JVC 50'' 127 Ekran TV Kullanıcıları Ana Konu

Camet Çevrimdışı

Camet

Yeni Üye
7 Haz 2018
8
Kendiliğinden kapanıp bir daha açılmayan televizyon için dün BiM iade alamayız demiş, ardından servis kaydı oluşturup beklemeye koyulmuştuk ki az önce servisten arkadaşların ziyareti sonrası birebir değişim için talepte bulunduk.

Arıza, kumandadan açma girişimi, fişi ters yüz edilerek ve stand-by ışığı gözlenerek teyit edildi. Besleme kartının voltaj dalgalanmalarına bağlı yanmış olabileceği teşhisiyle merkeze(fabrikaya) bildirim yapıldı, tekrar beklemeye koyulduk.

Süreç sonunda #KüfürleYerli demeyiz umarım...
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado merhaba Adem Bey,
düne kadar televizyonla alakalı bir sorun yaşamamıştım, fakat dün eve gittiğimde youtube, internet sayfaları ve uygulamalar açılmıyordu. LAN kablosu TV'nin arkasında devamlı takılı olmasına rağmen bağlantı bulunamadı dedi. kabloyu söktüm taktım olmadı, kablosuzdan bağlanayım dedim bağlanamadı (internette sıkıntı yok kontrol ettim o anda), tv'yi açtım kapattım olmadı, en sonunda koca tv ünitesinin arkasına girip fişten çektim öyle düzeldi.. inşallah tekrarlamaz çünkü gerçekten çok sıkıntı oluyor üniteyi çekip fişi tak çıkar yapmak.. çekirdek güncelleme de yapılmıştı. sizce neden olabilir ve tekrarlar mı?
Diğer konuda cevapladım :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
sahibinde 2 adet bu tv satılıyor 2 el adam 2000 tl almış.2600-2500 tl satıyorlar.hem ikinci el hemde üzerine kar koymuşlar.yazıklar olsun size.

Her ne kadar adamların yaptığı ahlaka aykırı olsa da, o rakamlar tv nin normal satılması gereken rakamlardır zaten.

O yüzden bu kadar yırtınmıştım bu fiyata bu tv tam bir F/P dir diye :ok
 
H Çevrimdışı

Haruncagman

Yeni Üye
26 May 2018
19
42
Her ne kadar adamların yaptığı ahlaka aykırı olsa da, o rakamlar tv nin normal satılması gereken rakamlardır zaten.

O yüzden bu kadar yırtınmıştım bu fiyata bu tv tam bir F/P dir diye :ok
Ado hocam merhaba. Bildiğiniz üzre bimden almış olduğum 50 inç jvc iade etmiştim. Dün uzun zamandır baktığım Vestel 55UD9400 modelini 28.05.2018 tarihinde Teknosadan almış fakat eski bir LG kullanıcısı olduğunu söyleyerek tv ye alışamadığını söyleyen bişrinden satın aldım. Ürün faturalı . Herhangi bir hasar vs. yok. 2500 tl ye aldım. Sizce nasıl bir tercih yaptım. Fikirlerinizi rica ediyorum. Saygılar.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ado hocam merhaba. Bildiğiniz üzre bimden almış olduğum 50 inç jvc iade etmiştim. Dün uzun zamandır baktığım Vestel 55UD9400 modelini 28.05.2018 tarihinde Teknosadan almış fakat eski bir LG kullanıcısı olduğunu söyleyerek tv ye alışamadığını söyleyen bişrinden satın aldım. Ürün faturalı . Herhangi bir hasar vs. yok. 2500 tl ye aldım. Sizce nasıl bir tercih yaptım. Fikirlerinizi rica ediyorum. Saygılar.

Bana ürün kodu veya serisini verirseniz size çok daha net bigli verebilriim. diğer türlü yuvarlak cevaplar vermem gerekir züra üründe çoklu üretim söz konusu :ok
 
O Çevrimdışı

olygosen

Yeni Üye
25 May 2018
40
41
Dostlar merhaba;

Bugün itibariyle TV'yi kurmuş bulunmaktayım, servisi çağırdım, kurulumu yaptık. Ölü piksel testini yaptık, bir problemle karşılaşmadık. Servis görevlisi gittikten sonra ben gene piksel testi yaparken bu sefer TV'nin beyaz ekranını kullandım. İşte problem burada başlıyor; çok küçük, misket boyutunun yarı çapı kadar büyüklükte bir buğulanma, bulutlanma gözüme çarptı.

Fiber bez ile silmeye çalıştım, ondan evvel elimle toz mu acaba diye dokundum. Ne yaptıysam gitmedi. Başka biri için soru olmayan, hatta göremediği bir sorunu görüyorum maalesef. Ayrıntıcı olduğumdan dolayı mikroskobik izleri bile görebiliyorum. İzlerken rahatsız etmiyor, sadece beyaz ekranda çok küçük bir buğulanma var. Ne yapsam sizce?

Bunun için uğraşsam yetkili servis ne olacak ondan yahu der ama ben TV'lerden çok çektim. Sırf eski TV'imi de bulutlanma, buğulanma olduğu için yani siyah noktalar, çizgiler olduğu için izlemiyordum. Bunda da az bir şey görünce hevesim ve şevkim kaçtı.
 
Camet Çevrimdışı

Camet

Yeni Üye
7 Haz 2018
8
Besleme kartı arızası nedeniyle 12. gününde bozulan ve değişimini istediğimiz tv için az önce aranıp sırasıyla;
- besleme kartının kısa sürede değişimi
- 49" olan model birebir değişimi
- 55" olan model ücret farkı ödememiz koşuluyla teklif edildi. Burada 55" olanın ücretsiz verildiğini söyleyerek ücret ödemesi yapmayacağımızı belirttik.
- ardından yine onarım + küçük ev aleti hediyesi
- en son olarak ücretsiz 55" isteğimiz değerlendirmeye alındı ve depoda olması/onay verilmesi durumu kabul edildi. Beklemeye devam 7-10 iş günü söylendi itiraz edince fabrikaya yakınsınız çok kısa sürede dönüş olacak dendi. 55" yada ücretin iadesi yolunda ilerliyoruz, #SabırlaYerli
 
Camet Çevrimdışı

Camet

Yeni Üye
7 Haz 2018
8
sizinki biraz şanssızlık olmuş.. tüm elektronik ürünlerde ben şansa çok inanırım.. aynı tv'den bende aldım ve inanılmaz memnunum.. inşallah uzun yıllar kullanmak nasip olur.. bundan önce tonla para ödediğim samsung tv 4 yılda bozuldu fahiş masraflar istendi tamir için..

inşallah sizin sorunda kısa sürede çözülür...

İyi dilekleriniz için teşekkürler.
 
Camet Çevrimdışı

Camet

Yeni Üye
7 Haz 2018
8
Arkadaşlar günaydın, gönül isterdi ki bu foruma ilk mesajımı olumlu bir gelişme yada tavsiye için atayım ama malesef...

Geriye dönük okumalarıma göre bu şekilde arızada JVC konusunda ilk vaka. Dün akşam saat 22:00 gibi tv bir anda kapandı ve 12 saattir aynı şekilde duruyor herhangi bir hayat belirtisi yok öndeki kırmızı ışıkta gelmiyor tek farkettiğim arka SPDIF yakınlarında bir kırmızı ışık yanıyor. Denemiş olduğum çözümler;
- Kılavuzu baştan sona tekrar okuyup yazan sorun çözümlerini denemek
- Fişi çıkarıp 1 saat bekleyip tekrar denemek
- Üzerindeki güç düğmesinden açmayı denemek
- Yatarken fişi çıkarıp bu sabah tekrar hayat belirtisi olabilir mi diye takıp kontrol etmek

Ne yazık ki evimizde 2004'ten sonra bir yerli ürün daha olsun diye anneme aldığım tv kurulduktan 12 gün sonra bu arızayı yaptı ve beni aldığıma pişman etti. Şimdi BiM, MH, servis üçgeninde bir çözüm için uğraş vericez, bakalım hakkımızda hayırlısı.

Kendiliğinden kapanıp bir daha açılmayan televizyon için dün BiM iade alamayız demiş, ardından servis kaydı oluşturup beklemeye koyulmuştuk ki az önce servisten arkadaşların ziyareti sonrası birebir değişim için talepte bulunduk.

Arıza, kumandadan açma girişimi, fişi ters yüz edilerek ve stand-by ışığı gözlenerek teyit edildi. Besleme kartının voltaj dalgalanmalarına bağlı yanmış olabileceği teşhisiyle merkeze(fabrikaya) bildirim yapıldı, tekrar beklemeye koyulduk.

Süreç sonunda #KüfürleYerli demeyiz umarım...

Besleme kartı arızası nedeniyle 12. gününde bozulan ve değişimini istediğimiz tv için az önce aranıp sırasıyla;
- besleme kartının kısa sürede değişimi
- 49" olan model birebir değişimi
- 55" olan model ücret farkı ödememiz koşuluyla teklif edildi. Burada 55" olanın ücretsiz verildiğini söyleyerek ücret ödemesi yapmayacağımızı belirttik.
- ardından yine onarım + küçük ev aleti hediyesi
- en son olarak ücretsiz 55" isteğimiz değerlendirmeye alındı ve depoda olması/onay verilmesi durumu kabul edildi. Beklemeye devam 7-10 iş günü söylendi itiraz edince fabrikaya yakınsınız çok kısa sürede dönüş olacak dendi. 55" yada ücretin iadesi yolunda ilerliyoruz, #SabırlaYerli

Adem Helvacı Ado hocam konuyla ilgili 3 adet olayı ve çözüm sürecini içeren mesajımı alıntılayarak 65" konusunu işgal etmesin diye buradan devam etmeyi uygun gördüm.

İlk mesajımda eleştiri denebilirse kendi pişmanlığımdan, ikinci mesajımda sürecin durumuna göre sonunda olayın küfürle sonunçlanmamasını umduğumdan, son mesajımda ise MH ile aramızda geçen çözüm alternatiflerinden bahsediyorum. Şayet 65" konusunda yazdığım mesajda yaşadığım bu olay neticesinde TV'nin aileme uygunluğunu söyleyip hak verirsiniz ki 12. günde bir sebeple arızalanan bir ürüne sahibiz, fiyatı uygun bile olsa tekrar alma girişimine uzak olduğumuzu belirtiyorum.

Tüm bunlar doğrultusunda siz forumdaşlarımla yaşadığımız olayı paylaşırken 2-3 kelime kendi hissiyatımı aktarmamın haksız eleştiri olduğunu düşündürtmek açıkçası beni üzdü. Ben söz konusu mesajlarımı eleştirmek için değil aynı ve benzer durumdaki arkadaşlarımızın sürecin nasıl yürüdüğüne şahit olmaları açısından paylaşıyorum. İlk anlarda elbette bir pişmanlık duymam kaçınılmaz çünkü biliyorsunuz "abi Vestel mi aman uzak dur, yerli mi eve sokma" gibi klişeler ister istemez her ortamda duyuluyor. Hal böyle olunca 12. günde gelen arıza ister istemez can sıkıyor.

Diğer konular süreçle alakalı ama biri yine can sıkıcı 7-10 iş günü. Malum önümüz bayram ve eş dost akraba gelen misafirlerimize ailem "bizim çocuklar JVC (Vestel üretimi, montajı) almışlar kocaman TV ama bozuk işte karşınızda" demeleri hem bizim açımızdan hem de potansiyel tüketici olan misafirlerimize markanın reklamı açısından can sıkıcı olsa gerek.

Her neyse gelelim şu anda sürecin ilerlemesine, dün MH ile geçen konuşma ardından talebimiz 55" yada para iadesi demiştik, muhtemelen 55" TV'nin kabul edildiğine dair " Talebiniz onaylanmıştır" şeklinde bir SMS aldık. Hafta sonu olduğundan dolayı bugün pas geçilerek bayrama kadar sürecin tamamlanmasını umuyor ve hepinize iyi bir pazar günü diliyorum, sevgi ve saygıyla.
 
Son düzenleme:
M Çevrimdışı

Madatruk

Yeni Üye
5 Haz 2018
26
44
Merhaba,

Sonradan oluştu, başta ölü piksel testi yaptığımda fark etmedim. 7 gün sonra eşim fark etti, sadece gri renklerde fark ediliyor. Belki il aldığımda heyecanla fark etmemişte olabilirim. Diğer sarı, kırmızı, mavi.. vs fark edilmiyor.
 
G Çevrimdışı

GkhnS

Yeni Üye
25 May 2018
23
37
Ben baktım kabul etmemenizi gerektirecek bir durum yok azizim. İçiniz rahat olsun. :ok
(PPı değeri 200hz düşük, başka dikkate değer fark yok)

Teşekkür ederim Adem Helvacı Ado hocam, ancak hala karar vermiş değilim. Jvc 50vu73t’nin özellikleri içime o kadar sinmişti ki karar veremiyorum. 55vu53t hakkında tek bilgim sizin söylediğiniz ppi değerinin 200hz düşük olduğu. Başka hiç bir özelliğini bilmiyorum. 50vu73t bu forumda sayenizde o kadar güzel analiz edilmişti ki her özelliği içine sinmişti. Ama şu an seçenek olarak karşımda analizi ve özellikleri tam bilinmeyen bir 55vu53t var. O yüzden ne yapacağım bilmiyorum.
 
C Çevrimdışı

chetyner

Aktif Üye
25 May 2018
61
41
Teşekkür ederim Adem Helvacı Ado hocam, ancak hala karar vermiş değilim. Jvc 50vu73t’nin özellikleri içime o kadar sinmişti ki karar veremiyorum. 55vu53t hakkında tek bilgim sizin söylediğiniz ppi değerinin 200hz düşük olduğu. Başka hiç bir özelliğini bilmiyorum. 50vu73t bu forumda sayenizde o kadar güzel analiz edilmişti ki her özelliği içine sinmişti. Ama şu an seçenek olarak karşımda analizi ve özellikleri tam bilinmeyen bir 55vu53t var. O yüzden ne yapacağım bilmiyorum.
Ben kabul ettim değişimden gelen 55 inçlik tv yi görüntü olarak bir fark göremedim ben. Daha büyük ekran olmasıda yanımıza kar kaldı.
 
G Çevrimdışı

GkhnS

Yeni Üye
25 May 2018
23
37
Ben kabul ettim değişimden gelen 55 inçlik tv yi görüntü olarak bir fark göremedim ben. Daha büyük ekran olmasıda yanımıza kar kaldı.
Teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için, öncelikle hayırlı olsun yeni TV. Rica etsem kutusunun fotoğrafını ve varsa donanımının yazdığı kitapçığın fotoğrafını yüklemeniz mümkün müdür buraya?
 
Geri
Üst Alt