Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
GERÇEK KULLANICILARIN kafasını bu kadar karıştıran fg europe eleştirilmeyi hak etmiyor mu peki? fiyatlardaki gariplik ortada. Geçmişte satın alanlar demezler mi ben pahalıya mı aldım bu ürünü diye.
Beğenmeyen ALMASIN demek olmadı bence
Siz cevap vermediniz o halde ben soruları neden sorduğumu izah edeyim.

Bu konulara;

1- Videolarda defalarca değindim halka açık mecrada halka anlattığım videolarda firmanın bu tavrını eleştirdim.
2- Forumdaki bu başlık altındaki tüm mesajlarımı okuyun benim hatırladığım en az 3 mesajım vardır bu konudaki eleştirilerime dair
3- Firma servis müdürü ile bizzat görüştüm
4- Firma satış müdürü ile bizzat görüştüm
5- Erinç ile daha bu gün saat 14:00 dolaylarında bu konuyu yeniden konuştum rahatsızlığımı ifade ettim
6- Halka kapalı alanda yani instagram özel mesajdan bana ulaşan bir vatandaşa sırf bu yüzden MİDEA değil AİRFEL aldırdım.

Eleştiriyi hak ediyor muymuş?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Ben de kimseden komisyon almıyorum
Forum da kimseden bir bok almıyor
Adem Abi sana komisyon alıyorsun yada Forum komisyon alıyor gibi birşey söylemedim çarpıtılmasın lütfen

Bugün fiyatlara baktım midea yetkili bayi satış fiyatı ile fgeurope sitesi satış fiyatı arasında 3000'küsür fark vardı

Montaj hariç %15 tavsiye forumu indirimi 1500 TL geriye kaldı 1500 dedim 1000TL midea yetkili servise montaj

ücreti versem 500 cebimde kalır diye erinç bey pazar yerinden alırsan servis yüksek çeker bakırı diye deyince

insanın içine kurt düşüyor acaba erinç bey komisyon mu alıryor da illa fgeurupa benimle kontak kurun diyor

pazar yerinden almayın diye düşündüm aklımdan geçirdim

kesinlikle erinç bey komisyon alıyor demiyorum yanlış anlaşılmasın

sen üstüne alındın en çok ona üzüldüm ben tüketiciyim son kullanıcıyım bilinçli tüketici alacağı ürünü

araştırmadan almaz fiyat poltikasını beğenmedim fgeurupa yetkili bayiden garantili ürün satın alıp

ücretli montajda servis yüksek ücret alır bu yaklaşımda hoş değildi servis ağının iyi oturmadığını firmamın

satış sonrası servis montaj ücreti konusunda maduriyet sorunlar olabileceği gibi sorular aklıma geldi

aslında erinç bey dönüş yaptı beni anladığını benim gibi düşündüğünü

kişi ve bayi bazlı bazı sorunları yaşanıyor. diye belirtti firmanın kendi içinde kişi bayi bazlı sorunlar varmış

o neden ile midea almayı şimdilik askıya aldım beklemede duruma göre bakacağım

dm.png


Adem Helvacı Adem Helvacı hocam o kadar incelemiş Midea'yı az enerji çok iş enerji tasaruflu tüm detay bilgileri vermişsin

Güzel çalışma olmuş Adem abi bizleri bilgilendirdiğin doğru bilgiler aktardığın teşekkürler..

Seni seviyoruz Adem abi Yanlış anlaşıldıysam bilmeden seni kırdıysam özür dilerim kusura bakma üzgünüm..

Sende gerginsin bu ara abi yangın uskusuzluk stres vs dikkat et abi stres iyi değil sıcaklarda

Allaha emanet ol. kendine iyi bak Adem abi.
 
A Çevrimdışı

afresiab

Yeni Üye
30 Tem 2021
13
36
IMG_20210802_190756.jpg
IMG_20210802_190841.jpg
IMG_20210802_194721.jpg
IMG_20210802_195621.jpg
IMG_20210803_183732.jpg

WhatsApp-Image-2021-08-05-at-11.17.16.jpg


merhabalar herkese
Adem Helvacı Adem Helvacı hocamın değerli inceleme videoları ve yazıları Erinç Erinç bey inde ilgisi sebebi ile Midea MA2-12NXD0-XI PRIME + WiFi kit klimamı satın aldım. kurulumu pazartesi günü gerçekleştirildi buraya yazmakta işlerim sebebi ile biraz geç kaldım...

