T Çevrimdışı

Tugi136 

Süper Üye
20 Nis 2020
500
30
Sezon boyunca yükselme olmadı ama olmak üzere, bu fiyatlar tavsiye liste fiyatları, bayiler sizlere vade farksız taksit ile birlikte forum indirimimizi yapacaklar.
İnternette düşük fiyat verenler evet var, montajı çıkarıp, resmi bayi olmayan firma çıkıyorlar dikkat etmenizi isterim.
Babalar günündeki fiyatlara alamıyor muyuz ? Zam ne zaman gelecek ? Şuan Denizli deyim Mardine gitmeme 20 gün var zam olursa LG almak zorunda kalacağım.
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
Babalar günündeki fiyatlara alamıyor muyuz ? Zam ne zaman gelecek ? Şuan Denizli deyim Mardine gitmeme 20 gün var zam olursa LG almak zorunda kalacağım.

Babalar günündeki fiyatlara alamıyor muyuz ? Zam ne zaman gelecek ? Şuan Denizli deyim Mardine gitmeme 20 gün var zam olursa LG almak zorunda kalacağım.
Merhaba ben sizlere yardımcı olabilmek için önceden haber verme gereği hissettim. Çünkü ürünlerin bayiye geliş fiyatları arttı.

Babalar günü indirimi sene de birkez yapılan özel bir indirim. Ancak Forum indirimi ile birlikte size bayiler ve bölge sorumlusu arkadaşlar yardımcı olacaklardır.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
5. Ürünü Montaj hariç aldığınızda, her evin klima için fiziki koşulları ve ürünün garanti koşulları, klimanın modeli ile birlikte servisler o günün koşullarına göre ve farklı fiyatlar verebilmektedir. 18 klima ile 12 klimada bakır boru farkı gibi veya fazla metre boru farkı ile size kendi tarifelerini uygulayabilmektedir. Anlayış gösterirsinizki o durumda FGeurope o servis ve bayiden alınmamış bir klima için montaj ücretlerine müdahele edemez.
Bu şekilde de hem montaj ücreti farkı hem de, Klima'nın garanti yetkili servis yapmamış olarak ürüne sahip olursunuz.
Umarım açıklayıcı olabilmişimdir saygılarımla...
Burasını tam anlayamadım,montaj hariç aldığımda "firma bana yetkili servis göndermeyecek " mi demek bu sevgili Erinç Erinç ,yoksa "veririm ama benden almadığın için 1.5- 2 kat ücret ödersin" mi demek :alala ayrıca "benim malımı başkasından almışsın ,garanti de veremem" diyebilir mi :alala
Biraz kafam karıştı :)
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Burasını tam anlayamadım,montaj hariç aldığımda "firma bana yetkili servis göndermeyecek " mi demek bu sevgili Erinç Erinç ,yoksa "veririm ama benden almadığın için 1.5- 2 kat ücret ödersin" mi demek :alala ayrıca "benim malımı başkasından almışsın ,garanti de veremem" diyebilir mi :alala
Biraz kafam karıştı :)


Alo abi oradaki durum yıllardır bilinen, başka bir örneğini PİONEER den verebileceğimiz bir durum.


Şöyle izah edeyim, ben mesela oto müzik sistemleri kurduğum dönemde PİONEER ile çalışırdım, Bölgemde de PİONEER yetkili servisi vardı.

O zamanlar İzmir'de bir BAĞCI mobilya vardı belki hatırlarsın. Onlardan alırdım ürünleri. Ben montajını yapardım ama üründe sorun olursa yetkili servisi ilgilendirdi benimle ilgili bir durum yoktu.

Tüketiciler kendileri de ürün alıp getirirdi (ucuz bulurlardı Çankaya'dan biliyorsun) ben onların da montajını yapardım ama model numaralarından anlardım alicengiz olduğunu :))

Mesela DEH6900 ise Digicom ithalatında, DEH6950 ise kaçak giriş olurdu. Bir de yine DEH6900 olup DİGİCOM tarafından değil de X firma tarafından ithal edilen ürünler olurdu.

Şimdi benim aldığım ürün sorun çıkartırsa benim bölgedeki yetkili servis garantiden hallederdi ama, X firmasının ithalatında olanı yapmaz ve ''Bu bizim ithalatımız değil'' derdi.

Ortada 1 marka ama 3 ayrı kulvar vardı temel olarak.

Midea özelinde de şimdi hem Doğudan kaçak giren mallar var el altından sahaya sürülen, hem eski dist. depolarda kalan ürünleri var hem de FG Europe ürünleri var.

Bu bizi ne kadar bağlar tartışılır lakin FGE sorumluluğunda olup da çözmedikleri ne teknik ne de ekonomik bir sorun görmedik şu birkaç aydır. Umarım hep böyle devam eder.

Bana instadan veya mailden vs ulaşan MİDEA kullanıcıları var sorun yaşayan (Arıza vs) bu konuları dahi aslında MODERN KLİMA satışı ve ilgilenmedikleri ürün olmasına rağmen FGE Servis müdürü Turgut Bey'den rica ediyorum ona dahi bir şekilde çözüm üretiyorlar ellerinden geldiğince.

Ben bu firma konularına çok müdahil olmak istemiyorum zira çok defa söyledim FGE nin mal satıp satmaması beni ilgilendirmiyor, ben kaliteli çıkan ürüne, kaliteli hizmet sunmaya devam ederlerse bu milleti kazanacaklarını ve dolayısı ile kendilerinin kazanacağını ispat ettim onlara.

Gerisi kendi sorunları lakin yine de firmaya da haksızlık yapılsın istemem.

Bu sadece FGE ile ilgili değil hangi marka olursa olsun aynı şekilde.

Bu gün birisi ile bir görüşmem oldu, aynen şu cümleyi kurdum.

''Yollayın ban ao X ürünü, verileri sonuçları böyle çıksın anında MİDEA yı bırakır ve sürekli sizin ürünü konuşurum''

Bunu yaparken de hiç rahatsız olmam neden biliyor musun abi?

Halk faydası sonuç doğuran her adım için bizim forumumuzun kapısı her firmaya açık da ondan.

Yarın GREE firması bana bir ürün yollar da, MİDEA nın 130watt çektiği koşullarda GREE 120 watt çekiyorsa sence biz ne yaparız?

Videolarda söyledim, burada da yazayım.

Bu sezon sonunda FGE üst yönetimi bir toplantı yapıp takkeleri masaya koymalı.

Sezondaki artılar ve eksiler değerlendirilmeli.

Biz bu kulübü de, bu kadar anket video vs de boşuna uğraşıp yayınlamıyoruz :ok

Bunlar firma için eşi değeri bulunmaz feedback dir. Para verseler bu geri dönüşleri hiç bir yerde bulamazlar.

Onlar vatandaşa güzellik yaptığı için biz de onlara güzellik yapıyoruz, Bizim yaptığımız güzellik reklam algılanabiliyor o ayrı konu.

Düşünün ki Sota Sota bile dedi ki ''madem bu derece pozitif adım atıyorlar ben de ücretsiz banner yayınlarım bana yollarlarsa''

Daha ne diyelim.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Alo abi oradaki durum yıllardır bilinen, başka bir örneğini PİONEER den verebileceğimiz bir durum.


Şöyle izah edeyim, ben mesela oto müzik sistemleri kurduğum dönemde PİONEER ile çalışırdım, Bölgemde de PİONEER yetkili servisi vardı.

O zamanlar İzmir'de bir BAĞCI mobilya vardı belki hatırlarsın. Onlardan alırdım ürünleri. Ben montajını yapardım ama üründe sorun olursa yetkili servisi ilgilendirdi benimle ilgili bir durum yoktu.

Tüketiciler kendileri de ürün alıp getirirdi (ucuz bulurlardı Çankaya'dan biliyorsun) ben onların da montajını yapardım ama model numaralarından anlardım alicengiz olduğunu :))

Mesela DEH6900 ise Digicom ithalatında, DEH6950 ise kaçak giriş olurdu. Bir de yine DEH6900 olup DİGİCOM tarafından değil de X firma tarafından ithal edilen ürünler olurdu.

Şimdi benim aldığım ürün sorun çıkartırsa benim bölgedeki yetkili servis garantiden hallederdi ama, X firmasının ithalatında olanı yapmaz ve ''Bu bizim ithalatımız değil'' derdi.

Ortada 1 marka ama 3 ayrı kulvar vardı temel olarak.

