Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
MERAKLA BEKLENEN AWOX U5600STR 4K ANDROID TV İNCELEMESİ !
Geçmiş olsun evet hayırlısı... Bakalım bende bekliyorum merakla.. Bugün fabrika teknik birimdeki arkadaşla görüştüm. Bu hafta yada en geç haftaya size dönüş yaparız dedi... Altyazı sorununa yapıcak birşey yok ama dedi. Hayret ediyorum gerçekten
Hızlı dönüşünüz ve yardımlarınız için tşeekkür ederim hocam,
Yazıyorum servise ama gene dönüş yok,
Ankara da yaşıyorum,
başka bir servisi arayıp devreye sokma ihtimalim varmıdır?
işe yarar mı başka bir servisle iletişim kurmak veya direk awox call center ile iletişime geçsem yardımcı olurlar mı değişim konusunda,
Aldığım fiyat nedeniyle iade etmek istemiyorum ama internetten aldığım için son çare iade edeceğim ürünü yardımcı olmazlar ise.
Kusura bakmayın bi süredir rahatsız idim ondan geri dönüş yapamadım. Başka bir servisi devreye sokmakta seçenek olabilir direk bağlantı sebebiyle. Ya da dediğiniz gibi awox müşteri hizmetleri ile de konuyu bi görüşün.
Kusura bakmayın bi süredir rahatsız idim ondan geri dönüş yapamadım. Başka bir servisi devreye sokmakta seçenek olabilir direk bağlantı sebebiyle. Ya da dediğiniz gibi awox müşteri hizmetleri ile de konuyu bi görüşün.
Merhabalar,
Servis ile görüşmem sonuçsuz kaldığı için ve servis fabrikadan teknik sıkıntı değişim vb bir tutanak formu yazma müşteriye dediğini söylediği için servis direk müşteri hizmetlerini aradım,
Msjlarıma dönmeyen telefonlarımı açmayan servis ertesi gün geldi formu doldurdu ve işini yapıp arada TV için kırılmaz cam satmaya çalışıp gitti,
Ürünü aldığım yere Ankara içerisinde olduğu için fatura ve servis formu ile gittim,
Önce kabul etmezlerken fabrika ile görüştüğümü değişim kabul etmez ise iade edeceğimi söyleyince başka bir kutu açıp seri numaralarını değiştirip yeni ürünü verdiler ama yeni üründe de aynı hatta daha fazla ışık sızması mevcut bir türlü anlamadım bu işi ?
Benden aldıkları ürüne yapıştırıp başkasına satmak için yapışkan reklam bantlarını söktüler sıfır ürünün artık kime güveneceğimize şaşırdım
Merhabalar,
Servis ile görüşmem sonuçsuz kaldığı için ve servis fabrikadan teknik sıkıntı değişim vb bir tutanak formu yazma müşteriye dediğini söylediği için servis direk müşteri hizmetlerini aradım,
Msjlarıma dönmeyen telefonlarımı açmayan servis ertesi gün geldi formu doldurdu ve işini yapıp arada TV için kırılmaz cam satmaya çalışıp gitti,
Ürünü aldığım yere Ankara içerisinde olduğu için fatura ve servis formu ile gittim,
Önce kabul etmezlerken fabrika ile görüştüğümü değişim kabul etmez ise iade edeceğimi söyleyince başka bir kutu açıp seri numaralarını değiştirip yeni ürünü verdiler ama yeni üründe de aynı hatta daha fazla ışık sızması mevcut bir türlü anlamadım bu işi ?
Benden aldıkları ürüne yapıştırıp başkasına satmak için yapışkan reklam bantlarını söktüler sıfır ürünün artık kime güveneceğimize şaşırdım
Şahsi fikrim servis konusunda Awoxun üzerine gitmemek. Tabi lafım size değil hakkınızı aramanız en doğal şey. Yeni bir marka olduğu için servislere söz geçirememek bir seviyeye kadar normaldir. Burda bütün olay Awox'a patlar. Piyasada sağlam duracaklarsa servis sorunlarını ve yazılım sorunlarını çözmeliler. Müşteriyi mağdur etmemeliler.
