Makineyi annem tek başına kurdurmuştu. Makineyi kurarken de MasterX 19113 adlı akım koruma prizini satmışlar. Ve satarken de bu cihazı alıp kullanmazsanız cihazınız garanti dışı kalır ve biz mesuliyet kabul etmeyiz denilmiş. Piyasa değeri 42TL olan cihaz için 110TL para istemişler. cihazı 6-7 aydır kullanmıyorduk içinden ark yapıyor çünkü. Ben yetkili servisin bu şekilde satış yaptığını öğrenince LG çağrı merkezine bu şekilde satış yapıldığı için, seri noları tutmadığı için ve sorunumu 3. gelişte kale aldıkları için dün akşam şikayet kaydı oluşturdum. Servis bugün sabah 10da (
) annemi arayıp geliyoruz diye bildirdiler. Geldikleri zaman hiç ses etmeden makineyi kurdular ve ben cihazı geri vereceğimi söyledim maili okuduk dediler ve bu şekilde satış yapmadıklarını iddia ettiler. Ben ısrar edince geri vermek için cihazı aldılar ve parayı da hesap numarasına atacaklarını söylediler. Yarım saat sonra servis araba ile geri gelip cihazı alalı 1 yılı geçmiş (13-13,5 ay) olduğu için geri alınamayacağını söyleyip, kardeşim ben de bana emredileni yapıyorum diyerek (ki adama hak veriyorum) cihaz elime geri sıkıştırıldı. Ben de Ordu Japon Elektroniği arayarak cihazın arızalı olduğundan, içinden ark yaptığından, koruma adı altında evi yakabileceğinden, ve satış şeklinin de kesinlikle etik olmadığından bahsettiğimde bana "cihazın işini yapmış korumaya geçmiş, akım koruması olmasına karşın yüksek gerilimden koruduğunu iddia etti ve bu cihazın aslında hiç garantisi olmadığını söyledi. Ben de fırından ekmek almadığımı, elektronik cihaz aldığımı ve 2 yıl garanti vermelerinin zorunlu olduğunu ve bu şekilde tehditvari bir biçimde satış yapamayacağını söyledim. Bana da elinde öyle dediğime dair bi kanıtın var mı şeklinde soru sordu. Sonra bu konuşmayı kayıt altına alıyorum dedim, alırsan al dedi cihazı geri almıyorum diyerekten yüzüme kapattı. makinenin titreşimi hala devam ediyor. (videosunu atacağım) Kağıtta amortisör değişimi yapıldığı yazıyor. Çağrı merkezini arayıp, sorunumun çözülmediğini söyledim ve sigara ile makinenin yetkili serviste çekilen ve bana atılan videosunu LG WP hattına attım ve cihazımın bir daha geri alınmasını istemediğimi, bu şekilde bu yetkili servise cihaz emanet edemeyeceğimi de ilettim. Bu, bu konuda 4. arıza kaydım. İlk arıza kaydımı makinem 5 aylık iken oluşturmuşum ve şuan 1 sene 1 ayı dolduracak.