Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bu 4-5 günlük süre içerisinde fgeurope yetkilileri ile hiçbir şekilde irtibata geçilememiştir. Benim anladığım kadarıyla hâlen kurumsallaşamayan bir firma. Haftasonu da kapalılar sanırsam. Bir firma isterse en iyi ürün yapsın irtibat kuramadığım firma ile çalışırken 500 kere düşünürüm
Son derece haklı bir sitem, bizzat kendim aradım şimdi MH numarasını, çalıyor görünüyor ancak açan yok.
Ekran grüntülerini aldım ve firma yetkililerine ilettim, şu an kontrol ediyorlar.
Şu kurumsallık konusunda zaten firma kurumsal olmak kısmında biraz farklı bakıyor olaylara, kurumsallaşıp bürokrasiye boğulmak yerine konuları halen sıcak temas ve birebir diyalog ile yürütmeyi tercih ediyorlar. Sizler için alışılmamış bir durum olabilir doğrudur ancak birebir iletişim kuranhiçbir müşterilerinin de üzüldüğünü görmedim bugüne kadar (En azından bir senedir)

FG nin tüketicinin ulaşılabilirliği konusuna çalışması lazım bana göre.

Zaten insanlar internette MIDEA yazdığında karşılarına çıkmıyor, bir de telefonuna ulaşamıyorsa insanlar neden güvensin ki?

Ömer Çolak omercolak bu konuda uyarmıştı daha evvel.

Önceden forumumuzda firmanın iletişim banneri vardı ama sanırım Sota Sota Ahmet kardeşimi küstürdüler ki artık eklemiyor.

Bu işler ''Al gülüm, ver gülüm'' neticede. Adam bir seneye yakın ücretsiz banner yayınladı forumda, kırk yılın başı 3 tane klima lazım oldu Ahmetin arkadaşına, yapa yapa 100tl indirim yapmışlar :kiskis

Kimse demedi ki ''Bedava ürün verin'' diye. Fakat insan bir ayrıcalığı olsun istiyor doğal olarak.

Yine de insanlık bizde kalsın firmanın iletişim formunu ekleyelim şuraya :ok

 
Son düzenleme:
S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Son derece haklı bir sitem, bizzat kendim aradım şimdi MH numarasını, çalıyor görünüyor ancak açan yok.
Ekran grüntülerini aldım ve firma yetkililerine ilettim, şu an kontrol ediyorlar.
Şu kurumsallık konusunda zaten firma kurumsal olmak kısmında biraz farklı bakıyor olaylara, kurumsallaşıp bürokrasiye boğulmak yerine konuları halen sıcak temas ve birebir diyalog ile yürütmeyi tercih ediyorlar. Sizler için alışılmamış bir durum olabilir doğrudur ancak birebir iletişim kuranhiçbir müşterilerinin de üzüldüğünü görmedim bugüne kadar (En azından bir senedir)

FG nin tüketicinin ulaşılabilirliği konusuna çalışması lazım bana göre.

Zaten insanlar internette MIDEA yazdığında karşılarına çıkmıyor, bir de telefonuna ulaşamıyorsa insanlar neden güvensin ki?

Ömer Çolak omercolak bu konuda uyarmıştı daha evvel.

Önceden forumumuzda firmanın iletişim banneri vardı ama sanırım Sota Sota Ahmet kardeşimi küstürdüler ki artık eklemiyor.

Bu işler ''Al gülüm, ver gülüm'' neticede. Adam bir seneye yakın ücretsiz banner yayınladı forumda, kırk yılın başı 3 tane klima lazım oldu Ahmetin arkadaşına, yapa yapa 100tl indirim yapmışlar :kiskis

Kimse demedi ki ''Bedava ürün verin'' diye. Fakat insan bir ayrıcalığı olsun istiyor doğal olarak.

