Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,244
- 52
Abi göreceksin müşteri hizmetleri buna çare olamayacak.Hemen Vestel müşteri hizmetlerini ara, servisin ilgilenmediğini ve arayarak randevunu iptal ettiğini söyle. Vakumlama yapılmadığı için dış ünitenin değişmesini istediğini kesin bir dille söyle, başka hiç bir işlemi kabul etmediğini belirt. Gerekirse bu servisle anlaşamadığını ve başka bir servis yönlendirmelerini söyle.
Neden?
Bu adamların dini imanı para da ondan.
Servisler klima montajlarına yetişemediği için MH de buna normal diyecek veya hemen ilgileniyorum diyerek yeniden kayıt açacak, aynı döngü yaşanacak, servisin bu konuda artık yapabileceği hiç ama hiç bir şey yok zira servisin elinde değiştirebilecek klima yok
