osmanke
Süper Üye
- 13 Tem 2021
- 3,165
- 60
Ben teknik servis olsaydım almazdım ancak parça değişiminde bir uğraş gerektiriyor yani işçilik bunada zaten aldıkları ücreti yansıtıyorlar bu teknik serviler ne için varlar zaten firmanın yetişmiş kalifiye elamanı olarak hizmet vermiyorlarmı ayrıca firmadan bu parçaları hem çok daha ucuza temin edip hemde özel servislerden daha pahalıya iş yapıyorlar evet teknik servis işi yapmadım ancak ferdi olarak uydu,çanak,iptv ve Cccam işleri yapıyorum öyle zaman geliyor,ki müşteri kullandığı cihazı tanımıyor defalarca yanlış hareketler yapıyor ve hatta bu yüklenmiş kodları sildiği oluyor tekrar eklemeyi bilemiyor tekrar,tekrar gittiğim oluyor bir çoğundan ücret talep etmiyorum sabırla öğretmeye çalışıyorum bakın bir digitürk servis ücretleri ne kadar insanlar bu paraları vermemek için bizim gibi teknik konulardan anlayan kişileri çağırıyorlar tabii tanıdık bildik vasıtasıyla biz 50,60 tl alırken onlar bir çanak kurulumuna 93tl alıyor insanlar zaten bir çoğu zor durumda bir uydu cihazını getirip 2,3 hareketle kurulum yapıp merkeze bildiriyorlar ve bunun için ücret istiyor yazık değilmi bu insanlara birde aylık paketine göre ayrıca ücret alacaksın resmen soygungunda son nokta. saygı selamlarımla.
ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
4 ağustos,dan itibaren yeni ücretlendirme fiatları bilginize
04 Ağustos 2021 tarihi itibarıyla Digiturk Eve Servis ve Nakil Ücretleri Digiturk üye faturalarına yansıtılacaktır.
Aşağıda yer alan hizmetler kapsamında abonelerden itibariyle nakit ücret alınmayacaktır.
1. Eve Servis Hizmet Bedeli İşçiliği - 55TL
2. Nakil İç Kurulum İşçiliği - 70TL
3. Nakil Dış Kurulum İşçiliği - 70TL
4. Çanak Anten Montaj İşçiliği - 70TL olarak ücretlendirilmiştir.
Detaylar:
• Hizmet haricinde kullanılan ek bir malzeme olduğunda; Elektronik sarf malzeme fiyat listesindeki tutarlar üzerinden Digiturk abonesinden nakit olarak tahsil edilmeye devam edecektir.
• Yapılacak işlemlerin sonucunda Digiturk aboneleri konu ile ilgili bilgilendirme SMS’i aboneye aktarılacaktır.
• Digiturk Eve Servis Hizmetleri (Kutu-Sinyal) sonrasında 30 gün içerisinde tekrar bir arıza oluşması halinde faturaya bir işçilik bedeli yansıtılmayacaktır.
• Yapılan nakil işlemi sonrasında üye 90 gün ücretsiz servis hakkına sahip olup, 90 gün içerisinde tekrar arıza oluşması halinde ücretsiz başvuruda bulunabilir.
ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Digiturk Onaylı Malzemeler | Adet / Mt. | Üye Satış Fiyatı (Kdv Dahil) |
---|---|---|
Teknik Servis Hizmet Bedeli (Eve servis hizmeti) | 1 Ad. | 73,00 TL |
Nakil Hizmeti (İç Kurulum) İşçilik | 1 Ad. | 93,00 TL |
Nakil Hizmeti (Dış Kurulum) İşçilik | 1 Ad. | 93,00 TL |
Yan Oda Nakil her outlet için (Nakil ek olarak) | 1 Ad. | 40,00 TL |
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
4 ağustos,dan itibaren yeni ücretlendirme fiatları bilginize
04 Ağustos 2021 tarihi itibarıyla Digiturk Eve Servis ve Nakil Ücretleri Digiturk üye faturalarına yansıtılacaktır.
Aşağıda yer alan hizmetler kapsamında abonelerden itibariyle nakit ücret alınmayacaktır.
1. Eve Servis Hizmet Bedeli İşçiliği - 55TL
2. Nakil İç Kurulum İşçiliği - 70TL
3. Nakil Dış Kurulum İşçiliği - 70TL
4. Çanak Anten Montaj İşçiliği - 70TL olarak ücretlendirilmiştir.
Detaylar:
• Hizmet haricinde kullanılan ek bir malzeme olduğunda; Elektronik sarf malzeme fiyat listesindeki tutarlar üzerinden Digiturk abonesinden nakit olarak tahsil edilmeye devam edecektir.
• Yapılacak işlemlerin sonucunda Digiturk aboneleri konu ile ilgili bilgilendirme SMS’i aboneye aktarılacaktır.
• Digiturk Eve Servis Hizmetleri (Kutu-Sinyal) sonrasında 30 gün içerisinde tekrar bir arıza oluşması halinde faturaya bir işçilik bedeli yansıtılmayacaktır.
• Yapılan nakil işlemi sonrasında üye 90 gün ücretsiz servis hakkına sahip olup, 90 gün içerisinde tekrar arıza oluşması halinde ücretsiz başvuruda bulunabilir.
Son düzenleme: