GSM İletişim Adlı Firma Çalışan Telefonumu Bozdu

T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
A Adem Helvacı hakem heyeti kararı geldi o kadar saçma bir sonuç çıktı ki tam gülmelik durum. gerekçete vergi numarası eksik ve muhatap yok diye yazmışlar. bilgiler doğru ve eksiksiz daha sonra kaymakamlığı aradım tüketici hakem heyeti çalışanları ile konuştum bana aktarılan şu "gsm iletişimi şikayet edemezsiniz onlar tamirci kanunda tamirciler şikayet edilemez telefonunuzu kırsalarda tamirciyi şikayet etme hakkınız yok aldığınız yeri şikayet edeceksiniz" dediler. nasıl yani "telefonumu bozan kişileri şikayet edemiyorum bu hangi kanunmuş nerede böyle bir şey yazıyo" diyorum saçma sapan cevaplar alıyorum :) kararda yanlışlık yok diyorlar ben de askere gideceğim bu bu iş bilmez hakem heyeti ve tamirci yüzünden moral sıfır bir şekilde gitmek zorundayım tüketici mahkemesine başvuracak zamanımda yok uğraşamıyacam bunlar ile... kararı ve konuştuğum kişinin ses kayıtlarını atarım abi istersen neler saçmalamışlar kendi gözün ve kulakların işe şahit ol yazık valla.
Yanlış anlaşılma yanlış yorumlama olmuş cihazı garanti kapsamında yetkili servise gönderdiğinizi düşünmüşler
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Çok anlayışlı bir heyet var ben tutarı yanlış yazsam bile onlar uygun tutar da karar çıkardıkları oldu daha önce. Migros u şikayet etmiştim yakın zamanda orada biliyorum ? o zaman ilk iş yarın irtibata geçmek olacak.
Nazara geldi heyet :kiskis ya bir yerde yanlış yazdın yada şikayetini tam olarak anlatamadın .

Yada okuduğunu yanlış yorumlayan anlayan bir görevliye denk geldin hakem heyetine kendin git durumu anlat..

kararı burada paylaş bakalım sen ne demişin onlar nasıl yorumlamış neden böyle bir karar çıkmış..
 
W Çevrimdışı

wmbot

Yeni Üye
24 Mar 2022
23
34
Yanlış anlaşılma yanlış yorumlama olmuş cihazı garanti kapsamında yetkili servise gönderdiğinizi düşünmüşler
Nazara geldi heyet :kiskis ya bir yerde yanlış yazdın yada şikayetini tam olarak anlatamadın .

Yada okuduğunu yanlış yorumlayan anlayan bir görevliye denk geldin hakem heyetine kendin git durumu anlat..

kararı burada paylaş bakalım sen ne demişin onlar nasıl yorumlamış neden böyle bir karar çıkmış..
Yanlış anlamaları için baya çaba göstermişler bence garanti kapsamında yetkili servise gönderdiğim ile ilgili bir şey demedim. Bireysel bir tamirci diye belirtmek aklıma gelmedi ama telefon huawei gönderdiğim yer GSM iletişim onu da anlamıyorlarsa boşuna orada maaş alıyorlar diye düşünüyorum. Her şey geçtim o kadar okumamışlar ki aldığım hizmet etiket fiyatının iki katı kısmını bile degerlendirmemisler sitelerinde 120₺ olan ürünü 250₺ ye sattıkları kısmı bile umursamamislar. Vergi numarası eksik yazma sebebi de teknosanin(telefonu aldığım yer) vergi numarasını yazmam gerekiyormuş servisin değil ?‍♂️
Adamalra nazar değdi iyi güzel ilgileniyorlar dedik okumamışlar bile ahaha

Cidden merak ediyorum ben yanlış cümle mi kurmuşum hatam nerede şikayetim de.

