GSM İletişim Adlı Firma Çalışan Telefonumu Bozdu

A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Çok teşekkür ederim 2 ay'a yakın süredir ilk defa yüzüm güldü şuan. Online başvuru yaparken belge olarak sadece pdf de yazı sunabiliyordum en kısa sürede kaymakamlığa gidip ses kayıtlarını dinlemelerini rica edeceğim. Zoruma girmişti onların" resmiyette yalan söyleriz hiç bir şey olmaz" demeleri.
Umarim heyet ses kayıtlarını dinlemek isterler ve itiraflarıni ve yalan söyleriz gibi lakayt cümlelerinin cezalarını onlara keserler.
Heyetlerin ceza kesme yetkisi yoktur :)

Siz uyuşmazlık bedelini yazarsınız dilekçenizde talep olarak, ayrıca ''umarım dinlerler'' kısmı tebessüm ettirdi zira sonuçta bir DELİL sunuyorsunuz neden dinlemesinler? Siz CD ye yazdırın veya dosya sonuçlandığında geri almak üzere flash bellek ile tüm delillerinizi heyete sunun.

Uyuşmazlık kısmında artık telefonunuz kullanılamaz halde olduğu için emsali olan ikinci el o ürün ne kadar ise o durumu da ispat edecek ekran görüntüleri sunup o bedeli talep etmelisiniz.

Yani siz de telefonun sıfır bedelini talep ederseniz dosyanız ret yer bilginiz olsun.
 
W Çevrimdışı

wmbot

Yeni Üye
24 Mar 2022
23
34
Aslında hatalı işlem yapmışlar ya açarken zorladılar tornavida sokup soketi kaldırdılar
iki vida birde soket var yani temiz işçilik yapsalar kolay kolay arıza çıkmazdı.

herkesin işçiliği aynı değil bu face vs yerlerden kargo yapmak yerine yakınızdaki bir yere verseydiniz. böyle sorunlar olmazdı böyle sosyal ortamlarda böyle olaylar çok oluyor..
Çok büyük bir yerde çevremde vereceğim yerlerde risk daha fazlaydı ve hiç tanıdığım bir yer yoktu. Neyse olan oldu ayrıca ?‍♂️ hatalarını kabul etseler firmaya asla koymaz ama bir teknisyen kendi hatasını gizlemek için yalan söylerim demesi benim sinirlerimi bozmuştu.

Heyetlerin ceza kesme yetkisi yoktur :)

Siz uyuşmazlık bedelini yazarsınız dilekçenizde talep olarak, ayrıca ''umarım dinlerler'' kısmı tebessüm ettirdi zira sonuçta bir DELİL sunuyorsunuz neden dinlemesinler? Siz CD ye yazdırın veya dosya sonuçlandığında geri almak üzere flash bellek ile tüm delillerinizi heyete sunun.

Uyuşmazlık kısmında artık telefonunuz kullanılamaz halde olduğu için emsali olan ikinci el o ürün ne kadar ise o durumu da ispat edecek ekran görüntüleri sunup o bedeli talep etmelisiniz.

Yani siz de telefonun sıfır bedelini talep ederseniz dosyanız ret yer bilginiz olsun.
Çok anlayışlı bir heyet var ben tutarı yanlış yazsam bile onlar uygun tutar da karar çıkardıkları oldu daha önce. Migros u şikayet etmiştim yakın zamanda orada biliyorum ? o zaman ilk iş yarın irtibata geçmek olacak.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Çok büyük bir yerde çevremde vereceğim yerlerde risk daha fazlaydı ve hiç tanıdığım bir yer yoktu. Neyse olan oldu ayrıca ?‍♂️ hatalarını kabul etseler firmaya asla koymaz ama bir teknisyen kendi hatasını gizlemek için yalan söylerim demesi benim sinirlerimi bozmuştu.
Sen işlem yapan firmanın ismini vermiyorsun sorun havada kalıyor kim bunlar bilelim.

Belki senin gibi hata yapıp forumdaki arkadaşlarda bilmeden bu firmaya cihaz gönderecek.

Firma ismi paylaşmanın bir zararı yok bilakis faydası var çekinmene gerek yok..
 
W Çevrimdışı

wmbot

Yeni Üye
24 Mar 2022
23
34
Sen işlem yapan firmanın ismini vermiyorsun sorun havada kalıyor kim bunlar bilelim.

Belki senin gibi hata yapıp forumdaki arkadaşlarda bilmeden bu firmaya cihaz gönderecek.

Firma ismi paylaşmanın bir zararı yok bilakis faydası var çekinmene gerek yok..
Konuyu ve başlığı düzenledim. İstanbul Kadıköy de hizmet veren GSM İLETİŞİM.
YouTube başta olmak üzere sosyal medyada falan baya müşteri ve takipçileri var. Daha profesyonellerdir diye gönderdim pişman oldum birde sitelerinde yazan fiyatın tam iki katını talep ettiler :) onu da hakem heyetine şikayet ederken kanıtları ile eklemiştim.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Benimle uğraşıyorlar da ne oluyor?

Kaç firma beni savcılığa şikayet etti biliyormusunuz? Hem de kendim ile ilgisi olmayan tüketici sorunlarına dair ifşalarımla ilgili.

Savcılık burada olaya duruma ve niyete bakar. Bugüne kadar tek bir dosya dahi kovuşturma aşamasına geçmedi, Kovuştrmaya yer yoktur diye savcılık dosyayı reddetti çünkü biz yaşanan gerçek olayları ve oluşan mağduriyeti aktarıyoruz, çıkıp da X servisine sakın ürün göndermeyin diye karalama kampanyası yapmıyoruz ki. Herkes sizin gibi düşündüğü için firmalar bu derece yüzsüz olabiliyor lütfen kusura bakmayınız.

Burada bile firma ismi yazmamanızdan anlaşılıyor çekindiğiniz :)

Öyl eolsa Şikayetvar sitesine yazan herkesin mahkemey everilmesi gerekir :kiskis

Utanacak olan taraf onlar, bırakın kendilerini aklasınlar madem ki masumlar.
Firma ismi de geldi Adem Abi içerik üretsen olur aslında GSM İLETİŞİM :kiskis

Baya bi reklam yapmışlar kaliteli firmaya benziyor ama tırt çıktı ..
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Baktım az önce.
3636 Google yorumu üzerinden kötüleri seçip şöyle bir bakındım, Adı Bahtiyar olan bir müdür ilgilenmeye çalışıyor gördüğüm kadarıyla yalnız bizim Bilinçli tüketicimiz birçok noktada firmayı köşeye sıkıştırmış. Şikayetvarda 87 şikayetin 30 küsürünü çözmüşler.

Birşeyler yapmaya çalışıyorlar anladığım kadaıyla lakin o telefonu bozan teknisyenin karizmasını veya cebini korumak için tüketici ile karşı karşıya gelmelerini profesyonel bulamadım.

Telefonun bozuk geldiğini iddia ediyorsan kamera kayıtları ile ispat eder ve aslanlar gibi savunursun kendini.

Yok aga senin teknisyenin telefonu bozduysa tüketicinin mağduriyetini giderir, özrünü dilersin ve sen kendi personelin ile o zararı aranda nasıl çözeceksen çözersin o senin sorunun.

Büyük firma olmak bence bu dur.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Firma ismi de geldi Adem Abi içerik üretsen olur aslında GSM İLETİŞİM :kiskis

Baya bi reklam yapmışlar kaliteli firmaya benziyor ama tırt çıktı ..
Tam ben de buna benzer şeyler yazmıştım az evvel :kiskis

İçerik de üretilir sorun değil, yine de iş oralara gelecekse resmi yazışma adreslerine bir yazı yazar, tüketici sorununu çözmeleri için bir şans verir, tınlamıyorlarsa gereğini yaparız :)
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Aslnda aşağıdaki video
Tam ben de buna benzer şeyler yazmıştım az evvel :kiskis

İçerik de üretilir sorun değil, yine de iş oralara gelecekse resmi yazışma adreslerine bir yazı yazar, tüketici sorununu çözmeleri için bir şans verir, tınlamıyorlarsa gereğini yaparız :)
Adem Abi şunu izleyince bu firmaya Telefon gönderilmez. nasıl güven veriyorlar anlamadım.
Ben firmadan elektrik almadım hiç çok itici geldi bana niye öyle oldu anlamadım samimi, değiller

 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Baktım az önce.
3636 Google yorumu üzerinden kötüleri seçip şöyle bir bakındım, Adı Bahtiyar olan bir müdür ilgilenmeye çalışıyor gördüğüm kadarıyla yalnız bizim Bilinçli tüketicimiz birçok noktada firmayı köşeye sıkıştırmış. Şikayetvarda 87 şikayetin 30 küsürünü çözmüşler.

Birşeyler yapmaya çalışıyorlar anladığım kadaıyla lakin o telefonu bozan teknisyenin karizmasını veya cebini korumak için tüketici ile karşı karşıya gelmelerini profesyonel bulamadım.

Telefonun bozuk geldiğini iddia ediyorsan kamera kayıtları ile ispat eder ve aslanlar gibi savunursun kendini.

Yok aga senin teknisyenin telefonu bozduysa tüketicinin mağduriyetini giderir, özrünü dilersin ve sen kendi personelin ile o zararı aranda nasıl çözeceksen çözersin o senin sorunun.

Büyük firma olmak bence bu dur.
Şimdi anladım Adem Abi tüketici neden firma ismi vermeye çekiniyor biri müdürüm çözeriz diyor diğeri firma sahibiyim bu yorum asılsız konu avukatlarımıza intikal etti diyor.

Utanmadan sorununu çözemedikleri tüketiciyi avukata vermekle tehdit ediyorlar..
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Aslnda aşağıdaki video

Adem Abi şunu izleyince bu firmaya Telefon gönderilmez. nasıl güven veriyorlar anlamadım.
Ben firmadan elektrik almadım hiç çok itici geldi bana niye öyle oldu anlamadım samimi, değiller


Vaaah vaaah vaaah diyorum ve bunun dışında yorum yazmayı dahi reddediyorum parmaklarımı yormama değmez.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Şimdi anladım Adem Abi tüketici neden firma ismi vermeye çekiniyor biri müdürüm çözeriz diyor diğeri firma sahibiyim bu yorum asılsız konu avukatlarımıza intikal etti diyor.

Utanmadan sorununu çözemedikleri tüketiciyi avukata vermekle tehdit ediyorlar..
Kardeşim Müdür olan ekranın bize göre soldaki, sahibi de sağdaki boş boş konuşan ise normaldir.
Madem böyle bir çekim yapacaksınız, madem ki konuşma ve hitap etme becerin yok, hitap ettiğin kitleden utanıp önce bir çalışmaz mı insan yahu?
Video başladı teşekkür ederiz, Video bitti teşekkür ederiz.
O paketi açacağın belli değil mi? O halde açmak için kesici birşey hazır etsene orada.
''Profesyonel teknik serviste Amariga Galiforniyadan gelen paketi kalemle açan, telefonu neyle açıyordur?'' diye gereksiz geyik yapayım ben de :kiskis
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Ben bu firmaya yıllar önce xperia z3 ve xa ultra belli aralıklarla iki adet telefon gönderdim. Ekran değişmesi için.. Neyse geldi cihazlar baktım ekranlar hep sorunlu tekrar geri gönderdim ücret iade talebinde bulundum. Biri diyorki biz iadeleri salı günleri yapıyoruz demişti. Yani yedi gün onlar ücreti tedarik ediyor fakat iade salı günü... Onu da zor bela almıştım.

Ben o firmayı dışarıdan profesyonel zannediyordum fakat öyle gözükse de bana hiç öyle gelmedi.

Bu forumda paylaşmıştım. Ben xa1 ultra kullanıyorum. Onların YouTube da izledim. Adam telefonu patır kütür söküyor. Bende yaptım aynını hiç öyle değil maalesef.. Kapak kırılma ihtimali yüksek.. Ve geri takarken insan bir b7000 sürer.

Aslında ben tam teknik servis elemanı olacakmışım ama kader işte...
 
W Çevrimdışı

wmbot

Yeni Üye
24 Mar 2022
23
34
A Adem Helvacı merhabalar adem bey dün yazdıklarınızdan sonra tüketici hakem heyeti ile iletime geçtim elimdeki ses kayıtlarından bahsettim ama biz o şekilde çalışmıyoruz biz sadece evraklara bakıyoruz denildi maalesef :/ ama eğer red yerse tüketici mahkemesine itiraz ederken o ses kayıtlarını onlara verebilirsiniz dediler fakat oraya verirsem ses kayıtları muhakkak sorun çıkarır diye düşünüyorum. olaydan ayrı kişi dava açarsa o davayı kazanır. gsm iletişimi tekrar aradım bana servis fişini gönderir misiniz diyorum öyle bir işlemimiz yok diyor. ısrarla servise ne zaman verdim ne kadar kaldığına dair evrak istedim verecek öyle bir belgemiz yok dediler size kaç kere ürün giriş-çıkış yapmış söyler misiniz diyorum onu bile eksik girmişler. daha önce ki günler yetkili biri ile konuşmak için aradım mağaza müdürüne ulaştım o da başından savarak yine sorun yaşadığım teknisyene telefonu verdi :)

Edit: yazılı olarak iletişime geçtim
[25/3 11:23] ?: Merhabalar ben Alper ***** size mate 9 cihaz göndermiştim bana bunun servis fişlerini gönderir misiniz rica etsem?
[25/3 11:26] GSM İletişim WhatsApp Destek: Merhabalar alper bey servis fişleri bizde kalıyor

vermiyorlar ?‍♂️ neyse kargo fişleri ve gönderi kodlarını saklamıştim.

Şimdi anladım Adem Abi tüketici neden firma ismi vermeye çekiniyor biri müdürüm çözeriz diyor diğeri firma sahibiyim bu yorum asılsız konu avukatlarımıza intikal etti diyor.

Utanmadan sorununu çözemedikleri tüketiciyi avukata vermekle tehdit ediyorlar..
ekşi sözlükten tut bir çok foruma kadar her yerden yorumlarını okudum adamlar profesyonel gelmişti kötü yorumlar orijinal serviste bile vardı. telefonu tekrar gönderip onarmaları falan bir tık güven vermişti ama öyle bir teknisyene denk geldim ki firma iyi bile olsa o kişi hatasını kabul etmediği sürece bir anlamı yok. yeter artık tamir etmem de demiyor telefonu sürekli gönder diyor. ben "29 yaşındayım ve mayıs celbi ile askere gideceğim sana telefonu gönderip duramam" diyorum, bana çözüm sun diyorum. bana "telefon ömrünü tamamlamış elimde patladı ürün yapacak bir şey yok sorunu anlamaya çalışıyorum" diyor :) hayır işin kötüsü bunlar ile 1 ay sonra benim ilgilenecek vaktım olmayacak büyük ihtimalle subay olarak askere gideeğim ve 1 sene yokum :)

Ben bu firmaya yıllar önce xperia z3 ve xa ultra belli aralıklarla iki adet telefon gönderdim. Ekran değişmesi için.. Neyse geldi cihazlar baktım ekranlar hep sorunlu tekrar geri gönderdim ücret iade talebinde bulundum. Biri diyorki biz iadeleri salı günleri yapıyoruz demişti. Yani yedi gün onlar ücreti tedarik ediyor fakat iade salı günü... Onu da zor bela almıştım.

Ben o firmayı dışarıdan profesyonel zannediyordum fakat öyle gözükse de bana hiç öyle gelmedi.

Bu forumda paylaşmıştım. Ben xa1 ultra kullanıyorum. Onların YouTube da izledim. Adam telefonu patır kütür söküyor. Bende yaptım aynını hiç öyle değil maalesef.. Kapak kırılma ihtimali yüksek.. Ve geri takarken insan bir b7000 sürer.

Aslında ben tam teknik servis elemanı olacakmışım ama kader işte...
bende sadece kendi cihazım ile ilgili olan videoları izlemiştim servis iyi gelmişti. zaten şuan kendi şehrimde yaşamıyorum görev yerim doğuda ve burada kimseyi tanımıyorum götüreceğim yerler hep merdiven altı mahalle arası tamircilerdi o yüzden daha kurumsal bir yer tercih etmek istemiştim ama işte firmada kötü bir teknisyene denk geldim bu da benim şansızlığım oldu :)
 
Son düzenleme:
W Çevrimdışı

wmbot

Yeni Üye
24 Mar 2022
23
34
A Adem Helvacı hakem heyeti kararı geldi o kadar saçma bir sonuç çıktı ki tam gülmelik durum. gerekçete vergi numarası eksik ve muhatap yok diye yazmışlar. bilgiler doğru ve eksiksiz daha sonra kaymakamlığı aradım tüketici hakem heyeti çalışanları ile konuştum bana aktarılan şu "gsm iletişimi şikayet edemezsiniz onlar tamirci kanunda tamirciler şikayet edilemez telefonunuzu kırsalarda tamirciyi şikayet etme hakkınız yok aldığınız yeri şikayet edeceksiniz" dediler. nasıl yani "telefonumu bozan kişileri şikayet edemiyorum bu hangi kanunmuş nerede böyle bir şey yazıyo" diyorum saçma sapan cevaplar alıyorum :) kararda yanlışlık yok diyorlar ben de askere gideceğim bu bu iş bilmez hakem heyeti ve tamirci yüzünden moral sıfır bir şekilde gitmek zorundayım tüketici mahkemesine başvuracak zamanımda yok uğraşamıyacam bunlar ile... kararı ve konuştuğum kişinin ses kayıtlarını atarım abi istersen neler saçmalamışlar kendi gözün ve kulakların işe şahit ol yazık valla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt