T Çevrimdışı

tonat 

Aktif Üye
30 Eyl 2018
104
62
Çekelim uyaralım vatandaşı kardeşim haklısın.

Bu arada Merhaba, ben yine konulara direkt cevap ile giriyorum kusura bakmayın.

Klimanızı güzel günlerde kullanmanızı dilerim umarım anlattığım kadar sizi de etkilemiştir.

Bizi etkileyen klimaları üreticisinin kim olduğu zerre kadar önemli olmadan vatandaşa seve seve paylaşırım hiç sorun değil. Bu da kesinlikle ama kesinlikle etkileyecek bir üründü.

Sizin montajda YİNE ben klima konsol takozu görmüyor muyum yoksa gerçekten yok mu onu da bir kontrol edelim lütfen.

Suyun damlaması fizik kuralları ve teknik olarak normal olsa da bu etik olarak normal değil zira anladığım kadarı ile iç ünitenin drenajını sanki dış üniteye vermişler gibi.

Çalışma prensibi gereği klima HER ZAMAN terleme yapar. Soğutma modunda iç ünite, ısıtma modunda ise dış ünite terler. dolayısı ile her ikisinin de mutlaka drenaj hatları çekilmelidir. İç ünitenin drenajı dış üniteye verilir bunda anormal durum yok lakin dış ünitenin de drenajı çekilmeli ki, yaz modunda iç üniteden, kış modunda dış üniteden akacak olan su aynı kanalı kullansın.

Servis dostlarımıza lütfen bilgi verin, hem drenajı hallediversinler hem de takozları kontrol etsinler lütfen.

Emekçi dostlarıma sevgi ve selamlarımı da iletmenizi rica ederim :ok


Diğer bir hatırlatma da şu.

Belki de dostlarımız iç ünite drenajını dış üniteye vermemişlerdir ve o su REKOR bağlantısı dediğimiz yerdeki terlemenin, terleme kapağından içeri doğru yönlendirdiği damlayan sular olabilir ki her şekilde yine de dış ünitede drenaj olmaması nedeniyle bu sorunu yaşadığınız gerçeğini ortadan kaldırmayacaktır bu durum :)

Ayrıca sadece kapaklardan o kadar terleme yapması enteresan, o derece terlemeyi borular yapar (Sanıyorum havalarınız çok nemli) borudan akan su rekor hattından dış üniteye sirayet eder vs. Bu durumda boruların izolasyonunda açıkta kalan yer kalmış demektir ;)
uyarılarınız için teşekkür ederim üstad. şimdi dikkat ettim bende de dış ünite drenajı çekilmemiş.

Screenshot_20210715_012402_com.android.gallery3d.jpg
 
R Çevrimdışı

RindTech

Yeni Üye
28 Ocak 2020
7
34

Çekelim uyaralım vatandaşı kardeşim haklısın.

Bu arada Merhaba, ben yine konulara direkt cevap ile giriyorum kusura bakmayın.

Klimanızı güzel günlerde kullanmanızı dilerim umarım anlattığım kadar sizi de etkilemiştir.

Bizi etkileyen klimaları üreticisinin kim olduğu zerre kadar önemli olmadan vatandaşa seve seve paylaşırım hiç sorun değil. Bu da kesinlikle ama kesinlikle etkileyecek bir üründü.

Sizin montajda YİNE ben klima konsol takozu görmüyor muyum yoksa gerçekten yok mu onu da bir kontrol edelim lütfen.

Suyun damlaması fizik kuralları ve teknik olarak normal olsa da bu etik olarak normal değil zira anladığım kadarı ile iç ünitenin drenajını sanki dış üniteye vermişler gibi.

Çalışma prensibi gereği klima HER ZAMAN terleme yapar. Soğutma modunda iç ünite, ısıtma modunda ise dış ünite terler. dolayısı ile her ikisinin de mutlaka drenaj hatları çekilmelidir. İç ünitenin drenajı dış üniteye verilir bunda anormal durum yok lakin dış ünitenin de drenajı çekilmeli ki, yaz modunda iç üniteden, kış modunda dış üniteden akacak olan su aynı kanalı kullansın.

Servis dostlarımıza lütfen bilgi verin, hem drenajı hallediversinler hem de takozları kontrol etsinler lütfen.

Emekçi dostlarıma sevgi ve selamlarımı da iletmenizi rica ederim :ok


Diğer bir hatırlatma da şu.

Belki de dostlarımız iç ünite drenajını dış üniteye vermemişlerdir ve o su REKOR bağlantısı dediğimiz yerdeki terlemenin, terleme kapağından içeri doğru yönlendirdiği damlayan sular olabilir ki her şekilde yine de dış ünitede drenaj olmaması nedeniyle bu sorunu yaşadığınız gerçeğini ortadan kaldırmayacaktır bu durum :)

Ayrıca sadece kapaklardan o kadar terleme yapması enteresan, o derece terlemeyi borular yapar (Sanıyorum havalarınız çok nemli) borudan akan su rekor hattından dış üniteye sirayet eder vs. Bu durumda boruların izolasyonunda açıkta kalan yer kalmış demektir ;)
  • Abi bilgilendirme için çok teşekkür ederim. Bugün bu damlama için aradık servisi normal olduğunu bunun terleme olduğunu söyledi. Ayrıca takozu da sorduk (ne işe yaradığını pek bilmiyorum ama) yere sabitlenmiş bir dış ünite olmadığı için gerek olmadığını ve çalışma esnasında titreşime neden olup iç aksamdaki bazı parçalara zararı olacağı için takılmadığını söyledi. Olaya hakim olmadığımız ve biraz da naif insanlar olduğumuz için peki öyle olsun deyip konuyu kapattık.
  • Vallahi abi güzel ülkemde kandırılmadığımızdan aldatılmadığımızdan emin olmak için her konuda ciddi bir araştırma yapmak zorunda kalmaktan sıtkım sıyrıldı. Sadece parasını verip bir ürün, hizmet almak ve dolandırılmadığımdan emin olmak istiyorum çok mu şey istiyorum yahu. Bugün klima, yarın tv, öteki gün araba tamiri bir başka gün mobilya işlerinin nasıl yapıldığını nasıl yapılması gerektiğini öğrenmek zorundamıyım ben yaa. Vallahi çok yoruldum işini dürüst yapmayan tamirciden, servisciden, doktordan, kargocudan.....
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51


  • Abi bilgilendirme için çok teşekkür ederim. Bugün bu damlama için aradık servisi normal olduğunu bunun terleme olduğunu söyledi. Ayrıca takozu da sorduk (ne işe yaradığını pek bilmiyorum ama) yere sabitlenmiş bir dış ünite olmadığı için gerek olmadığını ve çalışma esnasında titreşime neden olup iç aksamdaki bazı parçalara zararı olacağı için takılmadığını söyledi. Olaya hakim olmadığımız ve biraz da naif insanlar olduğumuz için peki öyle olsun deyip konuyu kapattık.
  • Vallahi abi güzel ülkemde kandırılmadığımızdan aldatılmadığımızdan emin olmak için her konuda ciddi bir araştırma yapmak zorunda kalmaktan sıtkım sıyrıldı. Sadece parasını verip bir ürün, hizmet almak ve dolandırılmadığımdan emin olmak istiyorum çok mu şey istiyorum yahu. Bugün klima, yarın tv, öteki gün araba tamiri bir başka gün mobilya işlerinin nasıl yapıldığını nasıl yapılması gerektiğini öğrenmek zorundamıyım ben yaa. Vallahi çok yoruldum işini dürüst yapmayan tamirciden, servisciden, doktordan, kargocudan.....
Bizim gibi çıkarsız hareket eden mecralar çoğalıp, FG Europe gibi, aksaklıklar olsa da ilgilenen cesur firmalar arttıkça bu durumdan kurtulacağız, bütün mücadelemiz o yönde.

Çalışma prensibi gereği belli oranda zaten TİTREMEK ZORUNDA OLAN bir ürün için, takoz takıp titreşime sebep olup bozulmasını istemediği için çok iyi niyetli bir iş yaptığını düşünen değerli servis dostuma, FG Europe Servis müdürünün söyleyeceği bir iki söz vardır diye düşünüyorum :)

Su damlaması teknik bir arıza değil, yukarıda da belirttiğim üzere fizyolojik olaydır ve doğaldır. Sorun suyun damlaması değil zaten bizim için, balkona damlaması :)

Art niyetli olduklarını düşünmediğim için sakin sakin yazıyorum Erinç Erinç gibi bir dostumuzun şu mecrada olması bizleri için büyük şans. Kendisi firma yetkililerine izah edecektir mutlaka durumu. Kaldı ki bu bahsi geçen hortum toplasanız 30-40cm yani öyle aman aman bir maddi yükü de yok firmaya.

Sorun zaten firmanın bu tarz şeylerden kaçınmamasına rağmen servis dostlarımızın bazen kulak arkası etmesi.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Haaaa şunu da belirteyim.

Zamanında VESTEL için de bu cümleyi çok kurdum. Bu adamlar okyanus aşıp derede boğulmaya bayılıyor.

Ortada bu derece bana göre kral bir cihaz var, Allah aşkına şu koca forumda konuştuğumuz konulara bakın, Alçı, Takoz, Boru. ''Yazık'' derim ben buna :)

Kaç sayfa oldu bu konu bilmiyorum, bu kadar sayfada hiç klimadan memnun olmayan var mı performans, sessizlik verimlilik vs anlamında?

Şu kalitede mala şu kıytırık alçı ve boru yüzünden laf getirmek de ne bileyim yani..
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Yoldan geçen sıradan bir vatandaş olan ben sadece bir adet almak istediğimde dahi bahsi geçen parçanın maliyeti 2 tl
Bir şirket olarak bunun toplu alımdaki maliyetini düşünün. Sizce firma bunun peşine düşmüş müdür?


Screenshot_20210715_012402_com.android.gallery3d8cbca4891853b936.jpg
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Yani kızıyorum, neden kızıyorum biliyor musunuz?