20220331_191001.jpg
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Yanlış anlamaları için baya çaba göstermişler bence garanti kapsamında yetkili servise gönderdiğim ile ilgili bir şey demedim. Bireysel bir tamirci diye belirtmek aklıma gelmedi ama telefon huawei gönderdiğim yer GSM iletişim onu da anlamıyorlarsa boşuna orada maaş alıyorlar diye düşünüyorum. Her şey geçtim o kadar okumamışlar ki aldığım hizmet etiket fiyatının iki katı kısmını bile degerlendirmemisler sitelerinde 120₺ olan ürünü 250₺ ye sattıkları kısmı bile umursamamislar. Vergi numarası eksik yazma sebebi de teknosanin(telefonu aldığım yer) vergi numarasını yazmam gerekiyormuş servisin değil ?‍♂️
Adamalra nazar değdi iyi güzel ilgileniyorlar dedik okumamışlar bile ahaha

Cidden merak ediyorum ben yanlış cümle mi kurmuşum hatam nerede şikayetim de.

20220331_191001.jpg
Detay yok yüklenen fatura teknosa faturası istenilen bedel telefonun fatura tutarı özel servis olduğunu yetkili servis olmadığını ücret karşılığında pil değişimi için özel servise gönderdiğinizi çalışan sorunu olmayan telefonun tarafınıza bozuk çalışmaz halde geldiğini bilirkişi talep ettiğinizi mağdur olduğunuzu muadil yada aynı telefonun yada telefonu satın aldığınız fatura bedelinin hizmet aldığınız özel servis tarafından tarafınıza ödenmesini talep etmeniz lazımdı detay olmayınca yüklenen faturada teknosa olunca muhatap olarak teknosa kabul edilmiş şikayet konusuz kalmış o neden ile,

Red yemiş THH de işler belge ve detay üzerinden yürür anlaşılabilir net olacak.

A Adem Helvacı
 
W Çevrimdışı

wmbot

Yeni Üye
24 Mar 2022
23
34
Telefonun durumunu daha nasıl açık anlatayım ki çalıştığını ve gelince bozuk olduğunu vs söyledim. Bilir kişi talep etmeyi bilmiyordum alo tüketici hattı çok yanıltıcı ve eksik bilgi veriyor önce ticaret il müdürlüğü ilgileniyor dedi sonra başkası hakem heyetine başvurun dedi böyle bir kaç ikilem daha bir başka müşteri temsilcisi telefon fatura bedelini gir ve faturayı ekle diye o akıl verdi ben yoksa o faturayı eklememistim bile başta.
Talepleri yazdım zaten telefonun onarılması,muadili vs diye orada söyledim onu da. Benim hatam tüketici danışma hattını dinlemek olmuş ?şikayeti yapmadan önce buraya gelseydim keşke. Özel tamirciye göndermeyi yazmadım ama gayet açık diye düşünüyorum GSM iletişim yazıyor garanti, servis vs diye bir cümle geçmiyor. Yanlış anlamak için onlarda çaba göstermiş :)
 
Son düzenleme:
B Çevrimdışı

baran5454 

Süper Üye
14 Kas 2019
559
Telefonun durumunu daha nasıl açık anlatayım ki çalıştığını ve gelince bozuk olduğunu vs söyledim. Bilir kişi talep etmeyi bilmiyordum alo tüketici hattı çok yanıltıcı ve eksik bilgi veriyor önce ticaret il müdürlüğü ilgileniyor dedi sonra başkası hakem heyetine başvurun dedi böyle bir kaç ikilem daha bir başka müşteri temsilcisi telefon fatura bedelini gir ve faturayı ekle diye o akıl verdi ben yoksa o faturayı eklememistim bile başta.
Talepleri yazdım zaten telefonun onarılması,muadili vs diye orada söyledim onu da. Benim hatam tüketici danışma hattını dinlemek olmuş ?şikayeti yapmadan önce buraya gelseydim keşke. Özel tamirciye göndermeyi yazmadım ama gayet açık diye düşünüyorum GSM iletişim yazıyor garanti, servis vs diye bir cümle geçmiyor. Yanlış anlamak için onlarda çaba göstermiş :)

Olayı yanlış yorumluyorsunuz. İnceleme ve gerekçede teknik ve yetkili servisten bahsetmiyor. Siz vergi kimlik numarası belirtmediginiz için ticari amaçlı bir işletme olup olmadiginin bilinmediğinden böyle bir karar vermişler. Ticari amaçla iş yapmayan biri için thh ye başvuru yapamazsınız.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Yanlış anlamaları için baya çaba göstermişler bence garanti kapsamında yetkili servise gönderdiğim ile ilgili bir şey demedim. Bireysel bir tamirci diye belirtmek aklıma gelmedi ama telefon huawei gönderdiğim yer GSM iletişim onu da anlamıyorlarsa boşuna orada maaş alıyorlar diye düşünüyorum. Her şey geçtim o kadar okumamışlar ki aldığım hizmet etiket fiyatının iki katı kısmını bile degerlendirmemisler sitelerinde 120₺ olan ürünü 250₺ ye sattıkları kısmı bile umursamamislar. Vergi numarası eksik yazma sebebi de teknosanin(telefonu aldığım yer) vergi numarasını yazmam gerekiyormuş servisin değil ?‍♂️

Cidden merak ediyorum ben yanlış cümle mi kurmuşum hatam nerede şikayetim de. Bu mi j

20220331_191001.jpg


Telefonun durumunu daha nasıl açık anlatayım ki çalıştığını ve gelince bozuk olduğunu vs söyledim. Bilir kişi talep etmeyi bilmiyordum alo tüketici hattı çok yanıltıcı ve eksik bilgi veriyor önce ticaret il müdürlüğü ilgileniyor dedi sonra başkası hakem heyetine başvurun dedi böyle bir kaç ikilem daha bir başka müşteri temsilcisi telefon fatura bedelini gir ve faturayı ekle diye o akıl verdi ben yoksa o faturayı eklememistim bile başta.
Talepleri yazdım zaten telefonun onarılması,muadili vs diye orada söyledim onu da. Benim hatam tüketici danışma hattını dinlemek olmuş ?şikayeti yapmadan önce buraya gelseydim keşke. Özel tamirciye göndermeyi yazmadım ama gayet açık diye düşünüyorum GSM iletişim yazıyor garanti, servis vs diye bir cümle geçmiyor. Yanlış anlamak için onlarda çaba göstermiş :)
Satın aldığın fatura tutarını istiyorsun garantisi bitmiş ikinci el telefon yani

Sen öyle bir talepte bulununca teknosa faturası yükleyince garantili ürün gibi muamele görüyor onlarda faturadaki teknosayı şikayet et diyor gsm iletişim taraf olmaktan çıkıyor yani ikinci el sitelerindeki telefonun ikinci el,
fiyatı talep etmen oradan görsel yüklemen lazımdı başından geçenleri özel servis kısmı birde konu arıza bozuk tel olduğu için bilirkişi talep etmene gerek yok ama heyet kendisi çoğu durumda sen talep etmeden bilirkişi atıyor talep etmen işlemleri hızlandırır bilirkişi telefonu alıp incelecek seni dinleyecek ona göre heyete tavsiyesini sunacak sende hakkını alacaktın.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Olayı yanlış yorumluyorsunuz. İnceleme ve gerekçede teknik ve yetkili servisten bahsetmiyor. Siz vergi kimlik numarası belirtmediginiz için ticari amaçlı bir işletme olup olmadiginin bilinmediğinden böyle bir karar vermişler. Ticari amaçla iş yapmayan biri için thh ye başvuru yapamazsınız.
Ticari amaçla özel servis hizmeti veren bir serviste telefonu pil değişimi için göndermiş ama yapılan işlem ile servis fişi fatura vs yüklememiş telefonu satın aldığı satıcının faturasını yüklemiş o fatura üzerindeki bedeli talep etmiş onlarda madem fatura bedelini talep ediyorsun demiş özel servisi yetkili servis sanmış THH servisi değil faturadaki teknosayı şikayet et demişler şikayette detay yok telefonun garantisinin bittiğini yetkili servise değil özel bir servise ücreti mukabilinde pil değişimi için gönderdiğini yazsaydı bilirkişi atanır firmanın savunması istenirdi ..
 
W Çevrimdışı

wmbot

Yeni Üye
24 Mar 2022
23
34
Olayı yanlış yorumluyorsunuz. İnceleme ve gerekçede teknik ve yetkili servisten bahsetmiyor. Siz vergi kimlik numarası belirtmediginiz için ticari amaçlı bir işletme olup olmadiginin bilinmediğinden böyle bir karar vermişler. Ticari amaçla iş yapmayan biri için thh ye başvuru yapamazsınız.
hayır bu yüzden telefon ile aradım vergi numarasını eksik değil doğru diye yukarıda da belirttim bunu onlar teknosanın vergi numarasını yazmamı beklemiş. telefonun faturasını eklediğim için ama şikayette neden eklediğimi de yazdım tüketici danışma hattı beni o şekilde yönlendirdi.

Satın aldığın fatura tutarını istiyorsun garantisi bitmiş ikinci el telefon yani

Sen öyle bir talepte bulununca teknosa faturası yükleyince garantili ürün gibi muamele görüyor onlarda faturadaki teknosayı şikayet et diyor gsm iletişim taraf olmaktan çıkıyor yani ikinci el sitelerindeki telefonun ikinci el,
fiyatı talep etmen oradan görsel yüklemen lazımdı başından geçenleri özel servis kısmı birde konu arıza bozuk tel olduğu için bilirkişi talep etmene gerek yok ama heyet kendisi çoğu durumda sen talep etmeden bilirkişi atıyor talep etmen işlemleri hızlandırır bilirkişi telefonu alıp incelecek seni dinleyecek ona göre heyete tavsiyesini sunacak sende hakkını alacaktın.
dediğim gibi alo 175 yazmamı istedi yoksa aynı şikayetten iki tane vardı diğerini iptal ettim ilki 250 değerindeydi ve fatura yoktu faturayı eklememi danışma hattı söyledi. öyle bile olsa şikayette açık bir şekilde üstüne basarak söylediğim ve bilgierini girdiğim gsm iletişimi srorumlu tutmaları gerekiyordu. ayrıca ben sıfır parasını istemedim şikayetimde muadili veya telefonumun çalışır duruma getirilmesi diye de yazmışım. benim hatam bence olayın çok ufak bir kısmını oluşturuyor diye düşünüyorum. tüketici mahkemesi ile uğraşacak zamanım yok askere gidiyorum malum bu yüzden yanlış değerlendirilen şikayeti düzeltsem olur mu acaba? gerçi buna da gerek kalmaya bilir mağaza müdürü bana dönüş yaptı ve kendinden izin alarak ses kaydı aldım ve bana"ürünü çalışır duruma getirmeyi olmazsa maddi zararı giderileceğini" teklifini sundu. sadece canım sıkan her bilgimin olduğu telefonun 2 aydır bende olmaması bu stresi yaşamam ve bir kaç memurun yanlış değerlendirmesi.

Ticari amaçla özel servis hizmeti veren bir serviste telefonu pil değişimi için göndermiş ama yapılan işlem ile servis fişi fatura vs yüklememiş telefonu satın aldığı satıcının faturasını yüklemiş o fatura üzerindeki bedeli talep etmiş onlarda madem fatura bedelini talep ediyorsun demiş özel servisi yetkili servis sanmış THH servisi değil faturadaki teknosayı şikayet et demişler şikayette detay yok telefonun garantisinin bittiğini yetkili servise değil özel bir servise ücreti mukabilinde pil değişimi için gönderdiğini yazsaydı bilirkişi atanır firmanın savunması istenirdi ..
gsm iletişim ile olan faturayı da yükledim bu arada :) birde şikayette sitede 120 tl lik bataryayı bana 250 tl ye sattıkları site görüntüleri ve benden 120 tl isteyip sonra 250 tl istedikleri konuşma ekran görüntülerini ekledim :) onca belge ,yazışma ve olay anlatımına bakmayıp sadece teknosa faturasına bakmaları çok ama çok garip. şikayetimin altına o faturayı neden eklediğimi de yazdım alo 175 tületici danışma hattı istedi diye yazdığımı da söyledim :) sadece o faturaya bakıp şikayeti red etmek çok büyük yanlış bence.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
hayır bu yüzden telefon ile aradım vergi numarasını eksik değil doğru diye yukarıda da belirttim bunu onlar teknosanın vergi numarasını yazmamı beklemiş. telefonun faturasını eklediğim için ama şikayette neden eklediğimi de yazdım tüketici danışma hattı beni o şekilde yönlendirdi.


dediğim gibi alo 175 yazmamı istedi yoksa aynı şikayetten iki tane vardı diğerini iptal ettim ilki 250 değerindeydi ve fatura yoktu faturayı eklememi danışma hattı söyledi. öyle bile olsa şikayette açık bir şekilde üstüne basarak söylediğim ve bilgierini girdiğim gsm iletişimi srorumlu tutmaları gerekiyordu. ayrıca ben sıfır parasını istemedim şikayetimde muadili veya telefonumun çalışır duruma getirilmesi diye de yazmışım. benim hatam bence olayın çok ufak bir kısmını oluşturuyor diye düşünüyorum. tüketici mahkemesi ile uğraşacak zamanım yok askere gidiyorum malum bu yüzden yanlış değerlendirilen şikayeti düzeltsem olur mu acaba? gerçi buna da gerek kalmaya bilir mağaza müdürü bana dönüş yaptı ve kendinden izin alarak ses kaydı aldım ve bana"ürünü çalışır duruma getirmeyi olmazsa maddi zararı giderileceğini" teklifini sundu. sadece canım sıkan her bilgimin olduğu telefonun 2 aydır bende olmaması bu stresi yaşamam ve bir kaç memurun yanlış değerlendirmesi.
Gsm iletişim yetkili servis mi değil mi THH bilemez markalar özel servislerle anlaşıyor

Yetkili servislerin kanunen bir sorumluğu yoktur muhatap satıcı yada üreticidir siz detay belirtmediğiniz için

Özel servis yetkili servis olarak yorumlanmış oluyor detay çok önemli gsm iletişim ile ilgili servis fişi fatura yok.

en önemlisi telefonun garantisinin bitiğini telefon tamiri yapan bir servise gönderdiğinizi yazmanız gerekliydi.

Senin ufak hatan konuyu bağlamından koparıyor x iletişime telefonu pil değişimi için gönderdim bozuk geldi.

telefonun faturası bu fatura tutarını yada tamirini yada muadil ürün talep ediyorum. kimdir bu x iletişim bilgi yok.

Genelde elektronik cihazlar tamir arıza için yetkili servilere gönderildiğinden böyle yorumlanmış detay önemli.
 
W Çevrimdışı

wmbot

Yeni Üye
24 Mar 2022
23
34
Gsm iletişim yetkili servis mi değil mi THH bilemez markalar özel servislerle anlaşıyor

Yetkili servislerin kanunen bir sorumluğu yoktur muhatap satıcı yada üreticidir siz detay belirtmediğiniz için

Özel servis yetkili servis olarak yorumlanmış oluyor detay çok önemli gsm iletişim ile ilgili servis fişi fatura yok.

en önemlisi telefonun garantisinin bitiğini telefon tamiri yapan bir servise gönderdiğinizi yazmanız gerekliydi.

Senin ufak hatan konuyu bağlamından koparıyor x iletişime telefonu pil değişimi için gönderdim bozuk geldi.

telefonun faturası bu fatura tutarını yada tamirini yada muadil ürün talep ediyorum. kimdir bu x iletişim bilgi yok.

Genelde elektronik cihazlar tamir arıza için yetkili serviler gönderildiğinden böyle yorumlanmış detay önemli.
gsm iletişim ile ilgili konuşmalarda faturada site görselleri de pdf de mevcuttu.
tamam ben özel tamirci diye belirtmedim ama aynı şekilde yetkili servis diye de bir bilgi söylememiştim. ayrıca kendileri daha önce konuştum olaydan haberdar ve bilgileri vardı karar toplantısı öncesi de kendileri görüştüm şikayet etmeden öncede görüşmelerimiz oldu .beni hatırlasınlar demiyorum onlarca belki yüzlerce dosyaları var ama ellerinde ki veri servis tamircisi olduğunuda söylemiyordu. bu yüzden şikayeti yapılan firmaya yönelmeleri daha net bir yöntem olurdu. ayrıca daha önce aynı heyet övgüde bulunmuştum ya orada beni aradılar ve migros hala ödeme yapmadı dimi diye dönüş yapmışlar ve bir kaç soru daha sormuşlardı kısaca ilgilenmek isteseler yine aynı yönteme başvura bilirlerdi. tek hatam özel tamirci demediğim için böyle olması garip. onu da geçtim karardan sonra telefon ile aradım olayı anlattım. adamlar bana şunu dedi hiç bir tamirciyi şikayet edemezsin :) seni anlıyorum hakta veriyorum ama mevzu sadece yazımın eksik olması da değil adamlar konuşma esnasında özel tamirci olduklarını öğrendiği zamanda aynı tepkiyi gösterdi yarın sana özelden ses kaydını atayım :)


bak bunları da geçtim gsm iletişim ile ilgili orada başka şikayet daha var tüm kanıtları ile birlikte benden etiket fiyatından fazla para aldılar diye onu da görmezden gelmişler yani baştan savma var konuda neredeyse okunmamış yazdıklarım bakmışlar delillerin arasında fatura var ama teknosa iletişim bilgileri yok red verip geçmişler yani oraya ne yazdığımın önemi hiç yoktu özel tamirci de yazsam gram değişim sağlamazdı :/
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
gsm iletişim ile ilgili konuşmalarda faturada site görselleri de pdf de mevcuttu.
tamam ben özel tamirci diye belirtmedim ama aynı şekilde yetkili servis diye de bir bilgi söylememiştim. ayrıca kendileri daha önce konuştum olaydan haberdar ve bilgileri vardı karar toplantısı öncesi de kendileri görüştüm şikayet etmeden öncede görüşmelerimiz oldu .beni hatırlasınlar demiyorum onlarca belki yüzlerce dosyaları var ama ellerinde ki veri servis tamircisi olduğunuda söylemiyordu. bu yüzden şikayeti yapılan firmaya yönelmeleri daha net bir yöntem olurdu. ayrıca daha önce aynı heyet övgüde bulunmuştum ya orada beni aradılar ve migros hala ödeme yapmadı dimi diye dönüş yapmışlar ve bir kaç soru daha sormuşlardı kısaca ilgilenmek isteseler yine aynı yönteme başvura bilirlerdi. tek hatam özel tamirci demediğim için böyle olması garip. onu da geçtim karardan sonra telefon ile aradım olayı anlattım. adamlar bana şunu dedi hiç bir tamirciyi şikayet edemezsin :) seni anlıyorum hakta veriyorum ama mevzu sadece yazımın eksik olması da değil adamlar konuşma esnasında özel tamirci olduklarını öğrendiği zamanda aynı tepkiyi gösterdi yarın sana özelden ses kaydını atayım :)


bak bunları da geçtim gsm iletişim ile ilgili orada başka şikayet daha var tüm kanıtları ile birlikte benden etiket fiyatından fazla para aldılar diye onu da görmezden gelmişler yani baştan savma var konuda neredeyse okunmamış yazdıklarım bakmışlar delillerin arasında fatura var ama teknosa iletişim bilgileri yok red verip geçmişler yani oraya ne yazdığımın önemi hiç yoktu özel tamirci de yazsam gram değişim sağlamazdı :/
Dosya kapanmış onlardan çıkmış gerçeği öğrenmeleri birşey değiştirmez yetkili servis olduğuna dair ,
karar vermişler Tüketici mahkemesine itirazda bulunun yada teknosa faturası eklemeden telefonun ikinci el Fiyatını, gösteren ekran görüntüsü olan ikinci el satış sitesi görseli ekleyin özel servis olduğunu yetkili servis olmadığını belirtin bilir kişi talep edin tekrar şikayet edin araya teknosayı sokmadan şikayetinizi tekrarlayın
Bilirkişi atanırsa bir yakınız bilirkişiye telefonu götürebilir karar çıkınca askerlik yaptığınız yerde dahi icara işlemi başlatabilirsiniz..
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Yanlış anlamaları için baya çaba göstermişler bence garanti kapsamında yetkili servise gönderdiğim ile ilgili bir şey demedim. Bireysel bir tamirci diye belirtmek aklıma gelmedi ama telefon huawei gönderdiğim yer GSM iletişim onu da anlamıyorlarsa boşuna orada maaş alıyorlar diye düşünüyorum. Her şey geçtim o kadar okumamışlar ki aldığım hizmet etiket fiyatının iki katı kısmını bile degerlendirmemisler sitelerinde 120₺ olan ürünü 250₺ ye sattıkları kısmı bile umursamamislar. Vergi numarası eksik yazma sebebi de teknosanin(telefonu aldığım yer) vergi numarasını yazmam gerekiyormuş servisin değil ?‍♂️
Adamalra nazar değdi iyi güzel ilgileniyorlar dedik okumamışlar bile ahaha

Cidden merak ediyorum ben yanlış cümle mi kurmuşum hatam nerede şikayetim de.

20220331_191001.jpg
Eklediğiniz belgeler neler onu bilemiyorum lakin burada heyetin yorum hatası var diye düşünüyorum.
Eğer beyanınızda geçerli olan ÖDEMENİN BELGESİNİ eklediniz ve bun arağmen heyet bu yorum ile dosta reddemişse bence hatalı bir karar.
Olayı şöyle özetleyelim.

Siz X tarihinde Y malı almışsınız ve bu malın garabtisi bittiği için siz Z işletmesine ürünü tamir amaçlı yollayıp ona da bir bedel ödemişsiniz.

Dolayısı ile X malı dediğimiz telefonu satın aldığınız Y dediğimiz TEKNOSA ile sizin işiniz artık bitmiş ve ayrı bir bedel ödeyerek ayrı bir HİZMET satın aldığınız Z firması yani GSM iletişim artık sizin muhatabınız konumundadır.

Eklediğiniz belgeler sizin bir TÜKETİCİ olarak muhatap olduğunuz GSM iletişim adlı işletmenin TİCARİ İŞLETME olduğunu ispat eder nitelikte ise dosya artık kesinlikle hatalı RET yemiş diyebiliriz.

Sonuçta siz de bir ticari taraf olsanız anlarım ret normal
Karşı taraf ticari işletme değil desek anlarım ret normal

Fakat siz tüketici, karşı taraf ticari işletme ve aranızda ticari alışveriş olduğunu ispat eden ödeme belgesi de var ve heyet sunulmuş ise en azından bu ret gerekçesi kesinlikle hatalıdır.
 
W Çevrimdışı

wmbot

Yeni Üye
24 Mar 2022
23
34
Eklediğiniz belgeler neler onu bilemiyorum lakin burada heyetin yorum hatası var diye düşünüyorum.
Eğer beyanınızda geçerli olan ÖDEMENİN BELGESİNİ eklediniz ve bun arağmen heyet bu yorum ile dosta reddemişse bence hatalı bir karar.
Olayı şöyle özetleyelim.

Siz X tarihinde Y malı almışsınız ve bu malın garabtisi bittiği için siz Z işletmesine ürünü tamir amaçlı yollayıp ona da bir bedel ödemişsiniz.

Dolayısı ile X malı dediğimiz telefonu satın aldığınız Y dediğimiz TEKNOSA ile sizin işiniz artık bitmiş ve ayrı bir bedel ödeyerek ayrı bir HİZMET satın aldığınız Z firması yani GSM iletişim artık sizin muhatabınız konumundadır.

Eklediğiniz belgeler sizin bir TÜKETİCİ olarak muhatap olduğunuz GSM iletişim adlı işletmenin TİCARİ İŞLETME olduğunu ispat eder nitelikte ise dosya artık kesinlikle hatalı RET yemiş diyebiliriz.

Sonuçta siz de bir ticari taraf olsanız anlarım ret normal
Karşı taraf ticari işletme değil desek anlarım ret normal

Fakat siz tüketici, karşı taraf ticari işletme ve aranızda ticari alışveriş olduğunu ispat eden ödeme belgesi de var ve heyet sunulmuş ise en azından bu ret gerekçesi kesinlikle hatalıdır.
belgeleri ekledim belgelerden sadece 1 tanesi teknosa'ya aitti o da tüketici danışma hattı telefonun bedelini belirmeniz için gerekli dediği için eklemiştim.
gsm iletişim ile ödeme yaptığım dekont, konuşmalar, servis fişi değil ama onun yerini dolduracak bir kaç belge daha ekledim o kadar belge arasında teknosa'ya takmaları ilginç olmuş bende hatalı karar olduğunu düşünüyorum.

Firmada bir müdür zararımın karşılanması sözünü verdi şimdilik çıkan sonuç o yüzden önemli değil ama diyelim ki müdür sözünde durmadı(zararımın karşılayacağı telefon konuşmasının izin alarak yaptığım ses kaydı var) ilk kararda belli ki yanlış anlaşıldı bu sefer yeni kanıtları da ilave yaparak ve tüm odağın sadece gsm iletişim olan bir şikayeti yeniden hakem heyetine sunabilir miyim acaba yoksa artık bu dosya tamamen onlardan çıktı ne olursa olsun işi tüketici mahkemesinde mi çözmem lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt