1 ay içerisinde 2 adet midea alan birisi için makine güzel ama servis konusunda emek harcanması gerekiyor. Ürün pazarlanırken bütün olarak pazarlanır biliyorsunuz. Bunun bugünden yarına hemen olacak bir şey olmadığınıda ifade etmem lazım. Genel kültürümüzle de doğru orantılı bir konu.
Bazı arkadaşlara servis kurulum kağıdı verilmiş diyor. Bana o bile verilmedi
Midea air uygulamasını Adem abi video çekip kurulum hakkında bilgi vermeseydi kumanda ile öyle bakışıp duruyorduk hala
Yinede iki makinadan da memnunum ama ihtiyacım olan üçüncü 18000 lik makina için başka bir marka arayışına girdiğimi de itiraf edeyim
Adem abi, şu hataya düşmemek lazım. Herkes araç alırken ilk cümlesi kaç litre yakıyor. Abi tamam tüketim önemli ama kalite de önemli, konforda önemli, servis çok önemli, ( aliminyum boruyu abi bu %50 bakır, %50 aliminyum karışımlı boru diyip montajlayan servis için ne diyebiliriz ki ) tabiki garanti önemli, yedek parça bulunabilirliği önemli, tabiki fiyat politikası çok önemli.
Birde şunu anlamıyorum. Kurumsal firmalarda devamlılık önemlidir. Önceki distrübütörden kalan ürün neden garantiye dahil edilmez veya içerik tam olarak uygulanmaz.. Sen marka ürün satıyorsun. Yarın başka bir firma distrübütör olursa ne yapacağız biz. Burada yanlış mı anladım acaba?
Adem abi, Çok iyi niyetlisiniz ve sizi takdir ederek takip ediyorum. benim için konu klimanın da ötesine çıktı artık Tv dahil başka mecraları da takipdeyim. Çünkü doğru şeyler takip edilir.
Ama bu midea konusunda açmak istediğim ama açamadığım bazı konuları arkadaşlar dillendirir olmuş. Artık tüketici de bilinçli biliyorsunuz.
Çok selamlar.
Abi, bu konu başlığını en başından beri belirttiğim üzere ürün güzellenmesi için açmadım.
Videolarda da belirttiğim üzere ÇÖKÜN diyorum bu firma yetkililerinin boğazına çünkü biz tüketiciyiz ve iyisini hak ediyoruz, mücadelemiz de bu yönde.
Bazen konulara dolaylı yollardan giriyorum ama örnekleme yapabilmek adına bunu tercih ediyorum ki şu an yine dolaylı bir örnek ile gireceğim konuya.
Bildiğiniz üzere Awox firması ile tüketici adına uzun süre içeriden mücadele verdim çünkü çok iyi niyetli girdiler piyasaya, aynen bu gün mideanın olduğu gibi.
Geçen zaman içerisinde o kadar emek, o kadar mücadele, o kadar eziyet derken bir baktım abi firma bizi iplemez, yöneticiler dinlemez, teknik kadro umursamaz olmuş.
Durum böyle olunca servisler homurdanmaya başladı tabi. Ben genel itibari ile zaten çabuk parlayan, gemileri yakan, eleştiren ve muhalefet eden bir karaktere sahip olduğumdan önce içeriden açtım isyan bayrağını.
Sonra istifamı verdim dışarıdan mücadeleye devam ettim tüketiciler adına lakin bu esnada benim de kişisel olarak ayrı bir mücadelem başladı zira rakamsal alacağım var onu da ödemediler vs vs
Neyse yine sizlerin de bildiği üzere ben bu marka ve arkasındaki firma ile ilgili 2-3 video yayınlayıp arkasından bir de icraya verince önce benim eski müdürümü, sonra onun müdürü, sonra onun müdürü artık aklınıza kim gelirse aramaya başladı.
Neden? Konu ayyuka çıktı da ondan.
Zamanında müdürüm müdürüm diye peşinde koştuğunuz koca koca adamlar şimdi ''Adem Beyciiiim Adem Beyciiiim'' diye totonda dolaşır oluyorlar.
YAPMAYIN BUNU!
Gerek yok kardeşim, olması gerekeni zamanında yapın kimse üzülmesin kimse kimsenin peşinde dolanmasın bu kadar basit.
Dünden beri telefonlar görüşmeler ricalar bilmem neler vs vs
Şimdi bana son teklifleri bir liste yapmam yönünde oldu ki bu listeye aslında
tkartal ı da ekleyecektim gerek kalmadı gibi onun iş çözülüyor çünkü ama diğer bir çok kullanıcıyı içeren bir liste sunacağım (Kendi teklifleri) o sorunları çözmeleri karşılığında bir video kaldıracağım.
Konuyu toparlıyorum.
Ben bu konu başlığını neden açtım?
Sizleri neden yoğun bir şekilde bu başlık altında görmek ve bir arada olmanızı sağlamak istiyorum?
İşte bu konuları burada rahat rahat yazın ve firmayı eleştirin diye.
En ufak konu olduğunda bütün midea kullanıcıları bir başkasına yamuk yapılacağını gördüğünde o bayi için ''Vay Sahtekar'' diyebilsinler diye.
Yukarıdaki kullanıcı gibi montaj ve satın alım sürecinde yaşadıklarını burada anlatsın, firma temsilcileri bunları görsün eksikleri gidersin ki bir sonraki müşterilerinde bu sorun yaşanmasın diye.
Dolandırılmaya kalkılan tüketici burada ilgili bayiyi ifşa etsin diye
Kliması yamuk takılan vatandaş burada isyan bayrağını açabilsin diye.
Yani benim dün Awox için verdiğim mücadele sonrası vatandaş adına olumlu sonuç çıkmadığında ben nasıl kılıçlarımı çektim ise, Yarın midea yetkilileri vatandaşı üzdüğünde çekmeyeceğimi mi zannediyorsunuz?
Bizim buradaki birlik ve bütünlüğümüzün temel amacı ne ki o zaman?
Arka planda, burada olduğundan çok daha fazla görüşmem var bu firmanın yetkilileri ile ve aklınıza gelmeyecek eleştiriler yöneltiyorum kendilerine.
Bu eleştirileri ŞİMDİLİK kendilerine yapıyorum ve defalarca da belirttim, bu sezon bittiğinde herkes (Yönetim takımı) takkeyi önüne koysun bir düşünsün bakalım bu vatandaş en çok hangi konuya itiraz ve isyan etmiş?
Eğer bunların gereği yerine getirilmiyorsa bu eleştirilerin dozu da yükselir, mecrası da değişir.
Peki bu yetkilileri ŞİMDİLİK burada çok fazla eleştirmeyip onları kayırıyor muyum?
Hayır kayırmıyorum fakat tolerans gösteriyorum zira iyi niyetli yaklaştıklarını ve mücadele ettiklerini görüyorum.
Şurada dile getirilen negatif yorumların 10 da 9 u satıcı kaynaklı neredeyse. Ben de başından beri bu açgözlü davranan, çakal zihniyetinde olan satıcıların ayıklanması gerektiğini savunuyorum.
Evet arabanın sadece kaç lira yaktığı değil konforu da önemli doğru, servisi de önemli doğru. Benim verdiğim mücadelenin sebebi de zaten arabanın hem kendisi hem yakıtı hem konforu bu derece iyi iken, aynı paralelde iyi olan servis hizmetleri de var iken, zapt edilemeyen aç gözlü satış noktaları ve bir yönetim zaafiyeti nedeniyle bu kalitede arabadan neden vazgeçelim kısmında oluyor?
Bu konu başlığı sizin.
Bu marka bu başlık altına kendisini isterse vezir eder, isterse rezil eder onu kendileri bilir artık.
Zannetmesinler ki rica ile bu konu başlığı silinir veya kapatılır.
Burası herkesin aynası abi, senin de benim de onlarında.