LG Makinelerinde Titreşim Motoru Mu Kullanıyor?

Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
586
Etiketi üzerinde aynı model makinenin fayans zemin üzerinde yıkaması: (sıkma esnasındaki titreşime dikkat)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim makinem titreşiyor diyen çok sayıda yorum var video altında...

Kişilik olarak ayrıntıcı, titiz, ve bir sorunu çözemeyince gergin olabilen bir yapım var(obsesif kişilik özellikleri taşıyorum). Benim gibi bir insana satılan makine ile ne olursa olsun diyen birine satılan makinenin aynı olmaması gerektiğini düşünüyorum :bilmiyom
 
Son düzenleme:
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
586
Arkadaşlar, servisin bundan önceki geldiğinde yazdığı servis formu ile makineyi aldığımda yazılan seri numarası farklı yazılmış. Tek bir rakam da değil, bayağı bariz şekilde 10 tane ise 5 tanesi değişik ve birbirine benzemeyen rakamlar??
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
586
Arkadaşlar satış makbuzunda seri no farklı, servis formunda farklı, benim makinemin ise daha da farklı. Benim makinemde TR ibaresi geçiyor. Çektiğim videoda gözüküyormuş. Bu konuda nereye başvurup ne yapmam gerekiyor?
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
586
Arkadaşlar satış makbuzunda farklı seri no yazıyor, servis formunda farklı, benim makinemin ise daha da farklı bir seri no var. Benim makinemde TR ibaresi geçiyor. Çektiğim videoda gözüküyormuş. Bu konuda nereye başvurup ne yapmam gerekiyor? Bunun amacı ne? 3 adet farklı seri no ne anlama geliyor? THH ye başvursam bu farklılık sıkıntı çıkarır mı?
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
586
Arkadaşlar makinem LG f2j5tnp7s model çamaşır makinesi. Servis kurulum sırasında farklı, ondan sonra arıza için geldiğinde de farklı bir Seri no yazmış servis formuna. Benim makinemin ise daha da farklı bir Seri nosu bulunuyor. Yani toplamda 3 adet seri no ediyor. Tek bir rakamı filan da değil. Başlı başına farklılar ve benim makinemde TR ibaresi geçiyor. Muhtamelen Türkiye üretimi. Bunu böyle yapma amaçları ne olabilir? THH'ye değişim için başvurursam bunlar bir sorun teşkil etmez mi? Bu evrakta sahteciliğe girmez mi sonuç olarak?
(diğer konulara mesaj yazdım geri dönüş olmadığı için yeni konu açtım)
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
50
Tek bir konuyu üç dört konu haline getirdiğin için geri dönüşler azalıyor. Moderasyon bütün konularını tek konu üzerinde birleştirmediği sürece, her gün konu açsan da geri dönüş istenilen seviyede olmaz.

Misalen ben.
Bu konu tek bir konuya indirilmediği sürece üç dört ayrı ama çıkış noktası aynı olan konulara yazmayı düşünmüyorum.

Kolay gelsin.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
servis okumaya üşenmiş öylesine karalamış daha önce işlemde yapmadığı bişey yok normal dediği için öylesine karalamış ad soyad adres şeklinde sisteme girmiştir serino vs orda ana kayıt olarak kaydın vardır sistemde sisteme bilgi girmek zorunda yolluk servis vs ücretni LG'den alabilsin senin adresine geldiğine dair bilgi girmiştir sisteme servis kayıtlarında vardır
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
50
servis okumaya üşenmiş öylesine karalamış daha önce işlemde yapmadığı bişey yok normal dediği için öylesine karalamış ad soyad adres şeklinde sisteme girmiştir serino vs orda ana kayıt olarak kaydın vardır sistemde sisteme bilgi girmek zorunda yolluk servis vs ücretni LG'den alabilsin senin adresine geldiğine dair bilgi girmiştir sisteme servis kayıtlarında vardır
İyi niyetle böyle bir durum söz konusu olabilir diyorum. Makine servise giderken senin makine olup, geldiğinde başka bir makine değilse içini ferah tut, sorun olmaz inşallah.
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
586
Makineyi annem tek başına kurdurmuştu. Makineyi kurarken de MasterX 19113 adlı akım koruma prizini satmışlar. Ve satarken de bu cihazı alıp kullanmazsanız cihazınız garanti dışı kalır ve biz mesuliyet kabul etmeyiz denilmiş. Piyasa değeri 42TL olan cihaz için 110TL para istemişler. cihazı 6-7 aydır kullanmıyorduk içinden ark yapıyor çünkü. Ben yetkili servisin bu şekilde satış yaptığını öğrenince LG çağrı merkezine bu şekilde satış yapıldığı için, seri noları tutmadığı için ve sorunumu 3. gelişte kale aldıkları için dün akşam şikayet kaydı oluşturdum. Servis bugün sabah 10da ( :) ) annemi arayıp geliyoruz diye bildirdiler. Geldikleri zaman hiç ses etmeden makineyi kurdular ve ben cihazı geri vereceğimi söyledim maili okuduk dediler ve bu şekilde satış yapmadıklarını iddia ettiler. Ben ısrar edince geri vermek için cihazı aldılar ve parayı da hesap numarasına atacaklarını söylediler. Yarım saat sonra servis araba ile geri gelip cihazı alalı 1 yılı geçmiş (13-13,5 ay) olduğu için geri alınamayacağını söyleyip, kardeşim ben de bana emredileni yapıyorum diyerek (ki adama hak veriyorum) cihaz elime geri sıkıştırıldı. Ben de Ordu Japon Elektroniği arayarak cihazın arızalı olduğundan, içinden ark yaptığından, koruma adı altında evi yakabileceğinden, ve satış şeklinin de kesinlikle etik olmadığından bahsettiğimde bana "cihazın işini yapmış korumaya geçmiş, akım koruması olmasına karşın yüksek gerilimden koruduğunu iddia etti ve bu cihazın aslında hiç garantisi olmadığını söyledi. Ben de fırından ekmek almadığımı, elektronik cihaz aldığımı ve 2 yıl garanti vermelerinin zorunlu olduğunu ve bu şekilde tehditvari bir biçimde satış yapamayacağını söyledim. Bana da elinde öyle dediğime dair bi kanıtın var mı şeklinde soru sordu. Sonra bu konuşmayı kayıt altına alıyorum dedim, alırsan al dedi cihazı geri almıyorum diyerekten yüzüme kapattı. makinenin titreşimi hala devam ediyor. (videosunu atacağım) Kağıtta amortisör değişimi yapıldığı yazıyor. Çağrı merkezini arayıp, sorunumun çözülmediğini söyledim ve sigara ile makinenin yetkili serviste çekilen ve bana atılan videosunu LG WP hattına attım ve cihazımın bir daha geri alınmasını istemediğimi, bu şekilde bu yetkili servise cihaz emanet edemeyeceğimi de ilettim. Bu, bu konuda 4. arıza kaydım. İlk arıza kaydımı makinem 5 aylık iken oluşturmuşum ve şuan 1 sene 1 ayı dolduracak.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Makineyi annem tek başına kurdurmuştu. Makineyi kurarken de MasterX 19113 adlı akım koruma prizini satmışlar. Ve satarken de bu cihazı alıp kullanmazsanız cihazınız garanti dışı kalır ve biz mesuliyet kabul etmeyiz denilmiş. Piyasa değeri 42TL olan cihaz için 110TL para istemişler. cihazı 6-7 aydır kullanmıyorduk içinden ark yapıyor çünkü. Ben yetkili servisin bu şekilde satış yaptığını öğrenince LG çağrı merkezine bu şekilde satış yapıldığı için, seri noları tutmadığı için ve sorunumu 3. gelişte kale aldıkları için dün akşam şikayet kaydı oluşturdum. Servis bugün sabah 10da ( :) ) annemi arayıp geliyoruz diye bildirdiler. Geldikleri zaman hiç ses etmeden makineyi kurdular ve ben cihazı geri vereceğimi söyledim maili okuduk dediler ve bu şekilde satış yapmadıklarını iddia ettiler. Ben ısrar edince geri vermek için cihazı aldılar ve parayı da hesap numarasına atacaklarını söylediler. Yarım saat sonra