JVC 50'' 127 Ekran 4K BİM Satışı 50VU73T Model Televizyon Hakkında Bilgilendirme

BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
960
41
3 gündür TRT 4K yayınını alamıyorum, sinyal yok görünüyor sanırım uydudan yada trt den kaynaklanıyor! TRT 4K yayınını sorunsuz izleyeniniz varmı arkadaşlar?
Günaydın..ilk kurulduğu günden beri sorunsuz izleyebiliyorum TRT 4K'yi.Dahili uyduyu mu kullaniyorsunuz? Uydunun yönünden de olabilir..
 
C Çevrimdışı

caglar unsal

Aktif Üye
28 May 2018
60
48
Alper59 Alper59, hocam tvnizin modeli nedir ve gorduğüm kadariyla sizde pa4 var tv nin pa4 performansi nasil akıcilık grafik v.s
bana ps4 deki performansınımı mı sordunuz anlayamadım? eğer öyle ise cevaplayayım, ilk ürünüm sorunlu çıkmıştı onu bime iade edip yenisini aldım bunda ps4 test ettim çünkü önceki tv de sorun yaşamıştım ve bundada olurmu düşüncesi ile ilk işim PS4 de test ekmek oldu.öncelikle ps4 ü bağlayacağım HDMI portunu gelişmiş olarak ayarladım bu şekilde HDR özelliğini aktif hale getirdim. oyunlar çok canlı ve renkli oyun akışları mükemmel diyebilirim. Normal hd kanallardaki o soluk görüntü ve renkler oyunlarda kesinlikle yok. sanırım bu cihaz HDR ve UHD özelliklerini kullandığınız vakit gerçek performansını gösteriyor yoksa hd ve sd yayınlarda vasatın üstüne çıkamıyor.
 
Son düzenleme:
C Çevrimdışı

caglar unsal

Aktif Üye
28 May 2018
60
48
Günaydın..ilk kurulduğu günden beri sorunsuz izleyebiliyorum TRT 4K'yi.Dahili uyduyu mu kullaniyorsunuz? Uydunun yönünden de olabilir..
Hayır dahili uyduyu kullanıyorum, ilkgün güzel sorunsuz seyrediyordum fakat artık sinyal sıfır gösteriyor, çanakta ve lnb de herhangi bir sorun yok 2 gün öncede yazılımı son sürüme yükseltmiştim bundan kaynaklı olabilirmi acaba bilemiyorum
 
BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
960
41
Hayır dahili uyduyu kullanıyorum, ilkgün güzel sorunsuz seyrediyordum fakat artık sinyal sıfır gösteriyor, çanakta ve lnb de herhangi bir sorun yok 2 gün öncede yazılımı son sürüme yükseltmiştim budan kaynaklı olabilirmi acaba bilemiyorum
Konunun uzmani Adem Helvacı Ado size yardimci olacaktir..
 
E Çevrimdışı

ertnn

Yeni Üye
30 May 2018
29
44
img_20180518_153615-jpg.jpg


BİLGİLENDİRME : Üründe scart girişi yok fakat küçültülmüş audio video girişi var ki bu da zaten scart demek, yukarıdaki kabloyu sıde av yazan yerden bağladığınızda scart görevi görüyor her türlü scartı bağlayabilirisiniz , eski vestel serisi nexon tv mde kurtudan çıkmıştı ama bu tv de bu kablo yok , tv den de kaynak giriş listesinden side av yi seçtiğinizde görüntü ekranda
 
Y Çevrimdışı

yavuzsselim

Yeni Üye
25 May 2018
19
40
Ben de BİM den aldığım TV nin arızalı çıkması ve kullanan arkadaşların bazı olumsuz yorumları nedeniyle değişimi kabul etmedim ve 2 gün önce iade ettim. Anladım ki 4K benim için şu an öncelikli değil. Ben TV yayınlarını düzgün izleyebilmek için TV arıyorum. ( Smart veya usb den film ikinci planda) Araştırmalarım devam ediyor. Umarım kısa sürede bulurum. Forumlardan araştırdıkça insanın kafası daha çok karışıyor. Herkesin lafını dikkate almamak lazım belki de :)

Ancak bu süreçte şunu anladım. BİM den her türlü elektronik eşya alınır. Adamlar iade etme konusunda hiç zorluk çıkarmıyor. Hemen işlemleri yapıyorlar. Hatta iade alırken kutunun içine bile bakmıyorlardı ben söyleyince baktılar :)
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Baştan belirteyim şaibe olmasın, ne Vestel'de ne de BİM Markette çalışıyorum, akrabam yok, tandıdığım hısmım , arkadaşım yok hatta ilgili kurumlarınhissesi vs de maalesef yok


Müşteri Hizmetleri: 0850 254 44 44 aradım il ve ilçe sorup beni istanbul sancaktepe bölge müdürlüğüne aktardı, önce operatöre ordanda sorduğum souya yanıt vermesi için yetkili bir hanımefendiye aktarıldım.


  • Ürün iadesi mümkün mü, aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
    Bizim için en değerli nokta siz müşterilerimizin memnuniyeti. Bu memnuniyeti sürekli tutmak için olan gücümüzle çalışmaktayız. Uyguladığımız koşulsuz iade garantisi politikasıyla müşterilerimizin menfaatini en üst düzeyde tutmaktayız. Aldığınız bir ürünü hiçbir neden belirtmeden fişiniz ve kredi kartı slipiniz ile birlikte iade edebilirsiniz. “Kalitemiz güvencemiz altındadır” logomuz kuruluşumuzdan bu yana düsturumuz olmuştur.
ayrıntılı bilgi almak istiyorum dedim. Çeşitli şikayetler, tutarsızlıklar var , nasıl bir işlem yapılıyor dedim.

1. sorum ürünü aldım koliye dokunmadım, bantını açmadım vs... nedir iade süreci. 1 hafta içinde sorgusuz sualsiz alırız, tek şart fişi olsun. 1 hafyatı gecince bizleri ararsanız biz yönlendirip gene alırız. ısrarla sordum 1 jafta, 2 hafta , 3hafta gecse dahi mi diye ? hatta 30 gün sonra bile mi dedim, mümkündür dedi, yeterki suisttimal veya kötü niyet olmasın diyerek.

2. sorum aldım ürünün kutusunu açtım , canım istemedi, beğenmedim, kaşı kara gözü kara dedim. Genede 1 hafta içinde aldığımız yer iade alır ama haklı olarak sizden sonrakilere açık ürün yani kontrol amaçlı hariç bir ürünü vermek istemeyeceğinden dolayı titiz davranması doğaldır denildi. Yani sanki bir kullanıcı hatası yanlışlığı ( su dökme, çarpma vurma deforme vs gibi kullanıcı kusurları yok ise ) iyi nşiyetle müşteri menun edilmesine gayret edilir ederiz denildi.

Konuşma edası ses tonu yaklaşımları ile samimi ve dürüst olduğuna inandım. Yani ben ne müşteri hizmetleriyle konuşmuşlupğum vardır hani erkeğide hanımıda ağzında sakız mahalle külhanbeyi edasında olanlarına kadar , burda ise BİM sanki iyi bir yaklaşım sergiledi ( en azından ilk intiba, umarım sözlerin arkasında uygulamada dururlar)

3. özel sorum hadi aldık sizden JVC 50" bu 4K TV yi sağolsun @Ado nun bizi uyarmasıyla F/P yönünden tavsiyeforumu.com vasıtasıyla farkına vardık. Aynen bahsettim siteden tavsiyerlerden vestel yan ürünü jvd den vs. Gelelim sadede JVC veya başka marka ( laf arasında regal den bahsetmişti BİM deki yetkili) 65" olan bir model varmı ufukta , sonraki insertlerde dedim ama , maalesef onların departmanı ön bilgiye sahipmiş ve dünya kupası öncesi ve sırasında bir KAMPANYA olayı yok gözüküyormuş. Ama bu tabi ki şimdiki şartlarda planlarda vs.. 1 ay ötesine kadar planlarda yok imiş. Yani JVC cuma günü satışa çıktı sanırım özetle daha 1 haftası dolmadı. en az 3 hafta sonraki insertlerde böyle cazip bir TV kampanyası yok dendi. ( ama bir süpriz olursa kendisini de aşarsa olabiliride ekledi. zor ama imkansız değil dendi)

Ben BİM mağazasına çok ürün iade vs yapmadığımdan bilmiyorum, örneğin aldım bir kulaklık baktım android de sıkıntılı, iphone da çalışıyor , önce kuzene yiğene vs hediye ederim. Tabi TV olunca iş maliyetli ondan baştan bilelim farklı şeyler duyuyoruz korkuıyoruz dedim. Yukardaki yazıyı dşle getirip süre kısıtlamasına takılmadan suistimal kötü niyet art niyet vs olmadıkça inanın ellerinden geldikçe çözüm üretmeye çalıştıklarını söyledi. İsmini vermesede kurumsal departman olarak farklı arkadaşlarının da aynı hareket edecepğini ve kurumsalız dedi. Bana İstanbul Kadıköy Acıbadem BİM deki arkadaşların mı yanlış yönlendirdiğini sordu, aksine onlar 2 hafta içinde sorgusuz suals,iz sebesiz kolisi bantı açılmadan geri alacaklarını söyledi, ben çeyizlik olmasada uzun süre kullanmayacağım ya geri vermek istesem diye sorunca ya biz 1 ay içinde bile müşterimizin samiyetine binayen geri aldıklarımız oldu, beni aşsada mağaza yetkililerimiz mağdur etmez dediler dedim. Yetkili bölgedeki bayan ise bizde aynen sizi mağdur etmemeye çalışırız yeterki açılmasın fişi faturası slibi falan bulunsun mutlaka herihtimal dedi.

Açılıp iade olayında şartlara durumlara sunulan sebeblere göre esneklikler ile web sitelerinde kesin bir SON SÜRE olmamasının sebebinin TÜKETİCİ HAKLARIYLA elde edilen artıların dahada iyi olmasına gayret edip müşteriyi menun etmeye odaklanmaları gibi geldi.

Ama tabi suistimaller vs olmadıkça. Biraz uzun konuşma oldu özetle durum budur. Sevgili forumdaşlar. ADO ( ADEM BEY'i de tanımıyorum ama belli bir çizgisi, duruşu olan değerli bilgilerini paylaşan bir ADEMOĞLU en azından kendi adıma TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM. Sadece ADO vesilesiyle EMEĞİ GEÇEN TÜM arkadaşlara ve yazı yorum yazıp faydası olan herkese tabi ki bu lafım.

Not: Forumunuzda sitenizde yeniyim ama samiyetinizle hiç yabancılık hissetmedim. Birçok konuda faydalanacağıma inanıyorum.
Saygı ve Sevgilerimle,



bakınız :

bakınız :



aşağıda eski bir bilgide var , kafa karıştırmasın ama bir fikirde verir inşallah.


Bim (Birleşim Mağazala A.Ş.) gıda, temizlik ürünleri dışında elektronik, beyaz eşya gibi birçok ürünü bünyesinde satmaktadır. Binlerce mağaza potansiyeli bulunan firma birçok markayla ürün anlaşması yapmaktadır. Bizim raflarda gördüğümüz bilinen markalar Bim için fason diye tabir ettiğimiz ürünler üretebiliyor. Bim sattığı bu ürünler için kendi bünyesinde garanti hizmeti vermemekle birlikte aracılık yapmaktadır.

Örneğin Bim’in sattığı Heifer marka ürünlerde garanti işlemleri esnasında bim aracılık etmektedir. Ürününüzü mağazanıza teslim ederek teknik servis hizmeti alabilirsiniz. Bu sayede ürünü üreten firma ile muhatap olmadan garanti hizmeti alabilirsiniz. Ayrıca firma ile iletişime geçip ürünü kargolayarak veya servis noktasına teslim ederek servis hizmeti alabilirsiniz.

Bimden aldığınız ürünün hangi firma tarafından teknik servis hizmeti verdiğini öğrenmek için mağaza personelinden bilgi alabilirsiniz.

Bimde ürün iade işlemleri
Bim Türkiye’de müşteri memnuniyeti adına en başarılı firmalardan biridir. Tüketici olarak yasal hakkınızı sonuna kadar arayabildiğiniz bim mağazalarından aldığınız ürünü iade edebilirsiniz. İade şartlarında en önemli husus alışveriş fişinizi ibraz edebilmenizdir. Aldığınız ürüne zarar vermediğinizde, hijyenik ürünler dışında sorunlu ürünleri kolayca iade edip para iadesi veya değişim yaptırabilirsiniz.

Elektronik ürünlerde 5 gün sonunda yaşadığınız sorunlar sonucunda iade yerine ürün teknik servislere yönlendirilir. Bim ürün iadesi normalde 15 gündür. Ürün iadelerinde sorun yaşamamak için aldığınız ürünün ambalajına hasar vermeden açmanızda fayda vardır. Ayıplı ürünlerde ambalaj şartı aranmaz fakat iadelerde ambalaj kolaylık sağlar. Sebze meyve gibi gıda ürünlerini aynı gün iade edebilirsiniz.


Merhabalar Azizim;

Hiç üşenmeden değerli görüşlerinizi bizimle paylaşmanızdan gerçekten memnuniyet duydum.

Benim en önemli kriterim samimiyet ve saygı, gerisi olur gider. Ürün bozuk çıkmıştır, çıkar abi dünya malı. Firma geri almamıştır, Almasınlar yahu sağlıktan önemli mi vs gibi.

Tabi bu boşvermişlik ile de yaşamıyoruz bu nedenle elimizden geldiğince burada bilgilerimizi paylaşmaya çalışıyoruz.

Şu platformu Sota Sota Ahmet kardeşim ile oluşturmamızın en önemli nedeni SAMİMİYET. Bizlerin çok çok eski yıllara dayanan forum kültürü, Forum dünyasının ilk başladığı zamanlardaki samimi yardımsever ortamın artık yerini ticarete bırakmış olması gibi nedenlerdir. DonanımHaber de yıllarca yöneticilik yaptım, oradaki robotikleşmiş uygulamaların artık İNSAN odaklı olmadığı düşüncem nedeniyle üst yönetim ile anlaşamaz hale gelmiştik sonra yolları ayırdık.

Diyeceğim o ki azizim, Şurada herkes gönlünce hür iradesi ile, kimse trafından görüşleri küçümsenmeden, hakarete uğramadan istediği düşünceyi paylaşabiliyor ise biz doğru yoldayız demektir.

Yoksa bir platform oluşturup, sağı solu her yeri reklam doldurup, 3-5 trollün sağa sola saldırıp çıkarttığı tartışma ortamlarından nemalanmayı biz de bilirdik. Buna ihtiyacımız yok azizim, aynen sizin örneğinizde olduğu gibi GERÇEK deneyimler ve GERÇEK kullanıcı yorumları ile insanları bilinçlendirmektir bizim amacımız.

Elbette içimizde bana göre hatalı bilgi paylaşanlar da oluyor ancak o üyelerimize karşı çıkıp ''Sen nasıl böyle bir şey yazarsın bakiiim, hıııııııııııı seni seniiii :ciks '' demek yerine, gerek o düşüncelerinin karşısına kendi düşüncelerimizi yazarak, gerekse zamana bırakarak doğru bilginin yerine oturmasını sağlamaya çalışıyoruz.

Siz BİM ile irtibat sağlarsınız, Diğer arkadaşımız A101 ile görüşür, Bir başkası ARÇELİK ile konuşur ve bu görüşmeler sayesinde kurumların uygulamalarını bütün kitleye yayarak tüketicilerle canları nasıl isterse öyle diyalog kurmalarının önüne geçmeyi başarmış oluruz, bilgiyi pekiştiririz.

Bu anlamda ben de size teşekkür ediyorum bu girişken tavrınızdan ve samimiyetinizden ötürü.

Aramıza Hoşgeldiniz :ok
 
O Çevrimdışı

Orijinal Ronaldo

Yeni Üye
31 May 2018
12
32
Herkese merhaba; Ado üstadın tavsiyesiyle bu TV yi satın aldım. Sadece PS4 Pro ile kullanıyorum. FIFA 18 oynarken şöyle bir problemim var. Eğer HDR açık olursa renkler de aşırı bir beyazlık ve sis perdesi oluyor. Ancak PS4 üzerinden HDR yi kapatırsam böyle bir sorun yaşamıyorum görüntü gayet güzel. Aynı sorunu HDR Açıkken Win10 yüklü bilgisayarda da yaşadım bir kaç kez bilgisayar üzerinden aç kapa yapınca düzeldi ama PS4 Pro'da bir çare bulamadım. Aynı şekilde PS4 Pro ile bu tv yi kullanan arkadaşların yorumunu rica edebilir miyim? Bir de Adem Helvacı Ado hocam senin fikrin nedir bu konuda? Şimdiden teşekkürler.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Adem Helvacı Ado, hocam dediğiniz gibi TV'yi ful yazılımla formatladım ve 3.62.7.0 yazılımını yükledim. İlk denememde youtube videolarını açtı ancak birsüre sonra denediğimde youtube da video yükleniyor dedikten sonra video başlamıyor ve ekran karanlık kalıyor. Sorun ne anlamadım. Yazılımsal bir sorun mu var yoksa donanımsal mı sizce. Eğer donanımsal biri sorun varsa tv yi bir an önce iade etmeyi düşünüyorum. Bu yüzden sizden acil yardım bekliyor um.


TV üzerinden hız testi yaparmsıınız rica etsem (kendi hız testi var biliyorsunuz)
Eğer hız testi 5mbps üzerinde çıkarsa iade için işlem başlatabilirsiniz :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Herkese merhaba; Ado üstadın tavsiyesiyle bu TV yi satın aldım. Sadece PS4 Pro ile kullanıyorum. FIFA 18 oynarken şöyle bir problemim var. Eğer HDR açık olursa renkler de aşırı bir beyazlık ve sis perdesi oluyor. Ancak PS4 üzerinden HDR yi kapatırsam böyle bir sorun yaşamıyorum görüntü gayet güzel. Aynı sorunu HDR Açıkken Win10 yüklü bilgisayarda da yaşadım bir kaç kez bilgisayar üzerinden aç kapa yapınca düzeldi ama PS4 Pro'da bir çare bulamadım. Aynı şekilde PS4 Pro ile bu tv yi kullanan arkadaşların yorumunu rica edebilir miyim? Bir de Adem Helvacı Ado hocam senin fikrin nedir bu konuda? Şimdiden teşekkürler.

Ürününüz hayırlıolsun kardeşim;
Beni bilenler bilir, Bilmediğim konuda ahkam kesmem, sizin konuda yorum yapabilmem için PS4 ile test etmem lazım ki bunu henüz uygulamadım. Ya PS4 haftalık kiralayıp kontrol etmem lazım ya da yeni bir PS4 almam lazım. İlk frsatta denemeye çalışırım :ok
 
wantastik Çevrimdışı

wantastik

Yeni Üye
31 May 2018
10
30
Merhabalar, bende BİM den bu tv yi aldım fakat henüz kutusunu açmadım. Yaklaşık 5 ay sonra kullanmaya başlayacağım. Ürünü şuanda servisini çağırıp kurdurtsam mı daha iyi yoksa 5 ay sonra geldiklerinde tv de bir sorun çıkarsa iade alırlar mı? Garantisi başlamaması için kurdurtmayacaktım fakat sorunlu tv leri okuyunca kararsız kaldım. Sizce ne yapmalıyım?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Merhabalar, bende BİM den bu tv yi aldım fakat henüz kutusunu açmadım. Yaklaşık 5 ay sonra kullanmaya başlayacağım. Ürünü şuanda servisini çağırıp kurdurtsam mı daha iyi yoksa 5 ay sonra geldiklerinde tv de bir sorun çıkarsa iade alırlar mı? Garantisi başlamaması için kurdurtmayacaktım fakat sorunlu tv leri okuyunca kararsız kaldım. Sizce ne yapmalıyım?


TV ler sorunlu değil azizim, Sadece uyarıları dikkate almadan satın alan arkadaşlarımızın memnuniyetsizliği var benim genel görüşüm bu.

Ürün daha satışa sunulmadan bir hafta evvel özellikle açı duyarlılığını vurgulayan video yayınlamama rağmen bu ürünü satın alıp ''Aaaaa yanlardan çok soluk'' diyerek ürünün arızalı olduğunu iddia eden çok sayıda arkadaşımız var.

Eğer siz de açı duyarlı bir kullanıcıysanız ürünü açtırmadan iade edebilirsiniz.
Eğer siz de 4K Tv alıp SD yayın açıp ürün kalitesi kıyaslayacaksanız ürünü direkt iade ediniz.
Eğer siz de 2000TL ye 4K+Bluetooth+Wiifi+Widi+HDR+1600hz+50'' TV alıp 5.000TL lik tv lerin performansını bekleyecekseniz direkt iade ediniz ki canınız sıkılmasın boşuna :ok
 
wantastik Çevrimdışı

wantastik

Yeni Üye
31 May 2018
10
30
TV ler sorunlu değil azizim, Sadece uyarıları dikkate almadan satın alan arkadaşlarımızın memnuniyetsizliği var benim genel görüşüm bu.

Ürün daha satışa sunulmadan bir hafta evvel özellikle açı duyarlılığını vurgulayan video yayınlamama rağmen bu ürünü satın alıp ''Aaaaa yanlardan çok soluk'' diyerek ürünün arızalı olduğunu iddia eden çok sayıda arkadaşımız var.

Eğer siz de açı duyarlı bir kullanıcıysanız ürünü açtırmadan iade edebilirsiniz.
Eğer siz de 4K Tv alıp SD yayın açıp ürün kalitesi kıyaslayacaksanız ürünü direkt iade ediniz.
Eğer siz de 2000TL ye 4K+Bluetooth+Wiifi+Widi+HDR+1600hz+50'' TV alıp 5.000TL lik tv lerin performansını bekleyecekseniz direkt iade ediniz ki canınız sıkılmasın boşuna :ok

Yok ben ancak ölü piksel tarzı donanımsal hatalardan kaynaklı bir problem olursa iade ederim. Diyelim 5 ay sonra kurdular bikaçtane ölü piksel var iade alırlar mı
 
Geri
Üst Alt