C
Çevrimdışı
confickerbelasi
Yasaklı Üye
- 27 Eyl 2021
- 677
- 47
halkın değil zenginin arabası olmuş kim alabilir?
Tarifeli sistemde konutlar da gece en ucuz dönem, elektrik kullanımı düştüğü için üretim devam ettiğinden arz fazlalığı nedeniyle ucuza satılıyor. Böyle bir sarfiyatı olan herhalde pahalı tarifede kalmaz. Hatta gece üretim fazlası olan elektriği DC ye cevirip depolayarak hızlı şarj ile süre kısaltılması hedefleme çalışmaları akademik olarak yapımıştır. Hem ucuz alıp gündüz pahalı satma avantajını kullanma hemde santrallerden üretilen enerjinin kullanılmasını sağlamak için. Çok da tekniğine girmek istemiyorum.1.33 ten neden hesaplıyorsunuz. Evde şarj edilecekse mevcut tüketimin üstüne binecektir. Bu da 240 kwh ın üstü 2.6 dan hesaplanması gerekir bugün için.
halkın değil zenginin arabası olmuş kim alabilir?
3'lü elektrik tarifesini kaldirmazlarsa en ekonomik şarj yöntemi akşam 10 sabah 6 arası olacaktır lakin.Togg u ucuza şarj edebilmek için diğer zamanlarda pahalı kullanacak yani. Kendi kendini kandırınca maliyeti düşmüş mü oluyor. Dc ye çevirip depolayacak falan… Gerçekten söylediğine inanıyor musun. Adam apartman hayatında bunları yapacak öyle mi. Her şeyi geç aracın sorunsuzluğu belli değil daha. Servis olayı ne olacak. Adam Anadolu nun ilinde ne yapacak. Bunları göreceğiz ilerleyen zamanda, ne nasıl.
Onları dıj güjler yollar ise neden olmasın. Öyle hayınlar hep olacaktır yılmayın arkadaşlar. 155 i arayın."Bizim villanın alt kısmında kapalı garaja TOGG için şarj ünitesi yaptırıyoruz. Akşamdan sabaha şarj olsa yeter zaten. Heyecanlıyız bakalım. Bekliyoruz. Sevgiler "
ya da
"Apartmanda yaşayıp milyonluk elektrikli araç olmayı düşünmüyor olmalısınız. Az yakan klima sorulan forumda elektrikli araç konuşmak da ne bilim. Aç kalmayın yetmez mi yoldaşlar?"
Biri de gelse foruma şöyle şeyler çaksa gitse güzel olmaz mıydı.
A aeronics
Büyük şehirlerde konutlara zaten üç faz gelmekte, muhtemelen araç alanlar da buna çevirteceklerdir. P=1,73*U*I =1,73*230*30=11,97 Kw yapar. Zaten konut için 16 kw a kadar cihazlar var. Muhtemelen meskenlerde araç şarjı için belki ayrı sayaç tesisat gibi değişiklikler yapılmasının önünü açacak kolaylaştırıcı düzenlemeler de ardından hayata geçirilecektir. *Gece ucuz tarifeden kim aracını şarj etmek istemez ki?
Öyle demeyin ama. Annemlerin bina kentsel dönüşüm ile yıkılıp yeniden yapıldı. Müteahhit çatı dubleksini 17 milyona satmadı iki hafta kadar önce."Apartmanda yaşayıp milyonluk elektrikli araç olmayı düşünmüyor olmalısınız. Az yakan klima sorulan forumda elektrikli araç konuşmak da ne bilim. Aç kalmayın yetmez mi yoldaşlar?"
Biri de gelse foruma şöyle şeyler çaksa gitse güzel olmaz mıydı.
3'lü elektrik tarifesini kaldirmazlarsa en ekonomik şarj yöntemi akşam 10 sabah 6 arası olacaktır lakin.
binalarda aracı sarj etmenin 2 seçeneği var.
220v yani 2kw
380v yani 21kw
akü kapasitelerinin 80-100kw olduğu düşünüldüğünde
220v gerilimle enaz 50 saat
380v gerilimle enaz 5 saat sürer.
bunlar teorik rakamlar pratikte ısınma kayıplar şarj yüzdesi arttıkça çekilen amperin düşmesi gibi istenmeyen durumlar şarjın süresini uzatır.
binalarda 380v için otopark alanına kendi elektrik saatinizden 380v çektirmek gerekir.
acaba bu durumu yönetim kabul eder mi.!
Okuması zevkli oluyor yazın durun daha satışa çıkacakda yok servisi osu busu sarjı satış rakamları. Neler neler ihale vermeden önce git Togg al sonra gel derler yandaşlara.
Şu an için benim gördüğüm iki tane sürüş anında şarj yapan otoban var. Bunlardan bir tanesi Frankfurt yakınlarında A5 otobanında diğeri de Ettlingen civarında idi. Ancak buralarda sağ şeritte kamyon veya otobüs gibi yüksek araçların tavanına monte edilen pantograf ile havai hatlardan şarj imkanı vardı. Dünya üstünde birkaç tane daha var ancak onlar da yine ağır ticari araçların kullanımına uygun. Binek araçlar için kablosuz şarj konseptleri var ancak bildiğim kadarıyla daha uygulanabilir bir konsept denenmedi bile.Doğru tespit doğru girdi ve değerlendirmede bilginin yeterliliğine bağlıdır.
Gece tarifesinin düşüklüğü talebin az olmasından kaynaklıdır. Gece tarifesinde enerjiyi depolayıp yüksek güçle gündüz şarj istasyonunda satmayı düşünüyorlardı. Bunlar akademik çalışmalar. Bazı ülkelerde giderken şarj edecek ato yollar planlanmakta denemeler yapılmakta çok konular var girmek istemiyorum. İlla bir şey söylemek zorunda olmak insanı hataya kolay sürükler.