Baştan belirteyim şaibe olmasın, ne Vestel'de ne de BİM Markette çalışıyorum, akrabam yok, tandıdığım hısmım , arkadaşım yok hatta ilgili kurumlarınhissesi vs de maalesef yok
Müşteri Hizmetleri:
0850 254 44 44 aradım il ve ilçe sorup beni istanbul sancaktepe bölge müdürlüğüne aktardı, önce operatöre ordanda sorduğum souya yanıt vermesi için yetkili bir hanımefendiye aktarıldım.
- Ürün iadesi mümkün mü, aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
Bizim için en değerli nokta siz müşterilerimizin memnuniyeti. Bu memnuniyeti sürekli tutmak için olan gücümüzle çalışmaktayız. Uyguladığımız koşulsuz iade garantisi politikasıyla müşterilerimizin menfaatini en üst düzeyde tutmaktayız. Aldığınız bir ürünü hiçbir neden belirtmeden fişiniz ve kredi kartı slipiniz ile birlikte iade edebilirsiniz. “Kalitemiz güvencemiz altındadır” logomuz kuruluşumuzdan bu yana düsturumuz olmuştur.
ayrıntılı bilgi almak istiyorum dedim. Çeşitli şikayetler, tutarsızlıklar var , nasıl bir işlem yapılıyor dedim.
1. sorum ürünü aldım koliye dokunmadım, bantını açmadım vs... nedir iade süreci. 1 hafta içinde sorgusuz sualsiz alırız, tek şart fişi olsun. 1 hafyatı gecince bizleri ararsanız biz yönlendirip gene alırız. ısrarla sordum 1 jafta, 2 hafta , 3hafta gecse dahi mi diye ? hatta 30 gün sonra bile mi dedim, mümkündür dedi, yeterki suisttimal veya kötü niyet olmasın diyerek.
2. sorum aldım ürünün kutusunu açtım , canım istemedi, beğenmedim, kaşı kara gözü kara dedim. Genede 1 hafta içinde aldığımız yer iade alır ama haklı olarak sizden sonrakilere açık ürün yani kontrol amaçlı hariç bir ürünü vermek istemeyeceğinden dolayı titiz davranması doğaldır denildi. Yani sanki bir kullanıcı hatası yanlışlığı ( su dökme, çarpma vurma deforme vs gibi kullanıcı kusurları yok ise ) iyi nşiyetle müşteri menun edilmesine gayret edilir ederiz denildi.
Konuşma edası ses tonu yaklaşımları ile samimi ve dürüst olduğuna inandım. Yani ben ne müşteri hizmetleriyle konuşmuşlupğum vardır hani erkeğide hanımıda ağzında sakız mahalle külhanbeyi edasında olanlarına kadar , burda ise BİM sanki iyi bir yaklaşım sergiledi ( en azından ilk intiba, umarım sözlerin arkasında uygulamada dururlar)
3. özel sorum hadi aldık sizden JVC 50" bu 4K TV yi sağolsun @Ado nun bizi uyarmasıyla F/P yönünden tavsiyeforumu.com vasıtasıyla farkına vardık. Aynen bahsettim siteden tavsiyerlerden vestel yan ürünü jvd den vs. Gelelim sadede JVC veya başka marka ( laf arasında regal den bahsetmişti BİM deki yetkili) 65" olan bir model varmı ufukta , sonraki insertlerde dedim ama , maalesef onların departmanı ön bilgiye sahipmiş ve dünya kupası öncesi ve sırasında bir KAMPANYA olayı yok gözüküyormuş. Ama bu tabi ki şimdiki şartlarda planlarda vs.. 1 ay ötesine kadar planlarda yok imiş. Yani JVC cuma günü satışa çıktı sanırım özetle daha 1 haftası dolmadı. en az 3 hafta sonraki insertlerde böyle cazip bir TV kampanyası yok dendi. ( ama bir süpriz olursa kendisini de aşarsa olabiliride ekledi. zor ama imkansız değil dendi)
Ben BİM mağazasına çok ürün iade vs yapmadığımdan bilmiyorum, örneğin aldım bir kulaklık baktım android de sıkıntılı, iphone da çalışıyor , önce kuzene yiğene vs hediye ederim. Tabi TV olunca iş maliyetli ondan baştan bilelim farklı şeyler duyuyoruz korkuıyoruz dedim. Yukardaki yazıyı dşle getirip süre kısıtlamasına takılmadan suistimal kötü niyet art niyet vs olmadıkça inanın ellerinden geldikçe çözüm üretmeye çalıştıklarını söyledi. İsmini vermesede kurumsal departman olarak farklı arkadaşlarının da aynı hareket edecepğini ve kurumsalız dedi. Bana İstanbul Kadıköy Acıbadem BİM deki arkadaşların mı yanlış yönlendirdiğini sordu, aksine onlar 2 hafta içinde sorgusuz suals,iz sebesiz kolisi bantı açılmadan geri alacaklarını söyledi, ben çeyizlik olmasada uzun süre kullanmayacağım ya geri vermek istesem diye sorunca ya biz 1 ay içinde bile müşterimizin samiyetine binayen geri aldıklarımız oldu, beni aşsada mağaza yetkililerimiz mağdur etmez dediler dedim. Yetkili bölgedeki bayan ise bizde aynen sizi mağdur etmemeye çalışırız yeterki açılmasın fişi faturası slibi falan bulunsun mutlaka herihtimal dedi.
Açılıp iade olayında şartlara durumlara sunulan sebeblere göre esneklikler ile web sitelerinde kesin bir SON SÜRE olmamasının sebebinin TÜKETİCİ HAKLARIYLA elde edilen artıların dahada iyi olmasına gayret edip müşteriyi menun etmeye odaklanmaları gibi geldi.
Ama tabi suistimaller vs olmadıkça. Biraz uzun konuşma oldu özetle durum budur. Sevgili forumdaşlar. ADO ( ADEM BEY'i de tanımıyorum ama belli bir çizgisi, duruşu olan değerli bilgilerini paylaşan bir ADEMOĞLU en azından kendi adıma TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM. Sadece ADO vesilesiyle EMEĞİ GEÇEN TÜM arkadaşlara ve yazı yorum yazıp faydası olan herkese tabi ki bu lafım.
Not: Forumunuzda sitenizde yeniyim ama samiyetinizle hiç yabancılık hissetmedim. Birçok konuda faydalanacağıma inanıyorum.
Saygı ve Sevgilerimle,
bakınız :
bakınız :
aşağıda eski bir bilgide var , kafa karıştırmasın ama bir fikirde verir inşallah.
Bim (Birleşim Mağazala A.Ş.) gıda, temizlik ürünleri dışında elektronik, beyaz eşya gibi birçok ürünü bünyesinde satmaktadır. Binlerce mağaza potansiyeli bulunan firma birçok markayla ürün anlaşması yapmaktadır. Bizim raflarda gördüğümüz bilinen markalar Bim için fason diye tabir ettiğimiz ürünler üretebiliyor. Bim sattığı bu ürünler için kendi bünyesinde garanti hizmeti vermemekle birlikte aracılık yapmaktadır.
Örneğin Bim’in sattığı Heifer marka ürünlerde garanti işlemleri esnasında bim aracılık etmektedir. Ürününüzü mağazanıza teslim ederek teknik servis hizmeti alabilirsiniz. Bu sayede ürünü üreten firma ile muhatap olmadan garanti hizmeti alabilirsiniz. Ayrıca firma ile iletişime geçip ürünü kargolayarak veya servis noktasına teslim ederek servis hizmeti alabilirsiniz.
Bimden aldığınız ürünün hangi firma tarafından teknik servis hizmeti verdiğini öğrenmek için mağaza personelinden bilgi alabilirsiniz.
Bimde ürün iade işlemleri
Bim Türkiye’de müşteri memnuniyeti adına en başarılı firmalardan biridir. Tüketici olarak yasal hakkınızı sonuna kadar arayabildiğiniz bim mağazalarından aldığınız ürünü iade edebilirsiniz. İade şartlarında en önemli husus alışveriş fişinizi ibraz edebilmenizdir. Aldığınız ürüne zarar vermediğinizde, hijyenik ürünler dışında sorunlu ürünleri kolayca iade edip para iadesi veya değişim yaptırabilirsiniz.
Elektronik ürünlerde 5 gün sonunda yaşadığınız sorunlar sonucunda iade yerine ürün teknik servislere yönlendirilir. Bim ürün iadesi normalde 15 gündür. Ürün iadelerinde sorun yaşamamak için aldığınız ürünün ambalajına hasar vermeden açmanızda fayda vardır. Ayıplı ürünlerde ambalaj şartı aranmaz fakat iadelerde ambalaj kolaylık sağlar. Sebze meyve gibi gıda ürünlerini aynı gün iade edebilirsiniz.