JVC 50'' 127 Ekran 4K BİM Satışı 50VU73T Model Televizyon Hakkında Bilgilendirme

K Çevrimdışı

Kurum1520

Yeni Üye
30 May 2018
11
34
Adem Helvacı Ado hocam merhabalar yaklaşık bir haftadır takipteyim sizi. Tavsiyeniz üzerine bu tv yi almış bulunmaktayım. Ürün tam bir F/p ürünü genel anlamda beğendim.Fakat kurulum sırasında evde değildim. Bizimkilerde işin tekniğinden anlamadığı için kontrol etmemişler. Kendim kontrol ettiğimde sol üst kısma yakın bir noktada ölü piksel var. Normalde problem değil ama insan ister istemez takılıyor bu tür şeylere Bununla ilgili garanti kapsamına alınır mı? Ya da yazılımla giderilebilir mi bu durum bilgi verirseniz sevinirim.
 
E Çevrimdışı

ertnn

Yeni Üye
30 May 2018
29
44
Öncelikle ado Hocama teşekkürler ediyorum benim bu televizyona tercih etmem de ki sebep fiyat performans ürünü olması ve ayrıca HDR desteğinin olmasından ötürü televizyon 4K olduğu için düşük çözünürlükteki yayınlar elbette televizyonda biraz kötü görülebilir fakat genel anlamda tam incelememe rağmen tv yi iyi gördüm ekranın sadece sağ üst köşesinde çok ufak bir milimetre civarında bir leke var anlamadım Ölü piksel değil ama görülmeyecek kadar küçük olduğu için çok da takmadım

Scart girişi olmamasına rağmen yan tarafta kulaklık girişinin yanında scart kablosunu işlevini gören üçlü çıkış kabloları var audio video çıkışları buradan Play Station 2 gibi scart gerektiren cihazlarınızı bağlayabilirsiniz biri sormuştu söyleyelim Bu fiyata ürün Bence güzel herkes Güle güle kullansın
 
catres Çevrimdışı

catres 

Süper Üye
26 May 2018
1,459
41
Öncelikle ado Hocama teşekkürler ediyorum benim bu televizyona tercih etmem de ki sebep fiyat performans ürünü olması ve ayrıca HDR desteğinin olmasından ötürü televizyon 4K olduğu için düşük çözünürlükteki yayınlar elbette televizyonda biraz kötü görülebilir fakat genel anlamda tam incelememe rağmen tv yi iyi gördüm ekranın sadece sağ üst köşesinde çok ufak bir milimetre civarında bir leke var anlamadım Ölü piksel değil ama görülmeyecek kadar küçük olduğu için çok da takmadım

Scart girişi olmamasına rağmen yan tarafta kulaklık girişinin yanında scart kablosunu işlevini gören üçlü çıkış kabloları var audio video çıkışları buradan Play Station 2 gibi scart gerektiren cihazlarınızı bağlayabilirsiniz biri sormuştu söyleyelim Bu fiyata ürün Bence güzel herkes Güle güle kullansın
O çıkışlar nerede ben goremedım. Resımleyebılırmısınız
 
A Çevrimdışı

alvaro01

Aktif Üye
25 Nis 2018
92
44
arkadaslar konu disi ama butun yazilar mailime geliyor mail dolmus. ayarlardan e posta bildirimlerini kapattim ama hala foruma yazilanlar mailime geliyor.
 
Let's _be_ honest Çevrimdışı

Let's _be_ honest

Süper Üye
30 Mar 2018
666
Baştan belirteyim şaibe olmasın, ne Vestel'de ne de BİM Markette çalışıyorum, akrabam yok, tandıdığım hısmım , arkadaşım yok hatta ilgili kurumlarınhissesi vs de maalesef yok


Müşteri Hizmetleri: 0850 254 44 44 aradım il ve ilçe sorup beni istanbul sancaktepe bölge müdürlüğüne aktardı, önce operatöre ordanda sorduğum souya yanıt vermesi için yetkili bir hanımefendiye aktarıldım.


  • Ürün iadesi mümkün mü, aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
    Bizim için en değerli nokta siz müşterilerimizin memnuniyeti. Bu memnuniyeti sürekli tutmak için olan gücümüzle çalışmaktayız. Uyguladığımız koşulsuz iade garantisi politikasıyla müşterilerimizin menfaatini en üst düzeyde tutmaktayız. Aldığınız bir ürünü hiçbir neden belirtmeden fişiniz ve kredi kartı slipiniz ile birlikte iade edebilirsiniz. “Kalitemiz güvencemiz altındadır” logomuz kuruluşumuzdan bu yana düsturumuz olmuştur.
ayrıntılı bilgi almak istiyorum dedim. Çeşitli şikayetler, tutarsızlıklar var , nasıl bir işlem yapılıyor dedim.

1. sorum ürünü aldım koliye dokunmadım, bantını açmadım vs... nedir iade süreci. 1 hafta içinde sorgusuz sualsiz alırız, tek şart fişi olsun. 1 hafyatı gecince bizleri ararsanız biz yönlendirip gene alırız. ısrarla sordum 1 jafta, 2 hafta , 3hafta gecse dahi mi diye ? hatta 30 gün sonra bile mi dedim, mümkündür dedi, yeterki suisttimal veya kötü niyet olmasın diyerek.

2. sorum aldım ürünün kutusunu açtım , canım istemedi, beğenmedim, kaşı kara gözü kara dedim. Genede 1 hafta içinde aldığımız yer iade alır ama haklı olarak sizden sonrakilere açık ürün yani kontrol amaçlı hariç bir ürünü vermek istemeyeceğinden dolayı titiz davranması doğaldır denildi. Yani sanki bir kullanıcı hatası yanlışlığı ( su dökme, çarpma vurma deforme vs gibi kullanıcı kusurları yok ise ) iyi nşiyetle müşteri menun edilmesine gayret edilir ederiz denildi.

Konuşma edası ses tonu yaklaşımları ile samimi ve dürüst olduğuna inandım. Yani ben ne müşteri hizmetleriyle konuşmuşlupğum vardır hani erkeğide hanımıda ağzında sakız mahalle külhanbeyi edasında olanlarına kadar , burda ise BİM sanki iyi bir yaklaşım sergiledi ( en azından ilk intiba, umarım sözlerin arkasında uygulamada dururlar)

3. özel sorum hadi aldık sizden JVC 50" bu 4K TV yi sağolsun @Ado nun bizi uyarmasıyla F/P yönünden tavsiyeforumu.com vasıtasıyla farkına vardık. Aynen bahsettim siteden tavsiyerlerden vestel yan ürünü jvd den vs. Gelelim sadede JVC veya başka marka ( laf arasında regal den bahsetmişti BİM deki yetkili) 65" olan bir model varmı ufukta , sonraki insertlerde dedim ama , maalesef onların departmanı ön bilgiye sahipmiş ve dünya kupası öncesi ve sırasında bir KAMPANYA olayı yok gözüküyormuş. Ama bu tabi ki şimdiki şartlarda planlarda vs.. 1 ay ötesine kadar planlarda yok imiş. Yani JVC cuma günü satışa çıktı sanırım özetle daha 1 haftası dolmadı. en az 3 hafta sonraki insertlerde böyle cazip bir TV kampanyası yok dendi. ( ama bir süpriz olursa kendisini de aşarsa olabiliride ekledi. zor ama imkansız değil dendi)

Ben BİM mağazasına çok ürün iade vs yapmadığımdan bilmiyorum, örneğin aldım bir kulaklık baktım android de sıkıntılı, iphone da çalışıyor , önce kuzene yiğene vs hediye ederim. Tabi TV olunca iş maliyetli ondan baştan bilelim farklı şeyler duyuyoruz korkuıyoruz dedim. Yukardaki yazıyı dşle getirip süre kısıtlamasına takılmadan suistimal kötü niyet art niyet vs olmadıkça inanın ellerinden geldikçe çözüm üretmeye çalıştıklarını söyledi. İsmini vermesede kurumsal departman olarak farklı arkadaşlarının da aynı hareket edecepğini ve kurumsalız dedi. Bana İstanbul Kadıköy Acıbadem BİM deki arkadaşların mı yanlış yönlendirdiğini sordu, aksine onlar 2 hafta içinde sorgusuz suals,iz sebesiz kolisi bantı açılmadan geri alacaklarını söyledi, ben çeyizlik olmasada uzun süre kullanmayacağım ya geri vermek istesem diye sorunca ya biz 1 ay içinde bile müşterimizin samiyetine binayen geri aldıklarımız oldu, beni aşsada mağaza yetkililerimiz mağdur etmez dediler dedim. Yetkili bölgedeki bayan ise bizde aynen sizi mağdur etmemeye çalışırız yeterki açılmasın fişi faturası slibi falan bulunsun mutlaka herihtimal dedi.

Açılıp iade olayında şartlara durumlara sunulan sebeblere göre esneklikler ile web sitelerinde kesin bir SON SÜRE olmamasının sebebinin TÜKETİCİ HAKLARIYLA elde edilen artıların dahada iyi olmasına gayret edip müşteriyi menun etmeye odaklanmaları gibi geldi.

Ama tabi suistimaller vs olmadıkça. Biraz uzun konuşma oldu özetle durum budur. Sevgili forumdaşlar. ADO ( ADEM BEY'i de tanımıyorum ama belli bir çizgisi, duruşu olan değerli bilgilerini paylaşan bir ADEMOĞLU en azından kendi adıma TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM. Sadece ADO vesilesiyle EMEĞİ GEÇEN TÜM arkadaşlara ve yazı yorum yazıp faydası olan herkese tabi ki bu lafım.

Not: Forumunuzda sitenizde yeniyim ama samiyetinizle hiç yabancılık hissetmedim. Birçok konuda faydalanacağıma inanıyorum.
Saygı ve Sevgilerimle,



bakınız :

bakınız :



aşağıda eski bir bilgide var , kafa karıştırmasın ama bir fikirde verir inşallah.


Bim (Birleşim Mağazala A.Ş.) gıda, temizlik ürünleri dışında elektronik, beyaz eşya gibi birçok ürünü bünyesinde satmaktadır. Binlerce mağaza potansiyeli bulunan firma birçok markayla ürün anlaşması yapmaktadır. Bizim raflarda gördüğümüz bilinen markalar Bim için fason diye tabir ettiğimiz ürünler üretebiliyor. Bim sattığı bu ürünler için kendi bünyesinde garanti hizmeti vermemekle birlikte aracılık yapmaktadır.

Örneğin Bim’in sattığı Heifer marka ürünlerde garanti işlemleri esnasında bim aracılık etmektedir. Ürününüzü mağazanıza teslim ederek teknik servis hizmeti alabilirsiniz. Bu sayede ürünü üreten firma ile muhatap olmadan garanti hizmeti alabilirsiniz. Ayrıca firma ile iletişime geçip ürünü kargolayarak veya servis noktasına teslim ederek servis hizmeti alabilirsiniz.

Bimden aldığınız ürünün hangi firma tarafından teknik servis hizmeti verdiğini öğrenmek için mağaza personelinden bilgi alabilirsiniz.

Bimde ürün iade işlemleri
Bim Türkiye’de müşteri memnuniyeti adına en başarılı firmalardan biridir. Tüketici olarak yasal hakkınızı sonuna kadar arayabildiğiniz bim mağazalarından aldığınız ürünü iade edebilirsiniz. İade şartlarında en önemli husus alışveriş fişinizi ibraz edebilmenizdir. Aldığınız ürüne zarar vermediğinizde, hijyenik ürünler dışında sorunlu ürünleri kolayca iade edip para iadesi veya değişim yaptırabilirsiniz.

