The_SreT
TFC Team
- 18 Kas 2017
- 4,447
Beklemenize gerek var, boşuna beklemeyin. Arayın müşteri hizmetlerini sorunlarınızı tek tek söyleyin, servis gelip yanlışlarını düzeltsin. Ücret talep edemezler.Bir arkadaşım benim tavsiyem üzerine LG klima satın aldı, hatta siparişini bile ben geçtim.
Bugün klimayı kurmuş yetkili servis ve evden ayrılmış, sonrasında elektrikçi gelip elektrik bağlantısını yapmış ve bu klima çok yamuk, koku ve küf yapar su tahliye eğimi çok yamuk demiş.
Bende at bakayım bir fotoğrafına bakayım ne kadar yamuk, elektrikçi abartmıştır dedim, ve fotoğrafta görüldüğü üzere baya yamuk bir montaj olmuş.
Hiç canını sıkma böyle kullanmaya devam et, şu yaz sıcakları geçsin Ekim, Kasım aylarında yetkili servisi arar ve ücretsiz bir şekilde iç ünitenin montajı tekrar terazi ile düzeltilir sen kullanmaya devam et dedim.
Yetkili servis ücretsiz bir şekilde bu yamuk montajı düzeltir mi?
Yoksa ücret talep ederim?
![]()