LG Makinelerinde Titreşim Motoru Mu Kullanıyor?

A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
6-7 yıldır lg çamaşır makinası kullanıyoruz sorun yok fakat bizim makina sıkı bir şekilde tezgahın altına girmiş vaziyette belkide ondan sorun olmuyordur.
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
621
6-7 yıldır lg çamaşır makinası kullanıyoruz sorun yok fakat bizim makina sıkı bir şekilde tezgahın altına girmiş vaziyette belkide ondan sorun olmuyordur.
Hayır, eğer makinede dış titreşim olsaydı emin olun tezgahın her yerinde onu hissederdiniz :ok
 
Pitbull Çevrimdışı

Pitbull 

Süper Üye
6 Tem 2020
1,124
43
Şu makinedeki ses ne yazıkki Altus da yok. Şu teknoloji işi şans işi.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
hani sorun yoktu normaldi makinada birde sigara espirisi yapıyor :kiskis
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
621
Şu makinedeki ses ne yazıkki Altus da yok. Şu teknoloji işi şans işi.
Evet ama bir de adamın konuşurken ses tonunun gayet konuşma seviyesinde olduğunu göz önünde bulundurun derim. Bu makine ilk zamanlarında anca su boşaltmaya başlayınca çalıştığını hatırlıyorduk.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
lg219915d7c8641804.jpg
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
621
Bugün arayan soran olmadığı için ben arayıp sorduğumda aynen şunları söylediler
servis: Sizin makine bugün de gelmez, yarın da gelmez, ondan sonraki gün de gelmez. Hala testleri devam ediyor.
ben: Dün video attınız ben de tamir ettiğinizi düşündüm o yüzden aradım kusura bakmayın, peki o videoda güzel çalışıyordu?
servis: Ben beyaz eşyacımıza vereyim sizi
ben: abi merhaba, dün video atmıştın o yüzden aradım, müsaitsen neyini değiştirdin diye sorayım dedim.
b. eşyacı: Kardeşim senin makinenin içindeki o kablo sesini kestim, yerinden kurtulmuştu hallettim. Ama ben sana açık konuşayım dün videoda gördüğün gibi ben bi sarsıntı hissetmedim. Ama bugün çalıştırdım ayağı az dengesiz olunca direk sarsıntılar başlıyor. Senin için rahat etsin diye amortisör siparişi vereceğim yine de. En geç haftaya cumaya eline ulaşır. Yeni makineler çok hassas.
ben: Değiştirin, ben istiyorum.
b. eşyacı: Dediğim gibi için rahat olsun diye yapacağım, hafta içi gelir amortisörler, değiştirir getiririm.

Yani arkadaşlar, ilk 4-5 ay önce bu sebepten arıza kaydımı oluşturdum. Oluştururken de amortisör takımı getirsinler diye belirttim. Kadın not etti. İlkinde ayağını iyi ayarlayın deyip gelmedi. İkincide Ordu Japon Elektronikten gelen arkadaşlar bana elimizde yedek parça yok sipariş ile geliyor dedi. Dün videodaki hali bana tamir yapılmış gibi geldi (makinemi tanıyorsam eğer). Ben, bu arkadaşın ben amortisör değişiminde ısrarcı oldukça onun; ben hiç değiştirmedim bu zamana kadar, hiç bozulmuyorlar demesi ile aramızda geçen diyalogların sonucunda, kendisinin de arızalı olduğunu kabul edip değişimini yaptığını ama 12 yaşından beri bu işi yaptığı için, benim ona tek seferde arızayı söylemem onu incitebileceği için ve gurur yapacağı için beni 2-3 gün oyalayarak geri getireceğini düşünüyorum. LG Ordu servisinin çalışanlarını bir gözden geçirmesini düşünüyorum. Yetkili servis edası ile değil de 2. elci gibi tavır takınması beni makineyi onlara emanet ettiğim için pişman etmek üzere ve pandemi döneminde evde 9 güne kadar makinesiz geçireceğimi duyunca sabrım zorlanmakta.
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
621
Bugün arayan soran olmadığı için ben arayıp sorduğumda aynen şunları söylediler
servis: Sizin makine bugün de gelmez, yarın da gelmez, ondan sonraki gün de gelmez. Hala testleri devam ediyor.
ben: Dün video attınız ben de tamir ettiğinizi düşündüm o yüzden aradım kusura bakmayın, peki o videoda güzel çalışıyordu?
servis: Ben beyaz eşyacımıza vereyim sizi
ben: abi merhaba, dün video atmıştın o yüzden aradım, müsaitsen neyini değiştirdin diye sorayım dedim.
b. eşyacı: Kardeşim senin makinenin içindeki o kablo sesini kestim, yerinden kurtulmuştu hallettim. Ama ben sana açık konuşayım dün videoda gördüğün gibi ben bi sarsıntı hissetmedim. Ama bugün çalıştırdım ayağı az dengesiz olunca direk sarsıntılar başlıyor. Senin için rahat etsin diye amortisör siparişi vereceğim yine de. En geç haftaya cumaya eline ulaşır. Yeni makineler çok hassas.
ben: Değiştirin, ben istiyorum.
b. eşyacı: Dediğim gibi için rahat olsun diye yapacağım, hafta içi gelir amortisörler, değiştirir getiririm.

Yani arkadaşlar, ilk 4-5 ay önce bu sebepten arıza kaydımı oluşturdum. Oluştururken de amortisör takımı getirsinler diye belirttim. Kadın not etti. İlkinde ayağını iyi ayarlayın deyip gelmedi. İkincide Ordu Japon Elektronikten gelen arkadaşlar bana elimizde yedek parça yok sipariş ile geliyor dedi. Dün videodaki hali bana tamir yapılmış gibi geldi (makinemi tanıyorsam eğer). Ben, bu arkadaşın ben amortisör değişiminde ısrarcı oldukça onun; ben hiç değiştirmedim bu zamana kadar, hiç bozulmuyorlar demesi ile aramızda geçen diyalogların sonucunda, kendisinin de arızalı olduğunu kabul edip değişimini yaptığını ama 12 yaşından beri bu işi yaptığı için, benim ona tek seferde arızayı söylemem onu incitebileceği için ve gurur yapacağı için beni 2-3 gün oyalayarak geri getireceğini düşünüyorum. LG Ordu servisinin çalışanlarını bir gözden geçirmesini düşünüyorum. Yetkili servis edası ile değil de 2. elci gibi tavır takınması beni makineyi onlara emanet ettiğim için pişman etmek üzere ve pandemi döneminde evde 9 güne kadar makinesiz geçireceğimi duyunca sabrım zorlanmakta.
 
Geri
Üst Alt