Alo abi oradaki durum yıllardır bilinen, başka bir örneğini PİONEER den verebileceğimiz bir durum.
Şöyle izah edeyim, ben mesela oto müzik sistemleri kurduğum dönemde PİONEER ile çalışırdım, Bölgemde de PİONEER yetkili servisi vardı.
O zamanlar İzmir'de bir BAĞCI mobilya vardı belki hatırlarsın. Onlardan alırdım ürünleri. Ben montajını yapardım ama üründe sorun olursa yetkili servisi ilgilendirdi benimle ilgili bir durum yoktu.
Tüketiciler kendileri de ürün alıp getirirdi (ucuz bulurlardı Çankaya'dan biliyorsun) ben onların da montajını yapardım ama model numaralarından anlardım alicengiz olduğunu
)
Mesela DEH6900 ise Digicom ithalatında, DEH6950 ise kaçak giriş olurdu. Bir de yine DEH6900 olup DİGİCOM tarafından değil de X firma tarafından ithal edilen ürünler olurdu.
Şimdi benim aldığım ürün sorun çıkartırsa benim bölgedeki yetkili servis garantiden hallederdi ama, X firmasının ithalatında olanı yapmaz ve ''Bu bizim ithalatımız değil'' derdi.
Ortada 1 marka ama 3 ayrı kulvar vardı temel olarak.
Midea özelinde de şimdi hem Doğudan kaçak giren mallar var el altından sahaya sürülen, hem eski dist. depolarda kalan ürünleri var hem de FG Europe ürünleri var.
Bu bizi ne kadar bağlar tartışılır lakin FGE sorumluluğunda olup da çözmedikleri ne teknik ne de ekonomik bir sorun görmedik şu birkaç aydır. Umarım hep böyle devam eder.
Bana instadan veya mailden vs ulaşan MİDEA kullanıcıları var sorun yaşayan (Arıza vs) bu konuları dahi aslında MODERN KLİMA satışı ve ilgilenmedikleri ürün olmasına rağmen FGE Servis müdürü Turgut Bey'den rica ediyorum ona dahi bir şekilde çözüm üretiyorlar ellerinden geldiğince.
Ben bu firma konularına çok müdahil olmak istemiyorum zira çok defa söyledim FGE nin mal satıp satmaması beni ilgilendirmiyor, ben kaliteli çıkan ürüne, kaliteli hizmet sunmaya devam ederlerse bu milleti kazanacaklarını ve dolayısı ile kendilerinin kazanacağını ispat ettim onlara.
Gerisi kendi sorunları lakin yine de firmaya da haksızlık yapılsın istemem.
Bu sadece FGE ile ilgili değil hangi marka olursa olsun aynı şekilde.
Bu gün birisi ile bir görüşmem oldu, aynen şu cümleyi kurdum.
''Yollayın ban ao X ürünü, verileri sonuçları böyle çıksın anında MİDEA yı bırakır ve sürekli sizin ürünü konuşurum''
Bunu yaparken de hiç rahatsız olmam neden biliyor musun abi?
Halk faydası sonuç doğuran her adım için bizim forumumuzun kapısı her firmaya açık da ondan.
Yarın GREE firması bana bir ürün yollar da, MİDEA nın 130watt çektiği koşullarda GREE 120 watt çekiyorsa sence biz ne yaparız?
Videolarda söyledim, burada da yazayım.
Bu sezon sonunda FGE üst yönetimi bir toplantı yapıp takkeleri masaya koymalı.
Sezondaki artılar ve eksiler değerlendirilmeli.
Biz bu kulübü de, bu kadar anket video vs de boşuna uğraşıp yayınlamıyoruz
Bunlar firma için eşi değeri bulunmaz feedback dir. Para verseler bu geri dönüşleri hiç bir yerde bulamazlar.
Onlar vatandaşa güzellik yaptığı için biz de onlara güzellik yapıyoruz, Bizim yaptığımız güzellik reklam algılanabiliyor o ayrı konu.
Düşünün ki
Sota bile dedi ki ''madem bu derece pozitif adım atıyorlar ben de ücretsiz banner yayınlarım bana yollarlarsa''
Daha ne diyelim.