Midea özelinde de şimdi hem Doğudan kaçak giren mallar var el altından sahaya sürülen, hem eski dist. depolarda kalan ürünleri var hem de FG Europe ürünleri var.

Bu bizi ne kadar bağlar tartışılır lakin FGE sorumluluğunda olup da çözmedikleri ne teknik ne de ekonomik bir sorun görmedik şu birkaç aydır. Umarım hep böyle devam eder.

Bana instadan veya mailden vs ulaşan MİDEA kullanıcıları var sorun yaşayan (Arıza vs) bu konuları dahi aslında MODERN KLİMA satışı ve ilgilenmedikleri ürün olmasına rağmen FGE Servis müdürü Turgut Bey'den rica ediyorum ona dahi bir şekilde çözüm üretiyorlar ellerinden geldiğince.

Ben bu firma konularına çok müdahil olmak istemiyorum zira çok defa söyledim FGE nin mal satıp satmaması beni ilgilendirmiyor, ben kaliteli çıkan ürüne, kaliteli hizmet sunmaya devam ederlerse bu milleti kazanacaklarını ve dolayısı ile kendilerinin kazanacağını ispat ettim onlara.

Gerisi kendi sorunları lakin yine de firmaya da haksızlık yapılsın istemem.

Bu sadece FGE ile ilgili değil hangi marka olursa olsun aynı şekilde.

Bu gün birisi ile bir görüşmem oldu, aynen şu cümleyi kurdum.

''Yollayın ban ao X ürünü, verileri sonuçları böyle çıksın anında MİDEA yı bırakır ve sürekli sizin ürünü konuşurum''

Bunu yaparken de hiç rahatsız olmam neden biliyor musun abi?

Halk faydası sonuç doğuran her adım için bizim forumumuzun kapısı her firmaya açık da ondan.

Yarın GREE firması bana bir ürün yollar da, MİDEA nın 130watt çektiği koşullarda GREE 120 watt çekiyorsa sence biz ne yaparız?

Videolarda söyledim, burada da yazayım.

Bu sezon sonunda FGE üst yönetimi bir toplantı yapıp takkeleri masaya koymalı.

Sezondaki artılar ve eksiler değerlendirilmeli.

Biz bu kulübü de, bu kadar anket video vs de boşuna uğraşıp yayınlamıyoruz :ok

Bunlar firma için eşi değeri bulunmaz feedback dir. Para verseler bu geri dönüşleri hiç bir yerde bulamazlar.

Onlar vatandaşa güzellik yaptığı için biz de onlara güzellik yapıyoruz, Bizim yaptığımız güzellik reklam algılanabiliyor o ayrı konu.

Düşünün ki Sota Sota bile dedi ki ''madem bu derece pozitif adım atıyorlar ben de ücretsiz banner yayınlarım bana yollarlarsa''

Daha ne diyelim.
Hımm,firmanın ürününü getiren farklı farklı "getiriciler" mi var acaba :alala ,kafam iyice karıştı :) ,yani midea 10la başlayan getirici farklı ,20 ile başlayan getirici farklı mı oluyor bu durumda(rakamlar uydurmadır),yani firma "abi bu mal eskiden kalma alo firmasının,beni ilgilendirmez ,garanti de vermem" diyebilir mi, veya ne bileyim "benden alınma değil helvacı firmasından alınma" diyebilir mi,sonuçta bir "marka" dan yazışıyoruz.
Hani eskiden arada hafif yazılmış harf olurdu ,mesela alo değil de aloa gibi ,yani çağrışım yapan markalar anlamında yazdım,konuyu ,öyle olsa anlarım da 2 kere okudum inan ,zaten anlamadığımdan yazdım :)
Bağcı mobilyayı da bilirim ,bilmem mi hiç :)
Aslında bu durum için arayacaktım yarın seni ,çok meşkülsün diye aramam dedim kendi kendime , ama bana ilginç geldi olay.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Hımm,firmanın ürününü getiren farklı farklı "getiriciler" mi var acaba :alala ,kafam iyice karıştı :) ,yani midea 10la başlayan getirici farklı ,20 ile başlayan getirici farklı mı oluyor bu durumda(rakamlar uydurmadır),yani firma "abi bu mal eskiden kalma alo firmasının,beni ilgilendirmez ,garanti de vermem" diyebilir mi, veya ne bileyim "benden alınma değil helvacı firmasından alınma" diyebilir mi,sonuçta bir "marka" dan yazışıyoruz.
Hani eskiden arada hafif yazılmış harf olurdu ,mesela alo değil de aloa gibi ,yani çağrışım yapan markalar anlamında yazdım,konuyu ,öyle olsa anlarım da 2 kere okudum inan ,zaten anlamadığımdan yazdım :)
Bağcı mobilyayı da bilirim ,bilmem mi hiç :)
Aslında bu durum için arayacaktım yarın seni ,çok meşkülsün diye aramam dedim kendi kendime , ama bana ilginç geldi olay.
Alo abi uzun yıllardır yazarım bilirsin.

ben ithal ürünlerdeki bu sorumluluk alanı, ürün kargaşası, servis yetki alanları, o onun servisi bu bunun servisi konularını oldum olası sevmem de onaylamam da biliyorsun.

Biz o adını anmadığım, benim eskiden servisi olduğum markadan alışmışız abi, üretim burada, yönetim burada, satan burada, takan burada, alan burada

Bu ithal ürünlerde vay efenim o hangisinin, bu kimin, eee sen kimsin, o zaman o kim, Peki benim eve neden bu geldi? gibi zibilyon tane soru.

Vatandaş haklı yani sitem etmekte.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Alo abi uzun yıllardır yazarım bilirsin.

ben ithal ürünlerdeki bu sorumluluk alanı, ürün kargaşası, servis yetki alanları, o onun servisi bu bunun servisi konularını oldum olası sevmem de onaylamam da biliyorsun.

Biz o adını anmadığım, benim eskiden servisi olduğum markadan alışmışız abi, üretim burada, yönetim burada, satan burada, takan burada, alan burada

Bu ithal ürünlerde vay efenim o hangisinin, bu kimin, eee sen kimsin, o zaman o kim, Peki benim eve neden bu geldi? gibi zibilyon tane soru.

Vatandaş haklı yani sitem etmekte.
Tamam,senin kafan iyice karışmış ve çok kızmışsın belli ,en iyisi yazmayayım artık :)
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Burasını tam anlayamadım,montaj hariç aldığımda "firma bana yetkili servis göndermeyecek " mi demek bu sevgili Erinç Erinç ,yoksa "veririm ama benden almadığın için 1.5- 2 kat ücret ödersin" mi demek :alala ayrıca "benim malımı başkasından almışsın ,garanti de veremem" diyebilir mi :alala
Biraz kafam karıştı :)
7200 TL 18000 BTU ürün vardı n11 de bilindiği gibi üretici site fiyatları yüksek 10.000 küsür

satan midea yetkili bayi ürün garantili montaj hariç garantili de olsa montaj dahil almasan servis üzer

pazar yerinden alma servis üzer seni midea yetkili bayisi standartı var bu işin adamına göre servis montaj ücreti olmaz pazar yerleri uygun satıyor erinç bey komisyon alıyor o yüzden yanlış yönlendiriyor benim anladığım bu

uygun fiyatlı n11 hb gg birde satıcı midea yetkili bayi ise alıp geçersin extra montaj ücreti ödersin onunda standartı belli fiyatı olur vestel kendi site fiyatı farklı hb fiyatı farklı aynı tv hb den alıyoruz ucuz alıyoruz
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
7200 TL 18000 BTU ürün vardı n11 de bilindiği gibi üretici site fiyatları yüksek 10.000 küsür

satan midea yetkili bayi ürün garantili montaj hariç garantili de olsa montaj dahil almasan servis üzer

pazar yerinden alma servis üzer seni midea yetkili bayisi standartı var bu işin adamına göre servis montaj ücreti olmaz pazar yerleri uygun satıyor erinç bey komisyon alıyor o yüzden yanlış yönlendiriyor benim anladığım bu

uygun fiyatlı n11 hb gg birde satıcı midea yetkili bayi ise alıp geçersin extra montaj ücreti ödersin onunda standartı belli fiyatı olur vestel kendi site fiyatı farklı hb fiyatı farklı aynı tv hb den alıyoruz ucuz alıyoruz
Kardeşim kimsenin kimseden bir şey aldığı yok

Erinç de kimseden komisyon almıyor
Ben de kimseden komisyon almıyorum
Forum da kimseden bir bok almıyor
Ortada verileri iyi bir mal gördük, belli ki haddinden fazla üstüne düşmüşüz ki adımız komisyoncuya çıkmış

40 kere yazdık anlamanız için 40 kere daha mı yazalım? Şurada verilen emek karşılığı bu başlık altında yazan HİÇ KİMSE HİÇ KİMSEDEN HİÇ BİR ŞEY ALMIYOR

Hiç bir şey kavramının da tanımını yapayım istiyorsanız madde madde onu da yazayım. Mal-para-hediye-cennetten tapu-arabaya mazot-hediye çeki-sakız dahil hiç bir şey.

Erinçi de attıracaksınız forumdan o olacak yahu İçinize sinmiyorsa almayın bu kadar basit.

Gidin Airfel alın LG alın Arçelik alın, GÜVEN VEREN yer neresi ise oradan alın.

Sanki ilk defa bir marka ile ilgili değişik yerlerde değişik fiyatlar görüyorsunuz.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Kardeşim kimsenin kimseden bir şey aldığı yok

Erinç de kimseden komisyon almıyor
Ben de kimseden komisyon almıyorum
Forum da kimseden bir bok almıyor
Ortada verileri iyi bir mal gördük, belli ki haddinden fazla üstüne düşmüşüz ki adımız komisyoncuya çıkmış

40 kere yazdık anlamanız için 40 kere daha mı yazalım? Şurada verilen emek karşılığı bu başlık altında yazan HİÇ KİMSE HİÇ KİMSEDEN HİÇ BİR ŞEY ALMIYOR

Hiç bir şey kavramının da tanımını yapayım istiyorsanız madde madde onu da yazayım. Mal-para-hediye-cennetten tapu-arabaya mazot-hediye çeki-sakız dahil hiç bir şey.

Erinçi de attıracaksınız forumdan o olacak yahu İçinize sinmiyorsa almayın bu kadar basit.

Gidin Airfel alın LG alın Arçelik alın, GÜVEN VEREN yer neresi ise oradan alın.

Sanki ilk defa bir marka ile ilgili değişik yerlerde değişik fiyatlar görüyorsunuz.
adem abi sana birşey demedim pazar yerinden ürün alma servis üzer boru vs koskoca midea pazar yerinden alma demek illa gel fgeurope den dediği için komisyon karıştım arada 3200 TL fark var yanlış birşey mi dedim.... bennnnn
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
7200 TL 18000 BTU ürün vardı n11 de bilindiği gibi üretici site fiyatları yüksek 10.000 küsür

satan midea yetkili bayi ürün garantili montaj hariç garantili de olsa montaj dahil almasan servis üzer

pazar yerinden alma servis üzer seni midea yetkili bayisi standartı var bu işin adamına göre servis montaj ücreti olmaz pazar yerleri uygun satıyor erinç bey komisyon alıyor o yüzden yanlış yönlendiriyor benim anladığım bu

uygun fiyatlı n11 hb gg birde satıcı midea yetkili bayi ise alıp geçersin extra montaj ücreti ödersin onunda standartı belli fiyatı olur vestel kendi site fiyatı farklı hb fiyatı farklı aynı tv hb den alıyoruz ucuz alıyoruz
İşte benim de anlamadığım bu, tv alıyoruz ,mesela yeğenim Çankayadan aldı tvyi ,vestel yetkili servisi gelip kurdu,garantiyi onayladı gitti ,yani "bizim satıcıdan alınmamış,garanti onaylamam" demedi ,ki benim yönlendirmem ile aldı tvyi.Örnekleri çok veririm.
Fiyatları gördüm ,inceledim ,hatta arattım diğer web sitelerde.Elbette farklı fiyatlar olabilir ama firma "benden alınmamış,garanti veremem" diyebilir mi,merdiven altı üretim değil ki bu,koskoca firma ürünü onu anlayamadım doğrusu.İşçilik+montaj+ürün daha fazlaya da çıkabilir farklı yerden alınınca,o alıcının sorunu , ama garanti olmaz olunca sıkıntı doğrusu.
Ben sevgili erinçin komisyon falan aldığını düşünmüyorum bile ,çünkü firmanın kendi sitesinde var fiyatlar,arada büyük fark var.Neyse :)
 
Geri
Üst Alt