Merhabalar,
Servis ile görüşmem sonuçsuz kaldığı için ve servis fabrikadan teknik sıkıntı değişim vb bir tutanak formu yazma müşteriye dediğini söylediği için servis direk müşteri hizmetlerini aradım,
Msjlarıma dönmeyen telefonlarımı açmayan servis ertesi gün geldi formu doldurdu ve işini yapıp arada TV için kırılmaz cam satmaya çalışıp gitti,
Ürünü aldığım yere Ankara içerisinde olduğu için fatura ve servis formu ile gittim,
Önce kabul etmezlerken fabrika ile görüştüğümü değişim kabul etmez ise iade edeceğimi söyleyince başka bir kutu açıp seri numaralarını değiştirip yeni ürünü verdiler ama yeni üründe de aynı hatta daha fazla ışık sızması mevcut bir türlü anlamadım bu işi ?
Benden aldıkları ürüne yapıştırıp başkasına satmak için yapışkan reklam bantlarını söktüler sıfır ürünün artık kime güveneceğimize şaşırdım
Kötü bi örnek olmuş yaşadığınız durum. Kurulumda tekrar yeni tv için ekip gelmedi mi? Aynısı hatta daha fazla ışık sızmalı versiyonu olduğunu iletiniz mi? Eğer son defa çözüm üretmezler ise iade edin. Maalesef üzücü bi durum.
Kötü bi örnek olmuş yaşadığınız durum. Kurulumda tekrar yeni tv için ekip gelmedi mi? Aynısı hatta daha fazla ışık sızmalı versiyonu olduğunu iletiniz mi? Eğer son defa çözüm üretmezler ise iade edin. Maalesef üzücü bi durum.
Hocam direk eski ürünün barkodunu yeni TV ye yapıştırdılar,
Şuanda yeni TV var bende ama barkodu ve eski TV nin servis kurulum formundaki barkod numarası aynı anlayacağınız,
Ürünü aldığım yer 2.400₺ ye bu kadar oluyor istersen 5000₺ lik ürün var onda olmaz gibi saçma sapan konuştuğu için direk yeni TV yi kendim alıp gelip kurdum,
İade falan uğraşmak dahi istemiyorum şuanda bir daha da yerli üretim birşey almam,
Bana büyük ders oldu.
Ne servisin ne fabrikanın ne de satıcının umrunda değil ürünün arızalı durumu dinleyen yok bundan sonra çevremde kim olursa olsun awox tan uzak olmaları söyleyeceğim
Hocam direk eski ürünün barkodunu yeni TV ye yapıştırdılar,
Şuanda yeni TV var bende ama barkodu ve eski TV nin servis kurulum formundaki barkod numarası aynı anlayacağınız,
Ürünü aldığım yer 2.400₺ ye bu kadar oluyor istersen 5000₺ lik ürün var onda olmaz gibi saçma sapan konuştuğu için direk yeni TV yi kendim alıp gelip kurdum,
İade falan uğraşmak dahi istemiyorum şuanda bir daha da yerli üretim birşey almam,
Bana büyük ders oldu.
Ne servisin ne fabrikanın ne de satıcının umrunda değil ürünün arızalı durumu dinleyen yok bundan sonra çevremde kim olursa olsun awox tan uzak olmaları söyleyeceğim
Şahsi fikrim servis konusunda Awoxun üzerine gitmemek. Tabi lafım size değil hakkınızı aramanız en doğal şey. Yeni bir marka olduğu için servislere söz geçirememek bir seviyeye kadar normaldir. Burda bütün olay Awox'a patlar. Piyasada sağlam duracaklarsa servis sorunlarını ve yazılım sorunlarını çözmeliler. Müşteriyi mağdur etmemeliler.
Hocam 2 haftadan fazla zaman geçti lakin inanın aldığıma alacağıma pişman oldum,
özellikle yerli üretim diye tercih etmiştim halbuki,
çokta yeni firma değiller bildiğim kadarıyla ama müşteri ilişkileri tam bir felaket,
Ben elektronik ürün sonuçta olabilir sorun sıkıntı hiç endişelenmedim,
bende elektronik teknikeriyim değişim istedim iyi niyetle iade etmedim ama pişman ettirdiler maalesef beni,
umarım bu durum kendileri için böyle gitmez.
Hocam 2 haftadan fazla zaman geçti lakin inanın aldığıma alacağıma pişman oldum,
özellikle yerli üretim diye tercih etmiştim halbuki,
çokta yeni firma değiller bildiğim kadarıyla ama müşteri ilişkileri tam bir felaket,
Ben elektronik ürün sonuçta olabilir sorun sıkıntı hiç endişelenmedim,
bende elektronik teknikeriyim değişim istedim iyi niyetle iade etmedim ama pişman ettirdiler maalesef beni,
umarım bu durum kendileri için böyle gitmez.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Hocam acaba aldığım mağaza ve servisi direk fabrikaya şikayet etsem bir sonuç elde edebilirmiyim,
Artık televizyonu düşünmüyorum maruz kaldığım davranışlar ve muamele canımı sıktı,
O benden aldıkları TV yide başka birisine satacak olmaları içimi rahatsız ediyor
Önce kabul etmezlerken fabrika ile görüştüğümü değişim kabul etmez ise iade edeceğimi söyleyince başka bir kutu açıp seri numaralarını değiştirip yeni ürünü verdiler ama yeni üründe de aynı hatta daha fazla ışık sızması mevcut bir türlü anlamadım bu işi ? Benden aldıkları ürüne yapıştırıp başkasına satmak için yapışkan reklam bantlarını söktüler sıfır ürünün artık kime güveneceğimize şaşırdım
Merak ettiğim birşey var. Bu ışık sızması panelden kaynaklı bir sorun mu yoksa montaj sırasında meydana gelen bir problem mi ?
Dikkatimi çeken şey özellikle awox markasında çokça ışık sızması şikayeti gözüme çarpıyor. Ya sorunlu kusurlu panelleri piyasaya sürüyorlar yada işçilik konusunda çok sıkıntı yaşıyorlar. Fiyatın uygun olması neden kaynaklı acaba ?
Eskisi gibi değil artık insanlar araştırıyor sıkıntılarını internet üzerinden dile getirip çareler aramaya çalışıyorlar. Eğer adınız çıkarsa dokuza indirmek zor olur sekize. Fiyatlar uygunsa olsa kimse parasını çöpe atmak istemez bu devran da bu mantıkla çok gitmez diye düşünüyorum. Daha dikkatli hareket etmeliler diye düşünüyorum.
Bence paranızın arkasında durun haklarınıza
Merhabalar,
Servis ile görüşmem sonuçsuz kaldığı için ve servis fabrikadan teknik sıkıntı değişim vb bir tutanak formu yazma müşteriye dediğini söylediği için servis direk müşteri hizmetlerini aradım,
Msjlarıma dönmeyen telefonlarımı açmayan servis ertesi gün geldi formu doldurdu ve işini yapıp arada TV için kırılmaz cam satmaya çalışıp gitti,
Ürünü aldığım yere Ankara içerisinde olduğu için fatura ve servis formu ile gittim,
Önce kabul etmezlerken fabrika ile görüştüğümü değişim kabul etmez ise iade edeceğimi söyleyince başka bir kutu açıp seri numaralarını değiştirip yeni ürünü verdiler ama yeni üründe de aynı hatta daha fazla ışık sızması mevcut bir türlü anlamadım bu işi ?
Benden aldıkları ürüne yapıştırıp başkasına satmak için yapışkan reklam bantlarını söktüler sıfır ürünün artık kime güveneceğimize şaşırdım