süre anlamayacaksınız vs vs.

İşte bu nedenle ben sizlere TV teknolojisine gereksiz yüksek bütçeler ayırmamanız gerektiğini vurgularım her seferinde zira ne alırsanız alın, ama ne alırsanız alın mutlaka ortalama 5 yıl sonra çöpe atacaksınız.

Bakınız videolardan birisinde android sürümün 2 yıl sonra bazı programları indirmeyi desteklemediğini belirtmiş arkadaşımız.

Peki ben yıllardır şu forumlarda ne yazıyorum? Ben de zaten yıllardır size ne alırsanız alın bir zaman sonra teknolojisi değiştiği için bu ürünleri zaten atacaksınız demiyormuyum?

Peki bu şimdi üreticinin suçu mu?

Kimse yanlış anlamasın bana göre bu PHILIPS in suçu değil, tv üreticileri ''Beyler bundan 5 yıl sonra androidci hırtolar sistemi şuna çevirir o yüzden biz şimdiden tv nin alt yapısını şöyle yapalım'' demezler.

Derlerse de size o tv leri o fiyatlara satmazlar arkadaşlar kusura bakmayın lakin bazen bazı konuları fazla küçümsediğinizi de düşünüyorum.

''3.000TL para vereyim TV alayım, TV olarak alayım ama bilgisayar olarak kullanayım, Bilgisayar olarak kullanayım ama internette her istediğimi de yapayım, İnternette her istediğimi yaparken aynı zamanda 3 yıl sonra gelecek olan yeni yazılım teknolojisini de şimdiden bu tv bilsin beni 3 yıl sonra uğraştırmasın, hiç bozulmasın, servis kapıda hazır beklesin, karnım doysun, pastam dursun''

Hepinizden özür dileyerek yazıyroum ki öyle bir dünya yok.

Bu forumda amacımız ürün satmak veya mal pazarlamak olmadığı için bizler her teknik detayı gönül rahatlığı ile yazabiliyoruz. Andorid, Linux , İos , VA panel ISP panel, Bütün markalar, yani hepsi hakkında hem olumlu hem olumsuz her şeyi yazabiliyoruz ve bu yazdıklarımızın hiç birisinde kusursuz bir önerimiz olmadığını görürsünüz.

Neyi önersek mutlaka yanında ''Ancak bu sefer de şurada feragat etmeniz gerekir'' gibi bir ifade de bulunduğumuzu da mutlaka takip edenlerimiz bilirler.

Bu anlamda arkadaşlar videoların içeriklerinde ürünlerin arıza yapmış olduğu gerçeğini görmezden gelemeyeceğimiz için bunları saçmalık olarak kabul edemeyiz.

Lakin ürünlerin arıza yapabilriliğini kabul etmekle birlikte paylaşılan videolardaki içerikleirn ve ifade biçimlerinin saçma ötesi olduğunu da görmezden gelemeyiz :ok

Her marka bozulur, Bu nedenle EN önemli olanı servis yaygınlığı, hizmet kalitesi, garanti süresi ve ürüne ayırılan bütçedir.
Adem Bey, benim tepkim; konu başlığı olan modelle ilgili "inceledim- karşılaştırdım ancak şu şu sebeplerden dolayı beğenmedim" dense bu paylaşımdır, saygı duyulmalıdır.
Forumda bir çok Tv incelemesi mevcut, değişik marka ve modeller o modellerin artı eksilerini tartışmak yerine her incelemenin altına bu marka yaramaz deyip bir kaç link eklersek kime ne katkısı olur?
 
L Çevrimdışı

lolman

Aktif Üye
26 May 2018
531
40
Adem Bey, benim tepkim; konu başlığı olan modelle ilgili "inceledim- karşılaştırdım ancak şu şu sebeplerden dolayı beğenmedim" dense bu paylaşımdır, saygı duyulmalıdır.
Forumda bir çok Tv incelemesi mevcut, değişik marka ve modeller o modellerin artı eksilerini tartışmak yerine her incelemenin altına bu marka yaramaz deyip bir kaç link eklersek kime ne katkısı olur?

mesajımı dikkatli okumamışsınız sanırım. youtube linklerini yazarken yorumları okuyun yazmışım videolarda açılan başlıkları değil. üstelik verdiğim bir kaç linkte sizin dediğiniz 7303 modelden daha üst modelde sorunlar var kaldı ki düşük modelde sorun olma olasılığı daha fazla . burada model üzerine herhangi bir yorumda bulunulmuyor zaten philips genel olarak ürünlerinde sıkıntılı olduğu vurgusu yapılıyor.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,485
Inceleme Konusunda Markanın Dıger Urunlerıne Olumsuz Anlamda Atıfta Bulunmak Dogru Degıl Kanaatımce

TV Sorunları Bolumunde Ayrı Bır Baslık Olusturup Bu Tarz Sıkıntılı Durumları Ordan Paylasıması
Daha Dogru Olur :ok
 
E Çevrimdışı

em1r. 

Aktif Üye
25 May 2018
184
49
Inceleme Konusunda Markanın Dıger Urunlerıne Olumsuz Anlamda Atıfta Bulunmak Dogru Degıl Kanaatımce

TV Sorunları Bolumunde Ayrı Bır Baslık Olusturup Bu Tarz Sıkıntılı Durumları Ordan Paylasıması
Daha Dogru Olur :ok

Sayın sota
1.öncelikle inceleme konusu altındaki bu tartişma mesajlarının silinmesini talep ediyorum .konuyu açan arkadaşın foruma katkı ve şevkini kırmayalım.onun tarafsız incelemesi sonucu ben bu tv yi aldım ve memnunum.

2.aynı forumu paylaşan arkadaşın fikri ve incelemesini baz almayıp, mantık ve fikir hatalarını baz alması ve burda paylaşması forumdaşlık adına hoş olmadı.

3.ado hocaya saygılar gerekenleri söylemiş.malesef insanlara cilalı terimleri kakalayıp isin özü görüntü den alip oyuncaga ceviren ,tv kültürünün icine eden.tv alırken enerji tasarrafu kısmına bakmayıp 350 lik konstrastı dandik terimlerle şisiren ler kar ediyor.bizimde bilgimiz ve saygımız var.nokta
 
Geri
Üst Alt