Kardeşim tamam takmamışsın eyvallah, unuttun, acele ettin, üşendin vs her ne ise.

Vatandaş seni YİNE aramış bu konu için ve diyorsun ki ''Abi bu normal, zaten takozu da senin klima bozulmasın diye takmadım''

Ooooof offffffffff..


Söyleyeceğin laf belli, ''Abi siz canınızı sıkmayın biz derhal ilgileneceğiz. Sizden tek ricamız, biraz yoğunluğumuz var müsaade ederseniz birkaç gün içerisinde eksiğimizi tamamlayalım''

Bilmem, ben bunu beklerdim ya siz?
 
The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,153


  • Abi bilgilendirme için çok teşekkür ederim. Bugün bu damlama için aradık servisi normal olduğunu bunun terleme olduğunu söyledi. Ayrıca takozu da sorduk (ne işe yaradığını pek bilmiyorum ama) yere sabitlenmiş bir dış ünite olmadığı için gerek olmadığını ve çalışma esnasında titreşime neden olup iç aksamdaki bazı parçalara zararı olacağı için takılmadığını söyledi. Olaya hakim olmadığımız ve biraz da naif insanlar olduğumuz için peki öyle olsun deyip konuyu kapattık.
  • Vallahi abi güzel ülkemde kandırılmadığımızdan aldatılmadığımızdan emin olmak için her konuda ciddi bir araştırma yapmak zorunda kalmaktan sıtkım sıyrıldı. Sadece parasını verip bir ürün, hizmet almak ve dolandırılmadığımdan emin olmak istiyorum çok mu şey istiyorum yahu. Bugün klima, yarın tv, öteki gün araba tamiri bir başka gün mobilya işlerinin nasıl yapıldığını nasıl yapılması gerektiğini öğrenmek zorundamıyım ben yaa. Vallahi çok yoruldum işini dürüst yapmayan tamirciden, servisciden, doktordan, kargocudan.....
Şimdi bu cevapları veren servis için burda birşeyler yazarım ama neyse, iyi dememiş drenajı napacan abi ordan akan su arıtmalı su, koyun altına bi kova birikdikçe içersiniz, biz sizi düşünerek öyle yaptık. Takozlarıda dış ünite yokuş aşağı olmadığı için koymadık, düzdüz yer kayacak değil ya.
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
Selamlar Adem abi ile en başında da konuştuk, farklı servis uygulamaları çıkacaktır, bu konularda bölge sorumlularıda sık sık uyarmaktalar ancak gene de böyle ufak konular çıkmasına şaşırmıyorum. Ancak Bende durumu ileteceğim.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Selamlar Adem abi ile en başında da konuştuk, farklı servis uygulamaları çıkacaktır, bu konularda bölge sorumlularıda sık sık uyarmaktalar ancak gene de böyle ufak konular çıkmasına şaşırmıyorum. Ancak Bende durumu ileteceğim.
60 yıldır ülkede hizmet veren Koç grubu, 1984 den beri var olduğunu bildiğim Vestel bile aynı ilin iki farklı servisinde dahi aynı standardı yakalayamıyorken bu ağır eleştireceğim bir konu değil.

En ağır eleştireceğim konu ise ÇOK BASİT hatta AŞIRI BASİT konuların gereksiz şikayete dönmesi.

Yola çıktığımızdan beri hep aynı konuyu konuşuyoruz, kral bir klimaya, kral servis hizmeti istiyor insanlar çünkü beklentiyi çok yükselttik insanlarda.


Tüketicilere soralım bence, Bu klimayı sizlere böyle anlatıp beklentiyi yükseltip bu kadar soruna ben sebep olmuş olabilir miyim acaba dostlar ne dersiniz?


Bu arada yarın kral bir servis hizmeti videosu paylaşacağım, bir tüketiciden geldi bu sefer.
 
barbarosso Çevrimdışı

barbarosso 

Aktif Üye
7 Eki 2017
317
Midea 12000 prime; İzmir'de en iyi fiyat ile nereden satın alabilirim.nakit...
Fiyat uygun olursa alacağım, bütçeyi aşarsa LG Duo düşünüyorum
 
H Çevrimdışı

hardcrss

Aktif Üye
26 May 2021
120
33
Takozun zaten amaci titreşimi emmektir. Titresim olmasin diye takmadik diyen servis umarim başından savmak icin sallamistir yoksa inanarak soylemisse durum vahim.

Otomobil motorlarinda bile bir suru takoz vardir titresimi emsin diye.
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
Midea 12000 prime; İzmir'de en iyi fiyat ile nereden satın alabilirim.nakit...
Fiyat uygun olursa alacağım, bütçeyi aşarsa LG Duo düşünüyorum
ben daha önce klima arayışındaken bana ege ticareti önermişlerdi en uygun fiyatı onlar veriyormuş sadecene midea değil başka markalarda var.fakat ben pederin ısrarıyla arkadaşından fujıplus almıştım fakat memnun kalmadım keşki lg-midea alsaymışım.
 
Geri
Üst Alt