Yine de insanlık bizde kalsın firmanın iletişim formunu ekleyelim şuraya :ok

Aslında düşünce evet güzel fakat günümüz çağında ne yazık ki bu yapılmak isteniyorsa normalden çok daha fazla çaba sarfetmek gerekiyor. Ben kendimde ne yazık ki bu şekilde hareket ediyorum. Birebir diyalog, ara vasıtalar olmadan her zaman daha olumlu sonuç verir. Robotik sistemler ne yazık ki problemi ertelemekten başka bir işe yaramaz. Bu hususta birerbir diyalog için muhatap bulunamayınca, haliyle sitem kaçınılmaz oluyor? Umarım irtibat kurabilirim. Zira ilk evim ve gün boyunca hem salon hem diger odalar güneş alıyor. Bu sebeple klima benim için çok önemli ?
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,359
Son derece haklı bir sitem, bizzat kendim aradım şimdi MH numarasını, çalıyor görünüyor ancak açan yok.
Ekran grüntülerini aldım ve firma yetkililerine ilettim, şu an kontrol ediyorlar.
Şu kurumsallık konusunda zaten firma kurumsal olmak kısmında biraz farklı bakıyor olaylara, kurumsallaşıp bürokrasiye boğulmak yerine konuları halen sıcak temas ve birebir diyalog ile yürütmeyi tercih ediyorlar. Sizler için alışılmamış bir durum olabilir doğrudur ancak birebir iletişim kuranhiçbir müşterilerinin de üzüldüğünü görmedim bugüne kadar (En azından bir senedir)

FG nin tüketicinin ulaşılabilirliği konusuna çalışması lazım bana göre.

Zaten insanlar internette MIDEA yazdığında karşılarına çıkmıyor, bir de telefonuna ulaşamıyorsa insanlar neden güvensin ki?

Ömer Çolak omercolak bu konuda uyarmıştı daha evvel.

Önceden forumumuzda firmanın iletişim banneri vardı ama sanırım Sota Sota Ahmet kardeşimi küstürdüler ki artık eklemiyor.

Bu işler ''Al gülüm, ver gülüm'' neticede. Adam bir seneye yakın ücretsiz banner yayınladı forumda, kırk yılın başı 3 tane klima lazım oldu Ahmetin arkadaşına, yapa yapa 100tl indirim yapmışlar :kiskis

Kimse demedi ki ''Bedava ürün verin'' diye. Fakat insan bir ayrıcalığı olsun istiyor doğal olarak.

Yine de insanlık bizde kalsın firmanın iletişim formunu ekleyelim şuraya :ok

Hocam sende biliyorsun kendi namıma 1 kuruş istemedim istememde.
Yakın arkadaşlarım için klima teklifi istedim.
Gerek ilgi alaka gerekse verilen teklif beni mutlu etmedi.

Bunu açıkça belirtiyorum ki kimseden gizlimiz saklımız yok.

klimaları herzaman ki gibi LG markasından temin edip taktık.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,359
Bu 4-5 günlük süre içerisinde fgeurope yetkilileri ile hiçbir şekilde irtibata geçilememiştir. Benim anladığım kadarıyla hâlen kurumsallaşamayan bir firma. Haftasonu da kapalılar sanırsam. Bir firma isterse en iyi ürün yapsın irtibat kuramadığım firma ile çalışırken 500 kere düşünürüm
Bundan önceki Midea distribütörü
Modern Klima idi.

Daha kurumsal daha örgütlü olmalarına rağmen Midea kanadında topu attılar.

FGeuropa örgütlenme ve saha dönütlerine önem vermezse
sonucun hüsran olacağını düşünüyorum.
 
S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Bundan önceki Midea distribütörü
Modern Klima idi.

Daha kurumsal daha örgütlü olmalarına rağmen Midea kanadında topu attılar.

FGeuropa örgütlenme ve saha dönütlerine önem vermezse
sonucun hüsran olacağını düşünüyorum.
Valla hiçbir sekilde irtibat kuramadim. Haliyle bunyelerindeki diğer markalardan da suanlik uzağım. 12000 btuluk yeni tasinacagik eve taktiracagim. Her markanin kendine göre problemi var. Ama beynim allak bullak oldu
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,359
Valla hiçbir sekilde irtibat kuramadim. Haliyle bunyelerindeki diğer markalardan da suanlik uzağım. 12000 btuluk yeni tasinacagik eve taktiracagim. Her markanin kendine göre problemi var. Ama beynim allak bullak oldu
Klima tavsiye bölümünü gözden geçirin
çok fazla kullanıcıya LG Dual serisi aldırdım ve geri dönüş anlamında çok iyi.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Klima tavsiye bölümünü gözden geçirin
çok fazla kullanıcıya LG Dual serisi aldırdım ve geri dönüş anlamında çok iyi.
Geçen sene bende midea alacaktım bir tane midea bayi nette uygun satıyordu forumda doğrulamak için sordum,

Sorduğuma pişman oldum hemen bayi aranmış fırçalanmış fiyat anında yükseldi midea dan vaz geçtim..

Kurulumsuz du ama ücretli kurulum yaptırsam da 1000 küsür cebimde kalıyordu ..

Bir daha uygun fiyatlı ürün görürsem firma yetkililerine sormadan alacağım sorunca fiyatlar şişiyor :kiskis
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Geçen sene bende midea alacaktım bir tane midea bayi nette uygun satıyordu forumda doğrulamak için sordum,

Sorduğuma pişman oldum hemen bayi aranmış fırçalanmış fiyat anında yükseldi midea dan vaz geçtim..

Kurulumsuz du ama ücretli kurulum yaptırsam da 1000 küsür cebimde kalıyordu ..

Bir daha uygun fiyatlı ürün görürsem firma yetkililerine sormadan alacağım sorunca fiyatlar şişiyor :kiskis
Valla abi biz doğru bildiğimizi yazar çizer söyleriz. Yetkililer dikkate alır almaz o bizim sorunumuz değil. Sota Sota yukarıda çok güzel belirtmiş, uygun örgütlenme ve kendini halka düzgün anlatabilme becerisi önemli.

Başından beri diyorum ki;

BORUSUZ KLİMA SATILMAZ
MONTAJSIZ KLİMA SATILMAZ


Şimdi firmalar ticari bakış açısı ile kendilerince bu konuya açıklık getirmeye çalışıyorlar ancak benim tüketici mantığım bunu kabul etmiyor.
kardeşim internette adam klima satıyor, fiyatı diğer firmalara göre düşük göstersin diye ürün içerisinde tüketicinin HAKKI OLAN boruları çıkartıp satıyor. Haaa bu öyle kutu içerisinden fiziki olarak boruyu çıkarmak değil fakat bizler tüketici olarak klima satın aldığımızda bunun içerisinde borusu da dahildir.

Siz hiç araba satın alıp gidip jantlarını parayla satın aldınız mı haricen? Böyle saçmalık mı olur yahu? Jantı olmadan araba satılmaz ise borusu olmadan da klima satılmaz açık ve net.

İşçilik konusunu dahi ben kabul etmiyorum zira bu KURULUM HİZMETİ gerektiren bir ürün dolaysıı ile kurulum hizmeti olan bir ürün satın alıp kurulum için ayrı para ödemek de mantığıma yatmıyor fakat bununen azından bir açıklaması var. ''Kardeşim benim elimden geliyor, kendim kurarım, sen bunu bana sadece klima olarak kaça satarsın?'' dediği için bazıları, böyle bir satış kavramı da çıktı ortaya.

Dolayısı ile internetteki çakal satıcılar da ''Ulan madem işçilik fiyatı çıkabiliyor, o zaman boru fiyatını da çıkaralım bak klima oldu 5000'' diyor.

Klimanın montaj kiti borusu işçiliği dahil fiyatı 8000
Adam işçiliği montajı kiti kuşu boruyu çıkarıp listeliyor 5000 den.

Kim sattı klimayı? Rüstem.
Nereden sattı? Gaziantep
Nereye Sattı? istanbul
Kim takacak bunu peki? İstanbul Midea Servisi
Kaç lira İşçilik? 1500
Kaç lira boru?1500
Peki gelen servis üründe ezik büzük kırık hasar vs çıkınca karışıyor mu? hayır karışmıyor
Ne olacak şimdi? Satın aldığın yeri göbeğin çatlayana kadar ikna etmeye çalışacaksın ki sorunun oprtadan kalksın vs vs
Yahu kardeşim bu klimayı İstanbuldaki adam zaten 8000e veriyordu, kendi getirip kendi kurup gidiyordu, klimayı ucuz aldın diye Antepden getirmenin bir avantajı kalmamıştı ki zaten çıkartılanlar yerine konulduğunda.

Haaa piyasayı şişiren yok mu? elbette var ancak bunun da çözümü 8binlik arabayı JANTSIZ 5bine almak, sonjra da 3 bine yeniden jant taktırmak değil.

İşte bu bilgiler doğrultusunda ben de firmaya dedim ki yahu ya internette ürün satmayın, ya da satılacaksa o zaman bu boru çıkardım işçilik ekledim kuşu koydum tuşu aldım gibi saçmalıklara son verin. Sonra milletin kafa karışıyor kimseye laf anlatamıyoruz.


Kimse darılıp gücenmesin kardeşim ben bugün VESTEL den klima satın aldığımda ister Diyarbakırdan alırım İster Hollandadan, İstanbulda oturuyorsam ve faturasını ibraz ediyorsam İstanbul servisi gelip çatır çatır montajımı yapıyor mu? yapıyor. İçinden borusu kiti kuşu tuşu herşeyi çıkıyor mu? çıkıyor, Montaj ücretsiz mi? ücretsiz hem de kim gelirse gelsin ücretsiz. Yol parası ödüyormuyum? hayır ödemiyorum.

Abi ben tüketici olarak bunu bekler ve bunu isterim.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Aslında düşünce evet güzel fakat günümüz çağında ne yazık ki bu yapılmak isteniyorsa normalden çok daha fazla çaba sarfetmek gerekiyor. Ben kendimde ne yazık ki bu şekilde hareket ediyorum. Birebir diyalog, ara vasıtalar olmadan her zaman daha olumlu sonuç verir. Robotik sistemler ne yazık ki problemi ertelemekten başka bir işe yaramaz. Bu hususta birerbir diyalog için muhatap bulunamayınca, haliyle sitem kaçınılmaz oluyor? Umarım irtibat kurabilirim. Zira ilk evim ve gün boyunca hem salon hem diger odalar güneş alıyor. Bu sebeple klima benim için çok önemli ?
Biz firmaya bu yazdığımız çerçevede kızıyoruz o ayrı konu, ancak ürünün kalitesini de firmanın iletişim hatalarına kurban etmek istemiyorum o nedenle ürünü burada ayırmak isterim.

Eğer isterseniz özelden bana iletişim bilgilerinizi ulaştırın, Bölgenizi de belirtin, bölge müdürlüğü düzeyinde hemen bugün sizinle iletişim kurulmasını sağlarım veya sevgili Ahmetin belirttiği gibi LG dual serisinden de ilerleyebilirsiniz. :ok

Yazmak isterseniz size iletişim kanalı açıyorum zira özel mesajlarım kapalı forumda.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Hocam sende biliyorsun kendi namıma 1 kuruş istemedim istememde.
Yakın arkadaşlarım için klima teklifi istedim.
Gerek ilgi alaka gerekse verilen teklif beni mutlu etmedi.

Bunu açıkça belirtiyorum ki kimseden gizlimiz saklımız yok.

klimaları herzaman ki gibi LG markasından temin edip taktık.
Abi senin konunda sonuna kadar haklı olduğunu ben biliyorum.
Erinç Erinç ile de bunu görüştüm ve yaptıklarının yanlış olduğunu da belirttim lakin ben de burada bir firma savunuyormuş konumuna gelmek istemiyorum.
Biz her zaman doğru bildiğimiz yoldan ilerleyeceğiz ve doğruya DOĞRU, yanlışa da YANLIŞ demeye devam edeceğiz.

Ben u kulüp başlığını burada ürün güzellensin diye açmadım abi biliyorsunuz, GERÇEK KULLANICILARIN yaşadıkları deneyimleri burada paylaşmalarını istiyorum.

Sen de bir gerçek kullanıcı olarak arkadaşlarına 3 adet klima almak ve yıllardır LG ile ilerlemene rağmen Midea markasına şans vermek istedin onlar ise bunu değerlendiremedi olay bu kadar basit.
 
Geri
Üst Alt