Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Fg europe ile iletisime geçildi. Anlaşıldı. Extreme savage modeli için. Bugün gelip kurulumunda yapilabilecegi söylendi. Beklemedeyim
Bugün montaj olması şaşırttı.
Ekonomik koşullar sıkıntılı olmasaydı çok daha gür ses ile herkese Mayıs ayı boyunca ''Klima alacak olanlar alsın mutlaka'' derdim, diyemedim utandım..

Montaj sürecini hizmet koşullarını ve ürün ile ilgili düşüncelerinizi bekliyoruz.

CLEAN özelliğini test ettiğinizde şaşıracaksınız, satanların dahi bildiğini düşünmüyorum :kiskis

Şu an 3 üncü kere test ediyorum CLEAN özelliğini, ilginç bir sistem olmuş, kayıt altına alıyorum yayınlayacağım mutlaka :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Çok sevindim , istenmeyen bir durum yaşanmış ve çözülmüş. Forumda bir arkadaşımız daha sorun yaşamış oda çözülecektir mutlaka
Sonunda çözülmesi güzel olsa da sevgili Erinç Erinç , sevgili Ömer Çolak omercolak kardeşimizin ne kadar haklı çıktığını bir kere daha gördük.

Eğer FG yetkilileri bu işe bir önlem almazlar ise bu şikayetler artacaktır.
 
S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Fg yetkilileri ile de görüştüm bende. Basit bir denklem ile Sonucu müşteri iletişim merkezine çıktı. Kuruluma gelen Gürses teknik ekibine ayrı teşekkürlerimi iletiyorum. Klima montaji haricinde sağolsun bugün mobilyadaki ufak bir işimi hallettiler.
Bugün çok şükür hem beyaz esya hem tv (vestel) hem mobilyalarim(bellona) kuruldu.
Akabinde midea klima bu kadar hızlı kurulması beni çok şaşırttı. Mail order ile taksitli olarak satın alma işlemini gerçekleştirdim. Dış ünite ses yok nerdeyse. Soğutması wifi bağlantısı gayet başarılı. Tecrübelerimi ileriki günlerde paylaşmaya devam edeceğim. İç ünite seside çok az

IMG_20220530_201818.jpg
IMG_20220530_201806.jpg
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
Fg yetkilileri ile de görüştüm bende. Basit bir denklem ile Sonucu müşteri iletişim merkezine çıktı. Kuruluma gelen Gürses teknik ekibine ayrı teşekkürlerimi iletiyorum. Klima montaji haricinde sağolsun bugün mobilyadaki ufak bir işimi hallettiler.
Bugün çok şükür hem beyaz esya hem tv (vestel) hem mobilyalarim(bellona) kuruldu.
Akabinde midea klima bu kadar hızlı kurulması beni çok şaşırttı. Mail order ile taksitli olarak satın alma işlemini gerçekleştirdim. Dış ünite ses yok nerdeyse. Soğutması wifi bağlantısı gayet başarılı. Tecrübelerimi ileriki günlerde paylaşmaya devam edeceğim. İç ünite seside çok az

IMG_20220530_201818.jpg
IMG_20220530_201806.jpg
İstenmeyen durumlardan sonra sizin mesajınızı görmek iyi geldi, şuan mesaideyim daha güzel haberler ile görüşmek üzere saygılarımla
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Fg yetkilileri ile de görüştüm bende. Basit bir denklem ile Sonucu müşteri iletişim merkezine çıktı. Kuruluma gelen Gürses teknik ekibine ayrı teşekkürlerimi iletiyorum. Klima montaji haricinde sağolsun bugün mobilyadaki ufak bir işimi hallettiler.
Bugün çok şükür hem beyaz esya hem tv (vestel) hem mobilyalarim(bellona) kuruldu.
Akabinde midea klima bu kadar hızlı kurulması beni çok şaşırttı. Mail order ile taksitli olarak satın alma işlemini gerçekleştirdim. Dış ünite ses yok nerdeyse. Soğutması wifi bağlantısı gayet başarılı. Tecrübelerimi ileriki günlerde paylaşmaya devam edeceğim. İç ünite seside çok az

IMG_20220530_201818.jpg
IMG_20220530_201806.jpg
Biz de emekçi dostlarımıza gönülden teşekkür ediyoruz. Güzel günlerde kullanmanızı dileriz forum ailesi olarak :ok
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Son derece haklı bir sitem, bizzat kendim aradım şimdi MH numarasını, çalıyor görünüyor ancak açan yok.
Ekran grüntülerini aldım ve firma yetkililerine ilettim, şu an kontrol ediyorlar.
Şu kurumsallık konusunda zaten firma kurumsal olmak kısmında biraz farklı bakıyor olaylara, kurumsallaşıp bürokrasiye boğulmak yerine konuları halen sıcak temas ve birebir diyalog ile yürütmeyi tercih ediyorlar. Sizler için alışılmamış bir durum olabilir doğrudur ancak birebir iletişim kuranhiçbir müşterilerinin de üzüldüğünü görmedim bugüne kadar (En azından bir senedir)

FG nin tüketicinin ulaşılabilirliği konusuna çalışması lazım bana göre.

Zaten insanlar internette MIDEA yazdığında karşılarına çıkmıyor, bir de telefonuna ulaşamıyorsa insanlar neden güvensin ki?

Ömer Çolak omercolak bu konuda uyarmıştı daha evvel.

Önceden forumumuzda firmanın iletişim banneri vardı ama sanırım Sota Sota Ahmet kardeşimi küstürdüler ki artık eklemiyor.

Bu işler ''Al gülüm, ver gülüm'' neticede. Adam bir seneye yakın ücretsiz banner yayınladı forumda, kırk yılın başı 3 tane klima lazım oldu Ahmetin arkadaşına, yapa yapa 100tl indirim yapmışlar :kiskis

Kimse demedi ki ''Bedava ürün verin'' diye. Fakat insan bir ayrıcalığı olsun istiyor doğal olarak.

Yine de insanlık bizde kalsın firmanın iletişim formunu ekleyelim şuraya :ok

Sota Sota Başkana yanlış yapmışlar demek ileriyi göremiyorlar vizyonları düşük küçük düşünüyorlar.. :kiskis

Güzel bir atasözümüz var Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez diye vizyon önemli..

Tek klima değil 3 tane Sota Sota Başkanı geçtim son kullanıcı olsa bile güzel bir indirimi hak eder..

Firmanın yaklaşımı hiç hoş olmamış etik bulmadım ama iyi bir gelişme firmanın yaklaşımını öğreniyoruz..
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,348
Sota Sota Başkana yanlış yapmışlar demek ileriyi göremiyorlar vizyonları düşük küçük düşünüyorlar.. :kiskis

Güzel bir atasözümüz var Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez diye vizyon önemli..

Tek klima değil 3 tane Sota Sota Başkanı geçtim son kullanıcı olsa bile güzel bir indirimi hak eder..

Firmanın yaklaşımı hiç hoş olmamış etik bulmadım ama iyi bir gelişme firmanın yaklaşımını öğreniyoruz..
Şahsen beni tanıyanlar maddi sıkıntım olmadığını bilir bu sebeple kimseye eyvallahım yoktur.

Biz bedava birşey istemedik
3 makina alınacak gereken yapılsın dedim.
DEMEZ olaydım.
Ağız eğdiğime mi yanayım aha sana 100tl indirip yaptık der gibi
lolo çekilmesine mi.

Hani bir laf vardır kol kırılır yen içinde kalır.
Bende kalmaz kırar atarım...
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Şahsen beni tanıyanlar maddi sıkıntım olmadığını bilir bu sebeple kimseye eyvallahım yoktur.

Biz bedava birşey istemedik
3 makina alınacak gereken yapılsın dedim.
DEMEZ olaydım.
Ağız eğdiğime mi yanayım aha sana 100tl indirip yaptık der gibi
lolo çekilmesine mi.

Hani bir laf vardır kol kırılır yen içinde kalır.
Bende kalmaz kırar atarım...
Ben internetten 2 katlı ranza siparişi verdim üreticisi biraz pahalı satıyor diye x firmadan aldım.

Ranzanın yan demiri yamuldu satıcı yardımcı olmadı üreticiyi aradım böyleyken böyle ucuz diye başka yerden,

aldım fabrika müdürünü çağırdılar telefona dedim olan oldu ücretli temin etsek dedim keşke bizden alsaydınız dedi gülümsedi düşündü bizden olsun ücretsiz gönderelim ben şok nasıl dedim e-mail verdi buraya yaz konuyu anlat dedi.

Başladım yazmaya kendi kendime diyorum bunlar birşey göndermez dalga geçtiler galiba :kiskis

İki gün sonra zil çaldı Mng kargo bir parça ranza demiri beklerken iki ranzanın başlıkları hariç full takım göndermişler ikinci şok alışveriş yapmadığım onlardan ürün almadığım halde büyük kıyak yaptılar..

En güzel alışveriş deneyimim o oldu birşey almadığım halde müşteri memnuniyeti müşteri kazanmak için jest..

Tanımam etmem ilk defa aradığım firma kargosunu dahil ödemişler adamlara helal olsun firma dediğin böyle olur.

Sota Sota Başkan ben böyle güzel bir deneyim yaşadım evdekiler birşey göndermezler onlardan almadın.

Seninle dalga geçmişler eylenmişler dedi inanmadı oluyormuş böyle firmalarda varmış..

Müşteri memnuniyeti çok önemli yeri geldiğinde firmalar imkanları dahilinde jest yapmalı..

Öyle ufak bir anım anlatıyım dedim konuyla fazla ilgisi yok ama böyle firmaların çoğalması dileğiyle ?
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
Şahsen beni tanıyanlar maddi sıkıntım olmadığını bilir bu sebeple kimseye eyvallahım yoktur.

Biz bedava birşey istemedik
3 makina alınacak gereken yapılsın dedim.
DEMEZ olaydım.
Ağız eğdiğime mi yanayım aha sana 100tl indirip yaptık der gibi
lolo çekilmesine mi.

Hani bir laf vardır kol kırılır yen içinde kalır.
Bende kalmaz kırar atarım...
Abi ben sana sitemimi DM 'den yazdım, kusura bakma. Sana yapılan yakışık almamıştır evet buna katılırım, durum hiç hoş olmamıştır. Ancak şuna da eminim sana o an yardımcı olamayan müdür, geçen yaz bu forum üzerinden bize yazan bir çok tüketiciye yardımcı olmuş. Sorunsuz şekilde tüketicilere forum indirimi ve kaliteli şekilde montaj yapılmasını sağlamıştır. Ayrıca yine gecenin üçünde forum ve youtube'ta montaj ile ilgili sorun yaşamış veya yeni ürün almak istemiş doğru bayiye ulaşamamış kişilere yine bu arkadaşlar 7/24 yardımcı olmuşlardır. Başka firmalarda bu kadar özel hizmet alabilen varsa deneyimini lütfen paylaşsın isterim. Kısacası sana karşı evet ayıp olsada, hiç kimseye art niyetli, bilerek ve isteyerek bir durum yaşanmamıştır. Kısacası biraz adaletli olalım.

Ayrıca o sırada belki bende özel yaşadığım sıkıntı nedeniyle daha erken müdahale edemedim belki, bunun içinde özür dilerim. Ama olayın detayını duyar duymaz kaç defa seni aradım. Fakat benle telefonda görüşmedin.
 
K Çevrimdışı

KingOfShadow 

Aktif Üye
13 Kas 2021
106
22
Fg yetkilileri ile de görüştüm bende. Basit bir denklem ile Sonucu müşteri iletişim merkezine çıktı. Kuruluma gelen Gürses teknik ekibine ayrı teşekkürlerimi iletiyorum. Klima montaji haricinde sağolsun bugün mobilyadaki ufak bir işimi hallettiler.
Bugün çok şükür hem beyaz esya hem tv (vestel) hem mobilyalarim(bellona) kuruldu.
Akabinde midea klima bu kadar hızlı kurulması beni çok şaşırttı. Mail order ile taksitli olarak satın alma işlemini gerçekleştirdim. Dış ünite ses yok nerdeyse. Soğutması wifi bağlantısı gayet başarılı. Tecrübelerimi ileriki günlerde paylaşmaya devam edeceğim. İç ünite seside çok az

IMG_20220530_201818.jpg
IMG_20220530_201806.jpg
Merhaba bende sizinle birebir aynı sorunu yaşadım hala ulaşamadım Erinç Erinç bey sizi arayacaklar dedi ama arayanda olmadı lg dual serisinde karar kıldım da hala değişebilir fikrim klima kaç btu ve ne kadara aldığınızı özel değilse yazabilirmisiniz rica etsem

birde Sota Sota arkadaşa bir sorum olacak internet sitesi üzerinden temin ettim demişsiniz site lg nin kendi sitesimi yoksa hepsiburada gibi satıcılar mı şuanda en ucuz teknosada satılıyor lg dual cool klima oradan almayı düşünüyorum bir sıkıntı yaşarmıyım
 
Geri
Üst Alt