Hi-Level 49" Smart Uhd Tv - 1999 TL

L Çevrimdışı

LynXMaSTeR 

Aktif Üye
16 Ocak 2020
145
markete gidip fotoğraf çekip atsam bile anında geri dönüş alamayabilirim.
o yüzden kendi sorgulayabileceğim bi yer varsa onu öğrenmek istemiştim.
bu veya buna benzer bir site var mıdır acaba sorgulama için?
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
markete gidip fotoğraf çekip atsam bile anında geri dönüş alamayabilirim.
o yüzden kendi sorgulayabileceğim bi yer varsa onu öğrenmek istemiştim.
bu veya buna benzer bir site var mıdır acaba sorgulama için?
Hayır yok,kesin cevabı foto alıp buraya yüklemen ,anında olmasa da 5-10 dakikada cevap alırsın muhtemelen :ok
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,971
markete gidip fotoğraf çekip atsam bile anında geri dönüş alamayabilirim.
o yüzden kendi sorgulayabileceğim bi yer varsa onu öğrenmek istemiştim.
bu veya buna benzer bir site var mıdır acaba sorgulama için?

Bu siteden bakabilmek için size lazım olan bilgi panelin seri numarası.
Onu da sanırım artık ürünü sökerek bile göremiyoruz, çünkü ben söktüğümde servis menüsünde gördüğüm yazıyı gördüm etikette.
Eskiden panel aydınlatma ve katmanlarıyla beraber panel üreticisinden alındığı için, tv'yi söktüğümüzde firma ve panel modelinin olduğu etiketi görebiliyorduk.
O bilgiyi Vestel artık gizliyor, onu normal yollardan öğrenemezsiniz.
A101'den alacağınız TV'de de hangi paneli istiyorsanız onun kodunu öğrendikten sonra o kodlu ürünün olduğu bir şubeye gitmeniz gerekiyor.
 
L Çevrimdışı

LynXMaSTeR 

Aktif Üye
16 Ocak 2020
145
ips panel almak istiyorum ama hangi seriler ips bilmiyorum. ben fotoğrafı yükleyip de cevap alana kadar tv yi başkası alır :)
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,971
ips panel almak istiyorum ama hangi seriler ips bilmiyorum. ben fotoğrafı yükleyip de cevap alana kadar tv yi başkası alır :)

O zaman sadece IPS panel olan bir model bakın derim. :bilmiyom
49 inç yeterince büyük bir panel aslında, yanlardan izleme durumu yoksa VA panel de işinizi görür bence ama, yanlardan mutlaka izlenecek diyorsanız tabi ki de IPS panele yönelmenizde yarar var.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Seri numarasını atsanız şimdiye kadar çoktan cevabı almıştınız sn L LynXMaSTeR :)

Bir düzenleme gireyim, Forumda bu konuda yetkin, değerli F fikoloji ve TEKNOwest TEKNOWEST destek veriyor Vestel Panel Bigli Hattı konu başlığı altında.
Çok daha acil bir durum olduğunda beni de etiketleyin mümkün olan en kısa sürede cevap alırsınız. Hatta bir güzellik daha yapayım, 05550951148 şirket wp hattına yollayın fotoyu, konuyu hızlandırırız.
 
İ Çevrimdışı

İlyasaöf 

Yeni Üye
10 Ocak 2020
44
39
Merhaba az önce a101 den TV yi aldım kasiyer arkadaşa sordum kurulum kendimiz yapsak da garanti bozulmuyor dedi hangi panel adem abi resmini çektim

20200116_091921.jpg
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Değerli forum sorumluları ve üyeleri bende bugün Ankara'da A101 den televizyonu aldım. Vestel sevişe kurdurmak için müracat ettim duvar aparatı ile 90 tl karşılığında montaj ve kurulumunu yapacaklar. Ünite üzeri kurulum 60 tl Duvara montaj 75 tl duvar aparatı 15 tl. Ben duvara aparatı ile 90 tl bağlatacam Ankara'da olan arkadaşların bilgisine. Değerli üstadlarım aşağıya fotoğrafını atacağım televizyon tam detayı ile açıklamasını yaparsanız beni çok memnun edeceksiniz. Saygılarımla.

 
İ Çevrimdışı

İlyasaöf 

Yeni Üye
10 Ocak 2020
44
39
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Günaydın adem abi hayırlı işler vestel servisi çağırmadan kendim kurulum yapsam garanti de sorun olur mu

Merhabalar; Size ve sizin nezdinizde tüm arkadaşlara şu yazıyı yazmak isterim.

Belli başlı konu başlıklarında parça parça yazıyorum, olmazsa bunu bir konu başlığı haline getirir foruma ekleriz.

30 Mayıs 2014 tarihinde yürürlüğe giren (Ki bu haber bize ulaştığında ben Vestel de eğitimcinin eğitimi toplantısındaydım) yeni tüketiciyi koruma kanunu ve bu kanunda yer alan yanlış hatırlamıyorsam 84 üncü maddede dile getirilen ''Garanti belgesinin tekemmül ettirilmesi ve tüketicinin faturayı saklaması koşuluyla'' ibaresine istinaden tüketiciler kendi ürünlerinde kurulumlarını kendileri yapabilirler.

Yani Satın almış olduğunuz bu HILEVEL veya X marka model bir ürün için kurulum hizmeti almak zorunda değilsiniz.

Garantinin geçerli olması için yetkili servis kurmak zorunda gibi bir durum kesinlikle söz konusu değil.

FAKAT!!

Bilindiği üzere ülkemizde çok ciddi anlamda lojistik sorunları yaşanıyor ürünlerin sevkleri esnasında.

Özellikle TV ürün gurubunda oldukça hassas ve kırılgan olan TFT LCD panel unsurları ciddi anlamda kırık çıkma oranına sahip unsurlardır.

Bu nedenle ürününüzü kendiniz kurabilecek yasal altyapıya sahip olmanıza rağmen, Firmaların da belli başlı suiistimallerin önüne geçebilmek adına bazı durumlarda kurulumları kendiniz yapmış olmanız nedeniyle bazı durumları ret etme hakkı vardır.

Bunların en başında gelen durum ise KIRIK PANEL konusudur.

Tüketici kutuyu kendisi açtığı durumlarda eğer ürün paneli kırık çıkar ise bu durumda muhatabınız yetkili servis veya üretici firma değil, Satış Kanlıdır.

Bu noktadan sonra ürünün kırık çıktığına dair ispat yükümlülüğü size aittir.

Yine kanunda yer aldığı üzere Müddei isnatını ispatla mükelleftir kavramından hareketle tüm yükümlülük size ait olur.

Halbuki bu gibi durumlarda, kutuyu açan yetkili servis olduğunda siz hiç bir şey ile uğraşmak durumunda olmazsınız. O noktadan itibaren Yetkili servis yasal olarak geçerli olan RESMİ geçerliliği olan servis formunu tutar, siz o form ile satıcıya gider ve gönül rahatlığı ile ürünün yenisini alırsınız.

O noktadan sonra o kırık ürün, Satıcı firma ile o firmaya lojistik desteği sağlayan firma arasındadır.

Burada da yine temel bazı noktalar var lütfen bunu unutmayın.

Ürün kutusu hasarlı mı?
Hasarlı ise neden teslim aldınız?
Ürün orijinal kutusunun size hasarsız teslim edildiğine dair satıcı kanalın elinde bilgi belge görüntü var mı?
O ürünü sizin montaj yaparken kırmadığınıza, kırıp sonra da ''Zaten yeni aldık, kutudan böyle çıktı deriz'' yoluna başvurmadığınızın ispatı var mı?

gibi bir çok özel durumu da gözardı etmemeniz gerektiğini unutmayınız.
 
İ Çevrimdışı

İlyasaöf 

Yeni Üye
10 Ocak 2020
44
39
Merhabalar; Size ve sizin nezdinizde tüm arkadaşlara şu yazıyı yazmak isterim.

Belli başlı konu başlıklarında parça parça yazıyorum, olmazsa bunu bir konu başlığı haline getirir foruma ekleriz.

30 Mayıs 2014 tarihinde yürürlüğe giren (Ki bu haber bize ulaştığında ben Vestel de eğitimcinin eğitimi toplantısındaydım) yeni tüketiciyi koruma kanunu ve bu kanunda yer alan yanlış hatırlamıyorsam 84 üncü maddede dile getirilen ''Garanti belgesinin tekemmül ettirilmesi ve tüketicinin faturayı saklaması koşuluyla'' ibaresine istinaden tüketiciler kendi ürünlerinde kurulumlarını kendileri yapabilirler.

Yani Satın almış olduğunuz bu HILEVEL veya X marka model bir ürün için kurulum hizmeti almak zorunda değilsiniz.

Garantinin geçerli olması için yetkili servis kurmak zorunda gibi bir durum kesinlikle söz konusu değil.

FAKAT!!

Bilindiği üzere ülkemizde çok ciddi anlamda lojistik sorunları yaşanıyor ürünlerin sevkleri esnasında.

Özellikle TV ürün gurubunda oldukça hassas ve kırılgan olan TFT LCD panel unsurları ciddi anlamda kırık çıkma oranına sahip unsurlardır.

Bu nedenle ürününüzü kendiniz kurabilecek yasal altyapıya sahip olmanıza rağmen, Firmaların da belli başlı suiistimallerin önüne geçebilmek adına bazı durumlarda kurulumları kendiniz yapmış olmanız nedeniyle bazı durumları ret etme hakkı vardır.

Bunların en başında gelen durum ise KIRIK PANEL konusudur.

Tüketici kutuyu kendisi açtığı durumlarda eğer ürün paneli kırık çıkar ise bu durumda muhatabınız yetkili servis veya üretici firma değil, Satış Kanlıdır.

Bu noktadan sonra ürünün kırık çıktığına dair ispat yükümlülüğü size aittir.

Yine kanunda yer aldığı üzere Müddei isnatını ispatla mükelleftir kavramından hareketle tüm yükümlülük size ait olur.

Halbuki bu gibi durumlarda, kutuyu açan yetkili servis olduğunda siz hiç bir şey ile uğraşmak durumunda olmazsınız. O noktadan itibaren Yetkili servis yasal olarak geçerli olan RESMİ geçerliliği olan servis formunu tutar, siz o form ile satıcıya gider ve gönül rahatlığı ile ürünün yenisini alırsınız.

O noktadan sonra o kırık ürün, Satıcı firma ile o firmaya lojistik desteği sağlayan firma arasındadır.

Burada da yine temel bazı noktalar var lütfen bunu unutmayın.

Ürün kutusu hasarlı mı?
Hasarlı ise neden teslim aldınız?
Ürün orijinal kutusunun size hasarsız teslim edildiğine dair satıcı kanalın elinde bilgi belge görüntü var mı?
O ürünü sizin montaj yaparken kırmadığınıza, kırıp sonra da ''Zaten yeni aldık, kutudan böyle çıktı deriz'' yoluna başvurmadığınızın ispatı var mı?

gibi bir çok özel durumu da gözardı etmemeniz gerektiğini unutmayınız.
Teşekkürler abi ben a101 de kutuyu açtırdım prize takamayız dediler tekrar koli bandı ile bantladım inşallah bir sorun çıkmaz vestel servisi aradım kayıt oluşturdum
 
Geri
Üst Alt