Baştan sona süreç ile ilgili görüşlerimi paylaşmak isterim
Klimayı Denizli Durmaz Soğutma bayisinden 30.07.2021 cumartesi günü aldım. Kurulum 02.08.2021 Pazartesi günü yapıldı.
Klimayı alırken bayiye sordum internette daha uygun fiyatlar var sizde neden yüksek diye bayinin cevabı o ürünlerin içerinde kurulum olmadığı ayrıca oradan alırsam 1000 tl ilave kurulum ücreti istedikleri ve Erinç Erinç bey in anlattığı eski distribütör yeni distribütör olayları minvalinde bir konuşma idi. Ayrıca internetten FGE den farklı bir yerden alırsam garantinin 2 yıl yetkili bayiden alırsam garantinin 5 yıl olduğunu öğrendim
Bu tarz durumları şahsi olarak ben sevmiyorum. Nihayetinde Ben MİDEA markasını alıyorum !! Eski yeni o bayi bu bayi tüketici olarak beni ilgilendirmez ben şahsi olarak markanın ürününü satın aldıktan sonra listede gördüğüm her bayiden ücretsiz kurulum alabilmem lazım.... (Bu benim düşüncemdir)

Kurulum aşamasına gelir isek ;
İşlemi gerçekleştiren Durmaz soğutmadan Çetin ve Anıl kardeşime sizler huzurunda bir kez daha teşekkür ederim. Hem ben gibi her detayı soran birine sabırla cevap verdiler hem de çok temiz bir çalışma çıkarttılar.
Kurulum işlemi 3,5 saati buldu tabi bunun içerinde benim ısrarım sonucu beraber oturduk kalktık çay kahve içtik yemek yedik.
Çok temiz ve titiz bir iş çıkarttılar. Ellerinden gelenin en iyisini yapmak için uğraştıkları görülmekte idi...
Vakum yapacaksınız değil mi dediğimde ? X-Y-Z firmalarının servis elemanları gibi vakuma ne gerek var abi !! demek yerine ''TABİKİ ABİ VAKUMSUZ KLİMA KURULUMU OLMAZ'' cevapları beni ziyadesi ile mutlu etti ve yaklaşık 22-23 dakika vakum işlemi yapıldı... Çünkü forumda Adem Helvacı Adem Helvacı hocamın yazıları ve Youtube daki videolarını tek tek izledim ve bu konunun ne kadar önemli olduğunu öğrendim. Bu konu benim için önemli idi.
Kurulum bittiğinde arkadaşlar ortalığı derledi toparladı...

Eksik gördüğüm bir kaç konuya gelir isek ;
kurulum bittikten sonra herhangi bir garanti belgesi verilmedi servis formu verildi
Klima hakkında bir brifing verilmedi
kumandanın nasıl kullanılacağını sorduğumda onlarında bu konuda bilgisiz olduğunu gördüm...
Midea Air uygulaması ile ilgili çoklu kullanıcı kurulumunun nasıl yapıldığı konusunda bir bilgi alamadım...
Kurulum 02.08.2021 tarihinde bitmiş olmasına rağmen 3 gündür Aldığım hizmetten memnuniyetimle ilgili FGE den tarafıma kimse ulaşmadı....

Durumu özetleyecek olursak aldığım hizmetten memnuiyet oranım 100 üzerinden 80 olurdu...
 
T Çevrimdışı

tonat 

Aktif Üye
30 Eyl 2018
104
62
1 ay içerisinde 2 adet midea alan birisi için makine güzel ama servis konusunda emek harcanması gerekiyor. Ürün pazarlanırken bütün olarak pazarlanır biliyorsunuz. Bunun bugünden yarına hemen olacak bir şey olmadığınıda ifade etmem lazım. Genel kültürümüzle de doğru orantılı bir konu.
Bazı arkadaşlara servis kurulum kağıdı verilmiş diyor. Bana o bile verilmedi :)
Midea air uygulamasını Adem abi video çekip kurulum hakkında bilgi vermeseydi kumanda ile öyle bakışıp duruyorduk hala :)
Yinede iki makinadan da memnunum ama ihtiyacım olan üçüncü 18000 lik makina için başka bir marka arayışına girdiğimi de itiraf edeyim :)
Adem abi, şu hataya düşmemek lazım. Herkes araç alırken ilk cümlesi kaç litre yakıyor. Abi tamam tüketim önemli ama kalite de önemli, konforda önemli, servis çok önemli, ( aliminyum boruyu abi bu %50 bakır, %50 aliminyum karışımlı boru diyip montajlayan servis için ne diyebiliriz ki ) tabiki garanti önemli, yedek parça bulunabilirliği önemli, tabiki fiyat politikası çok önemli.

Birde şunu anlamıyorum. Kurumsal firmalarda devamlılık önemlidir. Önceki distrübütörden kalan ürün neden garantiye dahil edilmez veya içerik tam olarak uygulanmaz.. Sen marka ürün satıyorsun. Yarın başka bir firma distrübütör olursa ne yapacağız biz. Burada yanlış mı anladım acaba?
Adem abi, Çok iyi niyetlisiniz ve sizi takdir ederek takip ediyorum. benim için konu klimanın da ötesine çıktı artık Tv dahil başka mecraları da takipdeyim. Çünkü doğru şeyler takip edilir.

Ama bu midea konusunda açmak istediğim ama açamadığım bazı konuları arkadaşlar dillendirir olmuş. Artık tüketici de bilinçli biliyorsunuz.
Çok selamlar.
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
IMG_20210802_190756.jpg
IMG_20210802_190841.jpg
IMG_20210802_194721.jpg
IMG_20210802_195621.jpg
IMG_20210803_183732.jpg

WhatsApp-Image-2021-08-05-at-11.17.16.jpg


merhabalar herkese
Adem Helvacı Adem Helvacı hocamın değerli inceleme videoları ve yazıları Erinç Erinç bey inde ilgisi sebebi ile Midea MA2-12NXD0-XI PRIME + WiFi kit klimamı satın aldım. kurulumu pazartesi günü gerçekleştirildi buraya yazmakta işlerim sebebi ile biraz geç kaldım...

Baştan sona süreç ile ilgili görüşlerimi paylaşmak isterim
Klimayı Denizli Durmaz Soğutma bayisinden 30.07.2021 cumartesi günü aldım. Kurulum 02.08.2021 Pazartesi günü yapıldı.
Klimayı alırken bayiye sordum internette daha uygun fiyatlar var sizde neden yüksek diye bayinin cevabı o ürünlerin içerinde kurulum olmadığı ayrıca oradan alırsam 1000 tl ilave kurulum ücreti istedikleri ve Erinç Erinç bey in anlattığı eski distribütör yeni distribütör olayları minvalinde bir konuşma idi. Ayrıca internetten FGE den farklı bir yerden alırsam garantinin 2 yıl yetkili bayiden alırsam garantinin 5 yıl olduğunu öğrendim
Bu tarz durumları şahsi olarak ben sevmiyorum. Nihayetinde Ben MİDEA markasını alıyorum !! Eski yeni o bayi bu bayi tüketici olarak beni ilgilendirmez ben şahsi olarak markanın ürününü satın aldıktan sonra listede gördüğüm her bayiden ücretsiz kurulum alabilmem lazım.... (Bu benim düşüncemdir)

Kurulum aşamasına gelir isek ;
İşlemi gerçekleştiren Durmaz soğutmadan Çetin ve Anıl kardeşime sizler huzurunda bir kez daha teşekkür ederim. Hem ben gibi her detayı soran birine sabırla cevap verdiler hem de çok temiz bir çalışma çıkarttılar.
Kurulum işlemi 3,5 saati buldu tabi bunun içerinde benim ısrarım sonucu beraber oturduk kalktık çay kahve içtik yemek yedik.
Çok temiz ve titiz bir iş çıkarttılar. Ellerinden gelenin en iyisini yapmak için uğraştıkları görülmekte idi...
Vakum yapacaksınız değil mi dediğimde ? X-Y-Z firmalarının servis elemanları gibi vakuma ne gerek var abi !! demek yerine ''TABİKİ ABİ VAKUMSUZ KLİMA KURULUMU OLMAZ'' cevapları beni ziyadesi ile mutlu etti ve yaklaşık 22-23 dakika vakum işlemi yapıldı... Çünkü forumda Adem Helvacı Adem Helvacı hocamın yazıları ve Youtube daki videolarını tek tek izledim ve bu konunun ne kadar önemli olduğunu öğrendim. Bu konu benim için önemli idi.
Kurulum bittiğinde arkadaşlar ortalığı derledi toparladı...

Eksik gördüğüm bir kaç konuya gelir isek ;
kurulum bittikten sonra herhangi bir garanti belgesi verilmedi servis formu verildi
Klima hakkında bir brifing verilmedi
kumandanın nasıl kullanılacağını sorduğumda onlarında bu konuda bilgisiz olduğunu gördüm...
Midea Air uygulaması ile ilgili çoklu kullanıcı kurulumunun nasıl yapıldığı konusunda bir bilgi alamadım...
Kurulum 02.08.2021 tarihinde bitmiş olmasına rağmen 3 gündür Aldığım hizmetten memnuniyetimle ilgili FGE den tarafıma kimse ulaşmadı....

Durumu özetleyecek olursak aldığım hizmetten memnuiyet oranım 100 üzerinden 80 olurdu...
Geribildiriminiz için teşekkür ederiz, benim burda olma sebeplerimden biride bu yazdığınız nedenler. İyi bir süreç yaşamanıza memnun oldum. Wifi konusunda YouTube kanalında Adem abinin ve FGeurope sayfasında kullanım videoları var. Bayi ve servislerde bu konuda bilgilendirilmekte. Dilerim sizlerin bu geri dönüşleri ile birlikte süreçler dahada gelişerek devam edilmesini sağlayacağım. Güzel geri bildirim yeniden teşekküler güle güle kullanmanızı diliyorum. Ben de üç haftadır yatak odamda kullanıyorum, salon ve diğer odalar da yazlık ilk alındığında Bosch almıştık, ki onlarda Midea Üretimi ama , yatak odamdaki Midea Prime ın çalışma performansıdan çok daha memnun kaldım, bir soğutma iki, ortamdaki ve dışarıdaki ısıya bağlı olarak gösterdiği performans tüketici Erinç olarak beni çok memnun etti.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
1 ay içerisinde 2 adet midea alan birisi için makine güzel ama servis konusunda emek harcanması gerekiyor. Ürün pazarlanırken bütün olarak pazarlanır biliyorsunuz. Bunun bugünden yarına hemen olacak bir şey olmadığınıda ifade etmem lazım. Genel kültürümüzle de doğru orantılı bir konu.
Bazı arkadaşlara servis kurulum kağıdı verilmiş diyor. Bana o bile verilmedi :)
Midea air uygulamasını Adem abi video çekip kurulum hakkında bilgi vermeseydi kumanda ile öyle bakışıp duruyorduk hala :)
Yinede iki makinadan da memnunum ama ihtiyacım olan üçüncü 18000 lik makina için başka bir marka arayışına girdiğimi de itiraf edeyim :)
Adem abi, şu hataya düşmemek lazım. Herkes araç alırken ilk cümlesi kaç litre yakıyor. Abi tamam tüketim önemli ama kalite de önemli, konforda önemli, servis çok önemli, ( aliminyum boruyu abi bu %50 bakır, %50 aliminyum karışımlı boru diyip montajlayan servis için ne diyebiliriz ki ) tabiki garanti önemli, yedek parça bulunabilirliği önemli, tabiki fiyat politikası çok önemli.

Birde şunu anlamıyorum. Kurumsal firmalarda devamlılık önemlidir. Önceki distrübütörden kalan ürün neden garantiye dahil edilmez veya içerik tam olarak uygulanmaz.. Sen marka ürün satıyorsun. Yarın başka bir firma distrübütör olursa ne yapacağız biz. Burada yanlış mı anladım acaba?
Adem abi, Çok iyi niyetlisiniz ve sizi takdir ederek takip ediyorum. benim için konu klimanın da ötesine çıktı artık Tv dahil başka mecraları da takipdeyim. Çünkü doğru şeyler takip edilir.

Ama bu midea konusunda açmak istediğim ama açamadığım bazı konuları arkadaşlar dillendirir olmuş. Artık tüketici de bilinçli biliyorsunuz.
Çok selamlar.

Abi, bu konu başlığını en başından beri belirttiğim üzere ürün güzellenmesi için açmadım.

Videolarda da belirttiğim üzere ÇÖKÜN diyorum bu firma yetkililerinin boğazına çünkü biz tüketiciyiz ve iyisini hak ediyoruz, mücadelemiz de bu yönde.

Bazen konulara dolaylı yollardan giriyorum ama örnekleme yapabilmek adına bunu tercih ediyorum ki şu an yine dolaylı bir örnek ile gireceğim konuya.

Bildiğiniz üzere Awox firması ile tüketici adına uzun süre içeriden mücadele verdim çünkü çok iyi niyetli girdiler piyasaya, aynen bu gün mideanın olduğu gibi.

Geçen zaman içerisinde o kadar emek, o kadar mücadele, o kadar eziyet derken bir baktım abi firma bizi iplemez, yöneticiler dinlemez, teknik kadro umursamaz olmuş.

Durum böyle olunca servisler homurdanmaya başladı tabi. Ben genel itibari ile zaten çabuk parlayan, gemileri yakan, eleştiren ve muhalefet eden bir karaktere sahip olduğumdan önce içeriden açtım isyan bayrağını.

Sonra istifamı verdim dışarıdan mücadeleye devam ettim tüketiciler adına lakin bu esnada benim de kişisel olarak ayrı bir mücadelem başladı zira rakamsal alacağım var onu da ödemediler vs vs

Neyse yine sizlerin de bildiği üzere ben bu marka ve arkasındaki firma ile ilgili 2-3 video yayınlayıp arkasından bir de icraya verince önce benim eski müdürümü, sonra onun müdürü, sonra onun müdürü artık aklınıza kim gelirse aramaya başladı.

Neden? Konu ayyuka çıktı da ondan.

Zamanında müdürüm müdürüm diye peşinde koştuğunuz koca koca adamlar şimdi ''Adem Beyciiiim Adem Beyciiiim'' diye totonda dolaşır oluyorlar.

YAPMAYIN BUNU!

Gerek yok kardeşim, olması gerekeni zamanında yapın kimse üzülmesin kimse kimsenin peşinde dolanmasın bu kadar basit.

Dünden beri telefonlar görüşmeler ricalar bilmem neler vs vs

Şimdi bana son teklifleri bir liste yapmam yönünde oldu ki bu listeye aslında TKartaL tkartal ı da ekleyecektim gerek kalmadı gibi onun iş çözülüyor çünkü ama diğer bir çok kullanıcıyı içeren bir liste sunacağım (Kendi teklifleri) o sorunları çözmeleri karşılığında bir video kaldıracağım.

Konuyu toparlıyorum.


Ben bu konu başlığını neden açtım?

Sizleri neden yoğun bir şekilde bu başlık altında görmek ve bir arada olmanızı sağlamak istiyorum?

İşte bu konuları burada rahat rahat yazın ve firmayı eleştirin diye.

En ufak konu olduğunda bütün midea kullanıcıları bir başkasına yamuk yapılacağını gördüğünde o bayi için ''Vay Sahtekar'' diyebilsinler diye.

Yukarıdaki kullanıcı gibi montaj ve satın alım sürecinde yaşadıklarını burada anlatsın, firma temsilcileri bunları görsün eksikleri gidersin ki bir sonraki müşterilerinde bu sorun yaşanmasın diye.

Dolandırılmaya kalkılan tüketici burada ilgili bayiyi ifşa etsin diye

Kliması yamuk takılan vatandaş burada isyan bayrağını açabilsin diye.


Yani benim dün Awox için verdiğim mücadele sonrası vatandaş adına olumlu sonuç çıkmadığında ben nasıl kılıçlarımı çektim ise, Yarın midea yetkilileri vatandaşı üzdüğünde çekmeyeceğimi mi zannediyorsunuz?

Bizim buradaki birlik ve bütünlüğümüzün temel amacı ne ki o zaman?

Arka planda, burada olduğundan çok daha fazla görüşmem var bu firmanın yetkilileri ile ve aklınıza gelmeyecek eleştiriler yöneltiyorum kendilerine.

Bu eleştirileri ŞİMDİLİK kendilerine yapıyorum ve defalarca da belirttim, bu sezon bittiğinde herkes (Yönetim takımı) takkeyi önüne koysun bir düşünsün bakalım bu vatandaş en çok hangi konuya itiraz ve isyan etmiş?

Eğer bunların gereği yerine getirilmiyorsa bu eleştirilerin dozu da yükselir, mecrası da değişir.


Peki bu yetkilileri ŞİMDİLİK burada çok fazla eleştirmeyip onları kayırıyor muyum?
Hayır kayırmıyorum fakat tolerans gösteriyorum zira iyi niyetli yaklaştıklarını ve mücadele ettiklerini görüyorum.

Şurada dile getirilen negatif yorumların 10 da 9 u satıcı kaynaklı neredeyse. Ben de başından beri bu açgözlü davranan, çakal zihniyetinde olan satıcıların ayıklanması gerektiğini savunuyorum.

Evet arabanın sadece kaç lira yaktığı değil konforu da önemli doğru, servisi de önemli doğru. Benim verdiğim mücadelenin sebebi de zaten arabanın hem kendisi hem yakıtı hem konforu bu derece iyi iken, aynı paralelde iyi olan servis hizmetleri de var iken, zapt edilemeyen aç gözlü satış noktaları ve bir yönetim zaafiyeti nedeniyle bu kalitede arabadan neden vazgeçelim kısmında oluyor?

Bu konu başlığı sizin.

Bu marka bu başlık altına kendisini isterse vezir eder, isterse rezil eder onu kendileri bilir artık.

Zannetmesinler ki rica ile bu konu başlığı silinir veya kapatılır.

Burası herkesin aynası abi, senin de benim de onlarında.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Abi sana komisyon alıyorsun yada Forum komisyon alıyor gibi birşey söylemedim çarpıtılmasın lütfen

Bugün fiyatlara baktım midea yetkili bayi satış fiyatı ile fgeurope sitesi satış fiyatı arasında 3000'küsür fark vardı

Montaj hariç %15 tavsiye forumu indirimi 1500 TL geriye kaldı 1500 dedim 1000TL midea yetkili servise montaj

ücreti versem 500 cebimde kalır diye erinç bey pazar yerinden alırsan servis yüksek çeker bakırı diye deyince

insanın içine kurt düşüyor acaba erinç bey komisyon mu alıryor da illa fgeurupa benimle kontak kurun diyor

pazar yerinden almayın diye düşündüm aklımdan geçirdim

kesinlikle erinç bey komisyon alıyor demiyorum yanlış anlaşılmasın

sen üstüne alındın en çok ona üzüldüm ben tüketiciyim son kullanıcıyım bilinçli tüketici alacağı ürünü

araştırmadan almaz fiyat poltikasını beğenmedim fgeurupa yetkili bayiden garantili ürün satın alıp

ücretli montajda servis yüksek ücret alır bu yaklaşımda hoş değildi servis ağının iyi oturmadığını firmamın

satış sonrası servis montaj ücreti konusunda maduriyet sorunlar olabileceği gibi sorular aklıma geldi

aslında erinç bey dönüş yaptı beni anladığını benim gibi düşündüğünü

kişi ve bayi bazlı bazı sorunları yaşanıyor. diye belirtti firmanın kendi içinde kişi bayi bazlı sorunlar varmış

o neden ile midea almayı şimdilik askıya aldım beklemede duruma göre bakacağım

dm.png


Adem Helvacı Adem Helvacı hocam o kadar incelemiş Midea'yı az enerji çok iş enerji tasaruflu tüm detay bilgileri vermişsin

Güzel çalışma olmuş Adem abi bizleri bilgilendirdiğin doğru bilgiler aktardığın teşekkürler..

Seni seviyoruz Adem abi Yanlış anlaşıldıysam bilmeden seni kırdıysam özür dilerim kusura bakma üzgünüm..

Sende gerginsin bu ara abi yangın uskusuzluk stres vs dikkat et abi stres iyi değil sıcaklarda

Allaha emanet ol. kendine iyi bak Adem abi.
Sıkıntı yok abi sinirlerim gergin biraz haklısın. Kırdım ise ben özür dilerim.

Çok yerde yazdım söyledim ve halen Erinç Erinç ile en çok üstünde durduğumuz konulardan birisi bu.

Benim en büyük üzüntüm, şu malın kalitesini konuşmak yerine bu kalitesiz satıcıları konuşuyor olmak ve firmanın buna bir çözüm üretmemesi yazık yani..


Biz tüketiciyiz abi, bizim AMA ve FAKAT lar ile işimiz olmaz.

T tonat en doğrusunu yazmış başından beri HEPİMİZİN belirttiği üzere.

Bu klimanın markası ne? MİDEA

Bitmiştir..
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
IMG_20210802_190756.jpg
IMG_20210802_190841.jpg
IMG_20210802_194721.jpg
IMG_20210802_195621.jpg
IMG_20210803_183732.jpg

WhatsApp-Image-2021-08-05-at-11.17.16.jpg


merhabalar herkese
Adem Helvacı Adem Helvacı hocamın değerli inceleme videoları ve yazıları Erinç Erinç bey inde ilgisi sebebi ile Midea MA2-12NXD0-XI PRIME + WiFi kit klimamı satın aldım. kurulumu pazartesi günü gerçekleştirildi buraya yazmakta işlerim sebebi ile biraz geç kaldım...

Baştan sona süreç ile ilgili görüşlerimi paylaşmak isterim
Klimayı Denizli Durmaz Soğutma bayisinden 30.07.2021 cumartesi günü aldım. Kurulum 02.08.2021 Pazartesi günü yapıldı.
Klimayı alırken bayiye sordum internette daha uygun fiyatlar var sizde neden yüksek diye bayinin cevabı o ürünlerin içerinde kurulum olmadığı ayrıca oradan alırsam 1000 tl ilave kurulum ücreti istedikleri ve Erinç Erinç bey in anlattığı eski distribütör yeni distribütör olayları minvalinde bir konuşma idi. Ayrıca internetten FGE den farklı bir yerden alırsam garantinin 2 yıl yetkili bayiden alırsam garantinin 5 yıl olduğunu öğrendim
Bu tarz durumları şahsi olarak ben sevmiyorum. Nihayetinde Ben MİDEA markasını alıyorum !! Eski yeni o bayi bu bayi tüketici olarak beni ilgilendirmez ben şahsi olarak markanın ürününü satın aldıktan sonra listede gördüğüm her bayiden ücretsiz kurulum alabilmem lazım.... (Bu benim düşüncemdir)

Kurulum aşamasına gelir isek ;
İşlemi gerçekleştiren Durmaz soğutmadan Çetin ve Anıl kardeşime sizler huzurunda bir kez daha teşekkür ederim. Hem ben gibi her detayı soran birine sabırla cevap verdiler hem de çok temiz bir çalışma çıkarttılar.
Kurulum işlemi 3,5 saati buldu tabi bunun içerinde benim ısrarım sonucu beraber oturduk kalktık çay kahve içtik yemek yedik.
Çok temiz ve titiz bir iş çıkarttılar. Ellerinden gelenin en iyisini yapmak için uğraştıkları görülmekte idi...
Vakum yapacaksınız değil mi dediğimde ? X-Y-Z firmalarının servis elemanları gibi vakuma ne gerek var abi !! demek yerine ''TABİKİ ABİ VAKUMSUZ KLİMA KURULUMU OLMAZ'' cevapları beni ziyadesi ile mutlu etti ve yaklaşık 22-23 dakika vakum işlemi yapıldı... Çünkü forumda Adem Helvacı Adem Helvacı hocamın yazıları ve Youtube daki videolarını tek tek izledim ve bu konunun ne kadar önemli olduğunu öğrendim. Bu konu benim için önemli idi.
Kurulum bittiğinde arkadaşlar ortalığı derledi toparladı...

Eksik gördüğüm bir kaç konuya gelir isek ;
kurulum bittikten sonra herhangi bir garanti belgesi verilmedi servis formu verildi
Klima hakkında bir brifing verilmedi
kumandanın nasıl kullanılacağını sorduğumda onlarında bu konuda bilgisiz olduğunu gördüm...
Midea Air uygulaması ile ilgili çoklu kullanıcı kurulumunun nasıl yapıldığı konusunda bir bilgi alamadım...
Kurulum 02.08.2021 tarihinde bitmiş olmasına rağmen 3 gündür Aldığım hizmetten memnuniyetimle ilgili FGE den tarafıma kimse ulaşmadı....

Durumu özetleyecek olursak aldığım hizmetten memnuiyet oranım 100 üzerinden 80 olurdu...
Güzel kardeşim hem forumumuza hem de kulübümüze hoş geldin.

Arkadaşlarımız güzel kurulum yapmış sağ olsunlar lakin o borunun sarımı beni işkillendirdi biraz.

Merakımdan soruyorum, klimanın borularına REKOR denen o sıkma aparatlarını boruyu sizin önünüzde kesip geçirip o şekilde havşa mı açtılar yoksa boru hazırdı hemen gelip taktılar mı?

Diğer konulara sonra değineceğim.
 
T Çevrimdışı

tasamek

Yeni Üye
5 Tem 2019
2
64

Merhabalar Adem beyin incelemesi sonucu midea prime 12000 link almayı düşünüyorum iç ve dış ünitenin sessiz oluşu yazılımının iyi olması etken oldu kafamda bir kaç soru var yanıtlarsanız memnun olurum
1 ürün boruları bakırmı aliminyum mu
2 garanti süresi ve ücretsiz montaj için farklı bayilerden alınırsa değiştiğini okudum ücretsiz montaj ve garanti süresi için İstanbul Anadolu yakasında nerden almalıyım
3 foruma özel indirim uygulanıyor mu
4 elektrik tesisatı nasıl olmalı dış ünite için ve iç ünite için sigorta kutusundan iki ayrı hatmı çekilecek 16 A sigorta yeterlimi dairemde aşırı akım şalteri yok olması şartmı
Şimdiden teşekkürler
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
1 ay içerisinde 2 adet midea alan birisi için makine güzel ama servis konusunda emek harcanması gerekiyor. Ürün pazarlanırken bütün olarak pazarlanır biliyorsunuz. Bunun bugünden yarına hemen olacak bir şey olmadığınıda ifade etmem lazım. Genel kültürümüzle de doğru orantılı bir konu.
Bazı arkadaşlara servis kurulum kağıdı verilmiş diyor. Bana o bile verilmedi :)
Midea air uygulamasını Adem abi video çekip kurulum hakkında bilgi vermeseydi kumanda ile öyle bakışıp duruyorduk hala :)
Yinede iki makinadan da memnunum ama ihtiyacım olan üçüncü 18000 lik makina için başka bir marka arayışına girdiğimi de itiraf edeyim :)
Adem abi, şu hataya düşmemek lazım. Herkes araç alırken ilk cümlesi kaç litre yakıyor. Abi tamam tüketim önemli ama kalite de önemli, konforda önemli, servis çok önemli, ( aliminyum boruyu abi bu %50 bakır, %50 aliminyum karışımlı boru diyip montajlayan servis için ne diyebiliriz ki ) tabiki garanti önemli, yedek parça bulunabilirliği önemli, tabiki fiyat politikası çok önemli.

Birde şunu anlamıyorum. Kurumsal firmalarda devamlılık önemlidir. Önceki distrübütörden kalan ürün neden garantiye dahil edilmez veya içerik tam olarak uygulanmaz.. Sen marka ürün satıyorsun. Yarın başka bir firma distrübütör olursa ne yapacağız biz. Burada yanlış mı anladım acaba?
Adem abi, Çok iyi niyetlisiniz ve sizi takdir ederek takip ediyorum. benim için konu klimanın da ötesine çıktı artık Tv dahil başka mecraları da takipdeyim. Çünkü doğru şeyler takip edilir.

Ama bu midea konusunda açmak istediğim ama açamadığım bazı konuları arkadaşlar dillendirir olmuş. Artık tüketici de bilinçli biliyorsunuz.
Çok selamlar.
Yazdığınız konuları sizle telefonda benle de, Orkun beyle de konuştuğumuzu hatırlıyorum. Süreçlerin geliştirilmesi için yüksek emek var, size gelen servisin ne kadar hassas olduğunu da çok iyi biliyorum. Sadece bir konuda tüketici olarak haklı gözüken bir konuyu kendi profesyonel alanıma girdiği için açıklamaya çalışayım. Midea Klimaları daha önce iki ayrı distribütör Türkiye ye getirmiş ve bunlardan biri çok büyük firma olan İklimsa ve aslında adını anmayacağımız diğer distribütör. Bu kadar güçlü bir hizmet ve servis ağı bulunan bu firmalar dahi üstlerine düşen sorumluluğu yerine getirmemişler, onlara bağlı çok fazla şikayete ben de ulaştım. Bütün bu sorunlara karşın FGeurope, Fujitsu General de olduğu gibi bu sorumluluğu almış ve sizlere en iyi koşulda bu ürünleri sunmakta ve kendi satmış olduğu ürünler hatta sorumluluk taşımadığı ürünler için dahi markayı korumak şuan tüm merkez ekip şu dönemdeki yoğunluğa rağmen nefes almadan çalışmaktaktadır. Tüketici ben Midea markası alıyorum derken de bu bakış açısı ile çok haklı ancak, Midea Global olarak Türkiye ye girmediği, ve Resmi distiiribütörün emekleri ile size ulaştığı için her distribütör kendi sattığı üründen mesul olabilmekte. Ve yeni distribütöre bu konuda ekstra bir destek vermediği içinde eski distiribütor en az 10 yıl parça bulundurma ve servis verme zorunluluğunu yerine getirmek zorunda oluyor. Son olarak şunu söyleyeceğim FGeurope tüm gücüyle bu süreçleri geliştirmeye devam edecek, Özdallar klima vb. Hizmet verebilen bayileri sizlerinde takibi ve desteği ile artış gösterecek ve bu bir standarta oturacaktır. Herkese yeniden saygı ve sevgilerimle
 
Son düzenleme:
C Çevrimdışı

coolfighter

Aktif Üye
19 Tem 2021
74
42
Topraklama konusunu ben atladım bak o çok önemli.
Su borularının yetersiz görülmesi ve güven vermemesi konusu temel olarak istenen düzeyde topraklama yapamıyor olmasıdır.
Hiç olmamasından iyidir fakat o bir gerçek topraklama değildir.
Ben kırsalda yaşadığım için evler uygun hep ya tek ya iki katlı o yüzden klima montajı yaptığım yıllarda tüketiciye mutlaka önceden haber verir malzemesini aldırırdım. 1 metrelik L demir çakardım bahçeye, 6 lık kabloyu da klimaya bağlardım.

Üstüne elimdeki ölçüm aygıtı ile bakardım ve 0-100 arası olması gereken değerde 16 gibi sonuçlar görürdüm.
Hocam değerli bilgileriniz için teşekkürler. Çok işlek büyük bir semtte yaşıyorum her yer bina. Toprak falan göremezsiniz. :) Bir yer kazmaya çalışılsa fiber optik kablolar, elektrik, su aklınıza ne geliyorsa zarar verilir. Zaten kazmaya da izin verilmez. 3. kattayım arka tarafta uzakta bahçe köşesinde falan bir yer bulursak artık. Bunu da elektrikçi arkadaşla bir konuşayım. İnşallah olur bir yolunu buluruz. Bu arada yaşadığınız bölgelerin sakinliğine de imrendim açıkcası. Size ve ailenize mutlu huzurlu günler dilerim. :)
 
A Çevrimdışı

afresiab

Yeni Üye
30 Tem 2021
13
36
Güzel kardeşim hem forumumuza hem de kulübümüze hoş geldin.

Arkadaşlarımız güzel kurulum yapmış sağ olsunlar lakin o borunun sarımı beni işkillendirdi biraz.

Merakımdan soruyorum, klimanın borularına REKOR denen o sıkma aparatlarını boruyu sizin önünüzde kesip geçirip o şekilde havşa mı açtılar yoksa boru hazırdı hemen gelip taktılar mı?

Diğer konulara sonra değineceğim.
Hoşbulum Adem Helvacı Adem Helvacı hocam

Boru topu araçlarında idi ilk önce mesafe kısa olduğu için 3 mt kesip gelmişler.
Boyu gözüme kısa gelince kaç metre olduğunu sordum 3 metre dediler, 5 metreye kadar hakkın var abi istersen arabadan 5 mt keser geliriz bizim için hiç sıkıntı yok dediler. Bende kendilerine klimayı alırken 5 mt boru olarak söylendiğini ilettim. Oturduğum evde Kiracı olduğumu bugün 3 metre boru yeter ama ileride taşınırsam belki de 5 metreye ihtiyacım olacağını söyledim ve araçtan 5 metre kesip getirdiler
Borunun kesimini görmesemde rekor takma havşa açma işlemini evde benim önümde yaptılar hocam.

Adem Helvacı Adem Helvacı hocam takıldığınız noktalar nedir ? Beni de meraka saldınız şimdi :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Geribildiriminiz için teşekkür ederiz, benim burda olma sebeplerimden biride bu yazdığınız nedenler. İyi bir süreç yaşamanıza memnun oldum. Wifi konusunda YouTube kanalında Adem abinin ve FGeurope sayfasında kullanım videoları var. Bayi ve servislerde bu konuda bilgilendirilmekte. Dilerim sizlerin bu geri dönüşleri ile birlikte süreçler dahada gelişerek devam edilmesini sağlayacağım. Güzel geri bildirim yeniden teşekküler güle güle kullanmanızı diliyorum. Ben de üç haftadır yatak odamda kullanıyorum, salon ve diğer odalar da yazlık ilk alındığında Bosch almıştık, ki onlarda Midea Üretimi ama , yatak odamdaki Midea Prime ın çalışma performansıdan çok daha memnun kaldım, bir soğutma iki, ortamdaki ve dışarıdaki ısıya bağlı olarak gösterdiği performans tüketici Erinç olarak beni çok memnun etti.
Ben teşekkür ederim Erinç Erinç bey fakat daha önce de söylediğim gibi Denizli nin en büyük ilçesi olan Çivril e bayi açmanızı diliyor ve talep ediyorum bir tüketiciniz olarak....
 
Ömer Çolak Çevrimdışı

Ömer Çolak 

Süper Üye
17 Tem 2021
1,051
29
1 hafta once midea prime 12.000 btu klima taktırdım. Oda 15 metrekare ve 24 saat durmadan çalıştı 27 gündüz 28 gece. Ve şuan elektrik faturama 75 tl olarak yansıdı. Bence çok yüksek bir tutar. Adem abi sence bu normal mi? Aylik 140kw yakmıştı senin ki
Günde 15 kW civarı mı yaktı? Gözünüzden kaçan bir sorun olmasın?

Benim şu an bütün evin tüketimi günlük 18kW ve Midea üretimi Airfel 12.000 BTU klima ile bütün 90m2 evi serinletiyorum. O klimanın o seviyede yakması için full turbo modda veya pencere açık çalışması falan lazım diye düşünüyorum.
 
Geri
Üst Alt