E adam doğru diyor. Dükkandan çıktığı andan itibaren ister 2 kat üste çıksın, ister yan dükkanın kapısından içeri girsin fark etmez. Sonuçta adam hiçbir tamir işlemi bile yapmasa teşhis işlemi yapacak. Yol olarak niye fiyatlandırma yapıyorsunuz.her gün selam veriyorum usta, ama iş başka arkadaşlık başka diyor
Bir yazılım firmasında program uzmanı sıfatıyla ben de hizmet sektöründe çalıştım bir süre. Telefonda abartılmadığı sürece bedavadan destek veriyorduk. Ama müşteri illa gel derse minimum yarım günlük olarak şirket dışına adım atıyordum ve de 400$ fatura kesiyorduk. Hatta bir keresinde telefonda kaç kere "sistemlerinizin tarih ve saatlerini kontrol edin ve düzeltin" dememe rağmen adamlar kabul etti ve gittim yerlerine. Bilgisayarın tarihini değiştirdim ve her şey düzeldi. "yarım günlük parayı ödediniz. ne probleminiz varsa sorun cevaplayayım" dedim. Kimse bir şey sormadığı için de tüm öğleden sonramı çay içerek geçirdim ve kendilerine 400$'lık faturayı takdim ettikten sonra eve gittim.