Elektronik ürünlerde 5 gün sonunda yaşadığınız sorunlar sonucunda iade yerine ürün teknik servislere yönlendirilir. Bim ürün iadesi normalde 15 gündür. Ürün iadelerinde sorun yaşamamak için aldığınız ürünün ambalajına hasar vermeden açmanızda fayda vardır. Ayıplı ürünlerde ambalaj şartı aranmaz fakat iadelerde ambalaj kolaylık sağlar. Sebze meyve gibi gıda ürünlerini aynı gün iade edebilirsiniz.
Öncelikle hoşgeldiniz, iyi ve verimli vakit geçirmeniz dileğiyle. Yoruma ise diyecek bir şey yok:clap2
 
D Çevrimdışı

Denizburak

Yeni Üye
23 May 2018
20
45
Adem Helvacı Ado Hocam selamlar ben uygulama dışında normal Google'dan girip film sitelerine film izlemek istiyorum ama yükleme çok geç oluyor yada yüklenirse bile Görüntü çok kötü Dün yine bilgisayardan bağlayıp izlemek zorunda kaldım TV'yi alma nedenlerinden biri de bilgisayardan kurtulmaktı. Aynı işlemi kuzenimin LG 49 inch tv sinde denedik ama o çok rahatlıkla açtı ve bölümü izleyebildim bu işletim sistemi ile alakalı bir durum mu düzelme şansı yok mu.? Ayrıca bu yazılım olayı varmış Bir onu kaçırdım ben Sanırım bir iki gündür yoktum forumda O nedir Bizim de yüklememiz Gerekli mi sence?
 
M Çevrimdışı

Makovad

Yeni Üye
30 May 2018
5
40
Arkadaşlar merhaba ; bu tv den bende aldim. Servis gun ici gelip kurmuş ben yoktum yanlis kanallardan Trt Hd kanal göstermiyor.Bundan ötürü acaba TGKS guncellemesi yapsam duzelirmi diye baktim ama duzelmedi aksine Trt 4K 1 ci siradaydi simdi 101 siraya gecti. Bu iki sorunu duzeltebilirmiyim yardimci olurmusunuz simdiden teşekkür ederim.
 
Alper59 Çevrimdışı

Alper59

Yeni Üye
29 May 2018
22
30
menü-kurulum-manuel kanal arama bölümüne gidip 12380 27500 V bilgilerini girerek sinyal seviyesinin resmini çekip paylaşırmısın rica etsem (Uydu kullanıyorsun sanırım)

Hocam resim ekledim bakabilirsiniz.

ntwMp.jpg
 
giyotin44 Çevrimdışı

giyotin44

Aktif Üye
23 Eki 2017
140
Yokkardeşim direkt bas formatı gitsin

Boş bellek içerisine yazılım usnurlarını klasörsür olarak yerleştir, tv fişini çek
USB yi tv ye tak
kumandanın OK tuşuna basılı tutarak fişi tak
STBY ışığı hızlı hızlı yanıp sönmeye başlayınca OK tuşunu bırak, Bu kadar :ok
Adem Helvacı Ado, hocam dediğiniz gibi TV'yi ful yazılımla formatladım ve 3.62.7.0 yazılımını yükledim. İlk denememde youtube videolarını açtı ancak birsüre sonra denediğimde youtube da video yükleniyor dedikten sonra video başlamıyor ve ekran karanlık kalıyor. Sorun ne anlamadım. Yazılımsal bir sorun mu var yoksa donanımsal mı sizce. Eğer donanımsal biri sorun varsa tv yi bir an önce iade etmeyi düşünüyorum. Bu yüzden sizden acil yardım bekliyor um.
 
H Çevrimdışı

Haruncagman

Yeni Üye
26 May 2018
19
42
Merhaba arkadaşlar. 55 inç LG TV mi oğlum kırdığı için bu ürünü aldım. Hiçbir sorun yok. Gayet güzel bir TV. 5 sene 55 inç kullanmış biri olarak 50 inç küçük geldi. Bir türlü alışamadım. Almak isteyipte yetişemeyen yada bulamayan arkadaşlara ürünü satabilirim. Dediğim gibi sadece ekran boyutu küçük geldiği için alisamadigim için satmak istiyorum.
 
C Çevrimdışı

caglar unsal

Aktif Üye
28 May 2018
60
48
3 gündür TRT 4K yayınını alamıyorum, sinyal yok görünüyor sanırım uydudan yada trt den kaynaklanıyor! TRT 4K yayınını sorunsuz izleyeniniz varmı arkadaşlar?
 
Geri
Üst Alt