servis araba ile geri gelip cihazı alalı 1 yılı geçmiş (13-13,5 ay) olduğu için geri alınamayacağını söyleyip, kardeşim ben de bana emredileni yapıyorum diyerek (ki adama hak veriyorum) cihaz elime geri sıkıştırıldı. Ben de Ordu Japon Elektroniği arayarak cihazın arızalı olduğundan, içinden ark yaptığından, koruma adı altında evi yakabileceğinden, ve satış şeklinin de kesinlikle etik olmadığından bahsettiğimde bana "cihazın işini yapmış korumaya geçmiş, akım koruması olmasına karşın yüksek gerilimden koruduğunu iddia etti ve bu cihazın aslında hiç garantisi olmadığını söyledi. Ben de fırından ekmek almadığımı, elektronik cihaz aldığımı ve 2 yıl garanti vermelerinin zorunlu olduğunu ve bu şekilde tehditvari bir biçimde satış yapamayacağını söyledim. Bana da elinde öyle dediğime dair bi kanıtın var mı şeklinde soru sordu. Sonra bu konuşmayı kayıt altına alıyorum dedim, alırsan al dedi cihazı geri almıyorum diyerekten yüzüme kapattı. makinenin titreşimi hala devam ediyor. (videosunu atacağım) Kağıtta amortisör değişimi yapıldığı yazıyor. Çağrı merkezini arayıp, sorunumun çözülmediğini söyledim ve sigara ile makinenin yetkili serviste çekilen ve bana atılan videosunu LG WP hattına attım ve cihazımın bir daha geri alınmasını istemediğimi, bu şekilde bu yetkili servise cihaz emanet edemeyeceğimi de ilettim. Bu, bu konuda 4. arıza kaydım. İlk arıza kaydımı makinem 5 aylık iken oluşturmuşum ve şuan 1 sene 1 ayı dolduracak.
motor arızası rulman arızası denge taşında çatlak vs olmasın çeşit çeşit arızası var bu makinaların işin ehli servis zor LG servis kalitesi sıkıntılı çokça mağdur var zaten senin makinada tanıtım videolarında ses titreşim vs olursa LG yeni 0 cihaz ile değişim yapıyormuş diye videolar dönüyor m.hizmetlerini sık sık ara değişim istediğini söyle olmadı THH'ye şikayet yaz
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,611
Makineyi annem tek başına kurdurmuştu. Makineyi kurarken de MasterX 19113 adlı akım koruma prizini satmışlar. Ve satarken de bu cihazı alıp kullanmazsanız cihazınız garanti dışı kalır ve biz mesuliyet kabul etmeyiz denilmiş. Piyasa değeri 42TL olan cihaz için 110TL para istemişler. cihazı 6-7 aydır kullanmıyorduk içinden ark yapıyor çünkü. Ben yetkili servisin bu şekilde satış yaptığını öğrenince LG çağrı merkezine bu şekilde satış yapıldığı için, seri noları tutmadığı için ve sorunumu 3. gelişte kale aldıkları için dün akşam şikayet kaydı oluşturdum. Servis bugün sabah 10da ( :) ) annemi arayıp geliyoruz diye bildirdiler. Geldikleri zaman hiç ses etmeden makineyi kurdular ve ben cihazı geri vereceğimi söyledim maili okuduk dediler ve bu şekilde satış yapmadıklarını iddia ettiler. Ben ısrar edince geri vermek için cihazı aldılar ve parayı da hesap numarasına atacaklarını söylediler. Yarım saat sonra servis araba ile geri gelip cihazı alalı 1 yılı geçmiş (13-13,5 ay) olduğu için geri alınamayacağını söyleyip, kardeşim ben de bana emredileni yapıyorum diyerek (ki adama hak veriyorum) cihaz elime geri sıkıştırıldı. Ben de Ordu Japon Elektroniği arayarak cihazın arızalı olduğundan, içinden ark yaptığından, koruma adı altında evi yakabileceğinden, ve satış şeklinin de kesinlikle etik olmadığından bahsettiğimde bana "cihazın işini yapmış korumaya geçmiş, akım koruması olmasına karşın yüksek gerilimden koruduğunu iddia etti ve bu cihazın aslında hiç garantisi olmadığını söyledi. Ben de fırından ekmek almadığımı, elektronik cihaz aldığımı ve 2 yıl garanti vermelerinin zorunlu olduğunu ve bu şekilde tehditvari bir biçimde satış yapamayacağını söyledim. Bana da elinde öyle dediğime dair bi kanıtın var mı şeklinde soru sordu. Sonra bu konuşmayı kayıt altına alıyorum dedim, alırsan al dedi cihazı geri almıyorum diyerekten yüzüme kapattı. makinenin titreşimi hala devam ediyor. (videosunu atacağım) Kağıtta amortisör değişimi yapıldığı yazıyor. Çağrı merkezini arayıp, sorunumun çözülmediğini söyledim ve sigara ile makinenin yetkili serviste çekilen ve bana atılan videosunu LG WP hattına attım ve cihazımın bir daha geri alınmasını istemediğimi, bu şekilde bu yetkili servise cihaz emanet edemeyeceğimi de ilettim. Bu, bu konuda 4. arıza kaydım. İlk arıza kaydımı makinem 5 aylık iken oluşturmuşum ve şuan 1 sene 1 ayı dolduracak.
Bunların hepsi markanın servisleri yeterince denetlememesinden kaynaklı.
Bir dahaki sefere LG'den ürün almazsınız böylelikle hocam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri